شاخصه های ویلای مدرن در شمال کشور + معرفی 6 شاخص مهم آن

در اصول طراحی ویلا در شمال یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش ها، طراحی پلان ویلا می باشد چرا که در طراحی ویلا باید به هماهنگی میان پلان و فرم توجه زیادی شود در عین حال توجه به موارد اقلیمی، نورگیری، تهویه، عملکرد، کاربردی بودن فضاها و جلوگیری از پِرت شدن فضاها این روند را به چالش های فراوانی می کشاند، حل کردن آنها نیاز به زمان بندی مناسب طراحی ویلا شمال دارد. این سبک از دکوراسیون بیشتر برای ویلاهای جنگلی و کوهستانی مناسب است. فضاهای داخل را با درهای متعدد و بزرگ به فضای بیرون متصل کردیم تا هم نورگیری مناسب داشته باشیم و هم دید بصری بازتری برای بیننده فراهم کنیم.

طراحی داخلی ویلا شمال

اگر به اتاقهای نشیمن در این سبک توجه کنید، متوجه وجود لوسترها میزان متعدد خواهید شد. تناسب، تقارن و نظم در نمای داخلی و خارجی از ویژگیهای این سبک به شما میروند. آشپزخانه یکی دیگر از بخش های کاربردی ویلا محسوب می شود و اگر شما برای دیزاین داخلی قسمت های دیگر ویلا از دکوراسیون مدرن استفاده کرده اید بهتر است برای طراحی این بخش نیز همین سبک دکوراسیون را انتخاب نمایید. اگر عاشق سادگی هستید و سادگی را دوست دارید سبک مینیمال مختص ویلای شماست.

طراحی منظره به سبک مدرن در طراحی ویلا مانند هنر مدرن خاص است که خلاقیت گسترده ای در فضای اطراف خانه شما می شود ، این محوطه سازی سلیقه خاص شماست که می تواند پس از یک روز خسته کننده در محل کار ، به شما آرامش و آسایش دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگیهای طراحی ویلا به سبک کلاسیک بپردازیم. زمینی را که قصد ساخت را دارید انتخاب کنید و آن را خریداری کنید. طراحی ویلای کلاسیک در زمینهای با متراژ کم کار اشتباهی است و از عظمت و شکوه آن کم میکند. به هنگام طراحی دکوراسیون داخلی ویلا به سبک کلاسیک میتوانید تعادل، شکوه و عظمت را به بنای ویلا هدیه دهید. تا عظمت و بزرگی خدایان خود را به رخ همگان بکشند. ایا واقعا کسی وجود دارد که از فضاهای تمیز و دلبازی که اجازه میدهند معماری ، مبلمان و موارد موجود در یک اتاق نفس بکشند خوشش نیاید؟

اصطلاح بوهن تعلق به مکانی دارد که در زمانهای گذشته کولیها در آن زندگی میکردند. بازسازی ویلا برای طراحی و رسم نقشه ویلا آن به شما پیشنهاد می کنیم که از مهندسین با تجربه کمک بگیرید تا علاوه بر طراحی زیباتر و طرح ویلا بهتر شما، ویلایی استاندارد را برای شما فراهم کنند تا با خیال راحت بتوانید در این ویلاها زندگی کنید. یک لوستر روشنایی طرح معاصر در بالای میز ناهار خوری و یک تابلو قدیمی طلا کاری شده وجهه اتاق غذاخوری را تلفیقی از کلاسیک و معاصر مدرن کرده است. اگر فضای جداگانه برای غذاخوری در نظر گرفته اید، توجه داشته باشید که نوع صندلیای که انتخاب میکنید با بقیه مبلمان هماهنگی داشته باشد. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از زیر بار نظافت خانه شانه خالی کنید، اما با داشتن یک ویلای کوچک، این پروژه را خیلی سریع تر و راحت تر پیش ببرید.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

بین ۳۰ روز تا ۶۰ روز مدت زمان لازم برای طراحی ویلا لازم است، برایم سوال هست چرا همیشه کارفرماها خیلی عجول هستند دوست دارند در سریع ترین زمان ممکن طراحی تمام و ساخت پروژه شروع گردد! فقط کافیست از مبلمان و لوازم جانبی لازم استفاده کنید تا اشیاء اتاق زنده به نظر برسند. سبک دکوراسیون فرانسوی فقط محدود به کشور فرانسه نیست وافراد زیادی در سراسر دنیا تمایل به به کارگیری این سبک در طراحی داخلی ویلای خود دارند. همچنین در طراحی دکوراسیون به سبک فرانسوی از میزهایی با پایههای منحنی در کنار تخت استفاده میشود.

