تلویزیون شهری چیست و نقش تلویزیون شهری در تبلیغات ؟ | asilight

همچنین استفاده از تکنولوژی‌های جدید و مدرن مانند استفاده از دوربین‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای تدوین ویدیو، می‌تواند هزینه‌های تولید را کاهش دهد. به علاوه، استفاده از منابع بیرونی مانند آژانس‌های تبلیغاتی و فیلمبرداری، همچنین می‌تواند به کاهش هزینه‌های تولید برنامه کمک کند. جذب تعداد بیشتری از مخاطبان برای تلویزیون شهری می‌تواند با انتشار محتوای جذاب و بکارگیری روش‌های تبلیغاتی مناسب انجام شود. برای مثال، می‌توانید با انتشار تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های مرتبط، کاربران را به تلویزیون شهری جذب کنید. همچنین ارائه برنامه‌های جذاب و تنوع بخش، می‌تواند برای جذب مخاطبان مفید باشد.

آگهی‌های ویژه: چاپ و تبلیغات

میزان برق مصرفی هر نمایشگر با توجه به ابعاد و تعداد LED های هر نمایشگر متفاوت است. مثلا تلویزیون شهري کانالهای تلویزیونی را پخش کند یا نه؟ حتی اگر تلوزیون در جایی نصب شده که صدا سیما سیگنال ندارد یا ضعیف است می توانیم از ماهواره کانال ها را دریافت کنیم و از طریق تلویزیون پخش کنیم . از مجموعه ای از نقاط به نام پیکسل تشکیل شده و هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد، به این معناست که جزییات بیشتر در نمایش نشان داده خواهد شد. در این طول و عرض تعداد زیادی از پیکسل قرار گرفته که با در کنار هم قرار گرفتن این پیکسل ها و روشن و خاموش شدن آن ها تصاویر با رنگ های مختلف بوجود می آید. هر چه تعداد بیشتری از پیکسل ها وجود داشته باشد، کیفیت و وضوح بیشتری به دست می آید. با توجه یکسری پارامترها برای محاسبه تلویزیون شهری در باغ تالار ها، با بخش فروش تماس بگیرید تا راهنمایی لازم انجام گردد.

خرید تلویزیون شهری رنگی

تلویزیون شهری چیست و نقش تلویزیون شهری در تبلیغات ؟ | asilight همچنین در صورت مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر، امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش و ضمانت مطمئن نیز وجود دارد که به واسطه آن در صورت خرابی قطعات، امکان تعویض یا تعمیر آن وجود دارد. با استفاده از منشور گرافیکی شرکت خود برای محتوای نمایشی در تلویزیون شهری خود، تصویر برند خود را تقویت می کنید. در واقع، حتی اگر رهگذران پیام شما را نخوانند، هویت بصری شرکت شما در ذهن آنها باقی می ماند.

SMD-P10-Outdoor-4S

لازم به ذکر است که قطر داخلی بایستی به اندازه ای باشد که یک نفر براحتی بتواند از درون آن عبور کند. همچنین باید دقت داشت که ارتفاع سازه به گونه ای باشد برق شهری از بالای سازه عبور نکند که مشکلی در زمان ساخت سازه برای سازندگان آن بوجود نیاید. اتصال به سرورهای اختصاصی مجازی ابری شرکت سازنده مین بردها، برای کنترل از راه دور در مکان‌هایی مانند اتوبان‌ها، ارتفاعات بالا و نقاط با دسترسی مشکل که تلویزیون در آنجا نصب شده است کاربرد دارد تا شما از راه دور امکان کنترلر بیشتر بر نمایشگر تبلیغاتی خود داشته باشید. خرید تلویزیون شهری رنگی یک اصلاح قدیمی در این حوزه است و علت آن نیز استفاده از تلویزیون شهری ها ی تک رنگ در گذشته است و با پیشرفت تکنولوژی دیگر کسی از این مدل های تک رنگ استفاده نمی کنند و عملا صرفه اقتصادی هم ندارند و خرید تلویزیون شهری رنگی بصرفه تر می باشد.

تلویزیون های شهری به دو دسته فضای داخل و فضای خارج تقسیم می شود.تلویزیون های فضای خارجی مشخصا نور بیشتری دارد و در مقابل عوامل فرسایشی مثل باران و نور آفتاب مقاوم تر هستند.تلویزیون های فضای داخل بیشتر از تراکم بهتری برخوردار است و معمولا از چیپ های SMD برای فضای بسته استفاده می کنند. تلویزیون های شهری از نظر ابعاد ، تراکم پیکسلی ، نوع چیپ و … متفاوت هستند. ماژول LED مهم ترین قسمت تلویزیون شهری است و کیفیت تاثیر مستقیم روی تلویزیون دارد. ماژول LED وظیفه نمایش محتوا با پیکسل های LED که رو آن قرار دارد را تلویزیون به عهده دارد. عرضه برند های مطرح و قطعاتی با کیفیت نیز در حوزه مسئولیت های بهترین مراکز فروش این نمایشگرهای دیجیتال است.

  • پایه در این المان در واقع یک ستون فلزی است که ال ای دی نمایشگر روی آن نصب می شود و در قسمت پایین آن از مواد و مصالح برای پی ریزی و نگهداری تلویزیون شهری استفاده تلویزیون شهری می شود.
  • طراحی غرفه شما را با تلویزیون های شهری زیباتر خواهیم نمود .شما بهترین و زیباترین غرفه ها را با نمایشگرهای تخت ،نمایشگرهای مثلثی ، نمایشگرهای مکعب ، نمایشگرهای دروازه ای ، نمایشگرهای ستونی ، نمایشگرهای دیواره ای و منحنی (مقعر و محدب ) در نمایشگاه بین المللی تهران خواهید داشت .
  • شرکت تصویر هنر پدیده با بیش از 16 سال سابقه مفید در صنعت نمایشگر های غول پیکر و یا تلویزیون شهریافتخار دارد که از همان ابتدا کاملا تخصصی جهت ارائه مشاور در ساخت و طراحی سازه و جا نمایی توسط بهترین کارشناسان کشور در خدمت شما عزیزان باشد.
  • P10 – SMD – Outdoor قابلیت ها و مشخصات تابلو تلویزیون شهری P10 SMD outdoor امکان استفاده در نور مستقیم آفتاب و خاصیت ضد آبی سبک هستند قدرت رزولیشن مناسب مصرف برق اقتصادی مناسب برای استفاده در جشنواره ها، تالارها، استودیوها و کنسرت ها، تبلیغات فروشگاه ها مشخصات این تلویزیون ه …
  • و در بحث تبلیغات نیز میتوان به نمایشگر هایی اشاره کنیم که در اختیار شهرداری های مناطق هستند و کار تبلیغات محیطی را بصورت کاملاً هوشمند و مفید انجام میدهند.