آسانترین روش برای نصب دوربین مداربسته

برای مثال میتوان دوربین های مدار بسته لامپی را توضیح داد که بجای لامپ های منزل شما قرار میگیرند و این نوع دوربین های مدار بسته بیشتر برای منازل استفاده میشود که افراد خانواده بتوانند منزل را در نبودشان و یا در مسافرت ها با یک رایانه و یا یک تلفن همراه کنترل کنند، کیفیت این دوربین ها دو مگاپیکسل است که حتی میتوانید آنها را به شبکه WIFI هم متصل نمایید. دوربین مداربسته تحت شبکه خارجی با استفاده از کابل CAT-5 به اکسس پوینت متصل میشود و این مستلزم آناست که کابل CAT-5 از داخل ساختمان به خارج کشیده شود.

بهترین شرکت نصاب دوربین‌ مداربسته

با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم در مورد دزدگیرهای gmkکسب نموده و با آسودگی خاطر می توانید دزدگیر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. نوع دیگری از دوربین مدار بسته ، دوربین مدار بسته مخفی که معروف به دوربین مخفی است و برای فیلم برداری های نامحسوس استفاده میشود ، و یا دوربین مدار بسته داهوا، دوربین مدار بسته بیسیم یا وایرلس ، دوربین مدار بسته AHD که این دوربین های مدار بسته معرفی شده از بهترین نوع از دوربین های مدار بسته هستند و شما میتوانید با قیمت ارزان آنها را تهیه و نصب کنید. خطر وقوع سرقت و یا ورود افراد بدون اطلاع ما با هر عنوانی است. با توجه به افزایش سرقت خانه ها استفاده از دزدگیر منزل و انواع سنسور های آن برای منازل از ملزومات می باشد. رشد روز افزون جمعیت در سراسر کره زمین، باعث افزایش جنایات و سرقت گشته است، از همین رو در ساخت و سازهای جدید بیش از گذشته از دزدگیرهای اماکن استفاده می شود تا در حد قابل قبولی بتوان از وقوع آن ها جلوگیری کرد و میزان جرائم را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

امنیت در گردشگری بسیار متنوع و از پیچیدگی خاصی برخوردار است. انجام اشتباه هر یک از این مراحل در کارکرد و عملکرد صحیح دوربین تاثیرگذار می باشد. اگر تا به حال دوربین مداربسته نداشتید و برای حفظ امنیت محل کار و زندگی خود نیاز به نصب و تعمیرات دوربین مداربسته دارید، این بخش برای شما بسیار کاربردی است. به گزارش خبرنگار مهر، پس از سرقت از صندوقهای امانات شعبه دانشگاه بانک ملی ایران بود که بحث بر سر امنیت شعب بانکی بر سرزبانها افتاد. اگر برای محافظت از کارکنان و اماکن خود در برابر سرقت ، خرابکاری ، نظارت بر حرکت کارکنان و نظارت بر روند ، ۲۴ ساعت و ۷ روز در سایت خود نیاز به نظارت دارید ، دوربین مدار بسته اولین قدم در این زمینه است. با استفاده از این محصول که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند، می توان جزئیات فراوانی در مورد سوژه را به دست آورد.

نصب دوربین مداربسته

بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی نصب دزدگیر اماکن به همراه ندارد. کاهش نویز دیجیتال(DNR) در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. در نتیجه لازم است که حتماً در زمانی که اراده به نصب دوربین مدار بسته کردید حتماً و در اولین قدم نسبت به انتخاب یک شرکت متخصص در حوزه نصب دوربین مدار بسته اقدام نماید . در نتیجه نیاز است که نصاب با انواع این برندها و مدل ها آشنا باشند. اگر فاصله دوربین رعایت نشود، ممکن است ارتباط دوربین با دستگاه دی وی ار قطع و وصل شود و در نتیجه تصویر ثابت نباشد.

