راهنمای خرید شارژر گوشیهای موبایل

ناگفته نماند که این شارژر، شارژ گوشی را با امنیت بالایی انجام میدهد تا هیچگونه آسیبی به باتری وارد نشود. جدای از هزینه تعویض شارژ، بدترین اتفاق آسیب دیدن جدی گوشی است. شارژرهای فیک و تقلبی آسیب جدی به گوشی وارد میکنند. همچنین اگر قصد استفاده از یک شارژر برای شارژ چند مدل مختلف گوشی را دارید حتما و حتما از شارژرهای Auto ID استفاده نمایید. شارژر فندکی گجت کوچکی است که به شما این امکان را میدهد تا گوشی موبایل خود را در ماشین شارژ کنید. این نوع سوکت شارژ تلفن عمدتاً در گوشیهای جدید و رده بالا اندرویدی استفاده میشود. استفاده از شارژر مناسب برای شارژ گوشی تلفن همراه علاوه بر تاثیر در زمان شارژ باعث افزایش عمر باتری نیز می شود. بدنه این محصول از پلاستیک ABS مقاوم و فشرده شده ساخته شده و میتواند تا حد خوبی نسبت به خود در برابر فشار و ضربه مقاومت کند. زیرا امکان دارد در گوشی شما باتری اصل به کار نرفته باشد و یا باتری خوبی استفاده نشده باشد. زیرا تنها نسخه اصلی شارژر است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با سرعت بسیار خوبی هم گوشی شما را شارژ میکند.نسخه های فیک و نمونههای تقلبی معمولاً بعد از چندبار استفاده دچار ضعف شده و به مرور کارایی خود را از دست میدهند.

فروشگاه ام تی لند امکان خرید شارژر اصلی سامسونگ با قابلیت فست شارژ را برای کاربران گرامی فراهم کرده است. شارژر اصلی a51 از تکنولوژی شارژر سریع یا Fast Charging بهره می برد که از توان آن 15 وات است . شدت جریان بهتر است دقیق در نظر گرفته شود، اما در بیشتر موارد آمپر یا شدت جریان می تواند بیشتر از محل وارد شده باشد و دستگاه آسیب ببیند. شما می توانید پاوربانک را در مدل های متنوعی برای انواع گوشی های خود خریداری کنید و به راحتی در هر کجا و هر شرایطی که هستید، پاوربانک ها هم دارای ظرفیت های متنوعی هستند که شما می توانید با در نظر گرفتن نوع آن و ظرفیتی که دارد، تعداد دفعات شارژ گوشی خود را بیشتر کنید. پس اگر رایانه دارید ، می توانید با این کابل و موبایتان ، اطلاعات را جابه جا کنید . اين کابل در سال 2012 با معرفي کابل لایتنینگ منسوخ شد. اما در محل اتصال پورت یو اس بی، لبهها در نسخه اصلی نرم و صیقلی بوده، اما در نسخه تقلبی لبهها تیز و تند بوده و اگر دست بزنید،ممکن است دست را بخراشد. اما بازهم این سوال در ذهن شما شکل خواهد گرفت که چگونه شارژر اصلی سامسونگ را از شارژر تقلبی آن تشخیص دهیم؟

