ساختار باتری های یو پی اس کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین-مستر انرژی پلاس

شبکه ها به عنوان جمع کننده جریان و نگهدارنده مواد فعال درباتری های سرب-اسید مستر انرژی پلاس بکارمی روند. عمر مفید باطری طبق استاندارد IEEE زمانی به اتمام می رسد که دیگر باطری قادر به تامین 80 درصد ظرفیت نامی خود در آمپر ساعت نباشد. وقتی این اتفاق برای باطری بیفتد روند خرابی یا به عبارت دیگر، پیری باطری سرعت پیدا می کند و این موضوع نشان دهنده این است که شما باید به فکر تعویض باتری UPS خود باشید.

  • باطری یو پی اس یوفو برای استفاده در سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های کنترلی، سیستم‌های روشنایی اضطراری، سیستم‌های امنیتی، بادی، نظامی، شبکه‌های کامپیوتری، دزدگیر، سیستم حافظتی، بیمارستان‌ها، دوربین‌های مداربسته و…
  • Ups دستگاه هایی هستند که نسبت به قطع و وصل کردن سیستم برق حساسیت دارند.
  • نحوه ساخت یو پی اس‌ها تخصص ویژه‌ای را می‌طلبد و بهتر است که ساخت و تولید آنها را افرادی بر عهده بگیرند که اولاً دانش لازم را در این زمینه به دست آورده‌اند، دوماً تجهیزات و امکانات مورد نیاز را در اختیار دارند.
  • هنگام استفاده از فناوری Double ، تجهیزات شبکه مستقیما از پریز AC تغذیه نمی شود و در عوض برق AC به یک یکسو کننده تغذیه می شود تا به DC تبدیل شود.
محدوده نوسان و مقدار افت ولتاژ برای مهندسان برق و الکترونیک بسیار دارای اهمیت است. اما زمانی که در حال تخلیه شدن است این سطح اختلاف ولتاژ یا به تدریج و یا به صورت آنی کاهش پیدا می کند. و می تواند آسیب های جبران ناپیذیری به عناصر حساس همچون موتور ها و یا برد ها و ای سی ها بزند. هر چه این توان نامی افزایش یابد، مشخصات فیزیکی اعم از ابعاد ، وزن و توان و مدت زمان تامین برق اضطراری افزایش پیدا می کند. هر چه این توان نامی بالاتر باشد، قیمت تمام شده محصول افزایش پیدا می کند. شاید شما وقتی نام باتری را می شنوید تنها باتری های قلمی و یا نهایتا باتری خودرو به ذهنتان بیاید، اما خوب است بدانید باتری ها بسیار متنوع هستند.

سایر محصولات پرفروش

حتما می دانید که نمی توان یک عدد مشخص را برای طول عمر باتری تعریف کرد، مقدار عمر باتری های UPS بسته به نوع ساخت آن ها و کیفیتشان دارد. در مرحله شارژ، باتری های مونتاژ شده، در وان های مخصوص (جهت خنک شدن) قرار گرفته و به مدت ۲۴ ساعت زیر شارژ مناسب قرار می گیرند تا به حداکثر ظرفیت ذخیره برق خود برسند. یکی از مهمترین دلایل خرابی باتری های مخصوص خودرو، ضعف در شبکه باتری است.

باتری یو پی اس سپاهان باطری 65 آمپر 12 ولت مدل UFGMI65-12

بنابراین افراد هنگام خرید باید به این ویژگی های خاص باتری ها توجه داشته باشند. علاوه بر این باتری یو پی اس دارای ویژگی‌ هایی می باشد که محدودیت‌ هایی را در استفاده از آن به وجود می‌ آورد. به عنوان مثال این محدودیت‌ ها شامل وزن و ابعاد باتری، میزان رطوبت و دمای محیط و همچنین راندمان چرخه دشارژ و شارژ باتری می باشد.

نظارت بر باتری یو پی اس

اشاره کردیم که این باتری ها به صورت مهر و موم شده هستند، بنابراین در آن ها احتیاجی نیست که اسید اضافه شود. منظور از این بخش قسمتی در باتری است که مانع از آن می شود که اتصالی بین قطب مثبت و مننفی ایجاد شود. علاوه بر این موضوع استفاده کردن از باتری های ماشین باعث می شود که دما به سرعت بالا رود و باعث بروز نشت و آتش سوزی می شود. در ابتدا سطح الکترولیت در هر خانه باتری بررسی و در صورت کسر یا ازدیاد الکترولیت، هم سطح سازی الکترولیت انجام می پذیرد.

ساختار باتری های یو پی اس کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین-مستر انرژی پلاس