با اطمینان کامل میتوانیم بگوییم بله!

اگر پایین تر از توانی باشد که گوشی شما پشتیبانی کند، گوشی شما دیر شارژ می شود. حتما با باز کردن جعبه متوجه شده اید که دیگر خبری از لوازم جانبی نیست و باید به صورت جداگانه آن ها را تهیه کنید. به دلیل اینکه درون خودرو بیشتر با برنامههای مسیریاب مواجه هستیم و استفاده همزمان در هنگام شارژ شدن گوشی باعث کند شدن فرآیند شارژ میشود استفاده از شارژری با این قابلیت کمک میکند تا گوشی به حالت عادی و سریعتر شارژ شود. مدل «Z1» از سری شارژرهای فندکی «هوکو» بدنهای از جنس پلی کربنات و پلاستیک ABS دارد. البته این ویژگی که شما بتوانید تمامی وسایل خود را حتی گوشی آیفونتان را با یک سری شارژر شارژ کنید فوق العاده است و دیگر نیازی نیست شارژرهای مختلف و متعدد را با خود همراه کنید.

همچنین شما میتوانید برای شارژ باتری گوشی موبایل آیفون و تبلتهای مجهز به درگاه لایتنینگ خود یک کابل لایتنینگ را به شارژر متصل کنید تا بتوانید باتری دستگاهتان را شارژ کنید. به همین دلیل باید انواع سوکت شارژر موبایل را بشناسید تا خریدی مناسب داشته باشید. بین پورتهای معمولی USB در 500mA و پورتهای شارژ اختصاصی که در محدودهی تا 3,000mA قرار دارند، اختلاف بزرگی وجود دارد. با توجه به اینکه گوشی موبایل اصلی ترین چیزی است که ما در طول روز از آن استفاده می کنیم، استفاده از گوشی بدون باتری، کار منطقی نیست و تا زمانی که موبایل شما شارژ نداشته باشد، نمی توانید به درستی از آن استفاده کنید. همین امر منجر به یک سوال نسبتا مهم میشود: به عنوان مثال، اگر شما اسمارت فون خود را که دارای یک شارژر دیواری 900mA است، به شارژر آیپد 2,100mA بزنید، گوشی شما منفجر میشود؟ اگر پین های پورت شارژ شکسته یا کج شده باشد بایستی برای تعمیر سوکت شارژ گوشی اقدام کنید. در نسخه اصلی، پورت USB روی سر شارژر به درستی قرار گرفته و کج نیست. به دلیل توان زیاد شارژر دیواری، بسیار سریع تر از شارژر وایرلس یا فندکی می باشد.

یکی از بهترین نکات ها هنگام خرید کالایی، انتخاب فروشگاه مناسب است. نوع سوم شارژر بی سیم است که یکی از جدید ترین تکنولوژی ها در این حوزه به شمار می رود. به نظر میرسد که در روزهای آینده خبرهای جدیدی در این مورد منتشر خواهد شد. امروزه شرکت شیائومی با تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه نظیر شارژر 67 واتی شیائومی اصل بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته و در کل جهان مشهور گردیده است. حدود یک دهه از آغاز به کار این کمپانی چینی می گذرد، اما با تولید محصولات خلاقانه خود توانسته طرفداران فراوانی در آسیا و حتی اروپا دست و پا کند. نکته؛ البته تنها استفاده از فلش مموری منجر به این مشکل نمیشود و ممکن است با بیرون کشیدن نادرست شارژر گوشی هم با این مشکل مواجه شوید. نمایشگر بزرگ و یک دست Edgeless Display دستگاه با به حداقل رساندن حاشیه ها، ابعاد این گوشی را نیز کوچکتر کرده و میتوان چه درون جیب لباس و چه در حال کار، حس بهتری را به کاربر ارائه کند. شارژرهای دست دوم میتوانند از نظر مکانیکی معیوب باشند و این اصلا خوب نخواهد بود.

با این حال، اگر نمی دانید تلفن همراه شما سریع شارژ می شود و از این فناوری پشتیبانی نمی کند، کافی است شارژر گوشی خود را بررسی کنید. برخی دارای یک سلول خورشیدی کوچک و قابل حمل هستند درحالی که برخی دیگر دارای سایز بزرگ تر هستند و مقادیر بیشتری از نور خورشید را جذب می کنند و منجر به قابلیت شارژر سریع تر و بیشتر می شوند. اندکی پس از آن، دستگاههای USB که این مشخصات را اجرا کرده بودند، شروع به آمدن کردند. برای بررسی سالم بودن کابل شارژر ابتدا طول سیم شارژر را بررسی کنید هرگونه زدگی و پارگی موجود در سیم ممکن است باعث جلوگیری از شارژ شدن گوشی شما شود. معمولا کاربران اعتقاد دارند تا زمانی که شارژ از طریق کابل به گوشی منتقل شده و روی صفحه گوشی علامت تایید شارژ ظاهر شود یعنی کابل سالم است. ۱. در شارژ بودن گوشی در شب اگر در تمام شب موبایل شما در شارژ باشد مشکلی پیش نمیآید؛ زیرا تکنولوژیهای جدید به این صورت هستند که از شارژ شدن باتری پس از کامل شارژ شدن آن جلوگیری میکنند.

