ترفند حل مشکل دیر شارژ شدن گوشی و بررسی علت

کابل میکرو از نظر اندازه بسیار کوچک است و برای اسپیکرها، میکروفون ها و هدفون ها هم کاربرد دارد. باید دقت کنید که حتما از خود شارژر اصلی گوشی خودتان استفاده کنید. این مشکل می تواند دلایل متعددی داشته باشد؛ مهم ترین مساله در این میان آن است که مشکلات مربوط به شارژر باید هر چه سریعتر رفع و رجوع شوند چون میتوانند به راحتی موجب بروز مشکل در لپ تاپ یا گوشیهای هوشمند شما شوند. امروزه با توجه به اینکه استفادهکنندگان گوشی با اینکه اپلیکیشنهای مختلف و شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام در هر وقتی از تلفن همراه خود استفاده میکنند لازم هست که همواره گوشی خود را شارژ کنند، به همین منظور باید همیشه شارژر گوشی خود را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز و در شرایط مناسب گوشی موبایل خود را شارژ نمایند، خب با این حساب با انواع شارژر گوشی آشنایی دارید؟

یکی از نکات بسیار ساده، اما مهم در شناسایی شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی را میتوان در سری شارژر پیدا کرد. در حالی که یک کابل باکیفیت و مرغوب طول عمر بسیار بیشتری دارد و میتوانید تا مدتها بدون مشکل از آن استفاده کنید. انواع شارژر موبایل و تبلت را میتوانید با قیمت مناسب از سایت تکنولایف تهیه کنید. اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم ، خرید شارژر فندکی خیلی ارزان قیمت اصلا توصیه نمی شود. قبل از اینکه وحشت کنید و نگران شوید، اطلاعاتی در مورد مشکلات سوکت شارژ گوشی و هزینه و قیمت تعمیر سوکت شارژ بدست بیاورید. برای همین مردم همیشه مشغول استفاده از تلفن های همراه خود هستند، با آنها وب گردی میکنند، فیلم می بینند و یا بازی می کنند. هنگام مقایسه بالا و لبه شارژرهای اصلی و تقلبی، خواهید دید که گوشه ها و منحنی های شارژر تقلبی نامنظم هستند و حاوی پلاستیک های اضافی هستند، در حالی که شارژر اصلی لبه های صافی دارد. از آنجا که کلگی ها به منظور شارژ نمودن دستگاه های تلفن همراه لازم می باشند، همواره می توان تقاضای بالایی را در رابطه با آنها مشاهده نمود و هر روزه بر آمار های فروش آن نیز افزوده می شود.

هر آداپتور و شارژری با نام شرکت سازنده خود طراحی و تولید میشود، از این رو شارژر های بینام و نشان یا شارژرهایی که نامهای غیر معتبر دارند، به حتم تقلبی هستند. رستوران هایی که در حین غذا خوردن یا حمل بارهایی که خدمات باربری دارند، امکان حمل تلفن همراه را دارند، خدمات اضافی ارائه می دهند که امکان ادامه اوقات فراغت شما را فراهم می کند. امکان دارد دلیل کار نکردن شارژر به خاطر خراب شدن کابل شارژر باشد. خراب شدن کابل شارژ و شارژ نکردن گوشی یکی از آن اتفاقات ترسناک و دردسرسازی است که ممکن است برای هر کسی پیش آید و تهیه یک شارژر خوب بجای سیم شارژ اورجینال گوشی کار دشواری خواهد بود. برای تشخیص شارژر و کابل شارژر فیک یا اورجینال نباید معجزه کنید، فقط باید برخی نکات مهم را یاد بگیرید و در ذهن مرور کنید. در مورد قابلیت انتقال اطلاعات نیز باید بگوییم که به طور معمول همه کابل های شارژ اورجینال و همراه گوشی از انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی پشتیبانی می کنند و تنها برخی از کابل های بی کیفیت و فیک اطلاعات را نمی توانند انتقال دهند. در تصویر زیر برخی از شارژرهای موبایل موجود در فروشگاه خرید عمده نشان داده شده است، برای ثبت سفارش شارژرموبایل به صورت عمده تنها کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در موارد زیادی شاهد آتشسوزی خانهها به دلیل انفجار ناشی از شارژر گوشی بودهایم. اگر آداپتور، اصل نباشد، قطعا با یک برچسب مواجه هستید که خطای زیادی دارد و حتی ممکن است رنگپریدگی داشته باشد. دومین ویژگی قابل توجه باتری ۵ هزار میلی آمپری است که شارژ آن دوام خوبی دارد. شارژرهای معتبر از متریالهای با کیفیت ساخته شدهاند که موقع اتصال به دستگاه جریان شارژ قوی فراهم می کنند، اما متاسفانه گاهی راه تشخیص شارژر های فیک و تقلبی آسان نمیباشد و بعضی مواقع از روی ظاهر شارژر اصلا قابل تشخیص نیست و تمام کیفیت یک شارژر به قطعات داخلی و ic استفاده شده در آن بستگی دارد که قابل دیدن نمی باشد. اما قسمت سفید پین شارژر اصلی سامسونگ ضخیم تر از قسمت بالایی است.