نصب دوربین مداربسته در تهران

نصب دوربین های بی سیم ساده تر است و تصویر و صدای آنها نیز کیفیت مطلوبی دارد. با این حال، 5/8GHz به­طور گسترده استفاده نمی­شود، بنابراین اگر شما به­ دنبال سیستم ارتباط با تجهیزات بیسیم هستید، ممکن است بهترین انتخاب نباشد. مثلاً مکانهایی که برای انسان مناسب تباشد سامانههای دوربینهای مدار بسته ممکن است بهطور مداوم کار کند یا تنها به عنوان ملزم به نظارت بر رویدادهای خاص باشد شکل پیشرفته تری از دوربینهای مدار بسته، بهرهگیری از ویدیوهای ضبط دیجیتال (DVRs) ضبط صدا فراهم میکند.

هنگام نصب دوربین های مدار بسته در یک ساختمان مسکونی یا اداری، رعایت کردن برخی موارد می تواند طول عمر تجهیزات را افزایش دهد . مکان های مختلفی مانند کارگاه و کارخانه های صعنتی بزرگ همیشه به یک یا دو نگهبان نیاز دارند، اما مدیر آن شرکت و کارگاه میتواند با نصب دوربین مداربسته در مکان های مختلف کارگاه خود هر لحظه کارگاه خود را مشاهده کند و از وضعیت وسایل های داخل کارگاه خود با خبر باشد، حتی در بعضی از پارکینگ ها دوربین های مدار بسته وجود دارد و می توانید با دسترسی به این دوربین ها تمام پارکینگ را زیر نظر خود داشته باشید و افراد غیر مربوط به ساختمان را کنترل کنید. بعضی از این دوربین های مداربسته این قابلیت را دارند که اگر در یک مکان نصب می شوند آنجا را به صورت ۳۶۰ درجه پوشش دهند و با زدن یک دکمه میتواند دوربین را بچرخانید و تمام منطقه را مشاهده کنید، البته همه دوربین ها این قابلیت را ندارند و یا بعضی از این دوربین ها را میتوان برنامه ریزی کرد که خود به صورت اتوماتیک بچرخند که دیگر نیاز نباشد شما به صورت دستی هر لحظه آنها را بچرخانید.

نصب دزدگیر اماکن

تنظیم حساسیت سنسور ها بایدبه گونه ای باشد که عوامل جوی و محیطی همچون مه و گرد و غبار باعث جذب کمتر اشعه توسط گیرنده و عاملی جهت وقوع آلارم بی مورد نباشد. هوم سرویز در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات نصب و تعمیر دزدگیر اماکن در محله شرق شهر تهران تلاش کرده است خدماتی نظیر نصب دزدگیر منزل ساده و آژیری تهران شرق, نصب دزدگیر اماکن سیم کارتی تهران شرق, نصب دزدگیر اماکن بیسیم تهران شرق, بهترین شرکت نصاب دوربین مداربسته نصب دزدگیر اماکن تحت شبکه تهران شرق را در کلیه مناطق تهران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در شرق ارائه نماید. با استفاده از دوربین مداربسته به راحتی می توان مشتریان را کنترل کرده تا فردی با قصد سوء نتواند آسیب مالی به صاحب فروشگاه وارد نماید.

نصب دوربین مداربسته منزل

هستند به علاوه در صورتیکه دوربین در داخل ساختمان نصب شود، کابل ها از درون داکت های پلاستیکی عبور داده می شوند. از دوربین های لنز متغیر بیشتر در مکان هایی مانند صندوق های فروشگاهی، باجه های بانک، پیشخوان ها و محیط هایی که پلاک خوانی میکنند استفاده میشود. قیمت دوربین های مدار بسته خیلی زیاد نیستند و با هزینه کردن برای هر دوربین مداربسته مکان مورد نظر خود را ایمن میکنید، البته قیمت همه دوربین های مدار بسته یکسان نیستند برای مثال ، قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با قیمت دوربین مدار بسته AHD تفاوت دارد و میتوانید آنها را به سادگی از بین بهترین مارک دوربین مدار بسته تهیه و نصب کنید. سوراخ کردن دیوار و یا عبوردادن سیمها و کابلها از داخل و خارج یک آپارتمان ممکن است شما را بترسانند. یکی از بهترین قابلیت هایی که دوربین های مداربسته دارند میتوانید ویدیوهای ضبط شده ای که چند روز پیش هم از مکان مورد نظر گرفته شده را مشاهده کنید و آنها را مورد بررسی دقیق تری قرار دهید و تمامی موارد مشکوک را پیگیری کنید، این ویدیوها بر روی یک هارد که به دوربین مدار بسته متصل است ذخیره میشود و شما تا هر وقت که میخواهید میتوانید آنها را نگهداری کنید و یا حذف کردن آنها را اتوماتیک کنید که هر ۱۵ روز یا یک ماه یک بار هارد کاملا پاک شود.

