بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-بک لینک گلدلینک

در حالت معمول انتظار نداریم بک‌لینک‌ها کاربر زیادی به وبسایت بیاورند یا به اصطلاح ترافیک ارجاعی داشته باشند. اگر قرار است چندین رپرتاژ در رسانه‌های با بازدید میلیونی منتشر شود و محتوای آنها حتماً می‌تواند در گوگل رتبه خوبی بگیرد، بهتر است با لینک‌ UTM آن را زیر نظر بگیریم. چون کلیک‌ روی لینک‌ها در حالت عادی توسط ابزارهای آمارگیری وبسایت مثل گوگل آنالیتیکس رصد نمی‌شوند. گوگل اصلاً از لینک‌های اسپم خوشش نمی‌آید و اگر از این دست لینک‌ها زیاد داشته باشید جریمه خواهید شد.

چگونه بدون آسیب به سئو بک لینک دریافت کنیم؟

تولید محتوای با کیفیت یکی از بهترین روش‌های دریافت بک لینک از سایر وبسایت‌ها در دراز مدت است. همانقدر که خرید بک لینک قوی به سئو سایت ما کمک می‌کند، اشتباه در انتخاب سایت و ایجاد لینک‌های کم ارزش موجب از دست رفتن جایگاه خواهد شد. مبحث لینک سازی به دو بخش اصلی لینک سازی داخلی و خارجی تقسیم میشود که تفاوت های مهمی با هم دارند. یکی از موضوعاتی که میتواند باعث حساسیت پنگوئن به وب سایت شما شود، افزایش بک لینک و ساخته شدن تعداد زیادی بک لینک به صورت ناگهانی برای سایتتان است.

حالا الگوریتم‌های گوگل خیلی پیشرفته‌تر شده اما هنوز هم بک‌لینک‌ها بیشترین تاثیر را در رتبه‌بندی دارند. وبسایت‌های دایرکتوری لیستی از تمام وبسایت‌ها به صورت دسته‌بندی شده داشتند. دهه ۹۰ میلادی چندین وبسایت دایرکتوری و با فاصله کمی چندین موتور جستجو در اینترنت راه افتاد. وقتی یک سایتِ دیگر ما را معرفی می‌کند و به سایتمان لینک می‌دهد، ما یک بک‌لینک گرفته‌ایم.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-بک لینک گلدلینک

اگر در این مقالات نامی از برند شما برده شد، می‌توانید از نویسنده مقاله یا صاحب سایت بخواهید که به عنوان مرجع، به سایت شما بک لینک بدهد. در این روش به دنبال صفحاتی می‌گردید که لینک‌های خارجی شان دیگر معتبر نیستند. اگر بتوانید لینک‌هایی را پیدا کنید که شکسته شده اند و به صفحات ۴۰۴ می‌رسند، می‌تواند یک محتوای جایگزین به همان خوبی صفحه قبلی یا بهتر از آن، ایجاد کنید تا از طرف آن سایت بک لینک بگیرید. بک لینک‌های فالو که از سایت‌های معتبر، مشهور و با رتبه‌های خوب گرفته می‌شوند ارزش خیلی بهتری نسبت به سایر بک لینک‌ها دارند.

سایت بک لینک رایگان در سیستم های وبلاگ دهی

پروفایل شما همیشه در حال تغییر است و باید متناسب با آن همیشه در اوج آن باشید. قابلیت آنالیز بک لینک رقبا در ابزار MAJESTIC SEO با کراولرهای خود این ابزار انجام می گردد به همین دلیل از داده های شخص ثالث استفاده نمی کند. این ابزار این امکان را برای شما فراهم میکند تا آدرس IP دامنه هایی که به سایت شما یا سایت های رقیب لینک داده اند را پیدا بکنید. Majestic SEO انکرتکست ها و لینک هایی که می توانید دنبال بکنید را هم به شما نشان میدهد. این ابزار رایگان است اما برای قابلیت های بیشتر باید نسخه پولی آن را استفاده کنید. درصدی از وب سایت های لینک دهنده می بایست ارتباط کمتری با وب سایت مقصد داشته باشند.

بله، داشتن بک لینک‌های نوفالو یکی از ویژگی‌های طبیعی لینک پروفایل هر سایتی است و همچنان برای سئو سایت مفید است. با این وجود ایجاد بک لینک در دایرکتوریها دیگر توصیه نمی‌شود زیرا پیدا کردن یک دایرکتوری معتبر کار ساده‌ای نیست. همچنین نوشتن نظر در قسمت نظرات وبسایت‌هایی که دارای تعداد بالای نظر اسپم هستند نیز یکی از روش‌هایی است که بر خلاف خط مشی گوگل است. پیش از پیدایش موتورهای جستجو، بک لینک‌ها تنها یک المان ناوبری بودند.

برای بررسی کردن این موضوع ، مثل تمامی موارد دیگر در زندگی که کیفیت یک امر سلیقه ای است و از فردی به فرد دیگر تفاوت دارد . در بحث سئو و متخصصین سئو نیز بک لینک های خوب و بد از سایتی تا سایت دیگر متفاوت هستند . بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد.

شما می توانید پیدا کردن این چنین سایت هایی به دنبال شماره یا کسب و کار رقیب های در وب بگردید و ببینید که کجا شماره و سایت خود را ثبت کرده اند. برای پیدا کردن این مطالب فهرست‌وار می‌توانید از اپراتورهای جستجوی گوگل استفاده کنید. همچنین می‌توانید با نویسندگان یا ژورنالیست‌های سایت‌های مطرح مذاکره کنید تا در یکی از مقالات برند یا محصولات شما را نیز معرفی کند. اگر محصول یا خدمات شما ارزشی بالاتر از برندهای موجود در لیست مقاله آنها، برای کاربران سایت‌شان ایجاد کند، مطمئن باشید که خوشحال هم خواهند شد تا این آپدیت را روی فهرست خود انجام دهند. آیا شما عضو یکی از تشکیلات یا گروه‌های کسب و کار هستید؟ مثلاً عضو اتحادیه‌ای مربوط به حوزه تخصصی کسب و کارتان باشید. اگر بله پس فرصتی وجود دارد که بک لینکی از سایت آنها بگیرید.

این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم. البته لازم به ذکر است که از ضرورت اپدیت سایت نیز غافل نشده و تنها به بک بررسی بک لینک لینک بسنده نکنند. در این مقاله با مفهوم بک لینک و نحوه بررسی ارزش آن توسط گوگل آشنا شدیم در درس بعدی به بررسی روش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه میپردازیم.

  • صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی داشته باشند معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت.
  • این قانون در مسیر گرفتن بک‌لینک‌های باکیفیت و طبیعی ارزشمند به‌شدت به کار شما خواهد آمد.
  • لینک بیلدینگ معمولا با هدف گذاری روی عبارات یا کلمات کلیدی خاص صورت می گیرد و صرف داشتن لینک های زیاد به معنی موفقیت تجارت شما یا کسب جایگاه بهتر در گوگل نمی باشد.
  • لینک های مرتبط می تواند سیگنال مثبتی باشد تا گوگل از موضوع سایت و صفحه هدف داشته باشد درحالی که اگر این پیوند ها مرتبط نباشد باعث سر در گمی خزنده ها و موتور های جست و جو می شوند.