تصویری از شارژر 20 وات گوشیهای سری آیفون 12 فاش شد

نمی دونستم مشخصات ولتاژ و جریان خروجی چقدر باید باشه … همان طور که گفتیم کابل شارژر موبایل یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم جانبی موبایل است که در صورت خرابی موبایل نمی توان به راحتی از آن استفاده کرد. این شارژرها آنقدر کوچک هستند که به راحتی می توانید درون جیب شلوارتان جای دهید و هر زمان که نیاز به شارژ داشتید از آن ها استفاده کنید. اما این تصور غلطی است چرا که هر گوشی توان و قابلیت دریافت شارژ با سرعت بالا را ندارد. بنابراین نمیتوان تصور کرد که هر چه توان خروجی آداپتور بالاتر باشد گوشی سریعتر شارژ میشود. بسیاری از ما هر سال یک گوشی جدید نمیخریم، بنابراین گوشیهایی که میخریم باید برای مدتی دوام بیاورند و کارآیی داشته باشند. استفاده از باتری، کابل و شارژر فرعی ممکن است برای دستگاه ایمن نباشد و حتی به دستگاه آسیب رسانده یا آسیب های محیطی و در نتیجه منجر به انبساط یا اشتعال باتری شود (آتش سوزی شود). اگر در هر طرف کابل ساییدگی را مشاهده کردید، یعنی کابل دچار مشکل شده و در نتیجه گوشی اندرویدی را شارژ نمی کند. اما به این نتیجه رسیدم که مشکل کمتری با آیفون 12 پرو دارم، به این دلیل که بسیار سبکتر است و میتوان آن را با یک دست برداشت، و همچنین به این دلیل که اغلب آن را در یک کاور سیلیکونی گذاشتهام که باعث افزایش اصطکاک میشود.

این سوکت شارژ سال هاست که در گوشیهای اندرویدی مورد استفاده قرار میگیرد و تقریبا تا قبل از ارائه سوکتهای یو اس بی نوع سی، در تمام گوشیهای موبایل اندرویدی استفاده میشدند. در حالت امن تمام برنامه های شما موقتا غیرفعال می شوند. سپس به منوی تنظیمات اضافی / حریم خصوصی / دسترسی ویژه به برنامه ها باز می گردیم و گزینه “بهینه سازی باتری” را علامت می زنیم. روی هم رفته اینکه تلفن شما با چه سرعتی از شارژ صفر به شارژ کامل برسد، هم به واتی که از شارژر شما میآید و هم به حداکثر واتی که تلفن شما میتواند دریافت کند بستگی دارد. تکنیک هفتم: شارژر اصلی باید در مقایسه با شارژر جعلی احساس سنگین تری را به شما القا کند. شاخصه اصلی این شارژر ها این این است که نیاز به هیچ گونه کابلی برای انتقال جریان نیاز ندارند و از نیروی القایی برای شارژ کردن گوشی استفاده می کنند.

داستان از این قرار بود که با توجه به اینکه کابلهای یواسبی تایپ C که برای برخی از گوشیها ارایه شده بود امکان شارژ سریعتر گوشیها را در مدت زمان کم فراهم میکرد و به این ترتیب بود که بسیاری تصور میکردند که اگر با چنین شارژرهایی اقدام به شارژ گوشیهای هوشمندشان کنند، سرعت شارژ افزایش پیدا میکند و در مدت کمتری به حداکثر شارژ باتری میرسند. چیزی که کاربران موقع خرید شارژر گوشی موبایل باید به آن توجه داشته باشد سازگاری شارژر با گوشی شان است. عمده ترین مصرف کننده شارژ گوشی صفحه نمایش آن می باشد، ولی اپلیکیشن های فعال در پس زمینه نیز می توانند روی مصرف باتری گوشی تاثیر زیادی داشته باشند.

