این محصول برای عملکرد Antimicrobial

در صورتی که قصد خرید شارژر و کابل شارژ سامسونگ دارید، داشتن اطلاعاتی درباره روش های تشخیص اصل بودن شارژر سامسونگ برای شما مفید خواهد بود. شارژر واقعی کیفیت ساخت خوب و تر و تمیز دارد و محکم است درحالی که شارژرهای تقلبی از پلاستیک های ارزان قیمت ساخته شده اند. پاوربانکها یکی دیگر از گزینههای عالی برای خرید یک شارژر همراه میباشند. یکی از دیگر روش های کاربردی برای رفع این مشکل ری استارت کردن گوشی است. 1- آیا با تعویض کابل شارژ مشکل دیر شارژ شدن گوشی من بر طرف می شود؟ بدنه این کابل شارژر اندروید به دلیل مقدار طول بالای آن، از یک سیم چندتکه ساخته شده تا باعث کاهش میزان مقاومت داخلی آن شود و سرعت انتقال شارژ در این محصول را تا 40 درصد افزایش دهد. ابتداییترین روشی که میتوان فهمید خصوصیات شارژر چیست، مثلا در چه زمانی گوشیتان را شارژ میکند، مراجعه به برچسب یا حکاکی روی پلاستیک شارژر است. در این مقاله هر چه را باید درباره شارژر و کابل اصل و تقلبی سامسونگ بدانید جمع آوری کرده ایم. چه انتظاری از باتریهای گوشیهای هوشمند آینده داریم؟ Apple Lightning کابل اصلی دستگاه های اپل است و USB Type-C “شاید” تنها کابل مورد استفاده در آینده باشد.

شارژر اصلی از بهترین قطعه ها و کابل ها تولید شده و بالاترین کیفیت را به خود اختصاص داده است. به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تولیدکنندگان تلفنهای همراه به سمت فناوری شارژ بی سیم حرکت میکنند و بسیاری از شرکتها محصولات خود را با این ویژگی عرضه کردهاند؛ اما تلفنهای قدیمی نیز میتوانند با نصب یک قطعه کوچک، قابلیت شارژ بی سیم را داشته باشند. همه مردم زمانی که شارژر خریداری میکنند، فقط از آن استفاده میکنند و هیچ گونه اقدامی برای مراقبت از شارژر موبایل خود انجام نمیدهند. شارژر فندکی RCC303 مناسب افرادی است که علاوهبر گوشی موبایل از تبلت هم استفاده میکنند و ممکن است ساعات زیادی در خودرو به سر ببرند. هر شارژی که بتواند گوشی شما را شارژ کند و استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامتی باتری گوشی شما وارد نمیکند و استاندارد مربوط به گوشی شما را داشته باشد و ولتاژ مناسب را تامین کند برای گوشی شما مناسب است.

در زیر ما 10 تفاوت قابل توجه بین شارژرها و کابل های USB اصلی و فرعی سامسونگ را ترسیم کرده ایم که می تواند شما را در تعیین این که آیا شارژر یا کابل شارژری که دارید برای گوشی سامسونگ خود خریداری می کنید اصل یا تقلبی است سایت fastcharger کمک می کند. در کابل میکرو USB و USB متوجه خواهید شد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین سایز کانکتور میکرو USB کابل USB اصلی سامسونگ و کابل USB شارژر تقلبی وجود دارد. همچنین در صورتی که میخواهید به صورت آنلاین شارژر بخرید، حتما فروشگاه های معتبر را انتخاب کرده و اطمینان حاصل کنید که امکان بازگرداندن کالا در صورت عدم اصالت وجود دارد. از طرفی درون جعبه این گوشیها همان شارژر 33 یا 66 واتی قرار دارد و نیازی نیست شما پول بیشتری برای خرید شارژر پر سرعت پرداخت کنید.

ما در این دسته بندی از چند مدل شارژر هواوی اصلی و اورجینال که با گوشی موبایل و تبلت شما سازگار میباشد معرفی کرده ایم. این موضوع به خودی خود مشکل آفرین به نظر نمیرسد تا این که متوجه میشویم کشور ایران در بین نام ریجنهای پیش فرض برای ساخت حساب نیست و کاربران ایرانی برای دسترسی به سرویسهای هواوی نیز با چالشهایی روبرو هستند. اگر مشکل نرم افزاری باشد گوشی بنا به دلایلی از قبیل ویروسی شدن و . اگر شارژر شما این لوگو را نداشت از آن استفاده نکنید. به این ترتیب، شما بعد از خرید زمانی که متوجه شدید شارژر یا کابل شارژتان تقلبی است می توانید آن را پس بفرستید.