شما میتوانید برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از تمام مدلهای طراحی دکوراسیون در سراسر دنیا که به آنها علاقه دارید، استفاده کنید. تعدادی تم داخلی طراحی وجود دارد که بسته به سلیقه و سبک مورد علاقه خود می توانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید. اگر به دنبال ایجاد فضایی شیک و دلپسند هستید ما به شما استفاده از سبک تلفیقی را پیشنهاد میدهیم . آینهها فضایی تو در تو و مبهم را به وجود میاورند که به شدت زیبا بوده و ابتکاری جدید در طراحی مدرن است.

طراحی ویلا در واقع نوع ساخت ویلا و نقشه ویلا را مشخص می کند که به مهندسین، کارکنان و کارگران کمک می کند که ویلا زیباتر و دقیق تر را برای شما فراهم کنند. از کدام پارچهها برای زیباتر شدن فضا در سبک بوهمیان استفاده کنیم؟ اگر شخصیت شما انسان آروم و مینیمالی هستید، پس سبک طراحی ویلا مینیمال طرح انتخابی شماست! بهترین مصالح موجود در بازار در بدترین طرح ویلا کمترین تاثیر را روی دید مشتری خواهند داشت; و بدترین برند در بهترین طرح ویلا برای مشتری قابل هضم خواهند بود. از آنجا که ویلاها پذیرای صمیمانهترین جمعهای خانوادگی هستند، بهترین انتخاب برای رنگرزی دیوارها رنگهای گرم و خنثی اعم از بژ و موشی میباشند.

این لامپها انتخاب مناسبی برای روشن کرئن میز تحریر شما هستند. پذیرایی ویلا های مدرن معمولاً تنها از کاناپه، میز و تعداد بسیار کم و محدود و همچنین در سبک مینیمال وسایل دکوراتیو را دارا است. زندگی لوکس و با کیفیت بالا در اطراف آن قدم خواهید زد بنابراین اگر از طرفداران دوره کلاسیک برای طراحی ویلا خود هستید ، ممکن است آن را با سبک کلاسیک از منظره تکمیل کنید. اگر کارشناسان در این بازرسی با خلافی یا مشکل روبهرو شوند، آن را ثبت کرده و به شهرداری گزارش میدهد.

دکوراسیون داخلی ویلا

بنابراین باید فضای کافی برای قرارگیری تخت خواب، مبلمان، وسایل و تجهیزات روشنایی، کمد دیواری، بالکن یا تراس برای طراحی ویلای دوبلکس، حمام و سرویس بهداشتی داخلی و غیره در نظر گرفته شود. ویلا لازم نیست که از لوازم گران قیمت استفاده کنید؛ کافی است که ایدههای جدید را بررسی کنید و آنچه نیاز دارید را خریداری نمایید. نخستین فعالیتی که باید در ابتدا برای خرید زمین و باغ ساحلی شمال برای ویلا سازی در شمال کشور به آن توجه کنید در اختیار داشتن میزان سرمایه اولیه و بودجه مورد نظر است.شما در ابتدا به عنوان خریدار باید تعیین کنید که آیا بودجه کافی برای خرید زمین را در اختیار دارید یا نه.

امروزه به دلیل افزایش قیمت زمین و محدود شدن متراژ زمین های در دسترس، ویلاهای یک طبقه مقرون به صرفه نیستند و از طرفی در زمین های محدود، امکان طراحی و برآورد کردن نیازهای کارفرما در یک سطح وجود ندارد. به همین دلیل پنجرههای بزرگی را جهت ورود نور در فضای اتاق نشیمن تعبیه میکنند. در فضای اتاق خواب نیز دقیقا همان سبک حاکم بر دکوراسیون دیگر بخش های ویلا، یعنی آشپزخانه و نشیمن به چشم می خورد. این سبک از نورپردازی، نور را از پایین به سمت بالا انعکاس میدهد. ویلاها ساختمانهای مسکونی خارج از شهری هستند که بیشتر صاحبان آنها ترجیح میدهد هر از چند گاه به حومه شهر و ویلایشان پناه برده و تجدید قوا کنند اما معماری داخلی ویلا تا چه میزان موثر است؟

