بهترین شارژر گوشی دنیا

به طوری که از پرفروش ترین شارژر های موجود در بازار شناخته می شود. معمولاً شارژر های موجود در ایران با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کنند و خروجی های متفاوتی بسته به نوع گوشی دارند. انواع سوکت شارژ گوشی های موبایل کدامند و چرا با هم تفاوت ظاهری دارند؟ توسط برخی از این داکها که دارای اسپیکر هستند و قابلیت پخش موزیک ذخیره شده در موبایل را دارند نیز میتوانید همزمان با شارژ گوشی به موسیقی دلخواه خود همزمان گوش دهید. و غیره. در ادامه این مقاله میخواهیم به صورت جامع در رابطه با شارژ گوشی های موبایل و عوامل مرتبط با آن صحبت کنیم، بنابراین پیشنهاد میکنیم با موبایل کمک همراه باشید. لطفا نظرات و نقد و بررسی های خود را در قسمت نظر سنجی بیان کنیم همکاران ما در اسرع وقت آماده پاسخگویی شما خواهند بود. سعی کنید سیم شارژری که خریداری میکنید طول خیلی بلندی نداشته باشد و از این نظر منطبق با شارژر اورجینال گوشی موبایلتان باشد. و این اسمارت فونها نیاز به یک شارژری دارند که توانایی شارژ کردن باتری را در زمان مناسب را داشته باشند و علاوه بر آن اسیبی به باتری و مدار شارژ نزنند. کارخانهی تولید کننده قطعا شارژری با جریان متناسب با گوشیتان طراحی کرده است که در عمر آن بی تاثیر نیست.

کابل های جدیدی به نام کابل های شارژ مغناطیسی هستند که باعث می شود سیم های شارژر سامسونگ اصل با یکدیگر متفاوت باشند و برای شارژ باتری همه گوشی ها از همه سیم ها استفاده نشود. جریان وارد ماژول و سیمپیچ شارژر میشود و به دلیل شکل دایرهای این سیمپیچ باعث ایجاد موج مغناطیسی میشود. برق شهری نوسان زیادی دارد و این مورد نه تنها برای گوشی شما مشکل ایجاد میکند، بلکه باعث داغ شدن شارژر گوشی شما میشود. در بعضی موارد هم دیده شده است که شارژر اصلی یک لایه پلاستیک اضافه در پایه دوشاخه دارد و نمونه فیک این مورد را ندارد. وجود تعداد بسیار زیاد شارژر تقلبی و فیک ما را برآن داشت که یک ویدیو در مورد شارژر مناسب برای باتری تهیه کرده و کاربران سایت را آگاه نماییم. به همراه این شارژر یک کابل همراه USB-C قرار دارد و برای دستگاه های آیفون مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال چرا باتری های لیتیوم یونی در گوشی های موبایل استفاده میشوند؟ توجه داشته باشید که شارژ باتری در زمانی که کاملا خالی است بیشتر از زمانی که مقدار شارژ باتری از نیمه گذشته زمانبر خواهد بود. اول بخاطر اینکه توان لازم جهت شارژ کردن را ندارد در نتیجه پروسهی شارز زمانبر بوده و این باعث افزایش دمای داخلی و مدار شارژ میشود.

این نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD با توجه به تنظیم دقیق هواوی و قابلیت های تنظیم مجدد عرضه شده در رابط کاربری، توانایی ارائه نزدیکترین حالت به تجربه طبیعی بوده و شاید اغراق نباشد که بگوییم چیزی از بسیاری از نمایشگرهای OLED موجود در بازار ندارد. گوشی های موبایل امروزی از باتری های خاصی بهره میبرند که جنس آن ها لیتیوم یونی است و قابلیت شارژ مجدد دارند. تلفن های همراه امروزی از باتری های خاصی استفاده می کنند که از یون لیتیوم ساخته شده اند و قابلیت شارژ مجدد دارند. شارژر رومیزی از جدیدترین مدل های شارژر گوشی و تبلت بوده که به تازگی وارد بازار شده است. USB Type C: این کابل یکی از جدیدترین انواع اسلات شارژ گوشی است که سرعت آن نسبت به دو مدل قبلی موثرتر است.

Kolgi از سال 2012 به فناوری شارژ سریع مجهز شده است و ارتقای آن چندین بار دیده شده است، تا کنون آخرین فناوری شارژ در گوشی های اندروید (سامسونگ، شیائومی، سونی و غیره 0) 4.0 Qualcomm Quick Charge، همچنین به عنوان Super Fast ما شناخته می شود. Micro USB: رایج ترین کابل شارژ یک پورت micro USB است که تقریباً 65 درصد از گوشی های اندرویدی از آن استفاده می کنند. اکثر گوشی های هوشمند جدید، به ویژه گوشی های سامسونگ و هواوی، از فناوری شارژ سریع و بی سیم پشتیبانی می کنند. بعضی از این اپلیکیشن ها بطور دائم از شارژ گوشی موبایل شما استفاده می کنند و اگر در هنگام شارژ فعال باشند، باعث می شود سرعت شارژ گوشی شما افزایش پیدا کند. دستگاه شارژ جدید شیائومی که بهصورت اختصاصی توسط این شرکت توسعه داده شده است در درون خود از پنج آنتن تداخل فازی استفاده میکند که میتوانند بهصورت دقیق، گوشی هوشمند را مکانیابی کنند. شاید بعضی از کاربران از این مسئله بی اطلاع باشند، اما شارژرهای اصلی 10 واتی و 12 واتی آیپد به سرعت می توانند همه آیفون ها را شارژ کنند. زمانی که شارژ گوشی شما پر است همه ی الکترون ها در قطب منفی هستند و با استفاده از گوشی و کم شدن شارژ این الکترون ها کم کم به سمت قطب مثبت حرکت می کنند تا دیگر در قطب منفی الکترونی باقی نمانده و شارژ گوشی صفر شود.

در واقع منبعی که از آن برای شارژدهی گوشیهای هوشمند استفاده میکنید تاثیر مستقیمی روی سرعت و کیفیت شارژ شدن باتری دستگاه خواهد داشت. بنابراین منبعی که برای شارژ باتری گوشی خود استفاده می کنید بسیار مهم است. بنابراین منبعی که برای شارژ باتری گوشی استفاده می کنید بسیار مهم است. در واقع منبعی که برای شارژ گوشی موبایل استفاده می کنید تاثیر مستقیمی روی سرعت و کیفیت شارژ باتری دستگاه دارد، برای مثال حتما دیده اید که وقتی گوشی را به کامپیوتر وصل می کنید و شارژ می کنید چقدر میزان شارژ باتری کاهش می یابد. عواملی مانند اندازه صفحه نمایش، بهینه سازی و مصرف انرژی قطعات سخت افزاری گوشی بر مصرف باتری تاثیر می گذارد، بنابراین داشتن ظرفیت باتری بیشتر در تلفن همراه همیشه به معنای قدرت شارژ بیشتر نیست. به علاوه در صورت نیاز به خرید آداپتور و کابل شارژ بهتر است از نسخههای اصلی یا برندهای محبوب مانند Anker استفاده کنید. شارژ نشدن گوشی هواوی ممکن است زمانی رخ دهد که گوشی به شارژر متصل است ولی به طور کلی شارژ نشده است و یا گاهی اوقات با سرعت کمی و بیشتر از زمان تخلیه شارژ آن شارژ شود. روی بدنه شارژ سریع سامسونگ، هواوی و تقریباً همه برندهای دیگر، علامت شارژ سریع وجود دارد.

شارژ سریع ایده خوبی برای افزایش فروش محصولاتی مانند گوشیهای هوشمند است. هرچند تکنولوژی شارژ سریع زمان فرایند شارژ را بسیار کاهش داده است، اما به دلیل بهرهگیری گوشیهای هوشمند از باتریهای غیرقابل تعویض، دیگر مانند گذشته بهراحتی نمیتوان مشکل باتری را با تعویض کرد. شارژر دیواری لوازم جانبی اصلی گوشی است زیرا در صورت تمام شدن باتری موبایل و تبلت شما اکثر کیس های کنترل معمولی یا دیجیتالی شما آسیب می بیند و تنها با یافتن آداپتور می توان این مشکل را حل کرد. Apple Monomono USB مخصوص دستگاه های اپل است که فقط در محصولات اپل ساخته و استفاده می شود. این فیبر از سال 2012 در محصولات اپل محبوب شد. انواع مختلفی از کابل های شارژ در گوشی های موبایل وجود دارد و از نظر طراحی و ساخت کاملاً متفاوت هستند، به عنوان مثال آیفون های اپل از شارژر مخصوصی به نام لایتنینگ استفاده می کنند که در گوشی های اندرویدی قابل استفاده است، خیر، وجود دارد.

فناوری شارژ بیسیم، درواقع فرآیندی برای شارژ وسایل مجهز به باتری بدون نیاز به سیم یا کابل است و این فناوری انتقال بیسیم جریان برق به دستگاه گیرنده را امکانپذیر میکند.شارژ بیسیم به شارژ القایی هم شهرت دارد؛ هرچند شارژ القایی تنها یکی از انواع شارژ بیسیم محسوب میشود. هنگام خرید پرفروش ترین شارژر بی سیم برای خود، مهمترین چیزی که باید به دنبال آن باشید این است که آیا با تلفن شما سازگار با این شارژر ها است یا خیر. اگر به دنبال خرید شارژر فندکی موبایل و خرید پایه نگهدارنده موبایل هستید پیشنهاد میکنیم به پست معرفی بهترین هولدر و نگهدارنده موبایل مراجعه کرده و به جای خرید دو محصول جدا، یک محصول با دو کاربرد را خریداری کنید. می توان با استفاد از یک وسیله نوک تیز و با احتیاط فراوان سوکن گوشی را تمیز کرد و آشغال های آن را به بیرون ریخت. Mini USB امروزه زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و تکنولوژی به کار رفته در آن قدیمی شده است، mini USB همیشه برای دوربین های دیجیتال استفاده می شود و از راه دور این نوع کابل دارای پورت بسیار کوچکی است.

ممکن است برخی از برنامه ها و فایل های مخرب را از طریق وب نصب کرده باشید. استفاده کرده اند، اکثر گوشی های میان رده و پرچمدار شرکت های تلفن از این کابل استفاده می کنند، مثلا Mi 9 یکی از این گوشی های هوشمند است.بد نیست بدانید که سریع ترین پورت USB دنیا متعلق به سونی است. یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که با کاربران گوشی های هوشمند همراه است، سریع خالی شدن باتری موبایل است که شما می توانید با استفاده از ترفند شارژ باتری موبایل آن را شارژ کنید. گجت های شارژر نیز امروزه تبدیل به یکی از این اقلام شده که باید جداگانه تهیه کرد و البته خشم خریداران نیز در این رابطه منطقی است. شما می توانید انواع شارژرهای بیمارستانی، استندهای شارژ هتلی، کیوسک های شارژ ویژه ادارت و سازمان ها، نمونه های متفاوت استند شارژر دیواری، شارژر رومیزی و … اگر از پشتیبانی گوشی خود از فناوری شارژ سریع اطلاعی ندارید، به راحتی می توانید متوجه شوید. البته اگر گزینه روشن و خاموش کردن عملکرد شارژ سریع را در تلفن همراه خود پیدا کردید، به این معنی است که گوشی شما از این فناوری پشتیبانی می کند. مشکل اینجاست که برخی از آداپتورهای چینی و بی کیفیت کم و بیش آمپر و ولت را انتقال می دهند و هادی های ضعیف قادر به خاموش کردن اتوماتیک نیستند یعنی بعد از برق کامل به شارژ ادامه می دهند.

بنابراین می توان گفت که تقریبا 65 درصد گوشی ها به جز آیفون از اسلات شارژ micro USB استفاده می کنند. تقریباً همه شارژرها دارای یک چیپست هوشمند هستند که به شما امکان دیدن خودکار را می دهد ، بنابراین می توانند ولتاژ و آمپر دستگاه شما را تشخیص دهند و همان را ارسال کنند ، به همین دلیل است که فشاری به باتری وارد نمی شود و باد می وزد شما با آن برخورد نمی کنید. عبارت Asaptive Fast Charge روی بدنه شارژرها نشان دهنده سازگاری با فناوری شارژ سریع است. شارژرها انواع گوناگونی دارند. شرکتهای مختلفی نظیر انکر، سامسونگ، اپل و شیائومی وجود دارند که عرضه کننده بهترین کابلهای شارژر موبایل با کیفیت بالا هستند و به نوعی پرچمدار این عرصه به حساب میآیند. قطعا برای شما نیز پیش آمده بعضی اوقات در انتظار برای شارژ شدن گوشی خود باشید، خب گزینههایی برای کاهش این زمان انتظار وجود دارد که یکی از اصلیترینهای آن استفاده از شارژر فست شارژ اپل است.

از آنجایی که شارژرها مهم ترین عامل برای روی خرابی باتری گوشی ها هستند، به همین علت باید توجه بسیار زیادی را در انتخاب شارژر سامسونگ a10s برای شارژ کردن باتری داشته باشید. سبب خرابی پورت شارژ گوشی خواهند شد. بنابراین اینکه تصور شود تعویض پورت شارژ گوشی های موبایل کار راحتی است تصور اشتباهی است و هر گاه با مشکل خرابی سوکت شارژ روبرو شدید، حتماً از سرویس تعمیرات کوک موبایل استفاده کنید در این مرکز. اما مدل های شارژر محدود به همین نوع نیست. با این حال همه موارد را در نظر بگیرید، این نوع شارژر گوشی با مزایای فراوان، سرعت کمتری نسبت به سایرین دارند. زیرا چیپ ست، کابل و فناوری به کار رفته در شارژ سریع گوشی ها و کابل شارژ مخصوص آن ها از این نوع مشکلات جلوگیری می کند.

تجربیات خود را با ما سایت fastcharger در میان بگذارید. اما برای گرفتن قیمت شارژر گوشی باید به فروشگاهی معتبر سر بزنیم ما فروشگاه موبو40 را خدمتتان معرفی می کنیم. اولین قدم نصب نرمافزار اندرویدی Ampere (همان آمپر در فارسی) برای گرفتن مقدار جریان است که میتوانید آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. اولین سوالی که باید به آن پاسخ داده شود این است که چرا از باتری های لیتیوم یونی در گوشی های موبایل استفاده میشود؟ بهتر است قبل از اقدام به خرید پاوربانک، حتماً اولویت های خود را در نظر بگیرید. هم از نظر چیدمان قطعات الکترونیکی آن هم از نظر وزن کلی برد. Mini USB: وسایل الکترونیکی ورودی های USB زیادی دارند و اکثر دستگاه ها با کابل USB مخصوص به خود عرضه می شوند.

اما در این بین سوالات زیادی در مورد شارژ تلفن همراه وجود دارد که شاید برخی از این سوالات در ذهن شما ایجاد شده باشد! اما در این بین سوالات زیادی در مورد شارژ گوشی های موبایل وجود دارد که شاید برخی از این سوالات در ذهن شما هم ایجاد شده باشند! فنی پایتخت یکی از مجموعه های پیشرو با سال ها تجربه در زمینه آموزش تعمیرات موبایل است، شما علاقه مندان می توانید برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس ها و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. یکی از مشکلات کاربران هنگام استفاده از گوشی، تمام شدن زودهنگام شارژ است که میتوان با رعایت چند نکته ساده عمرش را افزایش دهیم. در واقع بهتر است بگوییم طی چند سال اخیر هیچ پرچمداری از سامسونگ موفق نشد به اندازهی گلکسی S21 اولترا در تست باتری در بخش وبگردی دوام بیاورد و گلکسی S22 اولترا هم نتوانست این رکورد را جابهجا کند. مزیت های باتری های لیتیوم یونی کدامند؟