طی چند سال گذشته، بر تعداد شرکتهایی که تکنولوژیهای جدیدی در زمینه افزایش سرعت شارژ ارائه دادهاند افزوده شده است.نحوه کارکرد شارژرهاسرعت شارژ شدن باتری با میزان برقی که توسط شارژ از منبع برق (معمولا یک پریز) به تلفن وارد میشود تعیین میگردد. یکی از مهم ترین قسمت ها در گوشی های موبایل، سیستم شارژ آن ها می باشد که بیشتر خرابی موبایل ها نیز مربوط به همین قسمت می باشد. برخی از کیس های گیرنده گوشی های همراه این امکان را دارند تا کاربران بتوانند گوشی های شان را با قرار دادن بر روی پد آن ها شارژ کنند. اکثر تلفن های همراه با یک شارژر AC که می توان به پریز روی دیوار وصل کرد، فروخته می شوند. این نوع شارژرها معمولا به پریز روی دیوار یا پورت USB کامپیوتر برای شارژ شدن وصل می شوند. به نظر میرسد که گوشی هوشمند Nothing Phone 1 دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است و از حسگر اثر انگشت درونصفحهای نیز استفاده میکند.

این شارژرها گاها دارای یک سلول خورشیدی کوچک و قابل حمل هستند درحالی که برخی دیگر دارای سایز بزرگ تر هستند و مقادیر بیشتری از نور خورشید را جذب می کنند و منجر به قابلیت شارژر سریع تر و بیشتر می شوند. شارژرهایی که به پریزبرق احتیاج ندارند و برای کاربر این امکان را فراهم می کنند که با جایگزین کردن انرژی های دیگر بجای انرژی الکتریکی ، گوشی خود را شارژ نمایند. شارژرهای گوشی همراه باتری خور یا پاور بانک ها یکی دیگر از گزینه های سریع العمل برای خریداران است. خریداران نباید صرفا از روی ظاهرو شباهت آن با شارژری که همراه با گوشی شما ارائه میشود ، اقدام به خریداری شارژر کنند. بعد از گذشت 15 دقیقه از شارژ گلکسی نوت 4، کارهای زیادی را میتوان با آن انجام داد. اما اگر به شارژر جدیدی نیاز دارید، کافیست در ابتدا مدل گوشی خود را از لیست زیر پیدا کنید تا ببینید به چه نوعی نیاز دارید. اگرچه این شارژرها به طور کلی قادر به شارژ طولانی و قوی نیستند اما به اندازه کافی گوشی شما را شارژ می کنند تا با آن یک تماس مهم و اورژانسی بگیرید.شارژرهای دستی گوشی موبایل سبک وزن و کوچک هستند که این باعث می شود بتوانید آن ها را در هر جایی جاسازی کنید.

باز هم، هر دو گوشی به لطف Smart HDR عملکرد خوبی در کنترل شرایط مختلط سایت fastcharger دارند. این شارژرها که برای شرایط اورژانسی و آب و هوای نامساعد مفید هستند و با دست شارژ می شوند. بسیاری از شارژرهای دستی نیز مقاوم در برابر آب هستند. اطلاعات این وبسایت نشان میدهد که آداپتور جدید شیائومی از حداکثر سرعت شارژ ۲۰ ولت / ۱۰ آمپر (۲۰۰ وات) پشتیبانی میکند. این حسگر مفاهیمی برای اپلیکیشنهای واقعیت افزوده به همراه دارد، اما همچنین به گوشی این امکان را میدهد که تصویر بسیار دقیقتری از اشیاء اطراف و فاصلهی آنها از دوربین بسازد. متداولترین خصوصیتی که روی یک شارژر گوشی تلفن همراه مشاهده خواهید کرد، وات (W) است. تکنیک پنجم: شارژر سامسونگ غیر اصل در هنگام شارژ بیش از حد گرم می شود. دو برند سامسونگ و هواوی به دلیل اینکه از جمله پرطرفدار ترین نمونه های موجود می باشند، نیاز است افراد اطلاعاتی در رابطه با آنها داشته باشند تا بتوانند بهترین ها را در اختیار گیرند.

