انواع شارژر های موبایل و نحوه نگهداری از سیم شارژر

اصولا کابل یک شارژر اصلی سامسونگ به گونهای طراحی میشود که هنگام اتصال به درگاه گوشی هیچگونه لغزشی نداشته باشد چراکه در غیر این صورت نمیتواند در عرض یک ساعت باتری گوشی را شارژ کامل کند. پس از مدتی نیز نسخه 18 واتی به دلیل عرضه نسخه ارتقا یافته 20 واتی، متوقف شد و تا آنجا که به اپل مربوط می شود، شما باید آداپتور 5 واتی یا 20 واتی را خریداری کنید. به جای وصل کردن کابل شارژر گوشی همراه به برق ، آن را به ایستگاه مورد نظر متصل می کنید . اگر شارژر موردنظر شما نقص ظاهری دارد یا مواد پلاستیکی آن به طور ناهماهنگ از لبهها بیرون زده باشد، قطعا شارژر تقلبی است. قیمت شارژر سامسونگ مدل EP-P5200TWEGAE نشان میدهد که با یک محصول حرفهای روبرو هستیم و اگر دوست دارید که دردسرهای شارژ را تا حد زیادی از بین ببرید، این شارژ بیسیم به درد شما خواهد بود.

یکی از مهمترین نکاتی که لازم است برای خرید بهترین شارژر در نظر بگیرید ، کیفیت ساخت محصول میباشد. سیستم USB Power 3.0 هم کمک میکند که قدرت لازم برای انتقال برق انجام شده و بتوانید بهترین نتیجه را در شارژ دستگاههای خود دریافت کنید. شارژ بهصورت کاملا هوشمند انجام میگیرد و برحسب گوشی مربوطه، بهترین روند شارژ را دریافت خواهید کرد. در فست شارژ باید از مدارهای متفاوت، کابل مخصوص، تراشههای ویژه در پردازندهی گوشی و شارژر و همینطور برنامههای خاصی استفاده کرد تا بهطور کلی روند شارژ سریع کنترل شود تا ضمن کنترل خطر، عمر باتری کاهش نیابد و باتری خنک بماند. سامسونگ از سال ۲۰۱۷، از سیستم شارژ USB-C در دستگاههای خود استفاده کرده و سرعت بالایی به این روند داده است. به این معنی که تراکم پیکسل تقریباً ثابت باقی میماند (در مقایسه با 458ppi در سال گذشته، اکنون 460 پیکسل است). USB 2.0 از سال 2000 جایگزین سری USB 1.0 شد. از زمان گلکسی S8 و نوت ۸ به بعد، میتوانید از این سیستم شارژ قدرتمند و سریع استفاده کرده و تا ۲۵ وات قدرت از فناوری Quick Charge 2.0 آن دریافت کنید. در نهایت میتوانیم به قابلیت شارژ سریع Fast Charge 2.0 آن هم اشاره کنیم که امید میرود، بیشترین سرعت را برای مدل دستگاه شما بههمراه داشته باشد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو حتما شنیدید که مگسیف در آیفون ۱۲ میتواند نیاز به کابلهای شارژ را از بین برده و به ساخت آیفونی بدون پورت منجر شود که کاملا بر شارژ وایرلس متکی سایت fastcharger خواهد بود. توصیه ما این است که حتما پاوربانک ها و شارژرهای فندکی با کیفیت را مورد استفاده قرار دهید و حتما به شدت خروجی آن ها دقت نمایید و سعی کنید شدت خروجی آن ها با شدت خروجی شارژ اصلی گوشی موبایلتان منطبق باشد. بههمین دلیل است که ممکن است نسخههای فیک بسیاری در بازار وجود داشته باشد و حتما باید دقت نظر بالایی هنگام خرید داشته و به قیمت شارژر گوشی سامسونگ مدل EP-TA200 هم توجه ویژه کنید.

هیچکدام از آنها با هم مشابه نیستند و میتوانند سرعت متفاوتی را در شارژ ارائه کنند. از این شارژ برای لوازم جانبی دیگر خود هم میتوانید استفاده کنید و محدودیتی در این راستا ایجاد نشده است. برای استفاده بیشتر از دستگاه خود، از فست شارژر های آداپته شده (Adaptive Fast Charger) و کابل USB-C که در جعبه موجود است استفاده کنید. در ابتدا توصیه میکنیم از شارژر موجود در جعبه تلفن یا تبلت خود استفاده کنید. همانطور که مشاهده می کنید دلایل زیادی وجود دارد که مشاغل باید یک ایستگاه شارژ موبایل خریداری کنند. نشانگر LED در آن وجود ندارد و سامسونگ سادگی بیشتری را در طراحی آن مدنظر قرار داده است.

