شارژر لپ تاپ اچ پی تعویض و تعمیر شارژر لپ تاپ hp-شارژر لپتاپ مستر جانبی

استفاده در مقدار شارژ و بیرون نکشیدن شارژر از برق را باید از این موارد به حساب آورد. در پایان قادر خواهید بود تا بهترین تصمیم‌ها را در خصوص شارژر لپ‌تاپ خود بگیرید. ابتدا بهتر است صحبت خود را با معرفی کوتاهی از برند لنوو آغاز کنیم.

شارژر لپ تاپ اچ پی تعویض و تعمیر شارژر لپ تاپ hp-شارژر لپتاپ مستر جانبی

از کار افتادن قطعات مدار هم جزء مشکلاتی است که باید پیگیر آن شارژر لپ تاپ ایسوس 19v 6.32 a باشید. مدار پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن های مدار RLC اولیه و خازن، اصلی ترین قطعات مدار هستند که از کار افتادن آنها موجب مختل شدن کار شارژر می شود. تکنسین ها برای تعمیر شارژر لپ تاپ دل در این شرایط، تمامی اجزای ذکر شده را بررسی کرده و در صورت نیاز، آنها را ترمیم یا تعویض می نمایند. برد آداپتور شارژر از کار بیفتد، روند شارژ شدن لپ تاپ مختل شده و به دنبال آن ممکن است که به باتری و دیگر قطعات این دستگاه آسیب وارد شود. با توجه به این که ورودی آداپتور دارای برق AC 220v است، بسیار مهم است که تعمیر شارژر لپ تاپ دل و دیگر برندها در این شرایط، توسط تعمیرکاران حرفه ای و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص انجام شود. یکی از خرابی های پیش آمده در لپ تاپ که به نوعی با شارژر این دستگاه در ارتباط است، خرابی سوکت شارژر لپ تاپ است.

  • ابتدا بهتر است صحبت خود را با معرفی کوتاهی از برند لنوو آغاز کنیم.
  • اگر از شارژر لپ تاپ تان به درستی نگهداری و استفاده نکنید، احتمال پوسیدگی و خرابی این کابل بالاست.
  • با افزایش قیمت ارز در سال های اخیر متاسفانه چنانچه قصد خرید لپ تاپ با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان را داشته باشید، گزینه های متنوعی همچون…
  • قیمت در هر خریدی یک فاکتور بسیار مهم است، خریدهای ارزان قیمت همیشه به صرفه نیستند.
  • در این میان، یک هاب کامل تشکیل‌شده از مجموعه‌ای متنوع از پورت‌ها نیز ویژگی مهم دیگر گجت جدید لنوو به شمار می‌رود.
بله امکان پذیر است، برای این کار میتوانید مقاله تست و تعمیر آداپتورها و شارژرهای لپ تاپ را مطالعه نمایید. در این مقاله ما به انواع خرابی شارژر لپ تاپ و مراحل تعمیر آن اشاره کرده ایم. لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad Yoga 14 دارای 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش با کیفیت FULL HD است که تصاویر زیبایی را به نمایش می گذارد. باید توجه داشته باشید با افزایش طول عمر باتری معمولاً مدتی طول خواهد کشید تا شارژر دستگاه لپ تاپ را شارژ نمایید.

دوربین مداربسته Dahua مدل DH-HAC-HFW1200TP

در نهایت اگر این روشها را امتحان کردید و همچنان شاهد داغ شدن شارژر لپ تاپ خود بودید، بهتر است به فکر تعمیر یا تعویض شارژر باشید. دقت کنید که تعمیر آداپتور یک کار کاملا تخصصی است و به علت احتمال وجود برق در این بخش، باید توسط تعمیرکاران ماهر و مجرب و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مخصوص انجام شود. برای رفع مشکل داغ شدن شارژر لپ تاپ، حتما کابل شارژ را به خوبی بررسی کنید.

ما به طور معمول فرض میکنیم باتری خالیه ، زمان شارژ وقتی که شما از لپ تاپ استفاده میکنید با زمانی که استفاده نمی کنید فرق میکنه . حالت دیگه ، ول کردن باتری و شارژر لپ تاپ به امان خداست که در این حالت باتری با نهایت سرعت شارژ میشه چون تمام جریان شارژر لپ تاپ صرف شارژ کردن باتری میشه . بنابراین بهتر است ابتدا کابل شارژر لپ‌تاپ را پیش یک تعمیرکار متخصص ببرید یا در صورت نیاز آن را تعویض کنید و پیشنهاد ما تماس با متخصصان دیجی تعمیر است. البته عده‌ای نیز با چسب زدن قسمت آسیب دیده سیم شارژر لپ تاپ به خیال خود مشکل را برطرف می‌کنند که نتیجه آن همیشگی نیست و پس از گذشت چند روز سیم شارژر کاملا از کار می‌افتد.

بررسی باتری و کالیبره کردن آن