داستان تولد زیمنس؛ بازوی صنعتی آلمان

دیزل ژنراتورهای مدرن به نسبت انواع قدیمی خود و دیگر ژنراتورها سروصدای بسیار کمتری تولید میکنند، زیرا این دستگاهها به دلیل داشتن راندمان بالاتر، نیاز به قدرت کمتری داشته که بدین ترتیب بی سر و صداتر هستند. بدین معنی که ژنراتور در هر وضعیتی که باشد کلید GCB باز شده و دیزل ژنراتور خاموش می شود. به این معنی که راندمان بالاتری دارد. همانطور که گفتیم شروع فرآیند کار ژنراتور با باطری است در این قسمت باطری شارژ شده و میزان آن هم نشان داده می شود. همانطور که میدانید ژنراتور دستگاه ارزانقیمتی نیست بنابراین به هنگام خرید این دستگاه باید نهایت دقت را به خرج دهید تا مناسبترین دستگاه را خریداری کنید. در ضمن با بررسیهای لازم میتوانید مقرونبهصرفهترین ژنراتور مورد نیاز خود را خریداری کنید. با توجه به اینکه دستگاه ژنراتور در جابجایی ها در بیشتر اوقات مورد بازرسی قرار میگیرند عدم وجود برگ سبز به معنای قاچاق بودن کالا محسوب شده و توسط پلیس توقیف و ممکن است در نهایت مصادره شود.

برای مثال قطعی برق در کارخانهها سبب از کار افتادن خط تولید میشود و همین امر میتواند آسیب بزرگی به کارخانه بزند، بنابراین باید راهی برای این مشکل تعبیه شود. این مسئله میتواند با سلب موتور و دوباره نفوذ کردن در سوراخهای سیلندر، لغو کردنها، تمیز کردن و دکک کردن اتاقکهای احتراق، نازلهای تزریقکننده سوخت و سوپاپها قابل درمان است. دسترسی مطمئن به آب تمیز یک نیاز در سراسر جهان است و کامینز چندین دهه تخصص دارد که سیستم های برق اضطراری را ارائه می دهد که آب را تحت هر شرایطی در جریان نگه می دارد. ژنراتورها برای تامین برق اضطراری در زمان قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور کسب اطمینان از اینکه دو منبع تامین توان الکتریکی (یعنی شبکه توزیع و ژنراتور) به طور هم زمان وارد مدار نمی شوند، باید دقت زیادی صورت گیرد.

ژنراتورهای برق از دو قسمت اصلی مانند موتور(تولید انرژی مکانیکی)و ژنراتور(تولید انرژی الکتریکی) تشکیل شده است. منبع توان مکانیکی ،یعنی محرک اصلی ،می تواند یک موتور دیزل ،یک توربین بخار، یک توربین آبی ،یا هر دستگاه مشابه دیگر باشد. موتور دیزلی سوخت دیزل را به منظور تولید حرکت برای ژنراتور می سوزاند و پس از آن ژنراتور حرکت را توسط نیروی الکترومغناطیس به الکتریسیته تبدیل می کند. بیشتر موتورهای برقی از نیروهای مغناطیسی، الکتریکی و یا گشتاوری برای تولید نیروی خود استفاده می کنند. این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد می کند که در عوض باعث می شود بار الکتریکی جریان بیابد و جریان الکتریکی تولید شود. 1. این سیستم باید اجازه دهد که جریان راه اندازی به حداقل سطح مورد نیاز موتور برای به حرکت در آمدن بار متصل کاهش یابد، بدون این که آسیبی به آن وارد کند. هنگامی که موتور دیزل میل لنگ را میچرخاند، سیمها در سراسر میدان مغناطیسی حرکت میکنند که میتواند بارهای الکتریکی را در مدار القا کند.

قیمت دیزل ژنراتور موتور ژنراتورها بسته به شرایط متفاوت از قبیل: شرایط محیطی، ماهیت سازمان، میزان توان مصرفی، وضعیت جغرافیای و… پس بعد از انتخاب نوع ژنراتور مصرفی خود میتوانید از قیمت و شرایط خرید آن مطلع شوید. در صورتی که موتور برق مورد نظر خود را در لیست قیمت پایین صفحه مشاهده نکردید، محصول مورد نظر خود را از مولدهای برق زیر انتخاب کنید تا به صفحه مربوط به آن منتقل شوید. ژنراتور ها تقریبا در تمام صنایع کاربرد دارند؛ تقریبا هر محصول می تواند یک موتور برق به خصوص داشته باشد. ایجاد سر و صدای زیاد یکی از معایب انواع موتوربرق ها می باشد. این کلید از جریان نامی 160 آمپر تا 630 آمپر در دسترس است.