سوکت تایپ سی یا Type C سوکتی می باشد که در اکثر گوشی های جدید وجود دارد. در صورتی که شارژرهای فیک باعث آتشسوزی نشود، قطعا عمر باتری گوشی را کاهش خواهد داد. هوکو (Hoco) محصولاتش را در بخش تولید لوازم جانبی موبایل و دیجیتال توسعه داد و برند خود را در بازار معرفی کرد. عمده محصولات هوکو در زمینه لوازم جانبی دیجیتال هستند. کابل و شارژر موبایل یکی از مهم ترین لوازم جانبی گوشی تلفن همراه می باشد که در جعبه اغلب موبایل ها وجود دارند. به خاطر همین که یکی از مهم ترین لوازم جانبی به شمار می رود. اگر به دنبال یک محصول خوب که قیمت مناسبی نیز داشته باشد هستید توصیه ما به شما کابل شارژ هوکو X37 است. اگر به دنبال یک برند چینی، خلاق و دوست داشتنی هستید، هوکو را از قلم نیندازید! گاها این شارژرها با یک کابل USB عرضه میشوند که میتوانید برای شارژ گوشی خود این کابل را به یک آداپتور مجهز به پورت USB متصل و یا کابل را به پورت USB لپ تاپ و یا کامپیوتر خود متصل کرده و گوشی خود را شارژ کنید.

بسیاری از مشاغل خدمات شارژ تلفن همراه ارائه نمی دهند زیرا فکر می کنند با ارائه آن چیزی به دست نخواهند آورد. چرخههای شارژ تلفن را به طور کامل شارژ نکنید. همانطور که گفته شد، این شارژر دمای دستگاه شما را حین شارژ تنظیم میکند و نمیگذارد دستگاه بیش از حد گرم شود و پس از تکمیل شارژ آن نیز بهصورت خودکار روند شارژ را متوقف میکند تا شما متوجه کامل شدن شارژ تلفن همراهتان شوید؛ ناگفته نماند که توقف روند شارژ توسط شارژر به نحوی است که روند شارژ کاملا متوقف نشده و شارژ دستگاه شما کاهش نمییابد. این برند، محصولات خود را به بیش از 50 کشور دنیا صادر می کند. قبل از اینکه بخواهیم در مورد ولتاژ باطری موبایل توضیح دهیم، شما باید مفهومی کلی در مورد ولتاژ در ذهن خود داشته باشید. پس در صورت مشاهده آن را سریعا عوض کنید. پس باید به نکات های مختلف توجه کنید تا مناسب ترین شارژر را برای موبایل خودتان انتخاب کنید. هنگام تحویل کالا اگر به مشکلی بر خورده باشید، می توانید از این ضمانت استفاده کرده و آن را مرجعی کنید. این کمپانی با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز محصولاتی با قیمت مناسب و کارآیی مطلوب را تولید میکند.

این جدیدترین درگاه USB است که در تلفن های هوشمند جدید و سایر دستگاه های تلفن همراه وجود دارد و سرعت انتقال داده سریعتری نسبت به نسخه های USB قبلی را ارائه می دهد. اما همین افزایش حجم، به زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد. آمپر شارژ موبایل تاثیر زیادی در افزایش دوام باتری گوشی شما دارد و نباید این مسئله را نادیده بگیرید. زیرا دما به سرعت افزایش می یابد و به طور بالقوه به باتری آسیب می رساند. حفاظت چندگانه: این محصول از چندین عملکرد حفاظتی پشتیبانی می کند ،که می تواند به راحتی با شرایط غیرعادی مختلف مانند اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد مقابله کند و از شارژ محافظت کند. برخی از تلفن های هوشمند مقرون به صرفه حتی در حال حاضر نیز با درگاه های میکرو USB عرضه می شوند. با این شارژر شما نیازی به کابل نخواهید بود.

همین مسئله سبب می شود تا بتوانید آن را به سادگی جا به جا نمایید و در کیف یا جیب تان جا سایت fastcharger دهید. توان خروجی درگاه یواسبی سی / تاندربولت جدیدترین مکبوکپروهای اپل ۱۰ وات است و این یعنی میتوانید آیفون خود را ازطریق مکبوکپروهای جدید با سرعت بیشتری از شارژر ۵ واتی شارژ کنید؛ البته توان خروجی این درگاهها به شارژر ۲۰ واتی اپل نمیرسد. باید در نظر داشته باشید که پریز برق از درگاه USB کامپیوتر شما، توان خروجی بیشتری دارد و همین موضوع میتواند بر سرعت شارژ باتری، تأثیر بگذارد. شاید از اطرافیان خود شنیده باشید که بعضی از آنها گوشی را بسیار دیر شارژ میکنند.

چراکه این وسایل مبتنی بر باتری بوده و شارژر موبایل و تبلت برای آنها به منزله آب حیات است. کابل مناسب یکی از اصول شارژ باتری به حساب میآید. یکی از پرطرفدارترین مدلهای شارژر فست شارژ سامسونگ مدل فست شارژ 2.0A است. با توجه به این که قطع شدن کابل شارژ بیشتر از این قسمت ها اتفاق میافتد این ویژگی سبب می شود تا عمر کابل تبدیل بیشتر شود. این کابل تبدیل اندازه متناسب و وزن کمی دارد. قیمت کابل شارژ هوکو X37 با وجود قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب است و می تواند تا مدت ها نیاز شما را مرتفع نماید.

البته در جعبه پرچمداران جدید شارژر وجود ندارند و مجبور به خرید آن خواهید بود. اما توجه کنید که خود دستگاه شارژر بی سیم نیاز به اتصال به برق خواهد داشت. دومین نکته به اصل بودن آن توجه کنید. شارژر بی کیفیت و غیر اصل جریان غیر استاندارد انرژِی به گوشی شما انتقال می دهد که نهایتا منجر به خرابی باتری شما می شود. امروزه اغلب موبایل ها از توان 15 واتی ، 18 واتی و 25 واتی را پشتیبانی می کنند. کلگی شارژر برای هر فردی در دنیای امروز حداقل یکی از بسیاری از گجتهای عصر جدید را در اختیار دارد. یکی از محصول های جدید دیگر که می توانید موبایلتان را به صورت ایستاده شارژ کنید. حتی برخی افراد هستند که از منابع انرژی جایگزین به عنوان منبع اصلی شارژ گوشی همراه خود استفاده می کنند. چرا که شارژرهای با منابع انرژی جایگزین سازگار با محیط زیست میباشند.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی بهترین شارژر آیفون با توضیحات کامل و ویدئوهای بررسی هریک بپردازیم. شارژر های تقلبی می تواند به باتری شما ضرر های زیادی را تحمیل کند که در آخر شما را مجبور به تعویض باتری موبایل می کند. قابلیت شارژ سریع یکی از ویژگی ها و قابلیت هایی است که طی چند سال اخیر به شکل ویژهای در طراحی گوشی های موبایل به آن توجه میشود. پس علاوه بر شارژ کردن گوشی، می توانید به عنوان استند هم استفاده کنید. این محصولات شامل کابل، پاوربانک، محافظ صفحه نمایش گوشی، اسپیکر، هدست، هدفون و هندزفری می شود.

پورت USB گوشی حتما باید اصل باشد و الا ممکن است مدت زمان شارژ گوشی بیتشر یا کمتر شود و به آن آسیب بزند. قبل از استفاده از این روش اتصال، باید مطمئن شوید که گوشی و تلویزیون هوشمند شما به یک شبکه اینترنت یا یک WiFi متصل هستند. به روش های عیب یابی که در قسمت بالا ارائه کردیم نگاهی بیندازید و کارهای لازم برای رفع مشکل شارژ نشدن تلفن اندرویدی خود را انجام دهید. نیاز به کابل و سیم را کاهش میدهد و استقلال شارژر را تثبیت میکند. امکان اتصال یک کابل به همه گوشی ها وجود ندارد و باید متناسب با موبایل خودتان آن را انتخاب کنید. برای شارژ کردن و اتصال دستگاههای همخوان با پورت خروجی Micro USB این محصول یک کابل اتصال با سری Micro USB به خریداران آن ارائه میشود. شدت جریان خروجی با استفاده از این کابل 2.4 آمپر است و از آن می توانید برای شارژ کردن و انتقال دادن اطلاعات استفاده نمایید. اما جدیدا اپل از سوکت تایپ سی برای گوشی های خود استفاده می کند . کابل های تایپ سی سرعت و قدرت بیشتری نسبت به میکرو یو اس بی دارند.