جویا کار استخدام اکتور اتاق فراراسکیپ روم | allescape

هینت دهی در بازی های مختلف به روش های متفاوتی انجام می شود و این بستگی به راه ارتباطی شما با گیم مستر و البته سناریو و مجوز اسکیپ روم داستان بازی دارد. مثلا این اتفاق می تواند به وسیله ی یک بیسیم انجام شود یا یک آیفون یا تلفن همراه! در اکثر اتاق ها مانیتور های نشان دهنده ی زمان باقی مانده ی شما، هینت را نمایش می دهند. در این بخش به صورت حدودی هزینه‌های ساخت یک اتاق فرار را برای شما آماده کرده‌ایم. البته ناگفته پیدا است که این مبالغ ،می‌توانند بسیار بیشتر یا کمی کمتر باشند.

  • مثل بازی تسخیر که از لحاظ معمایی بی نظیره و ترسناک هم هست اما ی سری بعد از بازی میگن معماهاش عالی و سخت بود اما ترسش ی ذره کم بود.
  • یکی از تکنیک های مهم در جذب بازیکنان اتاق های فرار، قلاب روایی است.
  • وقتی بازیکنان از این طریق راهنمایی بگیرند، دیگر قرار نیست مدام با گیم‌مستر (که شخصی بیرون از دنیای سناریو است) ارتباط داشته باشند.
  • قطعاً با فضاسازی‌های خوبی که در جای‌جای این اتاق فرار ترسناک انجام داده‌اند، روند بازی را به‌خوبی پیش می‌برند.
جویا کار استخدام اکتور اتاق فراراسکیپ روم | allescape گاهی اکتور اتاق فرار غیرتعاملی با کاری که انجام می‌دهد قصد کمک به شما را دارد و یک سرنخ را دارد بازی می‌کند پس به‌خوبی به آن دقت کنید. اکتور اتاق فرار تعاملی گروه را مدیریت می‌کند و حتی می‌تواند به آن‌ها نقش خاصی در بازی بدهد، این نوع از اکتور اجازه صحبت‌کردن به گروه می‌دهد. اگر سری به صفحات اجتماعی مجموعه های اتاق فرار بزنید مشاهده می کنید که بیشتر وقت آنها نیازمند اکتور اتاق فرار هستند و شغل اکتور اتاق فرار در حال حاضر دارای پتانسیل بالایی می باشد. البته باید این مورد را در نظر داشت که اکتور اتاق فرار با اکتور سینما بودن تفاوت بسیار زیادی دارد و به نوعی به همدیگر مربوط نمیشود.

قانون دوم: به حرف اکتور گوش دهید

این است که یک یا دو تن از بازیکنان مجبور به جدا شدن از گروه شوند و با استفاده. اما همان طور که در بخش مربوط به بازیگر توضیح دادیم، ممکن است راهنمایی به وسیله ی بازیگر ارائه شود. بازیکنان تیم های مختلف نیز از توانایی های متفاوتی برخوردارند.

راستی حواستان باشد همیشه چند دقیقه زودتر از شروع شدن سانس اتاق فرار در محل حضور داشته باشید به دو دلیل یکی اینکه از تمام وقت رزرو شده استفاده کنید و زمان کم نیاورید و دوم اینکه اگر دیر برسید، سانس شما کنسل می شود و مبلغی عودت نخواهد شد. همچنین، مهم ترین نکته ای که درباره اکتورهای اتاق فرار باید بدانید، دقت به آن ها است. در طول بازی های اسکیپ روم بخصوص آن هایی که به سبک جنایی و معمایی هستند و باید به دنبال سرنخ ها باشید، اکتور ها حرف هایی می زنند، لباس هایی می پوشند، به طرز عجیبی راه می روند یا حتی حرکات عجیب و غریبی نشان می دهند و همه این ها نشانه و سرنخ است. مثلاً در یک اتاق فرار، اکتوری هست که کر و لال بوده و با زبان بدن ارتباط می گیرد. او با شما با استفاده از دست ها و حرکات دست ارتباط برقرار می کند اما ممکن است همین حرکات دست، الگوی یک قفل یا مسیری باشد.

استخدام اکتور اتاق فرار

ممکن در یک سناریو به همراه داشتن گوشی تلفن همراه مجاز نباشد. همچنین آگاهی از ممنوعیت تماس فیزیکی با اکتور یا عدم جا به جایی اجسام بزرگ و سنگین و سایر قوانین و اصطلاحات اتاق فرار از مواردی هستند که آموزش آن ها به بازیکنان بر عهده ی گیم مستر است. گزینه دوم طراحی اتاق فرار ترسناک هست که شما در لحظه ورود به بازی با اون روبرو میشید. پس طراح اتاق فرار ترسناک باید انقدرررر کاربلد باشه که جو اتاق شما رو بگیره و از قدم اول برید تو داستان بازی. پس اینکه بجای طراحی میرن سراغ پوستر، بدترین توهین به شماست. وقتی شما میتونید با ی موسیقی خیلی ساده ی حس ترس به مخاطب وارد کنید، چرا انجام نمیدید؟ تو انتخاب موسیقی اتاق فرار ترسناک خیلی دقت کنید.