در حال حاضر این گوشیها بهترین، قدرتمندترین و در عین حال جذابترین محصولات شرکت کرهای به حساب میآیند و سامسونگ هم در مراسم رونمایی، در مطرح کردن هیچ ادعایی در رابطه با تواناییها و قابلیتهای این سه مدل کم نگذاشت. به منظور انجام شارژ بیسیم، به وجود سه عامل نیاز می باشد. پس اگه یه گوشی هواوی دارید که شارژرش 1 آمپریه ، می تونید شارژر 2 آمپری و یا 1 آمپری سامسونگ رو بهش وصل کنید چون طبق حرفایی که بالا زدم مشکلی پیش نمیاد . خب در خرید شارژر دیواری باید به توان خروجی آداپتور و گوشی موبایل خودتون توجه ویژه ای بکنید، اگه برای مثال توان خروجی تلفن همراه شما 20 واته، برای استفاده از حداکثر سرعت شارژ، یک شارژر دیواری 20 وات و یا 20 وات به بالا خریداری کنید. شدت جریان خروجی در این محصول 3.0 آمپر است و مخصوص شارژ کردن گوشیهای اپل با سرعت بسیار بالا طراحی شده. دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های بسیار عالی و درآمدزا در این آموزشگاه است.

را در سایت فروشگاه ایستگاه شارژر ماتیکا که در حال حاضر بزرگترین تولید کننده و وارد کننده استندهای شارژ در کشور می باشد را ملاحظه نمایید. همانطور که قبلاً ذکر شد، ایستگاه های شارژ مشکلی را برای مشتریان شما حل می کند. رویدادها و مکان ها به دنبال راه هایی برای افزایش سود خود با استفاده از ایستگاه های شارژ به عنوان پشتیبانی تبلیغاتی هستند. کمتر کسی را می توان یافت که از گوشی هوشمند خود، فقط برای کاربرد های معمول و روزمره ی یک موبایل کلاسیک استفاده کند. گوشی های جدید دارای یک چیپ شارژ سریع می باشند که باعث می شود گوشی در کمتر از دو ساعت کاملا شارژ شود. در صورتی که سری شارژر دارای طول کمتر و به بدنه نزدیکتر باشد، این کابل شارژ اصلی سامسونگ است. این شارژر دارای 3 درگاه خروجی است و به همراه آن یک کابل از نوع microUSB در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اگر مشتری شما مجبور است یک ایمیل مهم برای شما ارسال کند، به یک وب سایت دسترسی پیدا کند یا در انتظار تماس است، باتری کم یا عدم کار با آن می تواند باعث استرس و عدم تمرکز مراجعه کننده داشته باشد. به همین سادگی، تلفن بدون باتری می تواند شب مشتری را پایان دهد. چرا که همانطور که می دانید برای مثال قیمت شارژر اصل آیفون بسیار متفاوت از قیمت تقلبی آن می باشد. با این ویژگی شما می توانید طیف وسیعی از دستگاه ها مثل تلفن همراه بسیار جدید و قدرتمند، کنسول بازی و دیگر مواردی که مد نظر دارید را با استفاده از یک شارژر به برق متصل کنید. تعمیر و یا تعویض سوکت شارژ یکی از خدمات رایج در مرکز تعمیرات کوک موبایل است که توسط تعمیرکار ماهر و آموزش دیده انجام می شود. بهتر است که هنگام خرید شارژری را انتخاب کنید که حداقل یک پورت 2 آمپر داشته باشد. همراه با پک خود گوشی Samsung Galaxy Z Fold3 5G هیچ شارژری وجود ندارد، بدین ترتیب، شما باید یک شارژر برای آن به صورت جداگانه تهیه کنید.

شارژر ماشینی یک گجت کوچک است که به پورت فندکی خودرو شما متصل شده و یک یا چند پورت USB را در اختیار شما قرار می دهد و امکان شارژ کردن گوشی یا تبلت را فراهم می کند. بدون شک آگاهی و اشراف کاربران به این مشکلات در برخی اوقات میتواند از بروز آن جلوگیری کند یا به کاربران این امکان را میدهد تا در خرید خود دقت بیشتری خرج دهند. رنگ شارژر دیواری 20 وات اپل سفید است و فقط در این رنگ تولید شده است، اگر در رنگهای دیگر این شارژر را مشاهده کردید بدون شک تقلبی است. آرم شارژر اصل سامسونگ، ایرادی ندارد و روشی است که ساده میتوان اصل یا تقلبی بودن را متوجه شد. یکی دیگر از نکات ظریف و سادهای که میتواند تعیینکننده اصل یا تقلبی بودن آداپتور سامسونگ باشد را میتوان پورت USB دانست. محصولات اپل از کیفیت ساخت و طراحی مهندسی شده برخوردار هستند که در بازار ایران بهسختی نسخههای اصلی آنها یافت میشود؛ بهتازگی اپل گوشیهای خود را به پشتیبانی از شارژ سریع 20 وات مجهز کرده که باعث میشود آیفونتان زودتر شارژ شود. این موضوع دوره اموزش برق ساختمان آموزشگاه فنی پارس را به یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی تبدیل کرده است.