این طرح کمک می کند تا از صدمه در داخل درگاه یو اس بی جلوگیری کند زیرا مهم نیست که از چه راهی آن را وارد دستگاه کنید. این شارژر عموما دارای سوکت یو اس بی 5 و جریان 1 یا 2 آمپر می باشد. مدت هاست که اکثر افراد از شارژهای میکرو یو اس بی B استفاده می کنند. هرکدام از شارژهای سامسونگ دارای ویژگی خاصی هستند و با بهترین و مدرنترین طراحی در اختیار شما قرار میگیرند. از طرف دیگر، خرید هر سیم شارژری برای گوشیهای سامسونگ، کار درستی نیست؛ چون، ممکن است به گوشی هوشمند شما خسارتهای جبرانناپذیری وارد کند؛ بنابراین، بهتر است قبل از خرید مطمئن شوید که قرار نیست یک محصول تقلبی به شما داده شود که بهترین راه برای اطمینان از این مسئله، خرید از یک فروشگاه معتبر است. این محصول از تکنولوژی QI استفاده میکند و بنابراین، آخرین فناوری موجود در زمینه شارژ سریع بیسیم را دریافت خواهید کرد.

خروجی آن هم مطابق انتظار در خد ۵ ولت بوده و میتوانید برای گوشیهایی مانند نوت ۴، نوت ۵، اس ۶ و مدلهای دیگر گوشیهای سامسونگ از آن استفاده کنید. یکی از گزینههای دیگر برای شارژ گوشیها و تبلتها، داکهای گوشی و پدهای شارژ هستند که به راحتی میتوانید گوشی خود را بر روی آنها قرار داده و از طریق پورت شارژ، گوشی خود را شارژ نمایید. کابلهای آکی را میتوانید برای آداپتورهای Micro USB و USB-C بهکار ببرید. یک درگاه بر روی شارژر مشاهده میکنید که از نوع USB نسل ۲ است. به علاوه از یک آداپتور AC به 12 ولت می توان برای اتصال کابل این نوع شارژر به پریز برق روی دیوار استفاده کرد و این ساختار به افراد اجازه می دهد که گوشی هایشان را با این نوع شارژر تقریبا در هر جایی به شارژ بزنند. البته این بدان معنا نیست که تمام این شارژرها خطرناک هستند؛ اما داشتن امنیت همیشه ارزش دارد که از شارژر جدیدتر تولیدکنندههای معتبرتر و حتی کمی گرانتر ، استفاده کرد.اگر کانکتور شارژر قدیمی به گوشی شما میخورد، فقط لازم است مقادیر آمپر و ولتاژ شارژر را بررسی کنید. لازم به ذکر است که گارانتی این محصول از زمان ثبت سفارش تا 6 ماه بعد اعتبار دارد و صرفا مختص به آداپتور، کلگی یا سری آن می باشد.

شارژر قیمت مناسبی هم دارد و میتوانید کیفیت بالایی در بدنه و مواد اولیه آن نیز شاهد باشید. قیمت شارژر گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس 7 هم مناسب امکاناتش بوده و به سادگی میتوانید آن را تهیه کنید. شارژر گوشی موبایل , کمی قبلتر برای انجام هریک از این کارها به یک ابزار جداگانه نیاز داشتید و برای روشن کردن آن ها نیازمند برق بودید. اما بهتر است بدانید که پروسه تست شارژ شدن گوشی وان ام9 این کمپانی را بر روی هر دو شارژر انجام دادهایم. اما افراد بیملاحظهتری آزمایشهای خشونتآمیز تکان دهندهای را بر روی گوشیهای جدید انجام دادهاند و به طور کلی موافق هستند که Ceramic Shield چنین کاری را انجام میدهد. آنها میتوانند برای نظارت روی وضعیت شارژ مناسب بوده و حتی حالتهای شارژ را نیز تعیین کنند. شما باید از شارژر گوشی سامسونگ همراه با کابل اضافی، آداپتور برق و موارد دیگر استفاده کرده و باتری خود را در یک وضعیت پایدار و عالی نگه دارید. چگونه تشخیص دهیم که باتری تلفن Android شما نیاز به تعویض دارد؟ چگونه تشخیص دهیم که آیا باتری آیفون شما نیاز به تعویض دارد یا خیر؟ هرچه قدر که باتری گوشی شما کوچکتر باشد، این شارژ سریعتر میتواند آن با درصد شارژ ۱۰۰ برساند.

میتوانید از امکانات آن برای شارژ موبایل و تبلتهای سامسونگ استفاده کرده و از قابلیت Fast Charging هم برخوردار شوید. این شارژر از نوع دیواری بوده و تمام امکانات بهروز شارژرهای امروزی را به همراه دارد. USB Type C جدیدترین نوع شارژر USB است. از طرفی احتمال اینکه شارژرمان را جایی بگذاریم یا گم کنیم بسیار زیاد است. پس از اتمام کار ، گزینه “LTE-WCDMA” را انتخاب می کنیم. از دیگر قابلیتهای آن میتوانیم به ولتاژ ورودی ۱۰۰ الی ۲۴۰ ولت آن اشاره کنیم که از برق شهری دریافت خواهد شد. انکر انواع سیم شارژرهای معمولی، فست و سوپرفست را تولید میکند و میتوانید از آن بهعنوان جایگزینی برای سامسونگ استفاده کنید. شرکت های تولید کننده انواع کابل و شارژر موبایل و تبلت در ایران بسیار معروف هستند و برندهای زیادی در کشور ما نامی پر آوازه در زمینه تولید این کالا دارند. یکی از بهترین برندهای سیم شارژر برای آداپتورهای Micro USB و USB-C کابلهای برند انکر هستند. این برند نیز یکی از بهترین برندهای کابل شارژر است که کیفیت خوبی دارد و میتوانید آن را جایگزین کابل سامسونگ کنید. با این شارژر گوشی سامسونگ، بهتر است که تنها محصولات خود همین برند را به آن متصل کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

