شارژ تبلت با شارژر گوشی اشکال داره ؟

هواوی روز گذشته در جریان برگزاری رویدادی آنلاین گوشیهای سری میت ۴۰ را در قالب سه عضو رونمایی کرد. در ادامه شما را ترفندهای رفع این مشکلات آشنا خواهیم کرد. برای رفع این مشکل با باز کردن آداپتور، درباره اینکه تعمیر کردن آداپتور مشکل را حل میکند و یا باید با تعویض آن به درست شارژ شدن گوشی خود کمک کنید، تصمیم گیری نمایید. از بهترین ویژگیهای این محصول میتوانیم به پشتیبانی از Quick Charge 2.0 اشاره کنیم که سرعت لازم را برای شما فراهم کرده و حتی هنگام استفاده از هر پنج پورت آن، سرعت بالا و قابل قبولی را دریافت خواهید کرد. جهت حصول بهترین نتیجه پیشنهاد میکنیم که از آداپتور شارژ دیواری استفاده کنید. سری گوشیهای میکس شیائومی جزء پیشرفتهترین سری گوشیهای حال حاضر دنیا به شمار میآیند و ما شاهد بهترین مؤلفههای ممکن برای یک گوشی در این سری هستیم. اما برعکس این ماجرا نیابد رخ دهد. این نویزها به علت ارسال نامرتب الکترون ها رخ می دهند که اغلب دارای مدت زمانی کوتاه ولی شدت بالایی بوده که می تواند موجب آسیب به دستگاههای الکتریکی شود.

گوشیها سری نوا شرکت هواوی یکی از جذابترین بهترین گوشی های هواوی در بازار هستند که با ایجاد تعادل در کیفیت، قدرت و مشخصات، قیمتی مناسبی نیز برای آنها در سایت fastcharger نظر گرفته میشود. از سایر عوامل دیگر در این زمینه میتوان به فعالیت پسزمینه و پیشزمینه اپلیکیشنها، قدرت سیگنال وایفای و یا اینترنت سیمکارت و … این سوکت سالهاست که در گوشیهای اندرویدی مورد استفاده قرار میگیرد. تست سلامت باتری توسط تعمیرکاران گوشی موبایل هواوی به وسیله باتری تستر صورت میگیرد. استفاده بهینه از هوش مصنوعی در این بخش نیز وارد شده و به صورت خودکار جهت مدیریت مصرف انرژی دستگاه شما وارد عمل می شود. پس مشخص میشود میزان تولید جریان توسط شارژر بیشتر از مصرف انرژی در گوشی است.

این نوع از کانکتور را می توان در هر دو جهت وارد سوکت شارژ گوشی کرد. تلفنهای هوشمند و تبلتها آماده هستند تا هر زمان که نیاز داشته باشیم به ما کمک کنند. بیشتر لوازم الکتریکی که افراد در طول روز از آنها استفاده میکنند به شارژ و شارژر نیاز دارند. باید اشاره کنیم که گوشی شیائومی میکس ۴ سال گذشته از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی میکند. QOO اخیرا تایید کرده است که گوشی iQOO 10 آینده این شرکت، از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی میکند. در صورتی که برای رفع مشکلات موبایل نیاز به تکنسین و تعمیرکار موبایل دارید کافیست از قسمت زیر سفارش تعمیرات موبایل خود را ثبت کنید و در غیر این صورت تا انتها مقاله با ما همراه باشید. البته توصیه ما این است که این بخش از رفع ایراد شارژ نشدن گوشی را به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل بسپارید. برای تعمیر یا تعویض آن حتماً از یک تعمیرکار حرفهای موبایل کمک بگیرید.

هر گونه مشکل در آی سی شارژر میتواند موجب اختلال در شارژر شود. همچنین با استفاده از وسایل تمیز کننده مدار الکتریکی میتوانید هر گونه آلودگی موجود در این قطعات را برطرف کنید. این مدل با لوازم جانبی کاملی عرضه میشود که در برندهای رقیب چون سامسونگ دیده نمیشود. کابل Type-C در سال 2016 معرفی شد و به دلیل کیفیت شارژ و سرعت بالایی که دارد خیلی زود برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی را به این سمت کشاند و به مرور زمان گوشیهایی که حتی توسط برندهای بزرگ مثل سامسونگ و هواوی تولید میشدند پورت Type-C داشتند و با کابل تایپ سی شارژ میشدند. به عنوان مثال، یک شارژر 5 ولت / 2 آمپر از لحاظ تئوری میتواند کل توان خروجی 10 وات را تأمین کند، در حالی که یک شارژر سریع (9 ولت 2 آمپر) میتواند خروجی 18 وات را تأمین کند، البته به شرطی که دستگاه از شارژ سریع پشتیبانی کند و در واقع ظرفیت این حد از توان شارژر را داشته باشد. برای خرید شارژر موبایل و تبلت اوریجینال مناسب برای انواع گوشی موبایل و تبلت می توانید از سایت آی تی بازار کمک بگیرید و با بررسی توان خروجی شارژر، طول کابل و پشتیبانی از قابلیت فست شارژ، شارژر مناسب گوشی موبایل خود را تهیه نمایید.