این شارژر دیواری شیائومی را میتوان با استفاده از فناوری شارژ سریع با سرعت بالا به گوشی شارژ کرد. شارژر شیائومی دارای فناوری شارژ سریع است و نسب به شارژرهای معمولی گوشی را سریعتر شارژ می کند. شارژرهای فیک ظاهری شبیه شارژر اصلی سامسونگ دارند اما از نظر کیفیت و فناوری استفادهشده بسیار عقبتر هستند. ممکن است شارژر معتبر باشد، اما سیم شارژ USB اغلب جعلی است. گاهی نیز ممکن است مشکل مربوط به آداپتور شارژر باشد که تعمیرکار با باز کردن آداپتور و بررسی مشکل آن تشخیص می دهد که آداپتور قابل تعمیر است یا باید تعویض گردد. لازم به ذکر است که گارانتی این محصول از زمان ثبت سفارش تا 6 ماه بعد اعتبار دارد و صرفا مختص به آداپتور، کلگی یا سری می باشد. این وسیله مختص مبایل یا تبلت می باشد که در مواقع نداشتن شارژ استفاده می گردد. گاها این شارژرها با یک کابل USB عرضه میشوند که میتوانید برای شارژ گوشی خود این کابل را به یک آداپتور مجهز به پورت USB متصل و یا کابل را به پورت USB لپ تاپ و یا کامپیوتر خود متصل کرده و گوشی خود را شارژ کنید. با تولید گوشی های هوشمند نیاز به باطری ها و شارژرهای با کیفیت جهت کارایی بهتر موبایل حس گردید از این رو امروزه شارژر سامسونگ غالبا در چندین نوع تولید میگردد.

تمامی محصولات ام تی لند شامل ضمانت است تا در صورت نارضایتی امکان تعویض محصول برای شما فراهم باشد. اگر به دنبال یک فروشگاهی اینترنتی مطمئن برای خرید محصولات ریمکس هستید، به فی را به شما پیشنهاد می کنیم. احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده که چرا در بین تمام برندها و تمام لوازم جانبی موبایل، شارژر سامسونگ بیش از سایر قطعات خراب میشوند. افزایش سرعت شارژ و جلوگیری از خالی شدن باتری گوشی در کوتاه مدت باعث شده که بسیاری از کاربران در خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ، به سراغ استفاده از شارژرهای فست بروند. درباره استفاده از فست شارژرها در طولانی مدت دیدگاههای گوناگونی وجود دارد و برخی معتقد هستند که شارژ مداوم باتری موبایل توسط فست شارژر به آن آسیب میزند.پس از فست شارژرها، شارژرهایی که دارای تعداد پورت خروجی بیشتر هستند در بین کاربران بسیار محبوب میباشند.

همانطور که در نکته قبل اشاره کردیم، برش شکاف پورت کانکتور USB در شارژر تقلبی گوشه ها و لبه های ناهموار دارد، درحالی که شارژر اصلی لبه های تخت با کیفیت ساخت نرم دارد. البته یک نکته بسیار مهم پیرامون استفاده از شارژرهای آیفون وجود دارد که باید مدنظر قرار دهید؛ شما میتوانید از شارژر آیپد برای شارژ گوشیهای آیفون استفاده کنید، اما امکان استفاده از شارژر گوشی آیفون برای شارژ مجدد آیپد وجود ندارد. البته اين موضوع را قبلا توسط شرکت اپل با رابط لایتنینگ انجام شده بود. همان طور که قبلا ذکر شد، این منبع تغذیه جریان متناوب AC ( و ولتاژ بالا AC) را به جریان مستقیم پایدار یا DC با ولتاژ پایین تبدیل می کند. این بدان معناست که دستگاه های الکترونیکی که منبع تغذیه داخلی ندارند و نمی توانند منبع تغذیه AC 220V ولتاژ بالا را به طور مستقل کنترل کنند و به آداپتور نیاز دارند. اکثر شارژر های قابل حمل و دستگاه های قابل حمل از این نوع منبع تغذیه استفاده می کنند. آداپتور شارژر سامسونگ AC-DC منبع تغذیه ای است که می تواند ولتاژ بالا را برای استفاده در دستگاه های الکترونیکی حساس کاهش دهد. توجه نمایید استفاده از منبع برق نامناسب می تواند باعث آسیب به پد شارژ شود.

