دلایل داغ شدن شارژر گوشی تلفن همراه

به عنوان یک راه حل، بسیاری از سازندگان قبلاً برخی از فناوری شارژ سریع را در تلفنهای خود قرار دادهاند که باعث میشود درصد خوبی از باتری موبایل در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط بهترین شارژشیائومی شارژ شود. گوشی هواوی Nova 9 SE با صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی IPS عرضه شده است.امولد نبودن این صفحه نمایش و عدم پشتیبانی از HDR ده بیتی ممکن است برای بسیاری از کاربران نکتهی منفی محسوب شود. این ویژگی یکی دیگر از ویژگی های خوب آن ها در مقایسه با دیگر انواع باتری های شارژ شدنی محسوب میشود. آیفون ۱۰ یک محصول کاملاً جدید و نوآورانه محسوب میشود. البته اغلب شارژرهای فندکی فقط یک نوع کابل به همراه دارند و بهتر است که کابل مخصوص گوشی خود را به همراه داشته باشید و یا در خرید دقت کنید که کابل شارژر متناسب با گوشی شما در پک محصول موجود باشد. همچنین اپیسر سه مدار محافظ در برابر اتصال کوتاه، شارژ بیشازحد و انتقال جریان بیشازحد مجاز را نیز برای این محصول در نظر گرفته تا در زمان اتصال دستگاههای دیجیتالی، حفاظت بیشتری از آنها به عمل آورد. اغلب باتری های دیگر از این نظر ضعف دارند و به مرور زمان و به طور خودکار (حتی اگر استفادهای از آن ها به عمل نیاید) با افت و خالی شدن شارژ مواجه میشوند.

هر دو شارژر سامسونگ و هواوی دارای رابط دوشاخه جهت اتصال به پریز برق می باشند. باتری را جا بزنید و طرف دیگر کابل شارژ را به پریز برق بزنید. آیفون 11 پرو با نوردهی مناسب (و متفاوت از آسمان) دیوار را به خوبی نشان میدهد تا بتوانید جزئیات و رنگ آن را تشخیص دهید. همیشه این مسئله که شارژر مناسب برای باتری باید چگونه باشد یک سئوال بوده و هست و برای خیلیای دیگه نیز سوال خواهد شد. برای هرگونه سوال در رابطه با این مطلب یا هر مشکل دیگری در زمینه نرم افزارهای موبایل، با شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ از خط تلفن ثابت تماس بگیرید. چناانچه شارژر وایرلس همراه با یک مدل گوشی موبایل خاص معرفی شود، امکان پشتیبانی از همان مدل یا نهایتا چند مدل قبل یا بعد از همان برند را دارد.البته شارژهای بی سیم زیادی به صورت مستقل نیز به بازار عرضه شدهاند که قابلیت پشتیبانی از گوشیهای موبایل و ساعتهای هوشمند مختلف از برندهای متفاوت را دارند.همانطور که از نام این نوع شارژرها پیدا است، برای نیاز به شارژ باتری موبایل خود دیگر نیاز به استفاده از کابل ندارید. بسیاری از گوشیهای هوشمند، میزان شارژ باطری خود را بر اساس درصد نمایش میدهد، اما در پشت صحنه این موضوع میزان جریان یا آمپر قرار دارد.

بهعنوان مثال، OnePlus 8T یکی از جدیدترین گوشیهای وان پلاس، از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی میکند؛ اما نمیتوان این گوشی را به هر شارژری متصل کرد و انتظار داشت سرعت شارژ کامل آن مشابه شارژر ۶۵ واتی باشد.مقالهی مرتبط:شارژ سریع چیست و چگونه کار میکند؟ این مدل سوکت شارژر متداولترین نوع برای گوشیهای موبایل میباشد که تقریبا همه گوشیهای اندرویدی از آن پشتیبانی میکنند. دقت داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع دو شرط لازم است! لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره های تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری در زمنیه برق، الکترونیک و مکانیک برگزار می کند. اول بخاطر اینکه توان لازم جهت شارژ کردن را ندارد در نتیجه پروسهی شارز زمانبر بوده و این باعث افزایش دمای داخلی و مدار شارژ میشود. بنابراین شرکت ها این مدل شارژر را طراحی و تولید کرده اند که به شارژر دیواری معروف است و شارژر اصلی موبایل ها و تبلت ها نیز هست. با این حال، شرکت ها از ارائه شارژر در جعبه فروش جلوگیری کرده اند. این نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD با توجه به تنظیم دقیق هواوی و قابلیت های تنظیم مجدد عرضه شده در رابط کاربری، توانایی ارائه نزدیکترین حالت به تجربه طبیعی بوده و شاید اغراق نباشد که بگوییم چیزی از بسیاری از نمایشگرهای OLED موجود در بازار ندارد.