در حالی که روی کابل USB غیر اصل، قفل های اتصال micro-USB به طور متناقضی قرار گرفته و به شکل مربع هستند. بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند بر این باورند که استفاده از شارژرها و کابل های ساخته شده توسط شرکت های شخص ثالث هیچ خطری دربر نخواهد داشت، با این حال گاه به گاه ثابت شده که استفاده از شارژرها، باتری ها و کابل های USB تقلبی ممکن است خطرآفرین باشد و گوشی شما را خراب کند. نماد USB که روی بدنه کانکتور میکرو USB ترسیم شده است همانطور که در تصویر می بینید متفاوت است. قیمت شارژر فندکی با شارژر دیواری متفاوت است، زیرا هر کدام از نظر ظاهری و کاربرد با هم فرق دارند و حتی در کیفیت هم یکی نیستند. البته به دلایل دیگر مانند متفاوت بودن میزان ولتاژ ورودی، خروجی گوشی و شارژر پیشنهاد می شود تا جای ممکن از شارژر گوشی خودتان استفاده کنید. در بعضی مواقع مشکلاتی از قبیل تولید گرما، اتصالی و یا تاخیر در شارژ نمودن شارژر های مختلف به وجود میآید که در این شرایط پیشنهاد میشود از چنین شارژر هایی استفاده نکنید و به فکر خرید یک شارژر اصل Original مناسب باشید.

Underwriters Laboratories (UL) یک سازمان امنیتی است که مسئول رعایت استانداردهای ایمنی برای تمام فناوری های بازار است. علامت UL مخفف Underwriters Laboratories است که یک سازمان ایمنی است که وظیفه حفظ استانداردهای ایمنی برای همه تکنولوژی های بازار را دارد. اگر تصمیم گرفته اید که شارژر یا کابل USB اصل سامسونگ از یک فروشگاه اینترنتی سفارش دهید ما پیشنهاد می کنیم مطمئن شوید که تامین کننده که قصد خرید از آن دارید معتبر است و سیاست های بازپرداخت(گارانتی تعویض) دارد. پیشنهاد میکنیم هنگام خرید شارژر، شارژر قبلی خود را به همراه ببرید – حتی اگر از کار افتاده باشد- تا بتوانید شارژرهای موجود در بازار را با آن مقایسه کرده و راحت تر شارژر های تقلبی را تشخیص دهید. اما در مقابل، با آیفون جدید میتوانید تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کنید، از پردازندهٔ سریعتر برای بازی کردن استفاده کنید و حتی با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوید. آیا میدانید که چگونه اقدام به مراقبت از شارژر موبایل خود کنید؟ اولین چیزی که زمان خرید یک شارژر باید به آن توجه کنید کیفیت ساخت آن است.

به غیر از تفاوت های قابل توجه بین شارژرهای اصلی و تقلبی سامسونگ، ممکن است برخی تغییرات در مدارهای آن ها و نیز قدرت خروجی و میزان جریان وجود داشته باشد. به تازگی، سعی کرده ایم تفاوت های بین شارژرها/کابل های USB اصلی و فیک را پیدا کنیم تا به خوانندگان مان در انتخاب عاقلانه بین این دو در هنگام خرید شارژر و کابل USB سامسونگ کمک کرده باشیم. هم شارژر اصلی و هم شارژر تقلبی در وسط کلگی شارژر دارای یک مفصل یا اتصال هستند. انواع مختلف شارژر های سامسونگی را میتوانید در فروشگاه اینترنتی ای خرید مشاهده، بررسی و اقدام به خرید کنید .

سون موبایل دقیقا با توجه به ولتاژ مناسب و استاندارد گوشی شما، بهترین و مناسب ترین شارژر های اصلی را برای مدل های مختلف گوشی عرضه می کند. کانکتور USB همانطور که در تصویر زیر دیده می شود، سطح پوسته کانکتور کابل USB اصلی دندانه کوچکی دارد. در اینجا برخی علائم وجود دارد که نشان می دهد باتری شما آسیب دیده یا نیاز به تعویض دارد. استفاده از شارژر و کابل شارژ اصل برای سلامت گوشی موبایل شما اهمیت ویژه ای دارد اما تشخیص اصل بودن شارژر سامسونگ، در صورتی که هم شارژر و کابل اصل و هم شارژر و کابل تقلبی را در کنار هم نداشته باشید، کار دشواری است بنابراین در این مقاله سعی ما بر آن است که با کنار هم قرار دادن شارژر و کابل شارژ اصل و تقلبی سامسونگ به شما در خرید درست شارژر کمک کنیم.

