دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ صفر تا صد بازاریابی دیجیتال نوکارتو

حتی هنگام انتخاب یا طراحی عکس برای محتوای شبکه اجتماعیتون باید به محدودیت های نمایشگر دستگاه های موبایل توجه داشته باشین. بهینه سازی محتوا برای کاربران موبایل روش های مختلفی داره و وقتی از اونها در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خودتون استفاده کنین، میتونین همون تجربه با کیفیت رو برای کاربران به ارمغان بیارید. هدف سئو در دیجیتال مارکتینگ افزایش مشتریان برای تجارت و یا کسب و کار اینترنتی شما می باشد.

چگونه دیجیتال مارکتینگ را شروع کنیم؟

شرکت های دیجیتال مارکتینگ اغلب به عنوان توسعه دهنده تیم بازاریابی شما عمل می کنند. آنها می توانند رسانه های اجتماعی و حساب های ایمیل را مدیریت کنند، موفقیت کمپین ها را ردیابی کنند و استراتژی های بازاریابی موثری را برای ایجاد سرنخ و فروش پیاده سازی کنند. شرکت های بازاریابی اینترنتی با مشتریان کار می کنند تا استراتژی های بازاریابی سفارشی را ایجاد و پیاده سازی کنند که به بهترین وجه مناسب کسب وکار آنها باشد و بهترین بازگشت سرمایه را ارائه دهد.

تا اینجا به بررسی، تعریف و تحلیل چهارده مورد مهم از بازاریابی دیجیتال پرداختیم و تا حدودی به پرسش دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ پاسخ دادیم. اکنون نوبت آن رسیده تا به تعریف یکی از مهم‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ جهت حصول نتیجه از چهارده مورد فوق، یعنی کمپین های تبلیغاتی بپردازیم. کمپین تبلیغاتی یعنی برنامه‌ریزی دقیق اجرای یک فرآید از پیش تعیین شده با استفاده از ابزارهای موجود در این حوزه. برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی خوب، بایدها و نبایدهای اصلی و استراتژی برگزاری آن شما باید به بیزنس پلن کسب و کار خود رجوع کنید.

  • شما می‌توانید از ابزارهای مختلف تولید محتوا در این شیوه بازاریابی استفاده کرده و این احساس را به مخاطب القا کنید که این خود او بوده که شما را کشف کرده است.
  • محتوای اسپانسری اصولا در فعال‌ترین صفحه یک وبسایت منتشر می‌شود و بازدید آن از این راه افزایش می‌یابد.
  • به اصلاح کدها و ساختار سایت می‌پردازد و چگالی کلمات، نحوه ارتباط صفحات با یکدیگر و رعایت استاندارد های کد نویسی و طراحی سایت را مورد بررسی و سنجش قرار می‌دهد.
  • کلیک ها و حتی تبدیل ها عالی هستند، اما بیزینس شما از کلیک ها یا تبدیل ها پول در نمی آورد.
  • کارکرد اصلی ایمیل مارکتینگ پرورش و حفظ سرنخ‌های فروش است؛ نه برای به دست آوردن سرنخ‌های جدید.
  • در این مسیر می توانید از آموزش های وسیع در این زمینه مانند آموزش طراحی سایت که می تواند به پیشبرد اهدافتان کمک کند، هم یاری بگیرید.

در تمام مراحل دیجیتال مارکتینگ آگاهی از برند حرف اول و آخر را می‌زند و یک اصل به شمار می‌آید. در دنیای آنلاین امروز، تمام کسب و کارها وب‌سایت دارند و داشتن وب‌سایت را از واجبات کسب و کار خود می‌دانند. حتی اگر وب‌سایت نداشته باشند، سعی می‌کنند تا در شبکه‌های اجتماعی یا دیگر کانال‌ها حضور پررنگی داشته باشند. بازاریابی شبکه های اجتماعی از طریق حضور مداوم و مستمر در شبکه های اجتماعی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و می‌کوشد ضمن افزایش آگاهی از برند به فروش بیشتر منجر شود. این ابزار Digital Marketing با یافتن مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در خصوص خدمات و محصولات خود ارائه می‌دهد و فرصتی برای پاسخگویی سوالات مشتریان فراهم می‌کند. یکی از مهمترین کارکردهای بازاریابی شبکه های اجتماعی شنیدن صدای مشتری است، دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری از این طریق می‌تواند به ارتقای محصول کمک کند.