همین امر موجب ورود بسیاری از کمپانی های تولید کننده اکسسوری های دیجیتال در زمینه تولید شارژر های فست شده اند. یکی دیگر از بهترین شارژرهای تولید شده توسط شرکت باسئوس، مدل BS-IW04 می باشد. این مسئله هم یکی دیگر از نقاط قوت اصلی باتری های لیتیوم یونی است. با توجه به این نقاط قوت، باتری های لیتیوم یونی به بهترین گزینه برای استفاده در موبایل و تامین شارژ گوشی تبدیل میشوند. شرکت های سازنده گوشی ارائه این قابلیت را به عنوان راه حلی برای مقابله با مشکل زود خالی شدن شارژ باتری گوشی تلقی میکنند. پورت استاندارد USB 2.0 از معمولیترین و رایجترین و در عین حال محبوبترین راههای شارژ دستگاههای هوشمند به حساب میآید و این رابط قادر است تا انرژی الکتریسیته را با جریان 500 میلیآمپر به حرکت درآورد. 7- آیا USB C شبیه لایتنینگ است؟ لایتنینگ (Lightening): سوکت شارژ لایتنینگ مختص آیفون و آیپد های اپل است و فقط در محصولات شرکت اپل قابل استفاده خواهد بود. باتری های لیتیوم یونی در حال حاضر از بهترین جنس باتری هایی هستند که میتوان از آن ها به عنوان باتری قابل شارژ در گوشی های موبایل استفاده کرد.

برای مثال اگر آیفونی که شارژ اصلی آن شدت خروجی 1.1 آمپری دارد را به شارژر آیپدی با شدت خروجی 2.1 آمپر متصل کنیم چه اتفاقی سایت fastcharger رخ میدهد؟ حقیقت ماجرا این است که در این شرایط هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و باتری آیفون شما سریع تر از قبل شارژ میشود اما خب شدت گرمایی که در آن تولید میگردد هم به طرز چشمگیری افزایش پیدا میکند. به بیان دیگر هیچ تکنولوژی و ساختار بهتری در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی ارائه نشده که بتواند در گوشی های موبایل جایگزین آن ها شود. کیفیت تکنولوژی های شارژ سریعی که توسط شرکت های مختلف ارائه شده متفاوت خواهد بود. برای مثال ممکن است شارژر گوشی شما خروجی 1.5 آمپری داشته باشد اما شارژر آیپد خروجی 2 آمپری را ارائه کند. شارزر های گوشی موبایل با قدرتهای متفاوت و مختلف با توجه به مدل گوشی شما و تمام مدل های عرضه شده به بازار جهانی تولید میشود و در انواع سیمی و بدون سیم یا همان شارژر وایرلس میتوانید آنها را در همین صفحه بیابید. آموزشگاه فنی پارس پس از پایان دوره موبایل مدرک معتبری را به کارآموزان ارائه کرده و با مشاوره های بازاریابی و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را برای ورود به بازار کار راهنمایی می کند.

این مسئله سبب شده که سیم شارژر گوشی های موبایل نسبت به یکدیگر متفاوت باشند و نتوان از هر سیم شارژری برای شارژ باتری هر گوشی استفاده کرد. شدت خروجی این پورت کم است و به همین سبب انرژی مناسبی به سیم شارژر و سپس گوشی منتقل نمیشود. باتری های لیتیوم یونی چگالی انرژی بالایی دارند و این مسئله سبب شده که به بهترین گزینه موجود برای استفاده در گوشی ها تبدیل شوند. برای مثال آیفون های اپل از سوکت شارژ اختصاصی با عنوان لایتنینگ بهره میبرند که قابل نصب در گوشی های اندرویدی نیست! اتصالات USB Type A بسیار رایج است و این روزها تقریباً در هر کابل USB قابل مشاهده است. با این که امکان دارد گوشی شما با یک خروجی دو آمپر به سادگی شارژ شود، اما باید نسبت به سلامت و توانایی کابل USB به منظور تحمل و انتقال انرژی اضافی هم اطمینان حاصل کنید. با استفاده از این شارژر می توانید انواع مختلف آیفون ، آیپد و سایر محصولات اپل را باتری شارژ کنید. کابل های شارژ با بسته بندی و باز کردن، پیچ خوردن و پیچیدن از بین می روند، مخصوصاً وقتی که به طور منظم آن را با خود حمل می کنید.

