اتاق فرار دالان نفرین شده کیش تیکت | allescape

طراحی و اجرای این بازی در دی‌ماه 1398 بدست تیم اسکیپ روم دات آی آر انجام شد. این بازی به‌صورت چهار تا 7 نفره است که با انجام این بازی می‌توانید تجربه متفاوت و جدیدی را کسب کنید و خود را به چالش بکشید. البته توجه داشته باشید انجام این بازی برای اولین تجربه مناسب نیست همچنین اگر می‌خواهید در حین بازی ترس را تجربه کنید این بازی را انجام ندهید. اتاق فرار یا اسکیپ روم یکی از تفریحاتی است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پکیج نقره ایی تفریحات کیش

شما می‌توانید به صورت شبانه‌روزی از طریق شمارۀ تلفن ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ با همکاران ما در تماس باشید. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند. همانطور که گفته شد خیلی نمی‌توان برای این بازی هیجان انگیز، رنج سنی خاصی در نظر گرفت. آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد.

استاندارد‌های بازی اتاق فرار

اتاق فرار دالان نفرین شده کیش تیکت | allescape در واقع، هم‌فکری و انجام کار گروهی یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت در این بازی وب سایت اتاق فرار است. تایم فور وان بستری است که به معرفی برترین اسکیپ روم‌ها در شهرهای مختلف ایران می‌پردازد. برای اینکه بتوانید یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنید، حتما رزرو وقت را در برنامه خود بگنجانید. ترکیبی ممتاز از هنر و فناوری را برای عاشقان بازی‌های هیجان‌انگیز به ارمغان آورده و محصول همکاری متخصصان گوناگون است. یکی اتاق فرار جوکر، دیگری اتاق فرار کما، اتاق فرار مرد هلندی و اتاق قرار مصر. ایستگاه مترو میدان صنعت در خط ۷ مترو تهران، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو فعال در نزدیکی مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب است.

در این اتاق فرار شما فقط با ترس‌های قدیمی و دلهره‌هایی که در سایر اتاق‌های فرار تجربه کردید مواجه نیستید و با معنای جدیدی از اسکیپ روم مواجه می‌شوید. اتاق فرار مایندر اسکیپ یکی از اتاق‌های فرار جذاب تهران است. یک بازی دارد به نام ناگفته که در ژانر ترسناک بوده و دلهره‌آور است. این بازی ۱۰۰ دقیقه زمان نیاز دارد و برای انجام آن بایستی ۴ تا ۱۰ نفر باشید. اتاق فرار مصر در ژانر ماجراجویی تاریخی است و به زمانی حدود ۶۰ دقیقه نیاز دارد. تعداد بازیکنان ۳ تا ۶ نفر بوده و رده سنی آن بالای ۱۰ سال است.

خرید آنلاین بلیط اتاق فرار کیش با تخفیف

هر کدام از اتاق های فرار دارای یک داستان و ژانر است مثل اینکه در یک فیلم سینمایی بازی می کنید. این اتاق ها هم مثل فیلم سینمایی دارای کارگردان، نویسنده، و سایر افراد هستند تا یک اثر نهایی نزدیک به موضوع را به خوبی طراحی و پیداسازی کنند. بازی اتاق فرار در واقع اینگونه است که شما و تیمتان در یک اتاق موضوعی گرد هم می آیید و یک ساعت فرصت دارید تا ماموریت خود را تکمیل کنید و از اتاق فرار کنید. اتاق فرارهای متعددی در تهران وجود دارند که هرکدام ویژگی ها و ابعاد منحصر به خود را دارند.

  • طوری که در اغلب اوقات امکان خرید آنلاین بلیط اسکیپ روم کیش با 10 الی 20 درصد تخفیف وجود دارد.
  • استاندارد سنی برای ورود به فضای بازی باید بالای 14 سال و برای بازی های ترسناک بالای 18 سال باشد.
  • در دلفیناریوم کیش می‌توانید بازی و حرکات آکروباتیک دلفین‌های بازیگوش و شیرهای دریایی را تماشا کنید، از باغ پرندگان دیدن کنید و کلاسیک شو را که یک برنامۀ سرگرمی مانند سیرک است تجربه کنید.