دریچه اسلوت دریچه اسلات دریچه خطی اسلات

البته در این حالت دریچه اسلوت قوس دار امکان ساخت پرّه های داخلی و دمپر کشویی را نخواهد داشت. استفاده از چوب یا ورق MDF که دستگاه‌های برش خاص مثل CNC شکل شیک و زیباتری به خود گرفته می‌تواند به افزایش زیبایی و شکیل‌تر شدن محیط داخلی ساختمان کمک نماید. هر چند بیشترین مصارف این دریچه چوبی خطی در دریچه‌های بازدید و تاسیسات است.

همچنین مهندسین معمار با ثبت سفارش می‌توانند از دریچه‌های اسلوت در اندازه و غوص مدنظرشان در طراحی داخلی ساختمان خود بهره ببرند. جهت بررسی قیمت، استفاده از خدمات مشاوره‌ای و ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان مجرب موسسه فنی مشایخی تماس بگرید. جهت کسب مشاوره در خرید و استعلام قیمت هر یک از انواع محصولات دریچه هوای خطی می‌توانید با شماره تلفن … طی ساعات اداری و معمول تماس بگیرید. همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان برقراری ارتباط و دریافت قیمت محصولات مدنظر خود را خواهید داشت. نمایندگان فروش شرکت تهویه سان در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما در خصوص بهترین دریچه خطی هوای مناسب برای ساختمان شما پاسخ داده و قیمت لحظه‌ای را به اطلاع شما خواند رساند. جهت نصب انواع دریچه هوای خطی باید ابزار مناسب اولیه را در اختیار داشته باشید.

“دریچه اسلات” به انگلیسی

در زمان نصب باکس های پلنیوم از دریچه هایی به نام دریچه اسلات استفاده می شود. این قابلیت باعث می شود پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد استفاده کنید. همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود. باکس های پلنیوم در واقع یک وسیله انتقال هوا هستند که هوای جمع شده در باکس را به صورت کاملا منظم و لایه ای از طریق دریچه های اسلات به بیرون منتقل می کنند. جنس این محصول معمولا از ورق های گالوانیزه است که متناسب با شرایط و نحوه عملکردی که دارند در طول ها و عرض های متفاوت طراحی و تولید می شوند.

از طرفی به‌دلیل توانای بازگشت هوای محیط داخلی به مسیر شبکه هوا در سیستم‌های حرارتی و برودتی بسیار کارآمد است. نصب دریچه اسلات برای اشخاصی با توان فنی مناسب این فعالیت تخصصی، بسیار آسان و بدون دغدغه خواهد بود. سیستم هوارسانی یک محیط داخلی بسیار حائز اهمیت بوده و افراد با تجربه در این زمینه باید به‌عنوان نصاب دریچه اسلوت استفاده شوند. تنظیم جریان رفت و برگشت هوا اصلی‌ترین خاصیت یک دریچه در سیستم هوارسانی ساختمان است. دریچه اسلوت با راندمان کاری فوق‌العاده بالا مشغول به تهویه مطبوع و خاص خود بوده و از طرفی با مشخصات ظاهری خود توانسته راه خود را در چشم‌انداز معماران و طراحان داخلی باز کند.

طی ساعات اداری و معمول تماس بگیرید.

شرکت صنعتی نظری با توانایی ساخت انواع دریچه هوا دارای ارائه دریچه اسلات در انواع مختلف است. حذف افراد واسطه موجب کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها و افزایش کیفیت تجهیزات را در پی دارد. در صورتی که نیازمند انواع خاص این دریچه هوا باشید نیز تهویه نظری در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی سفارشات را تولید خواهد کرد. نحوه عملکرد دریچه هوای تازه از طریق کانال هوا به جعبه پلنیوم جریان می یابد و دریچه مکش هوا را به اطراف جعبه پلنوم می آورد. وقتی با هوای تازه و طبیعت ترکیب شوند، فضای داخلی بسیار راحت و راحتی را به اشتراک می گذارند. ارتفاع قابلیت نصب سقف سفارشی از طریق دیوارهای گوشه و قفل، استفاده سازندگان را برای استفاده در ساخت و سازهای بزرگ افزایش می دهد.