آنها فایده ای در آن نمی بینند، اما به جای تمرکز بر چگونگی افزایش درآمد خود، باید روی این موضوع تمرکز کنند که مشتریان شما از این خدمات قدردانی می کنند. این کله شارژها به سری پریز یا شارژر معروف هستند. در این سری برای مقاومسازی آلومینیوم از زینک استفاده شده و برخلاف بسیاری از دیدگاهها این آلومینیم از نظر وزنی با سری ۶۰۰۰ تفاوتی چندانی ندارد. سوکت های شارژی که در گوشی های موبایل بکار گرفته میشوند انواع مختلفی دارند و از نظر شکل با هم متفاوت هستند. ممکن است در مناطق مختلف مانند محل کار، ماشین و حتی قسمت های مختلف خانه شارژرهای مختلفی را ترجیح دهیم و همیشه دوست نداریم شارژر حمل کنیم. این عامل در واقع شدت خروجی شارژر را نشان میدهد! بنابراین مشکلی از نظر بکارگیری شارژرهای متفاوت برای شارژ باتری گوشی شما وجود ندارد، اما توصیه ما این است که به استاندارد شدت جریان خروجی شارژر گوشی موبایل خودتان دقت کرده و همیشه از شارژرهای با خروجی یکسان و مشابه آن برای شارژ باتری دستگاه استفاده کنید. در نتیجه شما میتونید یک گوشی هواوی یا سامسونگ یا ال جی که ۱ آمپر هستند رو با یک شارژر تبلت ۲٫۱A یا شارژکننده گوشیهای بزرگتر شارژ کنید شارژکننده تبلتها نیز معمولا ۲ آمپری هستند و اتصال گوشی موبایل ۱ آمپری بهشون میتونه انجام بشه و تفاوت تنها در زمان شارژ هست که مدت کمتری برای شارژ گوشی زمان خواهد برد.

در سال های دور و قبل از سال 2008 برخی از گوشی های موبایل به سوکت های شارژ مینی یو اس بی (mini USB) هم مجهز بودند یا آیفون های اپل در سالیان دور و قبل از عرفی لایتنینگ پورت از سوکت 30 پینی اختصاصی اپل بهره میبرند، اما امروزه این نوع سوکت های شارژ به طور کامل منسوخ شده به شمار میروند. یو اس بی نوع سی (USB Type C): یو اس بی نوع سی یکی از جدیدترین انواع سوکت شارژ برای گوشی های اندرویدی است که سرعت آن مطلوب تر از قبل بوده و تقریبا از سال 2015 به بعد مقدار بکارگیری آن رواج یافت. برای استفاده از این خدمات تنها کافیست سفارش خود را از طریق فرم زیر ثبت کرده و منتظر اعزام تعمیرکار موبایل شوید. اما دنیای پر مشغله امروز، سبب شد تا مدت زمان شارژ هم مسئله ی مهمی باشد، این که فردی برای استفاده از گوشی خود 5 یا 6 ساعت منتظر فول شارژ شدن آن باشد، امری طاقت فرسا بود به همین خاطر کم کم شارژر های با تکنولوژی فست شارژ همراه گوشی های هوشمند به بازار تکنولوژی پا گذاشتند. خب، کاملاً واضح است که با شارژ سریع کمتر منتظر میمانید تا باتری تلفن همراه شارژ شود و به طور موثر در زمان صرفه جویی کنید.