آیفون صفحهکلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل میشود. به علاوه تمام کلمات شارژر اصلی اغلب از نظر ضخامت قلم یکسان هستند. با پیدا کرن آداپتور یا کابل شارژ مناسب، تمام دارندگان گوشی های همراه می توانند گوشی های شان را در حین رانندگی شارژ کنند. خرید لوازم جانبی تلفن همراه به صورت فصلی نیست و با گسترش ظهور تلفن های هوشمند مختلف در بازار در همه روزهای سال به خرید شارژر موبایل، خرید آدابتور و کلگی شارژر، خرید هندزفری، خرید پاوربانک، خرد محافظ صفحه گوشی، خرید قاب گوشی و خرید سایر تجهیزات جانبی موبایل نیاز می باشد. شارژر اصلی 33 وات شیائومی یک شارژر دیواری است که به صورت دو شاخه طراحی شده است و شامل یک آداپتور بسیار قدرتمند 33 وات (Max 10V-2.25A) و یک کابل تبدل USB-A به USB تایپ C است.

شارژر های دیواری را میتوان از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار داد. با روی کار آمدن گوشی ها و اهمیت روشن بودن آنها ، شارژرها به عضو حیاتی و جدانشدنی گوشی ها تبدیل است .عمدتا گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده ارائه میشوند و گاها خریداران از انواع شارژر گوشی و کاربرد آن بی اطلاع هستند. یک نرم افزار وجود دارد که در مورد صحت عملکرد آن هنوز اطلاعات موثقی در دست نیست. اگر نمی دانید که مدل تلفن شما چیست، می توانید در قسمت تنظیمات دستگاه، این مورد را بررسی کنید. چگونه آیفون خود را سریعتر شارژ کنیم؟ به شما توصیه می کنیم که به وب سایت فروشگاه ابزارک موبایل سری بزنید و برای مشاهده قیمت شارژر موبایل، خرید کابل و شارژر موبایل و خرید کابل شارژ موبایل با ما در ارتباط باشید. تنها چیزی که نیاز دارید فقط یک آداپتور مناسب است و آن را به هاب شارژر خود متصل کنید. در این موارد شارژر گوشی شما به دلایل مختلف دچار خرابی شده است و برای برطرف کردن این مشکلات حتماً باید برای تعمیر آن اقدام نمایید. برخی از خریداران ممکن است صرفا به دنبال تهیه یک شارژر یدکی برای استفاده در زمان شکستن یا گم کردن شارژر فعلی شان باشند.

بسياري از کارشناسان حوزه فناوري معتقدند بهدلیل سازگاری کابل لایتنینگ با داکها و سیستمهای پخش صوت، قابلیت اتصال کابل از هر دو طرف برای راحتی بیشتر کاربر و ضعفهای مکانیکی رابطهای یواسبی شرکت اپل تمايلي به استفاده از رابط میکرو یواسبی نداشته است. رابط اتصال به دستگاه آن از نوع USB-C بوده و یقینا سرعت مناسبی را برای شما خواهد داشت. ۱. یو اس بی نوع سی (USB Type C): یو اس بی نوع سی یکی از جدیدترین انواع سوکت شارژ برای گوشیهای اندرویدی است که سرعت آن مطلوبتر از قبل بوده و تقریبا از سال ۲۰۱۵ به بعد مقدار بکارگیری آن رواج یافت. در ابتدا قصد داریم تاثیر شارژر یو اس بی را بر روی باتری اتومبیل بررسی کنیم. البته ذر حال حاضر تقریبا ۷۰ درصد گوشیها به جز آیفونهای اپل از شارژرهای میکرو یو اس بی (Micro USB) بهره میبرند. سوکتهای شارژی که در گوشیهای موبایل به کار گرفته میشوند، انواع مختلفی دارند و از نظر شکل با هم متفاوت هستند، برای مثال آیفونهای اپل از سوکت شارژ اختصاصی با عنوان لایتنینگ بهره میبرند که قابل نصب در گوشیهای اندرویدی نیست! به قسمت تنظیمات بروید و سپس گزینه درباره تلفن یا درباره رایانه لوحی را انتخاب کنید. باید کابل را بسته به مدل گوشی و ولتاژ ورودی باتری انتخاب کنید.