این وب سایت انواع کابل و شارژر اصلی سامسونگ را با مناسب ترین قیمت همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش می سایت fastcharger رساند. در این سایت علاوه بر شارژر و کابل اصلی، باطری های اصلی سامسونگ را با مناسب ترین قیمت به کاربران ارائه می دهد. ما در این مقاله در مورد آداپتور های دیواری سامسونگ صحبت می کنیم. های نواری و دوشاخه ها معمولا آداپتور 12 هستند. جریان آمپر: هر آداپتور ممکن است به شدت جریان یا آمپر بین 300 میلی آمپر تا 12 آمپر نیاز داشته باشد. معمولا این اطلاعات در قسمت ورودی (آداپتور ورودی دستگاه) یا در آداپتور قبلی دستگاه وارد می شود و این گزینه ها باید با دقت زیادی انتخاب شوند. ولتاژ خروجی: هر دستگاه الکترونیکی حساس ممکن است ولتاژ ورودی بین 3 ولت تا 48 ولت داشته باشد. فناوری فست شارژ چند سالی است که در بین گوشیهای کمپانیهای بزرگ تولیدکننده گوشی تلفن همراه مورد استفاده قرار میگیرد.

این شارژر میتواند گوشیهای جدید آیفون مانند XS/XR/X/8/8plus را با سرعت دو برابر شارژ کند؛ یعنی صفر تا صد شارژ گوشی در مدت زمان ۳۵ تا ۴۵ دقیقه انجام میشود. متخصصان تعمیرکار ما در کوک موبایل آماده هر گونه خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. اگر شما نیز از گوشی موبایل سامسونگ استفاده میکنید و کابل شارژر موبایلتان دچار آسیب و خرابی شده است، ما در تیم تخصصی جی اس کالا کابل نمونه اورجینال این محصول را در اختیارتان قرار میدهیم؛ جی اس کالا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه فروش لوازم جانبی برندهای معتبر تلفن همراه جهان، از جمله سامسونگ فعالیت میکند که میتواند انواع لوازم جانبی برند سامسونگ را در اختیارتان قرار دهد؛ یکی از این محصولات کابل شارژر است که به دلیل استفاده زیاد از آن نیاز به تعویض پیدا میکند؛ بنابراین اگر نیاز به خرید کابل شارژر سامسونگ دارید، دقیقا فروشگاه درستی را برای خرید این محصول انتخاب کردید. این مدل یکی از هوشمندترین و مطمئنترین شارژرهای موجود بوده و یک شارژ امن را برای شما تضمین میکند. امسال هم یکی از سالهای پرکار این شرکت بوده و سریهای جدیدی از گوشی را به بازار موبایل عرضه کرده است.

به عنوان مثال، ما گفتیم که انواع مختلفی از آداپتور ها وجود دارند که می توانند ولتاژ های خروجی متفاوتی با شدت جریان آمپر متفاوت داشته باشند. استفاده از شارژرهای فست برای گوشی هایی که تکنولوژی شارژ سریع را پشتیبانی نمی کنند، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. معمولا سریعترین روش برای شارژ گوشی استفاده از کابل و شارژر خود گوشی و برق مستقیم شهری است. داغ شدن گوشی در هنگام شارژ باتری آن گاه نه به کیفیت شارژر مرتبط است و نه به ایراد در مدارهای داخلی گوشی ارتباطی دارد. به جرعت می توان گفت گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 یکی از پر فروش ترین گوشی در سری A در سال 2020 نام برد که امکانات بسیار فراوانی دارد . شارژر سریع اصلی Xiaomi MDY-11-EM یکی از نمونههای ساخت کارخانه با وزنی معادل ۳۰ گرم و دارای درگاه ارتباطی USB Type-C است که توانی حداکثر معادل با ۲۲.۵ وات به شما ارائه میکند. همانطور که گفته شد، این شارژر دمای دستگاه شما را حین شارژ تنظیم میکند و نمیگذارد دستگاه بیش از حد گرم شود و پس از تکمیل شارژ آن نیز بهصورت خودکار روند شارژ را متوقف میکند تا شما متوجه کامل شدن شارژ تلفن همراهتان شوید؛ ناگفته نماند که توقف روند شارژ توسط شارژر به نحوی است که روند شارژ کاملا متوقف نشده و شارژ دستگاه شما کاهش نمییابد.