در صورت علاقه‌مندی به دریافت اطلاعات اختصاصی و نوین در خصوص دریچه اسلوت تا انتهای این مطلب همراه فروشگاه آنلاین نظری باشید. از کنار هم قرار گرفتن پره‌ها در دریچه اسلات خطوط پی در پی با شکاف ایجاد شده و به همین دلیل این نوع از دریچه را خطی یا اسلات نیز گویند. با توجه به زیبایی ظاهری و کاربرد بسیار در دکوراسیون دریچه اسلوت، امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. لازم به ذکر است که از این دریچه ها می توان به عنوان یک گزینه دکوراتیو در طراحی های مدرن ساختمانی، به طور ویژه ای دریچه اسلات بهره مند شد. ویژگی که این نوع دریچه ها را در این زمینه از سایر دریچه ها متمایز کرده است، تفاوت قابل توجه ساختار و ظاهر زیبای آن با دیگر انواع دریچه خطی می باشد.

دریچه اسلوت دریچه اسلات دریچه خطی اسلات

دریچه هوای دو انحرافی مانند یک شبکه است، تعداد زیادی سوراخ مربعی شکل آنها را می توان به عنوان دیفیوزرهای اسلات خطی ارزان‌تر در نظر گرفت اما جریان هوای بزرگتری را اداره می کند. آن‌ها می‌توانند جریان هوای بالایی را تحمل کنند و در عین حال بی‌صدا بمانند. با این حال، آن‌ها قادر به پرتاب هوا به سمت دریچه‌های شکاف خطی نیستند؛ زیرا هوا متمرکز نیست. دریچه اسلوت در ساختارِسیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمشِ هوای کانالِ هوای رفت و هم جهت مکشِ هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد.

  • دریچه‌های چرخشی را می‌توان در مکان‌هایی مانند دریچه‌های جهتی و گرد نصب کرد.
  • پلنیوم باکس نیز یکی از تجهیزات مهم در افزایش قدرت هوارسانی انواع دریچه اسلوت شده و باید از پلنیوم باکس ویژه هر مدل از دریچه اسلوت استفاده شود.
  • دریچه های خطی اسلوت جزء دریچه های هوای رفت مورد استفاده قرار میگیرند ولی در مواردی به منظور حفظ هماهنگی در طراحی در خط برگشت نیز بکار میروند.
  • باز هم، فولاد گالوانیزه ارزان‌تر است، اما سنگین‌تر و راحت‌تر زنگ می‌زند.
در صورتی که پره‌های متحرک برای دریچه هوای خطی در نظر گرفته شده باشد؛ مصرف‌کنندگان با تغییر سمت و سوی آن امکان هدایت مسیر پرتابی باد را خواهند داشت. در این بخش از مقاله آشنایی با دریچه اسلات و کاربردهای دریچه هوای اسلوت به سوالات احتمالی شما پاسخ داده شده است. در صورتی که پرسشی متمایز برای شما ایجاد شده است؛ آن را از طریق نظرات این مطلب با ما در میان گذاشته تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن پاسخ داده شود. دریچه اسلوت در ساختار سیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمش هوای کانال هوای رفت و هم جهت مکش هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد.

یکی از علت های استفاده از این نوع دریچه در مکان های مختلف شکل زیبای آن است مثلا در لابی هتل ها و یا پاساژها و مکان های تجاری بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ دریچه‌ها سفید بوده که برای سایر رنگ‌های دلخواه، سفارش پذیرفته می‌شود. عرض استاندارد این شکاف‌ها 20 میلیمتر است که در صورت نیاز در عرض‌های 16 و 25 میلیمتری نیز تهیه می‌شود. نصب این نوع دریچه بسیار ساده و آسان می باشد و سرعت نصب آن بسیار بالا است. این دریچه را می توان در اشکال مختلف هندسی، اجرا و نصب کرد و این خصیصه باعث می شود که مهندسین از آن استقبال بی نظیری داشته باشند.

شما هم می توانید محصولات خود را در راشین کالا به فروش برسانید