برای تولید برق بطور دائم استفاده میشود یا بطور اضطراری.

موتور ژنراتورهای تولید کننده برق، که با سوخت دیزلی کار میکنند دیزل ژنراتور نام دارند. فروشگاه اینترنتی تجهیزسولار نماینده فروش موتور برق ژاپنی روبین است. این رابط کاربری دیزل ژنراتور است که در زمان فروش باید به آن توجه کرد و شامل ابزار های مدیریت و کنترل از جمله پریز برق و کنترل ولتاژ است. از این رو برای مدیریت سرمایه شما مشتری گرامی شرکت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان آماده ارائه هرگونه مشاوره درباره انتخاب و خرید دیزل ژنراتور مناسب برای شما میباشد. میزان وات شروع و در حال اجرا دستگاه های شما به انتخاب میزان قدرت دیزل ژنراتور بستگی دارد.

به این معنی که راندمان بالاتری دارد.

اجزای فرعی ژنراتور های برق شامل: مخزن سوخت، شاسی، سیستم خنک کننده، باتری، سیستم کنترل دستگاه، اگزوز یا سیستم خروج دود می باشد. در ادامه به بررسی دیزل ژنراتور و قیمت ژنراتور خواهیم پرداخت. اگر برای خرید ژنراتور برق قصد جدی دارید باید از کمک کارشناسان برق استفاده کنید زیرا انتخاب نوع ژنراتور نیاز به محاسبات دقیق دارد و شما نمیتوانید بدون بررسی و تجزیه و تحلیل کافی این دستگاه را خریداری و نصب کنید. بعد از اینکه از نیاز خود به ژنراتور برق مطمئن شدید، بهترین و کاربردیترین ژنراتور برق را باید برای خود انتخاب کنید.

وقتی برق شبکه قطع می شود، دیزل ژنراتور اضطراری به عنوان یک پشتیبان وارد مدار می شود و با حداکثر توان، به طور موقت، برق مورد نیاز سیستم را تامین می کند. اتصال هم زمان شبکه توزیع برق وژنراتور به مدار مصرف-کننده می¬تواند بسیار خطرناک باشد که این و ضعیت معمولا در همگام عملکرد نا مطلوب کلیدهای انتقال استفاده نامناسب از ژنراتورها رخ می دهد. دیزل ژنراتورها در سراسر جهان برای کاربردهای مختلف استفاده میشوند. علاوه بر موارد ذکر شده ، اندازه گیری و نمایش مقادیر و پارامترهای مختلف توسط برد کنترل صورت میگیرد. بیشترین موارد مصرف موتوربرقها شامل آبیاری باغ و باغچه و استارت پمپ های آب، روشنایی و استارت تجهیزات برقی خانه ها و ویلا، برق اضطراری در موارد حساس مثل آتش نشانی یا مراکز خاص، آسانسورها و روشنایی مراکز از جمله راه های پله، نمایشگاه ها و باتری ها، تامین برق جوشکاری و اقدامات فنی در محیط هایی که برق در آنها وجود ندارد، تامین برق های اضطراری در آزمایشگاه ها و سرورها در بخش های کامپیوتری و …

انواع دیزل ژنراتور

از مزیتهای موتور های دیزلی ولوو میتوان قابلیت کار در شرایط آب و هوایی سخت، خروجی یکنواخت و بدون لرزش با صدای نسبی کم، گازهای خروجی کم اگزوز، نصب سرویس و نگهداری آسان، مصرف پایین سوخت و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی و … توصیه میکنیم اگر به دنبال خرید دیزل ژنراتور ارزان قیمت هستید، به چندین فروشگاه بزرگ و معتبر این دستگاهها مراجعه و قیمتها و شرایط خرید آنها را بررسی کنید سپس برای خرید نهایی خود دست به کار شوید. اگر مولد تازه خریداری شده شما نتواند نیازهای خاص شما را برآورده کند، و قدرت کافی و … پانل های کنترل را می توان با سوئیچ انتقال اتوماتیک (ATS) برای حفظ تداوم قدرت الکتریکی ترکیب کرد. منابع نیروی الکتریکی تقریبا برای تمام دستگاه ها حیاتی بوده و یک منبع الکتریکی تراسیبل یا قابل اعتماد همچون دیزل ژنراتور برای اماکن و تجهیزاتی رو به رشد، امروزه امری ضروری محسوب می گردد.