اگرچه، دوربینهای مداربسته برای برقراری امنیت و کاهش تخلفات بهکار گرفته میشوند، اما استفاده بدون کسب مجوز از آنها، هم از لحاظ اخلاقی و هم از نظر قانونی نادرست است. نصب دوربین مداربسته همیشه یکی از بهترین گزینهها برای تأمین امنیت خانه یا محل کار است. برای دریافت تصاویر در مانیتور یا تلویزیون نیز باید کابل مخصوص را از NVR به آنها متصل کنیم. بعد از آنکه شما دوربین مداربسته داهوا را در بهترین مکان قرار دادید، باید از طریق کابلها و فیشهای مخصوص خود، آن را به دستگاه ضبط کننده ویدئویی وصل کنید. قبل از نصب پکیج دوربین مداربسته، از سلامت تمام تجهیزات از جمله کابلها و فیشها، دستگاه DVR، دوربین های مدار بسته، مانیتور یا تلویزیون اطمینان حاصل کنید. اگر برای نصب دوربین در منزل از دوربین بیسیم استفاده میکنید درست است که نیاز به کابلکشی ندارید، اما باید بدانید که؛ برای دسترسی به تنظیمات دوربین بیسیم و کانفیگ کردن آن نیاز به نصب یک نرمافزار یا اپلیکیشن بر روی تلفن همراه دارید.

با این نوع دزدگیرها، هنگام تشخیص سرقت دزدگیر تحریک شده و بخش تلفن کننده دزدگیر به صورت اتوماتیک با شماره هایی که در آن ذخیره شده است مانند شماره تلفن همراه خودتان یا شماره تلفن همراه یا منزل خویشاوندان و دوستان تماس میگیرد. از نظر استاندارد ، تغذیه دوربین ها باید توسط یک منبع تغذیه مستقل که برای سیستم مدار بسته در نظر گرفته شده تامین شود ، این منبع تغذیه در کنار دستگاه DVR یا NVR ، سیستم قرار می گیرد . امروزه اگر خبرها را مرور کنید متوجه تحریم های سالانه میشود و یکی از این تحریم واردات قطعات الکترونیکی میباشد میدانید اگر نگهداری دوربین مداربسته تان توسط شرکت نصب دوربین مداربسته صورت نگیرد چه اتفاقی برای سیستم های نظارتی و امنیتی و دستگاه الکترونیکی تان میفتد ؟

نصب دزدگیر اماکن در منزل

دوربین های تشخیص چهره (Face Detection) و شناسایی چهره(Face Recognition) ، از جمله دوربین هایی هستند که در منازل مورد استفاده قرار می گیرند. ما توصیه میکنیم که سیستم مداربسته را انتخاب نمائید که از قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) پشتیبانی کند، تا بتواند عکسهایی از چهرههای افراد در حال تردد برای شما تهیه نماید و سریع به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید. توصیه می شود که دوربینهای بیرونی جهت عملکرد بهتر در گرمای تابستان ، سرمای زمستان و هوای نامساعد در زیر سایه بان یا برآمدگی های بیرونی ساختمان ها نصب شود.