به گزارش اسلشگیر، در حوزه سرعت شارژ بالا هیچ کشوری بالاتر از چین نیست. گاهی با خاموش کردن گوشی و شارژ کردن آن در حالت خاموش مشکل عدم شارژ کردن حل شده و گوشی بدون هیچ مشکلی شارژ می گردد. شارژر فندکی برای از آن دست کسانی که دائماً در حال جا به جایی و رفت و آمد هستند، مناسب است. این دستگاهها به پریز برق متصل میشوند و گوشی به جای وصل شدن از طریق کابل به شارژر، داخل آن جا میخورد و شارژ میشود. استفاده از شارژرهای یو اس بی یا به عبارتی فندکی که بر روی درگاه برق 12 ولتی اتومبیل نصب شده است و به زبان ساده این شارژر در قسمت جا فندکی قرار گرفته است.

اتصال اصلی micro-USB دارای طول کوچکتر و نزدیکتر به بدنه است، در حالی که کابل USB غیر اصل دارای یک اتصال micro-USB بزرگتر است و فضای بیشتری بین اتصال دهنده و بدنه وجود دارد که پس از استفاده مکرر احتمال خراب شدن آن بیشتر است. ولتاژ باتری موبایل، تاثیر بسیار زیادی روی روشن ماندن گوشی دارد و البته که مقدار آن نیز دارای اهمیت می باشد. در مورد شارژر های لپ تاپ بعدا مفصل توضیح میدم اما بد نیست بدونید که ولتاژ و جریان شارژر لپ تاپ کلا با ولتاژ و آمپر شارژر گوشی یا تبلت فرق میکنه چون لپ تاپ ، پردازنده و گرافیک و رم قوی تر و پر مصرف تری داره پس باید توان بیشتری بهش برسه . مشخصات محصول باید به وضوح مشخص کند که کدام برندهای موبایل و کدام مدل های آن با شارژر مورد نظر سازگاری دارند. ۲. میکرو یو اس بی (Micro USB): متداولترین نوع سوکت شارژ گوشیهای موبایل سوکت میکرو یو اس بی است که تقریبا ۷۰ درصد گوشیهای اندرویدی از آن پشتیبانی میکنند.

برخی دیگر نیز به این دلیل به دنبال خرید شارژر جدید هستند تا مطمئن باشند در هر شرایطی گوشی شان بدون شارژ نمی ماند. کافی است کابلی استاندارد به همراه شارژر مطمئن از برندی معتبر پیدا کنید تا بتوانید اکثر گوشیهای هوشمند را با استفاده از آن شارژ کنید.تجربهی شما از شارژ کردن گوشی هوشمند با استفاده از شارژری غیر از شارژر مخصوص آن گوشی چیست؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید. روی آداپتور همهی شارژرهای موجود در بازار اعدادی درج شده که نشاندهنده میزان ولتاژ خروجی آن است که باید این اعداد با میزان واتی که به گوشی وارد شود یکی باشد. 4. خروجی برق (W): توان شارژر اصلی به زبان ساده حاصل ضرب ولتاژ در آمپر است، به این معنی که هر چه ولتاژ و آمپر بیشتر باشد، کل توان خروجی بیشتر است. ناگفته نماد که روش دیگر برای اینکه اتصال برق به دستگاه را بررسی کنید وجود دارد. گوشی هوشمند Nothing Phone 1 برخلاف دیگر گوشیهای امروزی بدنهای شفاف دارد که جذاب به نظر میرسد. تکنیک دوم: به نوشته های پشت شارژر نگاه کنید. معمولا مقادیر ولتاژ خروجی و حداکثر مقدار آمپر ورودی روی باتریها نوشته میشود. بر این اساس ممکن است روی آداپتور عدد ۵ ولت ۳ آمپر یعنی ۱۵ وات درج شده و نیز ۲.۲ ولت ۷.۵ آمپر نوشته شده که به این ترتیب مشخص میشود این شارژر نهایت خروجی ۲۵ وات را دارد.