خرید و قیمت کابل شارژر ایفون، تایپ سی فروشگاه شی کایزما

در حالی که با یک سیم شارژر باکیفیت سرعت انتقال بالاتری خواهید داشت و می‌توانید در زمان کمتری فایل‌های بیشتر و حجیم‌تری را ارسال کنید. شما بسته به مدل گوشی‌تان و نوع پورت آن می‌توانید یکی از این پورت‌ها را انتخاب کنید. معمولا گوشی‌های اندرویدی از کابل میکرو و یا تایپ کابل شارژر ایفون سی استفاده می‌کنند. بسته به مدل گوشی‌تان می‌توانید یکی از این سه گزینه‌ را انتخاب کنید. معمولا تشخیص کابل شارژ اصلی و تقلبی کار سختی است به همین دلیل توصیه می شود از مراکز معتبر خرید کنید.

کابل تایپ سی فست شارژ Philips 1m

خرید و قیمت کابل شارژر ایفون، تایپ سی فروشگاه شی کایزما کانکتور لایتنینگ یک پورت اتصال کوچک است که در تمامی مدل های فعلی آیفون استفاده می شود. کابل اتصال لایتنینگ می تواند آیفون شما را به آداپتور برق، کامپیوتر، ماشین و برخی لوازم جانبی متصل کند. به اصطلاح کابل شارژر چند سر، ترکیب کابل داده های متعدد از رابط های مختلف در یک کابل است. مهمترین آنها این است که انتقال برق پورت TYPE-C دو طرفه است، به این معنی که نه تنها می تواند دستگاه تلفن همراه را با نوت بوک شارژ کند، بلکه نوت بوک را با دستگاه های دیگر یا یک پاور بانک نیز شارژ می کند. در گوشی های اندرویدی جدید، استفاده از پورت TYPE-C روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. بیشترین فروش را دارند و باید 80 درصد بودجه خود را بر روی این محصولات سرمایه گذاری کنید البته در خرید عمده کابل شارژ باید به پشتیبانی دیتای کابل شارژ هم توجه کنید.

کابل شارژ آیفون 7 پلاس محصولی ست که شاید بعنوان یکی از کاربران iOS حسابی همه را به دردسر انداخته است. وقتی کابل شارژ را به گوشی خود متصل میکنید ولی شارژ شدن آغاز نمیشود، از خودتان چند بار سوال خواهید پرسید. یعنی گوشی مشکل پیدا کرده است؟ باتری خراب شده است؟ سوکت شارژ ایراد پیدا کرده است؟ و شاید آداپتور شارژر گوشی آیفون 7 پلاس ایراد پیدا کرده! ولی در آخر متوجه خواهید شدکه این معضل به خاطر قطع شدن کابل شارژبوجود آمده است. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه USB-A و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اگر از باز کردن آیفون جدید خود متعجب شدید و متوجه شدید که کابل شارژ با آداپتور برق فعلی شما سازگار نیست، دو انتخاب دارید.

کابل type-c اصلی 1.2 متری برای فست شارژر گوشی Samsung Galaxy S8

از دیگر موارد راهنمای خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 می توان به شماره 12 رقمی سریال و نام کشور سازنده اشاره کرد که شرایط تشخیص محصول اورجینال و فیک را برای شما فراهم می نماید. سوکت کابل شارژرها بر اساس سه مدل میکرو یو اس بی، تایپ سی و لایتنینگ یا آیفونی تقسیم می شوند، که دو مدل اولی مخصوص گوشی های اندرویدی و سوکت لایتنینگ یا iOS مختص برند آیفون است. کابل شارژ تایپ سی بر خلاف کابل شارژ میکرو یو اس بی به دو مدل خلاصه نمی شود. کابل شارژ تایپ سی که با تکنولوژی QC3.0 به بازار عرضه شد، در ابتدا فقط نیاز به تحمل جریان 2 آمپر یا نهایتا 2.4 آمپر داشت. ولی موبایل سامسونگ مدل NOTE10 از آداپتور 25 واتی با کابل دو سر تایپ سی استفاده کرد.

آنچه که قصد استفاده از کابل را دارید تعیین می کند که چه نوع، اندازه و طول کابلی را خریداری می کنید. اگر قصد دارید از کابل فقط برای شارژ گوشی هوشمند یا دستگاه های دیگر خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که یک کابل شارژ سریع خریداری می کنید. اگر تا به حال نیاز به شارژ هر چیزی داشته اید، از گوشی های هوشمند گرفته تا تبلت ها، دوربین ها و حتی لپ تاپ های جدیدتر، احتمالاً نیاز به استفاده از آن را داشته اید. با این حال، کابل‌های USB در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی وجود دارند، علی‌رغم اینکه بسیاری از آنها کارهای مشابهی را انجام می‌دهند.

کابل شارژر وریتی مدل CB 3126T Type-C 1m