بهترین شارژر فندکی ماشین چی بخریم؟

فناوری فست شارژ چند سالی است که در بین گوشیهای کمپانیهای بزرگ تولیدکننده گوشی تلفن همراه مورد استفاده قرار میگیرد. شارژر فندکی یک لوازم پرکاربرد است که مخصوص ماشین می باشد که امروزه در بیشتر ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد. هر مقداری بیشتر یا کمتر از آن چیزی که باید باشد (و معمولاً روی خود آداپتور نوشته شده است) نشان دهنده وجود مشکل در مقدار ولتاژ خروجی است که می تواند موجب بروز مشکل و ایراد در آداپتور شود. در گوشیهای سامسونگی که از فناوری فست شارژ استفاده میکنند از چیپ ستها و فناوری مناسبی استفاده شده تا با ورود ولتاژ بیشتر هنگام شارژ، گوشی دچار مشکل نشود.

از طرفی این شارژر از قابلیت NFC یا همان شارژ سریع پشتیبانی می کند. علاوه بر این شیائومی برای گوشی جدید خود راه اپل را پیش گرفته و گوشی Mi 11 را بدون آداپتور شارژر در بازار عرضه می کند. همچنین اگر قصد استفاده از یک شارژر برای شارژ چند مدل مختلف گوشی را دارید حتما و حتما از شارژرهای Auto ID استفاده نمایید. چون این شارژر حتما باید به پریز وصل شود تا بتوانید مبایلتان را با آن شارژ کنید. پس برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از شارژر تقلبی آن باید مراحل بالا را به دقت بررسی کنید، چون عموما شارژهای اصلی سامسونگ کیفیت ساخت بالایی دارند و با کمی بررسی میتوان آن را از شارژهای معمولی متمایز کرد. همچنین، طراحی استاندارد آن نیز سبب شده است که برای هر پریز برق مناسب باشد و بتوانید بهدلیل سبک آن، حمل آسانتری را داشته باشید. تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فناوری ،شارژر گوشی نیز مانند خود گوشی ممکن است گاهی بیش از حد و بطور نگران کننده ای داغ شود. بنا به گفته تامین کننده شارژر های شیراز تخفیف این محصولات از کارخانه اصلی چین سامسونگ خریداری می شود .

تا مدل آیفون 12 همه از شارژر بی سیم 7.5 وات پشتیبانی می کنند اما سری ایفون 12 از شارژر بی سیم مگ سیف 15 وات پشتیبانی می کند که از نسل های قبلی بسیار سریع تر میباشد . وقتی گوشی به طور اتفاقی از دستتان سقوط می کند و با لبه پایین که معمولاً سوکت شارژ در آنجا قرار دارد به میز و یا جسم سختی برخورد می کند ممکن است صدمه ببنید و دچار شکستگی و یا شل شدن سوکت گردد. برای شارژ کردن سریع، چراخ آبی حلقه ای بعد از روشن شدن نمایان می شود و در شب هنگام رانندگی قابل مشاهده است.

این کابل فقط مخصوص شارژ بوده و امکان اتصال گوشي به PC با آن وجود ندارد و به همين دليل فقط دارای دو سیم برق RX TX جهت اتصال به برق میباشد. باتری سامسونگ گلگسی j7 2016- j710 ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع یون لیتیم میباشد. باطری galaxy j7 2016 توسط خودکاربر قابل جداشدن میباشد. اکثر شارژر های قابل حمل و دستگاه های قابل حمل از این نوع منبع تغذیه استفاده می کنند. Mi band5 با توجه به ساختاری که دارد دارای یک داک شارژ مخصوص است و تنها از این طریق قابل شارژ شدن است. با توجه به محبوبیت برند سامسونگ ارائه شارژرهای تقلبی بسیار رایج است. شارژر سامسونگ یک شارژر بسیار قدیمیست که این برند سالهاست برای انواع گوشی های سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد. شارژر یک لوازم جانبی ضروری و مهم است که در همه خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دقت داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع دو شرط لازم است! باعث از کار افتادن درگاه شارژ گوشی می شود اگر سوکت شارژر گوشی آسیب دیده است، باید تعمیر یا تعویض شود برای رفع آن ابتدا گوشی خود را خاموش کنید.

پس اگر رایانه دارید ، می توانید با این کابل و موبایتان ، اطلاعات را جابه جا کنید . اگر سری دیگری در دسترستان نیست می توانید کابل USB را به کامپیوتر متصل کنید. علاوه بر کارایی بیشتر در انتقال جریان ولتاژ، تلفات گرما نیز به حداقل ممکن میرسد، ویژگی اصلی این است که حداکثر انرژی تولید شده توسط شارژر به تلفن همراه شما که متصل به شارژر است منتقل می شود. شايان ذکر است کيفيت اين شارژر با شارژر هاي داخل بسته بندی هاي گوشی های سامسونگ هيچ تفاوتی ندارد و در بازار به اسم شارژر های اصلی می فروشند . ‫قیمت روز خرید باتری اصلی گوشی سامسونگ Galaxy J7 تبلت فون.