دیزل ژنراتور چیست

کلیدهای دو طرفه با جریان های نامی 125 آمپر تا 2000 آمپر در بازار موجود می باشند. در صورتی که مشاهده کردید روغن موجود در دیزل ژنراتور کم شده و یا بر اثر استفاده طولانی مدت تیره شده است، سریعاً آن را تعویض کنید. ما آماده ایم تا به اپراتور دیزل ژنراتور شما آموزش سرویس و نگهداری بدهیم تا این کار را خودتان بر عهده بگیرید. در این مکان و زمان هست که شما به دیزل ژنراتور اضطراری نیاز دارید تا بتوانید برق مورد نیاز خودتان را در نبود برق شهری تامین و خسارت های پیش رو جلوگیری کنید. در واقع باید تعیین شود که دیزل ژنراتور برای تولید برق بطور دائم استفاده میشود یا بطور اضطراری. در واقع با کمک کارشناسان برق شما بیشترین کارایی را با ارزانترین قیمت تجربه خواهید کرد. قطعات الکتریکی دیزل ژنراتور اصلی ترین اجزائی هستند که در حفظ کارایی و بهره وری این ژنراتورها موثرند.

، شرکت تولیدکننده انواع دنده و هدایتکنندههای صنعتی، در سال ۲۰۰۵، یکی دیگر از اقدامات زیمنس در حوزه قطعات الکترومکانیکی است. این ژنراتورها دوام بالایی داشته و در صورت تعمیر و نگهداری منظم میتوانند سال ها دوام آورند. نگهداری پیشگیرانه باید شامل یک بازرسی کلی منظم باشد که از جمله بررسی سطح مایع خنک کننده، سطح روغن، سیستم سوخت و سیستم راه اندازی همچنین لولهها و شیلنگهای کولر هوای شارژ باید به طور مرتب از نظر نشتی، سوراخ، ترک، کثیفی و زبالههایی که ممکن است باعث مسدود شدن شده باشند، بازرسی گردد. همچنین در نظر داشته باشید که رتبه بندی های عرضه شده برای این مدل از دیزل ها نیز بسیار متغیر و متفاوت هستند.

این کلیدها با شینه ها و کابل های ضخیم متصل می شوند.

موتور ژنراتورها می توانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر برای منازل، فروشگاه ها، ادارات کوچک و تا 2000 کیلوولت آمپر (2 مگا کاوا) قابل استفاده برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه ها برق تولید کنند. موتور برق ها میتوانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر (KVA) برای منازل، فروشگاهها، ادارات کوچک و تا۲۰۰۰KVA یا همان ۲ MVA قابل استفاده برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه ها برق تولید کنند. موتور های با توان دیزلی با سیستم خنک کننده آبی همراه هستند ولی تهویه هم به همان میزان اهمیت دارد. در نتیجه خروجی ژنراتور افزایش می یابد و تنظیم کننده ولتاز جریان DC کمتری تولید می کند. کلیدهای موتوردار معمولا برای حفاظت مصرف کننده در برابر افزایش جریان کاربرد دارند. از دیگر عواملی که می تواند قدرت ژانراتورها را افزایش دهد وجود کنترل کننده هایی مثل ولتاژ رگلاتور اتوماتیک است.