پورت مختص به این تکنولوژی قابلیت عبور جریان 1.67 آمپری را از روی ولتاژ 9 ولتی داشته و با طراحی جدید خود، 75 درصد سریعتر از شارژهای معمولی بازار به شارژ گوشیهای هوشمند میپردازد. استفاده از شارژرهای 1 آمپری برای شارژ دستگاهی همانند آیپد که نیازمند جریان 2 آمپر هستند، نامناسب بوده و میتواند در طولانی مدت موجب ضعیف شدن و در نهایت خرابی باتری شود. جريان خروجي اين شارژر 2000 ميلي آمپر(2آمپر) مي باشد و طول کابل آن نيز 1.5 متر مي باشد. برای مثال ، شارژ کردن گوشی اس 21 الترا با همین شارژر حدودا یک ساعت طول می کشد تا شارژ بشود . شارژر فست در زمان کوتاه و سریع گوشی ها را شارژ می کند، اما شارژر قدیمی چندین ساعت طول می کشد تا یک گوشی بطور کامل شارژ شود. مثلا، شارژر دیواری کابل USB دارد که این کابل با اندازه های کوتاه و بلند ساخته می شود.

با توجه به کیفیت ساخت بالاتر، شارژر اصلی باید در مقایسه با شارژر تقلبی سنگین تر به نظر برسد. شارژری که انتخاب می کنید باید از خود کمپانی اصلی سامسونگ تولید شده باشد و برندش کاملا معتبر باشد. در حقیقت تمام دستگاههای شارژی الکترونیکی باید با کابل Type-C شارژ شوند. در برخی موارد ممکن است کابل های تقلبی به خوبی در آداپتور شارژر یا خود گوشی جا نخورند. لوگوی UL در پشت شارژر باید در ردیف پایین و سمت چپ شارژر نوشته شده باشد که توسط یک دایره احاطه شده است. برای این کار باید به منوی Additional Settings / Authorization and Revocation بروید و Xiaomi Service Framework را غیرفعال کنید. همچنین می توانید از شارژر های معمولی که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی نمی کنند، استفاده کنید. گوشی سامسونگ یک گوشی پرطرفدار و محبوب در بین کاربران است که شاید ۶۰ درصد افرادی که مبایل دارند این برند را انتخاب کرده باشند. این در حالی است که باتری رقبای این گوشی یعنی مدلی مانند A33 سامسونگ تا ۵۰۰۰ میلی آمپر نیز بالا میروند. شارژرهای موبایل وسایلی بسیار پر کاربرد برای شارژ گوشی موبایل و دیگر دستگاههای دارای پورت میکرو USB میباشند که از آمپر 1.0 و یا 2.0 آمپری بهره میبرند .

اگر که شارژر را به برق زدید و بعد از مدت کوتاهی بیش از اندازه داغ شود، به احتمال زیاد آن شارژر تقلبی است. اگر قسمت بالایی و لبه های شارژر اصلی را با شارژر تقلبی مقایسه کنید متوجه می شوید که گوشه ها و انحناهای شارژر تقلبی ناهموار و دارای پلاستیک های اضافه است درحالی که شارژر اصلی لبه های نرم و صافی دارد. کلگی های شارژر استاندارد اروپایی روی شارژرهای اصلی سامسونگ دارای لایه اضافی از پلاستیک روی قسمت انتهایی پایین ساختار کلگی شارژر هستند تا دوام و مقاومت آن بالاتر شود، درحالی که در شارژرهای تقلبی سامسونگ متوجه می شوید که کلگی شارژر ساده و بدون ساختارهای دوام می باشد. شارژر های تقلبی می تواند به باتری شما ضرر های زیادی را تحمیل کند که در آخر شما را مجبور به تعویض باتری موبایل می کند.

رنگ پورت شارژر تقلبی و کپی تیره تر از نسخه اصلی است و اندکی نیز بلندتر است. شارژر اصلی اتصالی صاف و تخت دارد درحالی که شارژر جعلی دارای اتصالی تیز و برجسته است. این لوازم جانبی طول عمر بالایی دارد که می توانید سالها با همان کیفیت اولیه از آن استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا روشی را به شما آموزش دهیم که آن میتوانید گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون متصل کنید. در قدیم گوشی های سامسونگ دارای شارژرهای بخصوصی بودند که این شارژر امروزه با مشخصات و ویژگی های بهتری تولید می شود. شارژر اصلی سامسونگ دارای مشخصات بخصوصی است و ویژگی هایی دارد که شارژرهای غیراصل ندارند. توصیه می شود برای افزایش طول عمر گوشی و باطری تلفن همراهتان فقط از شارژر های اصلی استفاده نمایید. این مبایل دارای شارژر اصلی با برند خود است که تولید شده از کمپانی سامسونگ می باشد و مختص برای شارژ کردن انواع مبایل ها با این برند است.