شارژ فندکی بهترین وسیله برای کسانی که مدت زمان زیادی را خارج از منزل و اغلب داخل خودرو سپری می سایت fastcharger کنند. به طور کلی، مطالعات نشان داده است که مشتریانی که تلفن های خود را شارژ می کنند، ۲۹ درصد بیشتر از کسانی که این کار را نمی کنند، خرج می کنند. شخصاً به همه شما پیشنهاد می کنم که از لوازم جانبی موبایل تکراری علی الخصوص شارژر و کارت حافظه استفاده نکنید زیرا این موضوع عملکرد تلفن همراه شما را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد و در دراز مدت باعث آسیب جدی به موبایل شما خواهد شد.

زیرا می دانید که باتری به طور مداوم در حال پر شدن است و برای گردش بعدی آماده است. بسیاری از کابران با آگاه بودن نسبت به عوارض داغ شدن گوشی، اقدامات متفاوتی انجام می دهند تا از این اتفاقات جلوگیری کنند. پس از اطمینان از سالم بودن پریز، اتصالات و کابل شارژر را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ گونه خم خوردگی و شکستگی در سیم شارژر وجود ندارد. هنگام خراب شدن شارژر موبایل پیش از اقدام به تعویض آن بهتر است آن را تست کرده و بررسی کنید که آیا می توان شارژر را به جای تعویض تعمیر کرد یا خیر. لذا به شما توصیه میکنم به جای استفاده از شارژر ثانویه، حتیالامکان از شارژر اصلی آن استفاده کنید. چرا نباید از کابل شارژ تقلبی استفاده کرد؟

برای اینکار شما باید باتری را از گوشی خود جدا کنید و آن را درون دستگاه قرار دهید. نوع کانکتور، سرعت انتقال جریان برق و شکل ظاهری این مدل ها متفاوت است و به همین دلیل باید پیش از خرید شارژر موبایل، با انواع این قطعه آشنایی داشته باشید. آموزشگاه فنی پارس یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی به آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع موبایل اندروید و آیفون می پردازد. ضمانت اصالت کالا، تست 7 روزه و ارسال از طریق پست به کلیه نقاط کشور در کوتاه ترین زمان اصالت و کیفیت کالا را از ما بخواهید. در دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل نیز کلیه مشکلات نرم افزاری در انواع مدل های موبایل آموزش داده می شود. شیوه برگزاری دوره در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی بوده و این فرصت برای کارآموز فراهم شده است تا به صورت عملی و زیر نظر استاد دوره کلیه مباحث آموزشی را تمرین و رفع اشکال نماید.

در ساخت برد الکترونیکی این مثال یک خازن خورشیدی ۱۸ واتی استفاده میکنیم.زیرا پنل باید ولتاژی حدود ۹ تا ۱۲ ولت داشته باشد.یک رگولاتور با ولتاژ ۵ نیز در طراحی برد الکترونیکی در نظر می گیرند.این قطعه برای گرفتن ولتاژ اضافی می باشد تا به گوشی آسیبی نرسد.خازن ها نیز باید نویزگیر و صافی باشند تا ولتاژ دقیق تری داشته باشیم.این ولتاژ در ساخت برد به یک USB منتقل میشود که گوشی به خروجی آن متصل می گردد. در صورتی که گوشی با باتری جدید شارژ شد مشکل از باتری بوده و باید تعویض گردد. یکی از این محصولات کابل شارژر است که به دلیل استفاده زیاد نیاز به تعویض دارد. همچنین ممکن است با بررسی مدت زمان شارژ شدن، متوجه تقلبی بودن شارژر شوید. را بررسی کنید. برای تست قطعات برد آداپتور باید از مولتی متر استفاده کنید تا از سالم یا خراب بودن هر یک اطمینان حاصل کنید. اپلیکیشن و نرم افزار های مختلفی هستند که با استفاده از آنها میتوانید سلامت باتری گوشی هواوی و سایر گوشی های اندرویدی را بررسی و تست کنید. به گزارش افکارنیوز، اگر برای مسافرتها و یافتن کوتاهترین مسیر از مسیریاب های آنلاین یا آفلاین استفاده میکنید پس تمام شدن شارژ موبایل در چنین شرایطی برای شما یک فاجعه است.