به طور کلی دستگاه هایی که نیروی برق و الکتریسیته را در خود ذخیره می کنند و در صورت نیاز آن را پس می دهند، موتور برقی نام دارند که UPS یا باطری نیز جزو آن محسوب می شود. نوع سیم پیچ موتور سه فاز این امکان را ایجاد می کند که جریان القایی در سه فاز به صورت تفکیک شده از ژنراتور خارج شوند. قبل از خرید انواع کلیدهای دو طرفه، ابتدا اطلاعات و مشخصات فنی محصول را مطالعه کنید. کارشناسان کامینز از ابتدا تا انتها، از طراحی محصول تا اجرا و خدمات و پشتیبانی مداوم، با شما همکاری می کنند. دقت کنید که سرسیم ها، شینه و کابلشوها از نظر سایز با ترمینال های کلید هماهنگ باشند. این کلیدها با شینه ها و کابل های ضخیم متصل می شوند. می باشند که به منظور تولید جریان الکتریکی یا برق از آن ها استفاده می شود. به طور کلی با توجه به نوع کاربردی که دارد، شما میتوانید انواع ژنراتورها را از یکدیگر تشخیص دهید.

از نقطه نظر سادگی در نصب می توان به عدم نیاز به سیم کشی و استفاده از شمش مس بین ترمینال های ورودی، اشاره کرد. ناگفته نماند این ژنراتورها کاربردها و کاراییهای متفاوتی دارند که در ادامه به انواع ژنراتور برق اشاره خواهیم کرد. در ادامه باید گفت قیمت هر ژنراتور با سایر ژنراتورها فرق دارد. دیزل ژنراتورهای بسیار گزینه ی مناسبی هستند خیلی راحت تعمیر میشوند و می توانند مثل روز اول خود برای شما کار کنند و سوخت بسیار کمی مصرف می کنند و در سرمای زیاد هم مقاومت خود را از دست نمی دهد و به کار خود ادامه میدهد. هر کدام از این دستگاهها معایب و مزایایی دارند که در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

وی در ادامه به ارزیابی فرآیند تخلیه پرداخت و گفت: فرآیند تخلیه ساختمان با چالشهایی همراه بوده از جمله اینکه ساختمان فاقد نقشه تخلیه اضطراری و سیستم پله فرار بوده و امکان انجام فرآیند تخلیه به صورت کامل در ساختمان در زمان طلایی سایت کاراسهند فراهم نبوده است. طرز کار ژنراتور برق اضطراری یا همان دیزل ژنراتور به این صورت است: از دو بخش موتور و ژنراتور تشکیل شده اند، که در قسمت موتور با استفاده سوخت مناسب حرکت لازم ایجاد شده و در قسمت ژنراتور این جریان حرکت به کمک نیروی الکترومغناطیسی به الکتروسیته و یا همان جریان-برق تبدیل می شود. کلید دو طرفه ژنراتور برق شهر همان طور که در بالا گفتیم، در قسمت داخلی تابلو برق نصب می شود. برای ثبت سفارش و خرید تابلو برق، میتوانید با شماره ۳۷۱۵۲-۰۲۵ تماس حاصل کنید. بالای بدنه یک مخزن سوخت است که به شما امکان می دهد به راحتی و سریع دستگاه را پر کنید.

کاربرد دیزل ژنراتور به منظور انتخاب بهترین گزینه باید اطلاعات کاملی از انواع ژنراتورها داشته باشید و در راستای انتخاب بهترین گزینه دست به کار شوید. در فروشگاه دشت نور دیزل بعد از یک انتخاب مطمئن میتوانید آسوده خیال باشید که افراد مجربی نصب و راهاندازی دستگاه شما را انجام میدهند. موتور ژنراتور ها نوعی مولد الکتریکی هستند که وظیفه تامین انرژِی الکتریکی برای سیستم هایی که قابلیت دسترسی به شبکه برق سراسری را ندارند و نیز سایت پروژه هایی که به دلایلی در برهه ای از زمان دسترسی به شبکه بالاسری را ندارند کاربرد دارد. کلیدهای دو طرفه برای تعویض عملکرد چپ گرد و راست گرد در موتورهای سه فاز نیز کاربرد گسترده دارند. از مزایای دیگر انواع مختلف ژنراتورهای دیزلی میتوان به مواردی مانند مصرف بهینه سوخت، عملکرد قوی در شرایط بحرانی، ضریب اطمینان بسیار بالا، عملکرد عالی در تمام شرایط آبوهوایی، داشتن ساختاری مستحکم، بارگیری به شکل اتوماتیک، آلایندگی بسیار پایین محیط زیست، امکان استفاده در محیطهای دورافتاده و محلی اشاره کرد.