اتاق فرار اسکیپ روم چیست مجله گردشگری هم اقلیم-آل اسکیپ

هیجان انگیز، ترسناک، معمایی، جنایی، کاراگاهی و فانتزی، این‌ها ژانر‌هایی هستند که سناریو‌ها در آن نوشته می‌شوند. به همین دلیل بهتر است پیش از بازی ژانر مورد علاقه خود را پیدا کنید. به این ترتیب در انتخاب سناریو یک گام جلوتر از دیگران خواهید بود و می‌دانید که قرار است انتظار چه چیزی را داشته باشید. مجموعه تایم فور فان اولین گروهی بود که به اسکیپ روم‌ها توجه نشان داد. این مجموعه کار خود را در سال 1397 به عنوان یک استارتاپ آغاز کرد و تمرکز خود را روی معرفی اتاق‌های فرار در ایران گذاشت.

بهترین اتاق فرار های تهران

در این اسکیپ روم قرار است با یک دکور و ماجرای وحشتناک و تکان دهنده مواجه شوید. یک فضای وهم آور که هر لحظه ممکن است یک نیروی خبیث تهدیدتان کند. با هوشیاری بسیار بالایی در اتاق فرار ترسناک شرکت نمایید. مشخص است که در یک اتاق فرار با ژانر جنگی، قرار است چه اتفاقاتی بیفتد. انواع لباس، اسلحه، ادوات جنگی و غیره چاشنی این ژانر هستند.

ممکن است یکی دیگر از اعضای گروه تکه‌ای دیگر را یافته باشد که به کل تیم در حل معما کمک می‌کند. به طوری که در آن سال حدود ۵۰ اتاق فرار با سناریو‌های مختلف به وجود آمده بود. پس از آن یکی از دوستان تاکائو کاتو، به نام کائوزو ایوانا، به نوعی خیانت کرد و پروژه اتاق فرار را به آمریکا برد.

بررسی بازی High on Life

این سبک بازی مناسب افرادی علاقه ؜مند به ژانر اکشن است و به سبک هیجانی شباهت زیادی دارد. از طریق رفتن به صفحه رزرو آنلاین میتونید به راحتی بازی خودتون رو با انتخاب تاریخ مراجعه، ساعت و تعداد اعضای تیم رزرو کنید. نحوه انجام بازیداستان را جدی بگیرید و تلاش کنید از همان ابتدا به دنبال سرنخ بگردید. اگر در حین روند بازی دچار مشکل شدید، از اپراتور درخواست کمک کنید. تنها این راهنمایی‌های کوچک به شما کمک می‌کنند تا زودتر از مهلکه خارج شوید. به عنوان مثال زمانی که یک تکه از پازل را پیدا می‌کنید، با صدای بلند به سایر اعضای تیم بگویید که تکه‌ای پازل یافته‌اید.

این یعنی شما نمی تونید نیم ساعت واسه یه پازل وقت بزارید. ژانر فانتزی مخصوصا برای افرادی که عاشق داستان‌هایی مثل آلیس در سرزمین عجایب یا هری پاتر هستند هم به شدت جذاب خواهد بود. مهم‌ترین اصل موفقیت یک اتاق فرار فانتزی، ایده اولیه و ذهن خلاق و باز طراح آن است. نوشتن سناریو و طراحی صحنه هم اهمیت بسیار زیادی در ایجاد یک تجربه فوق‌العاده دارند. از کودکی به بازیهای فکری علاقه مند بودم و بعد از آشنایی با اتاق فرار چند سالی است که در این حوزه فعالیت میکنم و تا الان تجربه بیش از 50 بازی اتاق فرار را دارم. اتاق رویا ترکیب باحالی از اتاق فرار و فعالیت ورزشیه، برعکس اتاقای دیگه ترسش خیلی کمه و معماهاش بر پایه فعالیت بدنیه اما هیجانش فوق العاده بالاست.

در واقع اگر مسائل بهداشتی برایتان دارای اهمیت بیشتری است و حضور فیزیکی در ژانرهای مختلف اتاق فرار شما را اذیت می‌کند، به راحتی می‌توانید از بازی گروهی در اتاق فرار آنلاین استفاده کنید. گفتنی است که هیجان این نوع ژانر نیز دست کمی از بازی‌های حضوری در اتاق‌های فرار ندارد. در این ژانر از اسکیپ روم همانطور که مشخص است، حل معماها با ترس، هیجان و غافلگیری همراه است. بعنوان مثال ممکن است کوبیدن شدن در شما را به وحشت بیندازد و یا اینکه صداهای عجیب و غریب غافلگیرتان کند.

اتاق فرار اسکیپ روم چیست مجله گردشگری هم اقلیم-آل اسکیپ این اتاق فرار تهران در آدرس قیطریه شمالی، بهار شمالی، کوچه علیزاده پلاک 7 قرار گرفته است. ایران اسکیپ مرجع اتاق فرارهای ایران است و کافی است در آن ژانر اتاق‌های فرار، تعداد نفرات هر بازی، نحوه انجام بازی، بزرگی فضا و داستان اتاق فرار را چک کنید. به طور کلی اسکیپ روم‌ها جایی برای یک تجربه هیجان‌انگیز و فکری هستند. برای شناخت بیشتر ژانر‌های اتاق فرار مطالب را دنبال کنید…

اتاق فرار تاریخی تشکیل شده از چند ژانر مختلف است و در دسته اتاق؜ های پرطرفدار به شمار می‌آید. در این ژانر دکور، موسیقی و فضاسازی نقش اساسی در هیجان شرکت کننده، حس واقعی بودن داستان و فضا را دارد. بازیکنان در این سبک به گذشته سفر خواهند کرد و یک اتفاق تاریخی را تجربه می؜کنند. سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه ترسناکترین اسکیپ روم بلیت تاثیر می‌گذارند. در تهران معمولا بلیت بازی اتاق فرار بین ۳۰،۰۰۰ تومان تا ۷۰،۰۰۰ تومان متناوب است. قاسم که قصد راه اندازی یک اتاق فرار تهران در یکی از محله های قدیمی این شهر را داشت، بالاخره موفق به انجام آن شد.

۱۰ ژانر پرطرفدار اتاق فرار

به همین دلیل اگر کمی به جای نویسنده داستان فکر کنید، می‌توانید سریع‌تر به پایان اتاق فرار نزدیک شوید. به صورت کلی بازی اتاق فرار را می‌توان به چهار بخش مختلف تقسیم کرد. بنابراین هر بخش را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد. هر چقدر اتاق فرار شما معروف‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، در همان ابتدا با دیدن طراحی دچار دلهره خواهید شد. در حال حاضر سناریو‌های متفاوتی در ایران به وجود آمده‌اند.

  • اگر با مفهوم تعلیق آشنایید؛ حتما اسم هیچکاک به گوشتان خورده؛ شاید هم از طرفداران فیلم‌های دلهره آور و پر تعلیق او باشید.
  • این اتاق فرار شما را به خیابان های سینا و سی تیر تهران در سال 1338 باز می گرداند.
  • اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید.
  • ایرانی‌ها هم دست‌به‌کار شدند و دست به طراحی و اجرای اتاق‌های فرار زدند.
  • بیشتر اسکیپرها به حضور در اتاق فرار معمایی علاقه دارند زیرا هم می‌توانند خودشان را به چالش بکشند و هم از پاسخ‌های جالب هم‌تیمی‌هایشان لذت ببرند.