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ صفر تا صد بازاریابی دیجیتال نوکارتو بازاریابی شبکه های اجتماعی ، همان‌طور که از نام آن پیداست، همه‌چیز در مورداستفاده از قدرت محتوا در این شبکه‌ها برای بازاریابی کسب‌وکار شما است. شبکه‌های اجتماعی در دهه گذشته بر رسانه‌های دیجیتال تسلط داشته‌اند و میلیون‌ها یا حتی میلیاردها کاربر را در سراسر جهان جذب کرده‌اند. زمانی که افراد به دنبال محصولات یا خدمات می‌گردند، تمایل دارند با هرکسی که رتبه بالاتری دارد پیش بروند. با سئو می‌توانید در صفحه نتایج موتور جستجو (مانند گوگل) برای مرتبط‌ترین کلمات کلیدی خود رتبه‌بندی کنید و در این راه به تعداد زیادی از خریداران یا مصرف‌کنندگان بالقوه دسترسی یابید. وب‌سایت خود را با بهینه‌سازی درون صفحه (One-Page Seo) و خارج از صفحه (Off-Page Seo) بهینه کنید. کسب وکارهای زیادی هستند که بدون برنامه وارد دنیای دیجیتال می‌شوند و در نهایت با شکست از این حوزه خارج می‌شوند.

می‌توان گفت امروزه شکوفایی تکنولوژی به اندازه‌ای است که تمام فعالیت‌ها از جمله وب‌گردی، با یک گوشی هوشمند تلفن همراه قابل انجام است. وب‌گردی با موبایل را می‌توان در هر زمان و مکانی بدون محدودیت انجام داد و از محتوای دیجیتال به راحتی استفاده کرد. امروزه دیجیتال مارکتینگ توسط سمت ها و نقش های گوناگونی در شرکت ها انجام می شود.

استیو دارای نیازهای بیزینسی بسیار کوچکتر و ساده تر نسبت به ادوارد و مندی است، بنابراین وی احتمالاً پکیج استارتر را انتخاب خواهد کرد. مندی احتمالاً خواهان پکیج Professional است و ادوارد نیز به احتمال زیاد پکیج Enterprise را انتخاب می کند. با در نظر گرفتن این که استیو، مندی و ادوارد تقریباً ۱۴ ماه، ۴ سال و ۹ سال با بیزینس ما همراه باشند و ۵، ۲۰ و ۱۰۰ لایسنس را از ما خریداری کنند، ارزش زندگانی برای هر کدام از این پرسوناها به این صورت خواهد بود. چون هر کلمه ای که سرچ کنم سایت شما در صدر گوگل هست ، پس یعنی بلدین کارتونو و خوبم بلدین. و علاوه بر آن باید به اصول و مبانی علم بازاریابی هم تسلط خوبی داشته باشید. اولین قدم برای یادگیری پیدا کردن منابع خوب است؛ منابعی که توسط افراد با تجربه تهیه شده و در هر زمان و مکانی در دسترس باشد.

تبلیغات

می‌توانید از سرویس‌های ایرانی خوبی همانند میل‌چی، میل‌تاز، نامه‌رسان چابک و… و همچنین از ابزارهای قدرتمند خارجی دیگری همانند Mailerlite، Emma، Marketo، GetReponse و… برای اجرای کمپین‌های خود استفاده کنید. این دو اصطلاح، قطعاً با یکدیگر تفاوت دارند و تفاوت این دو حوزه، شبیه همان تفاوت تبلیغات و بازاریابی است. چه بخوایم قبول کنیم چه نه ولی تبلیغات بزرگ بیلبورد شهری در مقابل تبلیغات حتی یک پیج معروف اینستاگرامی حرفی برای گفتن ندارند! نرم افزار ITSM دانا پرو زیر ساختIT سازمان خود را مطابق با بهروش های ITIL مدیریت کنید.

بهینه‌سازی تجربه کاربری نیازمند دانش تخصصی کافی در بسیاری از علوم انسانی‌ از قبیل روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، فلسفه شرکت دیجیتال مارکتینگ سی یو وب و نورومارکتینگ است! فراموش نکنید اصلا و ابدا مهم نیست که شخص شما از چه رنگ یا فونتی خوشش می‌آید! بلکه مهم آن است که چه رنگ، فونت، سطح و حجمی از لحاظ روانی تأثیر مناسب‌تری روی مخاطب شما دارد. برای انتخاب صحیح این موارد مهم و حیاتی می‌توانید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. بازاریابی درونگرا شکلی از بازاریابی است که در آن گفتگوی مخاطب با کسب و کار یا برند، از طرف مخاطب آغاز می‌شود.

طراحی وب‌سایت اختصاصی ( Website Development )