مواظب باشید در زمانی که استارت می زنید گوشی تلفن همراه تان را از شارژر یو اس بی جدا کنید. شاید کاربران در ذهن از خودشان بپرسند که بهترین سایت فروشگاهی برای خرید شارژر اصلی سامسونگ a51 چیست؟ آداپتور شارژر سامسونگ یکی از بهترين محصولات شركت سامسونگ است که می توانید از طریق سایت استارموبو اقدام به خرید این آداپتور ها کنید. فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر یکی از معتبر ترین فروشگاه اینترنتی است که اقدام به عرضه شارژر های اصلی سامسونگ ای 51 کرده است. در این صورت باید سلامت باتری را بررسی کرده و در صورت آسیب دیدن برای تعویض باتری گوشی یا تعمیر آن اقدام کنید.

البته این میزان جریان شارژ با دیگر گوشیهای هوشمند نیز قابل تطبیق و سازگاری بوده و از هر دو ساختار 2 آمپر در 5 ولت یا 1.67 آمپر در 9 ولت پشتیبانی میشود. گجت های شارژر نیز امروزه تبدیل به یکی از این اقلام شده که باید جداگانه تهیه کرد و البته خشم خریداران نیز در این رابطه منطقی است. شارژر فندکی یک لوازم پرکاربرد است که مخصوص ماشین می باشد که امروزه در بیشتر ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه اکثر افراد به دنبال خرید شارژر اصلی سامسونگ با قابلیت فست هستند. در کنار شارژر اصلی سامسونگ میتوانید، شارژر فندکی سریع سامسونگ را برای استفاده در خودرو نیز تهیه کنید تا هیچ وقت باتری گوشیتان تمام نشود. در قسمت بالا، برخی از ویژگی های فنی را بررسی کردیم. جدا از ظاهر و نوع آداپتور ها، دو ویژگی بسیار مهم در این منبع تغذیه باید ذکر شود. این گوشی هم از یک باتری ۴۵۰۰ میلیآمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره میبرد که ۳۰۰ میلیآمپر ساعت از نسل قبل یعنی S21 پلاس کمتر است و باز هم بهانهی سامسونگ برای کاهش ظرفیت آن، کاهش ۰.۱ اینچی اندازهی نمایشگر بود.

اما برای یک کاربر معمولی گوشی هوشمند، تهیه یک باتری تستر برای تست سلامت باتری موبایل هواوی خیلی معقول به نظر نمیرسد. عمر شارژرها کوتاه نیست اما در بسیاری موارد استفاده از شارژرها بیکیفیت هزینه زیادی را به کاربران تحمیل میکند. اما باتری برخلاف سایر اجزای گوشی هوشمند، قطعهای مصرفی است و با استهلاک در درازمدت، کاهش قابل توجه عملکرد تجربه میکند. با شارژر a51 در 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می کند که این خیلی عالی می باشد . طراحی عالی است و به لطف چیپست مدیاتک Dimensity 920 5G عملکرد چشمگیری هم دارد، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز نتایج عالی را ارائه میدهد.

با خرید شارژر سامسونگ s7 علاوه بر دریافت کالای با کیفیت و اورجینال میتوانید از حداکثر توان یک فست شارژر ( شارژری دارای فابلیت شارژ سریع) نیز بهره مند گردید. اما با گذشت زمان و گسترش استفاده از این دست شارژرها، بسیاری از افراد به سراغ خرید شارژر اورجینال سامسونگ با قابلت شارژ سریع رفتهاند. در نتیجه، دامنه کاربرد این دستگاه الکترونیکی باید به هر وسیله الکترونیکی که منبع تغذیه مستقلی در داخل ندارد، گسترش یابد. در شرایط اضطراری، شارژری که منبع تغذیه آن باتری است می تواند به طور بالقوه یک زندگی را نجات دهد. با نگاهی به چارت اول که بر اساس درصدها بیان شده است شاهد این موضوع هستیم که گوشی آیفون6 اپل خود را از گروه دوم جدا کرده و به سمت گروه اول در حال حرکت بوده و خود را در آن گروه جای میدهد.