گاهی اوقات این جابه جایی و البته بی احتیاطی می تواند ضررهای بسیار زیادی را به باتری گوشی وارد نماید که قابل جبران نیستند. شدت جریان بهتر است دقیق در نظر گرفته شود، اما در بیشتر موارد آمپر یا شدت جریان می تواند بیشتر از محل وارد شده باشد و دستگاه آسیب ببیند. فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر یکی از معتبر ترین فروشگاه اینترنتی است که اقدام به عرضه شارژر های اصلی سامسونگ ای 51 کرده است. بهترین کار هنگام خرید شارژر سامسونگ a51 این است که از فروشگاه معتبر خریداری کنید. فناوری شارژ سریع که امروزه در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارد، برای افزایش سرعت شارژ گوشی طراحی شده است. شارژر و کابل اصلی دستگاه خودرا همیشه همراه داشته باشید و بیرون از خانه یا محل کار درصورت نیاز به شارژ کردن ازآن استفاده کنید. همین الان مشکل باتری گوشی خود را برای همیشه حل کنید. همیشه به اطلاعات روی شارژر در هنگام خرید آن توجه زیادی کنید تا از سازگاری آن با گوشی خود اطمینان حاصل کنید. امیدواریم از مقاله راهنمای خرید کابل شارژر گوشی اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید و در انتها از شما دعوت می کنیم تا نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک گذارید.

کابل ساسونگ Galaxy A51 دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد و قابلیت جدا شدن از آداپتور دارد . شارژر اصلی a51 از تکنولوژی شارژر سریع یا Fast Charging بهره می برد که از توان آن 15 وات است . در حقیقت توان الکتریکی نتیجه جریان و ولتاژ است. شارژر فندکی برای زمانی مناسب است که ما ساعت ها یا روزها از خانه دوریم و فقط به ماشین دسترسی داریم. شارژر Fast Charg سامسونگ که کلیه گوشی ها و تبلت های سامسونگ با پورت میکرو USB را شارژ می کند . با شارژر a51 در 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می کند که این خیلی عالی می باشد . در زمان شارژ آیفون 12 پرو با شارژر 5 وات ، شارژر به شدت داغ می شود . 4- هنگام اتصال به USB، آیفون شما بی سیم شارژ نمی شود.

عمر شارژرها کوتاه نیست اما در بسیاری موارد استفاده از شارژرها بیکیفیت هزینه زیادی را به کاربران سایت fastcharger تحمیل میکند. مشکل بسیاری از شارژرها این است که با استفاده از قطعات ارزان قیمت ساخته شدهاند و دوام بالایی ندارند. وزن آن سبک و تنها ۶۸ گرم است و به راحتی در کیف شما جای میگیرد؛ به منظور نگهداری آسانتر پینها به صورت تاشو طراحی شدهاند. جدای از هزینه تعویض شارژ، بدترین اتفاق آسیب دیدن جدی گوشی است. این نویزها به علت ارسال نامرتب الکترون ها رخ می دهند که اغلب دارای مدت زمانی کوتاه ولی شدت بالایی بوده که می تواند موجب آسیب به دستگاههای الکتریکی شود. شارژرهای رومیزی و شارژرهای دیواری دستگاههای کارآمدی هستند، اما وقتی کاربران در خانه نیستید چطور باید گوشی خود را شارژ کنند؟ با شارژر پنج پورت اوریکو، نگران شارژ کردن همزمان دستگاههای الکترونیکیتان نباشید.

آداپتور شارژر سامسونگ یکی از بهترين محصولات شركت سامسونگ است که می توانید از طریق سایت استارموبو اقدام به خرید این آداپتور ها کنید. نماد عایق که در زیر نشان داده شده نشان میدهد که شارژر کلاس II یا عایق دوگانه است. انواع شارژر سامسونگ در دو نوع زیر می باشد که برای گوشی های سامسونگ و لپ تاپ کاربرد دارد. در زیر چند ترفند ساده آورده شده است تا تشخیص بدهیم که آیا مشکل شارژ نشدن گوشی از سوکت شارژ است یا خیر. پاوربانک شیائومی 20،000 میلی آمپر 18W، 2x USB-A، microUSB : یک شارژر همه کاره است چراکه علاوه بر خروجی QC ، خروجی استاندارد 12.24 وات را ارائه می دهد . در حقیقت، مهم ترین پارامتر هایی که هنگام خرید و تهیه آداپتور باید در نظر گرفته شود، شدت جریان و ولتاژ خروجی است.

مدل قطرهای: شارژر قطرهای در معنای درست یک منبع جریان با توان کم ( ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ میلیآمپر ) بهشمار میآید و برای شارژ کردن باتریها با گنجایش کم ( برای نمونه ۲ تا ۳۰ آمپر ساعت ) بهکار میرود. برای خرید شارژر گلکسی A51 باید به نکات هایی مانند میزان توان آن ، اورجینال بودن و … در صورت خرید شارژرهای شخص ثالث هم باید نکات مهمی را بدانید که در قسمتهای قبل به برخی از موارد اشاره شد. قیمت شارژر شیائومی Poco X3 Pro هم دقیقاً مانند سایر محصولات این شرکت مناسب بوده و ارزش خرید بالایی در بین رقبای خود دارد. این شرکت در سالیان گذشته با تقسیم به بخش های مختلف در عرصه هایی مانند خدمات بیمه، تولید پارچه، ساخت تلوزیون، محصولات الکترونیکی، تولید حافظه و درایو و… با توجه به وجود برق در برخی بخش های برد و آداپتور، تعمیرات این بخش حتما باید توسط تکنسین های دوره دیده انجام شود. برخی از شارژرهای فندکی دارای یک کابل نیز هستند و اگر کابل گوشی خود را به همراه نداشتید به راحتی می توانید از این کابل استفاده کنید.

شما می توانید به راحتی سیم اضافی شارژر خود را به دور آن بپیچید و آن را به شارژر آویزان کرده و شارژر را داخل پریز برق وارد کنید. شارژرهای فیک و تقلبی آسیب جدی به گوشی وارد میکنند. علت اصلی این اتفاق استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی است. باتری در واقع یک سلول الکتروشیمیایی است که دارای دو الکترود به نام های کاتد و آند و یک الکترولیت می باشد و وظیفه آن تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی است. این لوازم جانبی پرفروش ساختار بخصوصی دارد که در دو نوع تولید می شود. افزایش سرعت شارژ و جلوگیری از خالی شدن باتری گوشی در کوتاه مدت باعث شده که بسیاری از کاربران در خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ، به سراغ استفاده از شارژرهای فست بروند. شارژر اصلى گوشی SAMSUNG Galaxy A30S سامسونگ به تکونولوژی AFC مجهز بوده و می تواند گوشی شما را طی 45 الی 60 دقیقه شارژ کند. تقریبا تمام گوشی های ساخت شرکت شیائومی که جدیدا تولید شدند از درگاه تایپ سی (Type C) به دلیل افزایش سرعت شارژ پشتیبانی می کند. استفاده از شارژرهای فست برای گوشی هایی که تکنولوژی شارژ سریع را پشتیبانی نمی کنند، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. فست شارژ سامسونگ برای انواع گوشی های موبایل با پورت میکرو USB مناسب میباشد البته شایان ذکر است در صورتی که گوشی موبایل شما از فن آوری فست شارژ پشتیبانی نکند بازهم با خرید فست شارژ گوشی موبایل شما در سریعترین زمان ممکن شارژ خواهد شد.

تلفن های همراه امروزی از باتری های مخصوصی استفاده می کنند که از یون لیتیوم یا پلیمر لیتیوم ساخته شده و قابلیت شارژ مجدد دارند. معمولا این اطلاعات در قسمت ورودی (آداپتور ورودی دستگاه) یا در آداپتور قبلی دستگاه وارد می شود و این گزینه ها باید با دقت زیادی انتخاب شوند. در نسخه فیک کابل به درستی وارد این پورت در شارژر نمیشود و مشکل اتصال پیدا میکند که بعضا کاربر با فشار و زود کابل را داخل پورت یو اس بی شارژر میکند. شارژرهای فیک ظاهری شبیه شارژر اصلی سامسونگ دارند اما از نظر کیفیت و فناوری استفادهشده بسیار عقبتر هستند. کابل شارژر سوپرفست هواوى گوشى Huawei HONOR 50 نمونه اصلی بوده و تمام ویژگیها و استانداردهای مورد نظر را دارا میباشد. اگر شما نیز از گوشی موبایل سامسونگ استفاده میکنید و کابل شارژر موبایلتان دچار آسیب و خرابی شده است، ما در تیم تخصصی جی اس کالا کابل نمونه اورجینال این محصول را در اختیارتان قرار میدهیم؛ جی اس کالا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه فروش لوازم جانبی برندهای معتبر تلفن همراه جهان، از جمله سامسونگ فعالیت میکند که میتواند انواع لوازم جانبی برند سامسونگ را در اختیارتان قرار دهد؛ یکی از این محصولات کابل شارژر است که به دلیل استفاده زیاد از آن نیاز به تعویض پیدا میکند؛ بنابراین اگر نیاز به خرید کابل شارژر سامسونگ دارید، دقیقا فروشگاه درستی را برای خرید این محصول انتخاب کردید.