بهترین لپ تاپ تا قیمت 30 میلیون + 19 مدل قدرتمند و پرفروش 2022 هلورین

از دیگر ویژگی‌های Macbook Air 2020 M1 کیبورد با نور پس زمینه، حسگر اثر انگشت و بلندگوهای داخلی استریو قابل توجه است. در راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان به سراغ یکی از محصولات جذاب سرفیس مایکروسافت می‌رویم. Microsoft Surface Pro 8 با وزن بسیار سبک حدود 800 گرم یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست خرید لپ تاپ 20 تا 30 میلیون تومان است. این محصول از صفحه نمایش 13 اینچی لمسی با قابلیت دریافت 10 لمس همزمان از نوع IPS LCD با نور پس‌زمینه LED و رزولوشن 2880 در 1980 پیکسل بهره می‌برد. در قلب سرفیس پرو 8 مایکروسافت، پردازنده مرکزی اینتل i5-1145G7 به چشم می‌آید. همچنین پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل Iris Xe Graphics در امور گرافیکی به شما کمک می‌کند.

در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . گواهینامه MIL-STD-810G استاندارد نظامی ایالات‌متحده است که سطح هر بخش از دنیای تکنولوژی را از نظر دوام و مقاومت تضمین می‌کند. به‌طور دقیق‌تر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند که این شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر می‌شود.

این لپ تاپ لنوو دارای 16 گیگابایت رام در کنار پردازنده ی نسل ده Core i7 است که سرعت آن را به شدت افزایش داده است. لنوو برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن روی حافظه ی این لپ تاپ از حافظه ی هیبریدی استفاده کرده است که برای برنامه نویسان و گیمر ها بسیار مفید است. با توجه به حافظه ی مجزا برای کارت گرافیک، این لپ تاپ 2020 لنوو برای کارهای گرافیکی نیز بسیار مناسب است.

TUF Gaming F15 FX506LH-B یکی از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان این شرکت است که از مشخصات فنی مناسبی بهره برده است. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با رزولوشن 1080×1920 پیکسل، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را دارد. با توجه به پردازنده گرافیکی GEFORCE GTX1650، باید گفت که این لپ‌تاپ توانایی ارائه عملکرد خوبی را با توجه به قیمت در نظر گرفته شده خواهد داشت. با توجه به اینکه برند های مختلفی از لپ تاپ ها در بازار وجود دارند، بنابراین انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب برای شما کار سختی خواهد بود و شاید ممکن است وقت زیادی را هم صرف تحلیل و بررسی برندهای مختلف و امکانات آنها بکنید. با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ ها، باید هزینه زیادی را صرف خرید یک لپ تاپ مناسب و کاربردی بکنید، بنابراین دقت در خرید و بررسی گزینه های مختلف و انتخاب بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون از خصوصیات یک خریدار خوب و باهوش خواهد بود.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming f15 fx506lh-us53

بله در این لیست ما بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت از جمله بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را نیز بررسی کرده ایم. این نوع لپ تاپ لنوو گیمینگ آیدیا پد ۳ مشخصات متنوعی در بازار موجود است که اگر نیاز به داشتن پردازنده به روز تر دارید میتوانید همین دستگاه البته با گرافیک ضعیف تر GTX 1650 و پردازنده‌ی اینتل i H‌ یا Ryzen H خریداری کرد. لپتاپ‌های گیمینگ با توجه به قابلیت‌های سخت‌افزاری که دارند و کارت حافظه و گرافیک، دارای قیمت‌های مختلفی هستند که می‌تواند از ۲۵ میلیون تومان تا حتی ۱۰۰ میلیون تومان باشد.

لپتاپ‌های گیمینگی که کمتر از ۲۵ میلیون تومان هستند، دارای سری کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1650 هستند که حداقل کارت گرافیک موجود در بازار است. لپ تاپ اچ پی Victus دارای یک صفحه نمایش 16.1 اینچی با کیفیت اف اچ دی است که می تواند کیفیت مناسبی را برای بازی های شما ایجاد کند. همچنین گفتنی است که این صفحه نمایش مات است و کمک کرده که بتوانیم در محیط های باز نیز به انجام بازی و کار بپردازیم و چشممان مورد اذیت قرار نگیرد. از پردازنده و سخت افزار این لپ تاپ نیز نمی توان به سادگی گذشت و باید آن را یک لپ تاپ قوی و با کیفیت بدانیم. 32 گیگابایت رم DDR4 و صفحه نمایش 165 هرتزی این لپتاپ در کنار یک سیستم خنک کننده حرفه ای، باعث گردیده تا گیمرهای حرفه در سطح جهانی، این محصول را به عنوان لپ تاپ گیمینگ خود برمی گزینند.

مدل بهترین گوشی ساده ارزان پرفروش2022[قیمت و خرید]

این لپ‌تاپ یک از بهترین لپ تاپ های گیمینگ رده بالاست که دارای گرافیک قدرتمند فروش RTX 3060 است. شرکت های بزرگ تولید کننده لپ تاپ با رقابت سختی که در طراحی سری محصولات حرفه ای بازی دارند ، از این رقابت فرصتی برای خودنمایی قدرتشان استفاده می کنند و کاربران را به خود جذب می نمایند. به همین دلیل تقریبا تمام لپ تاپ های مختص به بازی مجهز به سخت افزار های قوی ، صفحه نمایش با کیفیت و امکانات متعدد دیگر هستند.

  • این لپ تاپ از سری پردازنده Core i5 اینتل استفاده می‌کند که فرکانس آن را می‌توانید در حالت معمولی به ۳.۱ گیگاهرتز و در حالت توربو به ۴.۴ گیگاهرتز برسانید.
  • سلام وقت بخیر .رشته من کامپیوتر هست و به همین دلیل میخوام لپ تاپ بخرم لپ تاپ تا ۱۵ میلیون چی پیشنهاد میکنید؟ میخوام نگه دارم و در آینده که برنامه نویس شدم هم مشکلی نداشته باشم.
  • برای نوشتن مقاله « بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون » این کارها انجام شده است.
  • این لپ‌تاپ هم با استفاده از پردازنده 10300H سری Core i5 شرکت اینتل که در بهترین حالت ممکن توانایی ارائه فرکانس کاری 4.5 گیگاهرتز را دارد.
  • این لپ تاپ ابعاد مناسبی برای حمل به نقاط مختلف دارد و لنوو به ارگونومی و کیفیت ساخت لپ تاپ هم توجه ویژه‌ای داشته است.
  • برای نیازهای عادی و معمولی، لپ تاپ 30 میلیونی واقعا نیاز نیست و بودجه 25 میلیون هم برای این دسته کارها کاملا کافی است.
بهترین لپ تاپ تا قیمت 30 میلیون + 19 مدل قدرتمند و پرفروش 2022 هلورین زوایای دید این نمایشگر در طیف سبز و آبی از برخی زاویه‌ها مشخص تر است. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. خب دوست عزیز اگر به لیست ما هم دقت داشته باشید مدل گیمینگ ما قیمتی بالاتر از بودجه شما را دارد. چنانچه هنوز نیاز به مشاوره دارید،بودجه و نوع استفادهخود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان شهرسخت‌افزار در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند. بوده، اما متاسفانه از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید به همان 60 هرتز استاندارد بسنده کنند. بوده که برای محصولی با این قیمت نادر است و از این رو می‌تواند افزون بر افزایش سرعت ویندوز، در ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر نیز بسیار مفید واقع شود.