بهترین لپ تاپ اپل؛ لیست 5 تایی بهترین مک بوک‌ها- مقداد آی تی

شاید یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت لپ تاپ‌های اپل امنیت و مقاومت بالای آنها در برابر بدافزارها و ویروس‌های مختلف باشد. اگر لپ‌تاپ اپل ارزان می‌خواهید MacBook Air با پردازنده M1 نیز برای خرید مناسب است. مدل «MYD۹۲» با سخت‌افزار و قیمت مناسبی که دارد، جزو بهترین لپ تاپ اپل با قیمت مناسب به شمار می‌رود. همچنین، بخشی از اطلاعات رم اصلی را در خود ذخیره می‌کند تا پردازش با سرعت بالاتری انجام شود.

مک بوک پرو 13 اینچی در مدل پایه‌ای قیمت 1300 دلاری دارد و مشخصات آن تا حد بسیار زیادی به مک بوک ایر شبیه است. می­‌توان گفت MacBook Pro Z11C 2020 بهترین برند لپ تاپ­ اپل است که با تاچ بار قوی 13.3 سه برابر از نسخه ­های قبلی پر سرعت ­تر است. در این مدل از فن خنک کننده استفاده شده تا هنگام کار با نرم­ افزارهای سنگین مشکلی برای لپ تاپ پیش نیاید.

  • سایتوی آی پی لیست VIP Listبه عنوان یک رسانه کامل و جامع به شما کمک می کند تا با آگاهی و هوشمندی کامل، انتخاب و خرید کنید.
  • در رایااستور میتونید مقالات نقد و بررسی، مقایسه، راهنمای خرید و بررسی ویدئویی رو مطالعه کنید تا بتونید با دید بازتری اقدام به خرید و انتخاب محصول موردنظرتون کنید.
  • درگاه USB تایپ C نیز یکی از کاربردی‌ترین نوع پورت است که سرعت انتقال بالایی دارد، باریک و استاندارد است و ساختاری کاربردی و قابل استفاده دارد.
  • مک بوک ایر در واقع نسخه ارزان‌تر لپ تاپ‌ های اپل است که قیمت آن از 1000 دلار آغاز می‌شود.
  • از آنجایی که لپ تاپ‌های اپل گستردگی و تنوع زیادی ندارند شما برای خرید لپ تاپ برای کاربری روزمره باید به سراغ مک بوک پرو M1 بروید.
  • چرا می‌خواهید مک بوک بخرید و از آن چه بیشتر بخوانید انتظاری دارید؟ اگر مهندس مکانیک هستید یا اگر طراحی سه‌بعدی می‌کنید و نرم‌افزار اصلی‌تان 3ds Max است، باید بیخیال خرید مک بوک شوید.

تاچ پد این لپ تاپ مجهز به تکنولوژی Force Touch است و از انواع فرمان های چند لمسی تا فرمان‌های سه و چهار انگشتی به خوبی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 100 وات ساعت است که تا 11 ساعت شارژدهی دارد. همچنین این لپ تاپ دارای 4 عدد پورت USB Type C با قابلیت پشتیبانی از ThunderBolt 3 است. اپل این لپ تاپ را با تراشه M1 روانه بازار کرده است و می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که چیزی از تراشه اینتل کم نداشته و می‌تواند کارایی بالا و سرعت عملکردی خاص خود را در اختیار دستگاه قرار دهید. این حافظه رم را می‌توانیم در کنار حافظه ۵۱۲ گیگابایتی قرار دهیم که از نوع SSD بوده و قابلیت‌های فراوانی را به شما می‌دهد. تراشه اپل مجهز به یک پردازنده گرافیکی ۸ هسته‌ای است که اگرچه برای بازی چندان کاربردی ندارد، اما به جهت ادیت فایل‌های ویدیویی و کارهای دیگر گرافیکی بهترین چیزی است که می‌توانید داشته باشید.

بهترین قهوه‌ ساز چه مشخصاتی دارد؟ + راهنمای خرید آن

بهترین لپ تاپ اپل؛ لیست 5 تایی بهترین مک بوک‌ها- مقداد آی تی

محصولات تولیدی شرکت اپل همیشه از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار بوده‌اند. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لپ تاپ‌های اپل که تحت عنوان مک بوک شناخته می‌شوند. مک بوک‌های اپل هم مانند سایر دستگاه‌های تولیدی این برند از طراحی منحصر به فرد و همچنین کیفیت و دوام بالایی برخوردارند. ضمن اینکه طی دوره‌های اخیر شاهد پیشرفت شگفت انگیز در طراحی و قدرت پردازشی و عملکردی این لپ تاپ‌ها هستیم. قیممت لپ تاپ‌های اپل یا مک بوک مانند قیمت گوشی‌های اپل در مقایسه با سایر برندها کمی بالاتر است. به طوری که احتمالا در بازار بتوانید لپ تاپی با قدرت پردازشی یکسان اما ارزان‌تر پیدا کنید.

این لپ تاپ اپل از یک صفحه‌نمایش 13 اینچی و یک پردازنده خاص اپل به نام M1 و سیستم‌عامل macOS Big Sur استفاده می‌کند. با بدنه آلومینیومی یکپارچه، صفحه‌نمایش 13.3 اینچی رتینا با وضوح 1600 در 2560 پیکسل و حاشیه‌های نسبتاً باریک، یکی از بهترین لپ تاپ های اپل موجود در بازار است. ممکن است لپ تاپ اپل در ظاهر ضخیم‌تر از مدل پرو به نظر برسد، با این حال مدل مک بوک ایر در دست سبک‌تر احساس می‌شود. مک بوک پرو از وزن 1.4 کیلوگرمی که نسبت به اندازه و ابعاد لپ تاپ کاملا مناسب است برخوردار است. صفحه نمایش این مدل از سری مک بوک 13.3 اینچ می‌باشد و سری پردازنده M1 بوده است.

وقتی که صحبت از لپ تاپ‌های اپل یا همان مک بوک می‌شود، تقریبا هر مدلی که در بازار وجود دارد، می‌تواند یک گزینه به عنوان بهترین لپ تاپ اپل برای خرید باشد. با این حال، تفاوت عمده‌ای هم میان آن‌ها وجود دارد که احتمالا متناسب بودن آن را برای برخی از کاربران بیشتر می‌کند. این لپ تاپ مک بوک اپل که بهترین در نوع خود برای اجرای برنامه های اپل است، تنها نسخه اپل است که دارای 32 گیگابایت حافظه رم و یا 4 ترابایت حافظه داخلی است.

لپ تاپ مک بوک پرو 14 اینچی 2021 اپل – M1 Pro 16GB 512GB