بهترین شغل برای تیپ شخصیتی شما در آزمون MBTI مایرز بریگز چیست؟ دیجی‌کالا مگ | allescape

این تیپ دوست دارد که به طور مستقل کار کند، اما تکمیل کردن کارها برایش دشوار است. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. در تمام اسکیپ روم ها فردی به عنوان مدیر و منیجر بازی (گیم مستر) وجود دارد که در خارج از اتاق قرار گرفته و از طریق دوربین شرایط موجود در محیط را کنترل می کند.

به دنبال شادی

این حرفه ها بخصوص اگر با بررسی و پژوهش همراه باشند، به INTPها فرصت می دهند که مستقل کارکنند. بتواند با گروهی کوچک اما واجد شرایط و صلاحیت کارها را انجام دهد. و ساختارهای موجود و قواعد و رویه های بی مورد، سدی در برابر وی ایجاد نکند.

  • آنها معمولا افرادی خونگرم، با محبت و خوش صحبت بوده و شنوندگان خوبی هستند و به راحتی می توانند راه حلها و انتخابهای موجود را تشخیص داده و به دیگران هم انتقال دهند.
  • دست کم هفته ای یک بار “دوستت دارم” را به زبان بیاورید.
  • او خواهان تحسین و احترام است ولی دوست ندارد توجه دیگران را به خود جلب نماید.

بهترین شغل برای تیپ شخصیتی شما در آزمون MBTI مایرز بریگز چیست؟ دیجی‌کالا مگ | allescape

این تیپ شخصیتی به خاطر این که تمایل به راضی کردن دیگران دارد، نمی تواند اقداماتی بکند که به شهرت و نام نیک او لطمه بزند. این تیپ شخصیتی بسیار دوستانه است، اما از اجتماعی شدن های سطحی احتراز می اتاق فرار اکشن کند. از آنجا که این اشخاص به شدت به ایده ها و نقطه نظرها توجه دارند، گاه کارهایشان عملی نیست و به بسیاری از کارهای روزانه که محتاج توجه است نمی رسند. به نقاط قوت خود یعنی واقع بینی، توجه به جنبه های علمی، عینی بودن، منطقی بودن، راستی، احساس مسؤولیت، قابل اتکا بودن، ناسازگاری، مداومت و توانایی سازمانی توجه داشته باشید. بعضی از ESFPها از به نمایش گذاشتن هنر خود لذت می برند و بعضی دیگر می خواهند در جمع هنرمندان دیگر ظاهر شوند.

مشاوران ممکن است افرادی محافظه‌گر باشند، اما آنها به روشی گرم و احساسی ارتباط برقرار می‌کنند. این صداقت و بصیرت احساسی می‌تواند تأثیر بسزایی در افراد اطراف آنها نیز بگذارد. مشاوران نادرترین تیپ‌های شخصیتی در بین همه افراد هستند. اما از آنجایی که در درک مفاهیم پیچیده و روابط انسانی بسیار قوی هستند، اثر بسیار مثبتی بر پیرامون خود و جهان می‌گذارند.

هر اندازه ذهن شما از قدرت تجزیه و تحلیل بالاتری برخوردار باشد و با نحوه رمزگذاری اطلاعات آشنا باشد، شانس بیشتری برای موفق شدن در اسکیپ روم خواهی داشت. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به متن های قرار گرفته روی برگه و قاب عکس ها و غیره و همچنین اشکال هندسی به خوبی دقت کنید، چون رمزهای بازی را در دل خود جای داده اند. به همین دلیل باید بتوانید با انرژی مثبت روحیه کاملا شاد قدم به این محیط بگذارید.

مهمترین کاربردهای علم شخصیت شناسی انیاگرام