پس اگه شارژر هواوی رو به گوشی سامسونگ بزنید ، قطعا گوشی تون شارژ میشه اما با همه این حرفا بهتره که گوشی سامسونگ حداقل با شارژر های سامسونگ شارژ بشه و گوشی هواوی هم با شارژر های هواوی . گوشی هواوی Nova 9 SE رابط کاربری ساده، مینیمال و بسیار روانی دارد. این شارژر 150 گرم وزن دارد و دارای ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت می باشد. اما در این بین سوالات زیادی در مورد شارژ گوشی های موبایل وجود دارد که شاید برخی از این سوالات در ذهن شما هم ایجاد شده باشند! از جمله شارژرهای محبوب در بین کاربران، فستشارژرها هستند. ما در اینجا به 7 روش متفاوت و معمول برای برطرف شدن مشکل دیر شارژ شدن باتری گوشی میپردازیم.

استفاده از چنین شارژر هایی سبب می شود تا عمر مفید باتری طولانی شود. با توجه به مباحث مربوط به ولتاژ و تأثیر آن بر عمر باتری، گفته میشود همواره شارژ باتری را بین ۳۰ تا ۸۰ درصد نگه دارید زیرا چنین کاری تأثیر زیادی در افزایش عمر باتری دارد. همیشه سعی کنید برای شارژ باتری گوشی از سیم شارژرهای مناسب و با کیفیت استفاده کنید و تا حد امکان سیم شارژرهای فیک و ارزان قیمت را خریداری نکنید. بیشتر بخوانید: تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس را با کمترین هزینه و قیمت انجام دهید! قیمت M-Pen 2 هواوی برابربا ۹۹ یورو است.

یعنی شما میتوانید باتری گوشی خود را با اتصال به برق شارژ کرده و سپس تا مدت زمان مشخصی از گوشی بدون نیاز به اتصال مستقیم برق استفاده کنید تا شارژ باتری آن خالی شود. شارژر گوشی یک شارژر قابل حمل است که به کاربران این امکان را میدهد که برق موردنیاز دستگاههای الکترونیکی خود را تامین کنند. قوانینی که بیان میشود بصورت کلیست و قابل استفاده در موارد مختلف است. به بیان دیگر این عامل ارتباط مابین قدرت شارژدهی و اندازه آن را مشخص میکند. لطفا نظرات و نقد و بررسی های خود را در قسمت نظر سنجی بیان کنیم همکاران ما در اسرع وقت آماده پاسخگویی شما خواهند بود. این فروشگاه بزرترین و معتبرترین فروشگاه انلاین در ایران می باشد برای خرید انواع شارژر 67 ولتی شیائومی به لینک مورد نظر کلیک کنید. توجه کنید، استفاده از قلم برای گوشی، زمانی میسر خواهد بود که گوشی را باز کنید و در حالتی که صفحه 7.6 اینچ است از آن استفاده نمایید، در غیر این صورت نمیتوانید روی صفحه خارجی از قلم استفادهای داشته باشید. ریزپردازنده های به کار رفته وضعیت شارژ باتری و سلامت آن را مدیریت و کنترل می کند تا مطمئن شوند که آن ها مقدار جریان سازگار با خود را دریافت می کنند و این در سراسر اکوسیستم صدق می کند.

مگسیف و آیفون 12 پرو با هم به عنوان قابلیت شارژ سریع تا 15 وات مشخص شدهاند – اگر چه در آزمایشات من در 30 دقیقه شارژ از صفر به 20 درصد رسید که بسیار ضعیف است – اما مطمئن شوید آداپتوری دریافت میکنید که بتواند وات موردنیاز برای شارژ را تحمل کند. پس جای تعجب ندارد که شارژر تلفن شما برای لپتاپتان قابل استفاده نیست.اینکه تلفن شما با چه سرعتی از شارژ صفر به شارژ کامل برسد، هم به واتی که از شارژر شما میآید و هم به حداکثر واتی که تلفن شما میتواند دریافت کند بستگی دارد. شارژ سریع از طریق سیستم Qi قابل انجام است. به موجب این قابلیت شارژ گوشی های موبایل با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. مناسب با تمام تلفنهای Android سازگار Quickcharge 3.0 مانند LG G8, V40, V30, G7, G5, G4 و … اما زمانی که سیم شارژر را به آداپتور مناسب متصل و آداپتور را به پریز برق بزنید، سرعت شارژ باتری افزایش مییابد.