طراحی داخلی ویلا های مدرن

کشور استرالیا و شهرهای ملبورن و سیدنی را می توان با خانه های ویلایی یک و دو طبقه حومه شهر شناخت. اگر شما نیز به دنبال شناخت همچین سبکی در معماری ویلا ها هستید. ما معتقدیم که اصول معماری تنها عنصر زیبایی بخش به هر ساختمان است و به همین دلیل است که ما زمان زیادی را (حدود 10 سال) صرف مطالعه سبک های معماری، نقد، بررسی و شناخت هر یک کرده ایم. تناسب و هماهنگی بین اجزا، از دیگر شاخصههای بارز سبک کلاسیک میباشد. تقارن و تناسب دو ویژگی بارز در ویلاهایی به سبک کلاسیک میباشد. از ویژگیهای بارز کولیها این است که آنها همیشه در حال مهاجرت و رفتن از شهری به شهر دیگر هستند. البته که بافت شهری شمال ایران همچون بافت شهری سایر نقاط ایران شلوغ و فعال است. صنایع دستی میتواند در طراحی داخلی ویلا با چوب ،نیمکتهای دست ساز، صندلیهای گهوارهای، آینه با قاب فلزی و سایر عناصر خلاصه شود.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن

از جمله سایر خصوصیات و شاخص های سبک دکوراسیون داخلی معاصر و امروزی می توان به، به کارگیری از فلز، استیل و کروم در این سبک اشاره کرد. سبک کلاسیک از معماری یونان باستان الهام گرفته شده است و همچنین به عنوان یکی از قدیمیترین سبکهای معماری در طراحی دکوراسیون به شمار میرود. اگر دوست دارید که آثار هنری نظیر تابلوهابه شکل فوق العاده زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی ویلای شما به چشم بخورند، از این نورپردازیها استفاده کنید. اگر تصمیم دارید قسمت مشخصی از خانه راروشن کنید، از این نورپردازیها در طراحی داخلی ویلای خود استفاده کنید. از چه لوازم تزییناتی برای فضای خانه استفاده کنیم؟

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

چیزی که مطمئنم جواب ماست این است که استفاده از گل و گیاه و درختان متفاوت به تنهایی کارساز نیست. موضوع مهم دیگر نورپردازی اصولی نما ساختمان ویلایی میباشد که نباید به هیچ عنوان در آن غافل شد چرا که نوردپردازی جلوه جذابی به ویلا کوچک شما در شب خواهد داد. همجواری آشپزخانه با ورودی انتخاب درستی می باشد تا به هنگام ورود به ویلا دسترسی به آن آسانتر شود. مسیر ورودی ویلا در حیاط به وسیله سنگ و قلوه سنگ مشخص شده است. ورودی و حیاط مرکزی، المان خاص در معماری ایرانی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. امروز در چیدانه می خواهیم با 10 دکوراسیون داخلی جذاب از ویلا های ایرانی آشنا شویم با ما همراه باشید.

هزینه طراحی داخلی ویلا

استفاده از فرشهای ایرانی قدیمی میتواند در سبک دکوراسیون بوهمیان مؤثر باشد. اما در طراحی این نوع ویلاها از سبک های کلاسیک و نئو کلاسیک نیز استفاده میگردد در واقع رکن اصلی در ساخت هر ویلایی در هر ابعادی سلیقه و نیاز مشتری می باشد. با سبک تلفیقی می توان سلیقه مدرن را در قالب سبک کلاسیک، به نمایش گذاشت; عادت ها را بر هم زد و یک فضای دلپذیر را فراهم آورد. ویژگی اتاق خوابها در سبک طراحی دکوراسیون فرانسوی چگونه است؟ این سبک از نورپردازی هم اکنون طرفداران زیادی میان علاقهمندان به طراحی دکوراسیون داخلی دارد. اگر تمایل به ایجاد احساس آرامش در ویلای خود دارید توصیه میکنیم از این سبک استفاده کنید. می باشد هر شخصی که وارد ویلا شود ابتدا وارد این فضا خواهد شد و می توانید در پذیرایی میزبان افراد مختلف باشید که با توجه به اینکه فلسفه وجودی ویلا برای داشتن آرامش و پذیرایی از دوستان و میهمانان است همیشه در طراحی پلان معماری ویلا فضاهای داخلی ویلا به مراتب بزرگتر و باز تر از طراحی پلان ساختمان مسکونی در نظر گرفته می شود و به همین دلیل برای پذیرایی از افراد مشکل کمبود فضا نخواهیم داشت.

طراحی داخلی و دکوراسیون خانه ها بسیار متفاوت می باشد و امروزه شاید بسیاری از افراد به سمت سبک های مدرن و مینیمال رفته باشند اما هنوز هم هستند افرادی که دکوراسیون کلاسیک را بیشتر می پسندند زیرا این سبک احساس صمیمیت و گرمای بیشتری را در خانه ایجاد می کند. معمولاً افرادی از این سبک استفاده میکنند که تمایل زیادی به نظم و تقارن در طراحی دکوراسیون خود دارند. یکی از فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی ویلا اندازه ی ویلا می باشد. به طور کلی هزینه طراحی ویلا باغ، ویلا جنگلی، کوهستانی، مناطق شمالی و غیره بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد.