بررسی طول عمر باتری و سرعت شارژ سری گلکسی S22

در بسیاری از مواقع ممکن است علت شارژ نشدن موبایل عدم شناسایی باطری باشد در این صورت علاوه بر کانکتور باطری لازم است مسیر BSI نیز مورد آزمایش قرار گیرد. در تست صورت گرفته ، شارژر 5 وات در مدت 30 دقیقه ، 19% از ظرفیت باتری Iphone 12 Pro را تکمیل می کند و در مدت 60 دقیقه تنها می تواند 38% درصد از ظرفیت باتری را کامل کند . دیوید لینچ، کارشناس تلفن، میگوید: «این ایده که برنج میتواند یک موبایل خیس را تعمیر کند اغلب اوقات با درصد رطوبت کم، گاهی جواب میداد؛ اما نه همیشه و برای همه موقعیتها.» وب سایت اپل جریان هوا را به عنوان تعمیر تلفنهای مرطوب به جای برنج خشک پیشنهاد داد. شیائومی به تازگی ویدئویی منتشر کرده است که در آن نشان میدهد یک گوشی با باتری 4000 میلی آمپرساعتی خود ظرف مدت 44 ثانیه 10 درصد شارژ میشود. به طوری که می توانند ظرف مدت 30 دقیقه باتری گوشی شما را تا 50٪ شارژ کنند. شارژی که بتواند سالیان طولانی برای شما مورد استفاده قرار بگیرد. من دوام باتری را در بهترین حالت مناسب میدانم، اما به غیر از آن، ما داریم در مورد یک گوشی هوشمند جذاب با یک پردازندهی فوقالعاده سریع، دوربینهای استثنایی و بهترین سیستم عامل موبایل صحبت میکنیم.

در این صورت باید گوشی شما باز شود که مشکلات زیادی برای شما خواهد داشت. شما میتوانید با استفاده از کابل موجود در جعبه این دستگاه تمام لپ تاپهایی که از درگاه USB-C پشتیبانی میکنند را شارژ کنید. این فروشگاه کیفیت شارژر را تضمین میکند و همراه با گارانتی 7روزه استارموبو صادر میگردد. شارژر 18 وات : عرضه شارژر 18 وات از زمان آیفون 12 متوقف شد اما همچنان می توانید در فروشگاه های آنلاین این شارژر را پیدا کنید . در صورتی که گوشی خود را به شارژر متصل کردید، اما متوجه شدید که شارژ نمیشود، بهتر است دستگاه را به عنوان نخستین راهحل، خاموش و روشن کنید. اطراف این حلقه را یک LED آبیرنگ دربرگرفته که در زمان اتصال به برق روشن شده و همچنین دو اتصال USB را نیز روشن میکند. در صورتی که با خاموش و روشن کردن گوشی هوشمند، مشکل عدم اتصال به شارژر حل نشود، لازم است گوشی را در حالت ایمن قرار دهید. اگر احیانا امسال نسل جدید اپل یعنی سری Iphone 12 Apple را خرید کرده اید ، باید از خود بپرسید که چه شارژری باید برای گوشی بگیرید ؟ سوالی که امسال بسیاری از کاربران از ما می پرسند این است که برای گوشی جدید اپل خود چه شارژری خرید کنیم که مناسب باشد ؟

در این تست از شارژر های 5 وات ، 10 وات و 12 وات آیپد ، 18 وات و 20 وات آیفون 11 و آداپتور 29 وات مک بوک استفاده کرده ایم تا بتوانیم بهترین شارژر برای آیفون 12 را معرفی کنیم . شارژر 29 وات مک بوک : سریع ترین شارژری می باشد که برای خانواده Xs و XS Max تولید شده است . شیائومی از سیستم شارژر توربو شیائومی برای شارژ سریع دستگاههایی مانند تبلت با باتریهای پرظرفیت با جریان 3 آمپر استفاده میکند. این عدد بالاتر به معنای شارژ سریعتر دستگاه شما بوده و میتوانید در مدت زمان کمی، شارژ گوشی خود را از صفر تا ۱۰۰ برسانید.

زمانی که از شارژر 12 وات آیپد برای شارژ Iphone 12 Pro استفاده کردیم ، شاهد کند شدن شارژ بعد از 80% از ظرفیت باتری شدیم . در این مقاله سعی کردیم به بررسی بهترین شارژر آیفون با توضیحات کامل و ویدئوهای بررسی هریک بپردازیم. شارژرهای فندکی مختلفی که در بازار دیده میشوند اغلب دارای یک مشکل مشترک هستند و آن عدم انتقال جریان برق مطمئن و ایمن به دستگاههای دیجیتالی است. اگر شارژی تولید کره، ویتنام و سایر کشورها بود، مطمئن باشید که تقلبی است. اما اگر دوشاخه و کابل شخصی خود را بیاورید ، مطمئن باشید که قربانی نخواهید شد.

در زمانیکه شارژ کردن را شروع کردیم ، شارژر خروجی 20 وات را ارائه داد ، زمانیکه به 80 رسیدیم این خروجی به 5 وات کاهش پیدا کرد و سرعت شارژ شدن دستگاه سایت fastcharger کند شد . برای تست و فهمیدن اینکه کدام شارژر برای گوشی های جدید آیفون 12 مناسب است در ابتدا با آداپتور های اصلی (OEM) شروع می کنیم . داستان حذف شارژر اپل از کجا شروع شد ؟ به طبع بعد از حذف شارژر از جعبه موبایل اپل ، سامسونگ زیر در سری S21 این کار را انجام داد . سال هاست که اپل سعی دارد تمام گوشی ها و مک بوک های خود را برای حذف شارژر آماده کند و اکنون در سال 2020 و 2021 تمام گوشی ها و مک بوک های اپل از شارژر USB-PD پشتیبانی می کنند و اگر در خانه شما یک شارژر USB-PD وجود داشته باشد می توانید ، پرچمدار اپل را شارژ کنید ؛ اگرهم نداشته باشید که اپل یک شارژر به شما می فروشد به همین سادگی . برای تعمیر شارژر گوشی شیائومی باید این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که حجم خرابیها بالا باشد بهتر است به جای عملیات تعمیر از گزینه تعویض شارژر با شارژر های اصلی و اورجینال که در نمایندگی رسمی شیائومی با ارزانترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد استفاده نمایید.

اما شاید فراموش کرده باشید که شارژر های اصلی آیپد ، شارژر های 10 وات و 12 وات بودند که از شارژر 5 وات بسیار بهتر هستند . قابلیت شارژ سریع یک عامل بسیار مهم در خرید بهترین شارژر آيفون خواهد بود. آیا همه کابل شارژرها فست شارژ دارند؟ اما سوالی که وجود دارد این است که آیا شارژر اپل از شارژر های موجود در بازار بهتر است ؟ آیا آیفون جدید اپل را خرید کرده اید ؟ اگر با انجام یک روش، هنوز هم با این مشکل مواجه هستید، باید روشهای دیگر را نیز امتحان کنید تا به نتیجه برسید. در تمام تست هایی که صورت گرفت ، به این نتیجه رسیدیم که بهترین شارژر برای گوشی آیفون 12 پرو ، شارژر 20 وات میباشد . در صورتی که تمایل دارید تعمیرات موبایل را به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنون برق شرکت کنید. بنابراین اینکه تصور شود تعویض پورت شارژ گوشی های موبایل کار راحتی است تصور اشتباهی است و هر گاه با مشکل خرابی سوکت شارژ روبرو شدید، حتماً از سرویس تعمیرات کوک موبایل استفاده کنید در این مرکز. به دلیل شارژ کردن دستگاه با 17 وات ، باعث گرم شدن گوشی شد .

ممکن است این طور به نظر برسد که من سعی دارم به یک نتیجهی منفی برسم، اما فکر نمیکنم این طور باشد. بنابراین باید به فکر خرید یک شارژر 5 وات تا 20 وات باشید . زیرا به فکر آینده بودن چیز بدی نیست. ملزم به اجرا، برای از دست ندادن بازار اروپا، خواهند بود. اگر جزو کسانی هستید که با ماشین خودتان مسافرت میکنید، یک راه حال دائمی و جایگزین در اختیاردارید که میتواند تا حدودی مشکل باتری را برایتان برطرف سازد و آن، شارژرهای فندکی ارائهشده در بازار است. دستگاه به تلفن همراه منتقل میشود و باتری در معرض نوسانات زیادی قرار میگیرد که برای دستگاه فوق العاده خطرناک است و میتواند آسیبهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

شارژر یک میدان مغناطیسی تولید میکند که وقتی تلفن روی آن قرار میگیرد مستقیماً به تلفن شما منتقل میشود. این کابلها جریان برق را با قدرت بیشتر و بدون وقفه منتقل میکنند. شارژر سریع 22.5 وات شیائومی در حقیقت 4.5 وات خروجی می دهد و در مدت 30 دقیقه ، 17% و در 60 دقیقه ، 28% از ظرفیت باتری را تکمیل می کند . اما گوشی های نسل جدید آیفون 11 یعنی مدل های پرو و پرو مکس نیازمند شارژر سریع 18 وات هستند. پاور بانکها و باتریهای مسافرتی یک راهحل مناسب برای جبران کمبود باتری هستند، اما این باتریها نیز حجم مشخصی داشته و اگر سفرتان طولانی است بازهم ممکن است به مشکل برخورد کنید. میتوان از دوربین گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کرد، GPS برای یافتن مسیر مناسب کمکحال ما خواهد بود و میتوان در زمان بیکاری نیز به موسیقی گوش داد؛ اما درنهایت این باتری گوشی است که بهشدت شمارا محدود کرده و باعث میشود نتوانید بهخوبی از این امکانات بهره ببرید. در واقع نویز را میتوان یک الگوی صوتی دانست که به صورت نامنظم تکرار شده و البته شنیدن آن به هیچ وجه خوشایند نیست زیرا معمولاً نشانه وجود یک مشکل در دستگاه است.