دو دلیل اصلی وجود دارد که مردم به خرید این نوع شارژرها روی می آورند. کافی است گوشی خود را رو به بالا روی یک پد شارژ کوچک و دیسکی شکل یا گجتی از نوع موس پد قرار دهید تا باتری دستگاه شما شارژ شود. شاید بارها شده است که باتری و درصد شارژ گوشی شما رو به اتمام باشد و برای کاری عجله داشته باشید که نتوانید چند ساعت منتظر بمانید شارژ گوشی شما به طور کامل شارژ شود، یا حتی در مسافرت ها در زمانیکه داخل ترمینال مسافربری هستید وقت کمی برای شارژ کردن گوشی موبایل خود داشته باشید، علاوه بر موارد فوق اینکه مدت زیادی بخواهید منتظر بمانید گوشی شما شارژ شود و از آن استفاده کنید گاها کمی دشوار است، برای رفع تمامی موارد فوق خرید شارژر گوشی موبایل سامسونگ فست شارژ میتواند این مشکلات را برطرف کرده و بتوانید در مدت زمان خیلی کمتری نسبت به شارژر های معمولی گوشی خود را شارژ کنید. با توجه به قدرت بالایی که این شارژر دارد، وزن آن به نسبت دیگر شارژرها کمی بالاتر رفته و به حدود 160 الی 200 گرم میرسد.

از قابلیتهای جذاب آن میتوانیم به سیستم محافظت ولتاژی آن اشاره کنیم که جریان غیرمجاز را به دستگاه راه نداده و سبب میشود که ماندگاری باتری شما همواره حفظ شود. این کابل شارژر نیز یکی از محبوبترین انواع کابل موجود در بازار است که مشابه سیم شارژر سامسونگ، هم برای شارژ کردن و هم انتقال اطلاعات میتوانید آن را بهکار ببرید. حذف شارژر به بهانهی حفاظت از محیطزیست اتفاق افتاده است؛ اما قطعاً درآمد شرکتهای تولیدکنندهی گوشی را از فروش شارژر افزایش میدهد. شاید کاربران در ذهن از خودشان بپرسند که بهترین سایت فروشگاهی برای خرید شارژر اصلی سامسونگ a51 چیست؟ بهترین شارژر در جعبه تلفن شما موجود است، اما اگر به شارژر جدیدی نیاز دارید، می توانید شارژرهای تعویض را از مراکز معتبر خریداری کنید.

بهطور مثال، برخی از شارژر گوشی سامسونگ را میتوانید برای شارژ معمولی و شارژ سریع استفاده کرده و کابل را به دلخواه به یکی از پورتها متصل کنید. شارژر گوشی سامسونگ مدل EP-TA200 را میتوانید همانند شارژرهای دیگر و برای کسب بهترین شرایط از نظر ایمنی و سرعت برای شارژ گوشیهای خود مورد استفاده قرار دهید. همانطور که از اسمش مشخص است، شما میتوانید از شارژر گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس 7 استفاده کرده و بهترین شرایط را از نظر ایمنی و سرعت برای شارژ این گوشی استفاده کنید. در ادامه بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ را معرفی میکنیم. از دیگر قابلیتهای این محصول میتوانیم به فناوری USB-PD اشاره کنیم که توان ۲۵ وات را به همراه داشته و سریعترین شارژ ممکن را برای دستگاه دریافت میکند.

میدانیم که وظیفه اصلی یک شارژر، رساندن انرژی لازم به باتری و روشن نگه داشتن گوشی است. شدت جریان منفی بهمعنای مصرف باتری توسط گوشی شما و جریان مثبت نیز بهمعنای شارژ شدن باتری است. کابل شارژر یکی از آن وسایلی است که افراد دائما از آن استفاده میکنند و هر جایی باید همراه شما باشد؛ بههمینخاطر در معرض خطر قرار دارد و هر لحظه ممکن است دچار پارگی یا قطعی شود. ناگفته نماند که شدت جریان 1.0 آمپر به نوعی ایمن ترین میزان شدت جریان است و امکان آسیب به دیوایس شما توسط آن نزدیک به صفر است. به دلیل استفاده ی زیاد از گوشی ها نیاز به شارژر همراه و یا شارژر فندکی خودرو از اصلی ترین نیاز های روزمره شده است، این شارژر ها به فندکی ماشین متصل می شوند و دستگاه ها را شارژ می کنند. گوشی برای رساندن شارژ از ۸۰ تا ۱۰۰، معمولا انرژی زیادی صرف کرده و عمر باتری را به شدت کاهش میدهد.