آموزش علوم غریبه از صفر تا صد :: کانتیگ | maktabdata

او و آنها به شدت از مردم متنفرند و برای نابودی روح انسان دست به هر کاری می زنند. آنها اغلب کارهای به ظاهر خوب انجام می دهند تا فرد را اغوا کنند و راحت تر او را کنترل کنند. هیچ قدرتی بر آنها نیست، هیچ انسانی بر جهان ماوراء طبیعی قدرت ندارد.

محصولات مشابه

آموزش علوم غریبه از صفر تا صد :: کانتیگ | maktabdata در پیشگویی های آنها همه چیز مبهم است، می تواند این طرف یا آن طرف باشد. نه، نیروهای طبیعی از طریق سحر و علوم غریبه کار نمی کنند، همه آنها نیروهای ماوراء طبیعی و ارواح ماورایی مقدس هستند که وارد عمل می شوند. حتی زمانی که یک نیروی طبیعی به نظر می رسد که عمل می کند، علت آن یک نیروی ماوراء طبیعی است که ما به آن نیازی نداریم و نباید هیچ تماسی با آن داشته باشیم تا از نظر روحی ما را تباه نکند. اینها نیروهای جهان بهشتی هستند، ارواح سقوط کرده، به رهبری شیطان، یک خداجنگ، و به دلیل غرور، فرشته ای از بهشت ​​سقوط کرد که بر لشکر فرشتگان سقوط کرده حکومت می کند.

دانلود کتاب دنیای متافیزیک

ما ارتدکس‌ها فقط به خدا دعا می‌کنیم، بنابراین خدا چه تصمیمی می‌گیرد و هر چه اراده او باشد. شیطان کسی است که می خواهد مردم را تحت کنترل درآورد و با وادار کردن مردم به حکومت بر یکدیگر و هدایت آنها به گناه، آنها را به بهترین نحو هدایت می کند. کلیسای ارتدکس هیچ اثر علوم غریبهیی در عمل خود ندارد، کلیسا خدمات عبادی را انجام می دهد که به فیض اشاره می کند و روح القدس که اثرات علوم غریبه و ارواح ماورایی مقدس را خنثی می کند. تمام مقدسینی که علوم غریبهگران و شیاطین را شکست دادند این کار را با قدرت صلیب مقدس و روح القدس انجام دادند و نه با مهارت های علوم اموزش علوم غریبه از پایه غریبهیی خود.

  • چنین افرادی وجود دارند، آنها غیبی و عرفانی هستند که با غیبت سروکار دارند، اینها همه فریب معنوی است، توهم.
  • بله، علوم غریبه را می توان با زندگی خداپسندانه و اجرای احکام انجیل خنثی کرد.
  • علوم غریبهگران در سطوح بالاتر می دانند که به چه کسی خدمت می کنند و مستقیماً شیطان را می پرستند و برای قدرت بیشتر دعا می کنند.
  • از طریق رویارویی با شیاطین، هنگامی که خداوند از او محافظت می کند و با دعا، شخص آماده می شود تا ذهن آرام خود را تقویت کند و قدرت روح القدس را دریافت کند که بعداً شیاطین را شفا می دهد و بیرون می کند.

، چه کسی کنترل می کند و چه چیزی باعث علوم غریبه می شود؟ از طریق سؤالات کوتاه، پاسخ به سؤالات اصلی در مورد سحر و علوم غریبه داده می شود، زیرا برای بسیاری مشخص نیست که علوم غریبه چیست و چرا علوم غریبهگری و علوم غریبهگری خطرناک است. فرقی بین علوم غریبه وجود ندارد، مصری، کلدانی، والاش، یهودی، کولی، سیاه یا سفید، همه علوم غریبهها یکسان است، فقط روش های آنها برای احضار ارواح متفاوت است. هر یک از این طلسم ها، عمل، نمادها و آیین های ماورایی مقدس سیاه مخصوص به خود را دارند که از طریق آنها ارتباط بین علوم غریبهگر، سالک و نیروهای ماورایی مقدس تقویت می شود.

هر که سحر کم و زیاد انجام دهد، در زندگی رنج می برد و گناه بزرگی در میراث خود باقی می گذارد، اگر اصلاً وجود داشته باشد. گاهی همین کافی است، زیرا زندگی پرهیزگار، همه بدی ها را از اطراف و اطراف انسان دور می کند. اما مواردی وجود دارد که روح انسان به شدت آلوده و مجروح می شود، چنین شخصی باید در برابر ارواح و اعمال ماورایی مقدس دعا بخواند، باید آکاثی ها را بخواند، حتی گاهی به تشریف غذا برود و با آرد متبرک و روغن از تقدیس غذا غذا تهیه کند. برای افرادی که عمیقاً تحت تأثیر علوم غریبه و علوم غریبه قرار گرفته اند، گاهی اوقات سالها طول می کشد تا شیاطینی که عمیقاً در بدن یک شخص ریشه دوانده اند بیرون رانده شوند. بر اثر گناه، روح ما هر روز آسیب پذیرتر و ضعیف تر می شود، شیاطین بیشتر و بیشتر وارد ما می شوند و با بدن یکی می شوند، برای ما بیماری ایجاد می کنند، بر هوس های ما حکومت می کنند، بیرون راندن آنها فقط با دعا آسان نیست، باید دعا کرد.