که شامل تعداد زیادی فرکانس است که از شارژر شما عبور می کند. 2. شارژر را روی یک سطح صاف یا مکان دیگری که سازنده توصیه می کند قرار دهید. به گزارش جام جم آنلاین ،در اینجا چند مکان وجود دارد که باید از شارژ تلفن در آنها جلوگیری کنید: فرودگاه ها فرودگاه ها دارای ایستگاه های شارژ و مکانهایی هستند که می توانید برای شارژ شدن تلفن خود را در آنجا بگذارید. نکته مثبتی که وجود دارد این است که شارژر 12 وات ، خروجی 12.48 وات را ارائه می دهد و همیشه حداکثر خروجی را ارائه می دهد و افت نمی کند . برای اطلاع از قیمت های انواع برند ها و مقایسه انواع قیمت شارژر های اصلی و تقلبی می توانید از طریق سایت اقدام نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید. اما به نظر شما کدام یک از این شارژر ها مناسب هستند ؟

این دلایل خطری برای گوشی و یا لپتاپ شما ایجاد نمیکند و تنها سبب بروز صدای ناهنجاری میشود. در این نوشتار قصد داریم به بررسی دلایل داغ شدن شارژر گوشی بپردازیم تا اگر با این مشکل مواجه هستید، دلیل آن را متوجه شوید. اپل دلیل این کار را کمک به محیط زیست و حفظ سلامت آن عنوان کرده است. البته اگر شارژر اصلی 12 وات آیپد را موجود دارید نیز می توانید از آن استفاده کنید . تمام شارژهای موجود در بازار چینی هستند. بنابراین حتی بهترین شارژر آیفون هم چینی می باشد. در سالیان اخیر، این شرکت چینی فعالیت خود را در این زمینه جدیتر کرده و چندین مدل از بهترین گوشیهای خود را به بازار عرضه کرده است که بازخوردی نسبتا خوبی بین مردم داشته است. برای تشخیص این مورد شما باید به چندین عامل مختلف دقت کنید.

همچنین شارژر بی سیم MagSafe دارای تک سیم پیچ برای شناسایی لوازم جانبی و یک مغناطیس سنج برای اطلاع از زمان اتصال یک مورد به آن می باشد. همچنین هیچ گاه اجازه ندهید که شارژ گوشی به صفر برسد و سپس آن را به شارژ بزنید. این شارژر قابلیت استفاده برای دستگاه های iOS و اندروید را دارد و می توانید همزمان دو گوشی را شارژ کنید. Just Mobile CC-168: این شارژر به دو اتصال USB متصل است و میتواند روی هر پورت 2,1 آمپر جریان خروجی داشته باشد. وقتی به مسافرت میروید، داشتن یک گوشی هوشمند میتواند بسیار مفید بوده و در مواردی کمکحال شما باشد. در صورتی که به صورت تمام وقت خارج از محل کار یا محیط منزل قرار دارید، خرید یک پاور بانک میتواند برای شما نجاتدهنده باشد. با این حال اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید، باید شارژر آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

کدام مدل شارژر را برای آیفون خود استفاده می کنید و یا قصد خرید آن را دارید؟ همان طور که می دانید باطری گوشی به عنوان اصلی ترین قطعه ای است که برای گوشی استفاده می شود و شما می توانید با استفاده از آن انرژی مورد نیاز دستگاه خود را تامین کنید. شارژرهای انکر به عنوان یکی از انواع بهترین شارژر آيفون شناخته می شوند که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. حتما تا به الان در مورد ولتاژ باتری موبایل شنیده اید. زمانی که شارژر بنا به دلایلی مشکل داشته باشد، مثلا زدگی سیم، سرعت شارژ کمتر میشود و گاهی به حدی میرسد که روی اعصابمان راه میرود. فناوری شارژ وایرلس به شما این امکان را میدهد که در زمانی بسیار کوتاه تر از حالت معمول و بدون استفاده از کابل، گوشی موبایل و یا هر وسیله دارای این قابلیت را شارژ کنید. نشانه دیگر اینکه باتری شما به تعویض نیاز دارد عدم توانایی در شارژ کامل در یک بازه زمانی معمول چرخه شارژ است. با فراگیرتر شدن AR، اسکنر LiDAR اهمیت بیشتری پیدا میکند؛ قابلیتهای 5G آن زمانی که پوشش 5G وجود داشته باشد این کار را انجام میدهد.