این نوع سیستم کاملاً آنالوگ نیست بهاینعلت که یک مبدل سیگنال آنالوگ به دیجیتال وجود دارد. یک ریپیتر سیگنال دوربین مداربسته wireless را دریافت کرده و مجددا ارسال میکنند. اما استفاده از چند ریپیتر پیشنهاد نمیشود، زیرا هر ریپیتر کیفیت تصویر را تا اندازهای کاهش میدهد. معایب : حجم تصویر برداری بالا و نیاز به حافظه بیشتر برای ضبط تصاویر البته در مقایسه کلی می توان گفت امروزه استفاده از دوربین های مداربسته آنالوگ منسوخ شده و دوربین های مداربسته HD به صورت کامل جایگزین دوربین های آنالوگ شده اند. به این صورت امنیت دانشگاه در هر صورت فراهم خواهد شد. شکل بالار مقایسه ای از دوربین های مداربسته آنالوگ و میزان کیفیت و حجم تصویر برداری را به ما نشان می دهد همانطور که مشاهد می کنید کیفیت دوربین های آنالوگ از CIF شروع که معدل دوربین های مداربسته 420 TVL بوده شروع و تا 960 H که معادل دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت 800 TVL است ادامه دارد و در دوربین های مداربسته HD کیفیت با 720 p که معدل دوربین های 1.3 MP و 1080 p که معدل دوربین های مداربسته 2 MP است نشان داده شده و میزان کیفیت تصویر و ابعاد با دقت به اعداد ضرب شده در زیر هر کدام از این کیفیت ها قابل مشاهد است.

تغذیه دو طرف را وصل کنید و تصویر را در صفحه نمایش دریافت نمایید. برای تأمین برق دوربین های مدار بسته دو راه وجود دارد، راه اول این است که دوربین را مستقیماً به یک پریز برق متصل کنید و راه دوم این است که دوربین را به یک باتری متصل کنید. این قابلیت های دزدگیر سیمکارتی در مقایسه با دزگیر با تلفن کننده خط شهری باعث شده تا نصب این مدل از دزدگیر بسیار رایج باشد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه دوربین مداربسته آریا، وجود دوربینهای مدار بسته باعث کاهش جرم و جنایت می شود بنابراین نصب دوربین مدار بسته یکی از نیازهای اساسی ساکنان شهر تهران می باشد. صرف­ نظر از اینکه شما از تکنولوژی آنالوگ، دیجیتال یا تحت شبکه استفاده می­کنید، نکات اساسی برای نصب و راه­اندازی سیستم نظارتی بیسیم فضای باز وجود دارد. امروزه مسئله امنیت یکی از موضوعات اساسی در مشاغل مختلف می باشد و افراد برای جلوگیری از سرقت مغازه های خود اقدام به نصب انواع تجهیزات از دوربین مدار بسته گرفته تا دزدگیر و آژیر خطر می نمایند.

حالت دیگر این است که بهطور کلی دوربین قادر به تبادل اطلاعات با دستگاه دی وی ار نبوده و تصویری دریافت نشود. بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون تصویری خود را به کارکنان خبره فازینو بسپارید. دوربین های مداربسته سیستم های نظارت تصویری هستند که کاربردهای بسیاری در جامعه امروزی که با رشد جمعیت روبرو هستیم، نیاز چشم گیری به امنیت پیدا کرده است. البته هیچ هزینه بی فایده ای در میان نیست و همه این ها برای حفظ آرامش و امنیت شما لازم هستند. بنابراین بحث اهمیت و ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا در منزل مطرح می شود که در این مقاله به آن می پردازیم.

لنز دوربین: لنزهای دارای قابلیت زوم نوعی از لنزها است که با تغییر فاصله کانونی و بزرگ نمایی دوربین، ثبت دقیق تر تصاویر از نقطه ای خاص را ممکن میسازد. بله. میتوان دوربین های مدار بسته موجود در یک محیط را به یک سوئیچ وصل کرده و سوئیچ را به یک فرستنده رادیوئی، سپس دستگاه DVR که در فاصله 100 متر یا بیشتر از سوئیچ و دوربین های مدار بسته قرار دارد را به یک گیرنده رادیوئی متصل کرد. به طور کلی این قاعده را به یاد داشته باشید که در محیط کوچکی در حدود 50 متر، لنز 3.6 انتخاب مطلوبی خواهد بود و هر چقدر فاصله شئ مد نظر بیشتر باشد، به طبع، فاصله کانونی آن هم باید به دنبال آن افزایش یابد. برای درک بهتر این مثال را در نظر بگیرید، که مجموعه ای از چهار سوله در داخل یک محوطه بزرگ وجود دارند.