در ادامه شما را با چند راهکار کاربردی برای جلوگیری از خراب شدن شارژر آشنا می کنیم. توصیه می کنیم برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی و شارژر همیشه از کابل های شارژ اصلی و اورجینال استفاده کنید. در ادامه سعی میکنیم بیشتر در رابطه با جزئیات این تعمیر رایج و شایع صحبت داشته باشیم و مواردی مثل علائم و نشانه های خراب شدن پورت شارژر، هزینه انجام این تعمیر، نحوه جلوگیری از بروز این مشکل و غیره صحبت های کاملی خدمتتان ارائه کنیم. چرا که ممکن است با وجود هزینه تعمیرات برد گوشی باز هم شارژر با مشکل روبه رو شود. در این زمان میتوانید کابل را عوض کنید تا مشکل را برطرف کنید. پورت خروجی USB برای این کلگی درنظر گرفته شده که امکان شارژ دستگاه مختلف نظیر موبایل، تبلت و …

در صورت شارژ نشدن موبایل حتماً شارژر را تعویض کنید تا مشخص شود مشکل از شارژر است یا خیر. در صورت نارنجی و منفی بودن اعداد شارژر خراب بوده و نیاز به تعمیرات دارد. با دیدن اعداد مثبت و منفی خیلی ساده تقصیر را گردن Ampere یا خراب بودن شارژر نیندازید و کمی مقایسه انجام دهید. سپس خازن جدید را با توجه بخ قطبهای مثبت و منفی در محل خود قرار دهید و با هویه و سیم لحیم، آن را لحیم کنید. با هویه بخشهای لحیم خازن را ذوب کنید و خازن آسیب دیده را جدا کنید. 1-پس از کامل شدن شارژ گوشی، شارژر را از پریز برق جدا کنید. استفاده از شارژر خود گوشی باعث افزایش عمر باتری و همچنین دیرتر خالی شدن آن میشود. شارژر خود را به پریز دیواری دیگری متصل کنید و یا اگر گوشی خود را با استفاده از پورت USB کامپیوتر خود شارژ می کنید، آن را به پورت دیگری بزنید و یا مستقیماً از آداپتور دیواری استفاده کنید.

این محصول از رابط اتصال به دستگاه USB استفاده میکند که سیستم متعادلی است، اما سرعت آن به پای سیستمهای پیشرفتهتر نمیرسد. عدد می بایست به آرامی افت کند در غیر این صورت یعنی خازن معیوب شده است. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8. افزونبراین، شرکت کرهای اعلام کرد فرایند حذف شارژر از جعبهی گوشیها بهتدریج ادامه مییابد و کل گوشیها را دربر میگیرد. همانطور که اشاره کردیم، تکنولوژی AFC نیز برای شارژ سریعتر گوشیهای سامسونگ مورد استفاده قرار میگیرد. البته باید مد نظر داشته باشید که تمام اینها به کابل مورد استفاده و شرایط گوشی هم بستگی دارد. اگر متوجه شدید ولتاژ و آمپر با رنج استاندارد مغایرت دارد به مرحله بعد بروید. همچنین، طراحی استاندارد آن نیز سبب شده است که برای هر پریز برق مناسب باشد و بتوانید بهدلیل سبک آن، حمل آسانتری را داشته باشید. کابلهایی که توسط برندهای معتبر تولید میشوند معمولا چندین گواهی استاندارد دریافت میکنند و خطرات ناشی از آنها به طور کامل بررسی میشوند و اگر مشکلی در طراحی آن وجود داشته باشد مجوز ورود به بازار را پیدا نمیکنند. برای خرید آنلاین شارژر میتوانید برندهای مختلف را در این صفحه ببینید.

بسیاری از ما بارها از دوستانی که اهل تکنولوژی هستند یا فروشندگان دستگاههای هوشمند، شنیدهایم که بهتر است برای شارژ کردن گوشی از شارژر مخصوص آن استفاده کنیم. در بسیاری از مواقع شارژ سالم بوده و مشکل شارژ نشدن گوشی به دلیل خراب شدن باتری است . شاید تا به حال از خود پرسیده باشید که آیا شارژر گوشی من سالم بوده و مشکلی برای آن به وجود نیامده است؟ در انتخاب یک شارژر ابتدا باید نیاز خود را شناخته و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنیم.مهمترین گزینه در خرید یک شارژر، متناسب بودن آن با نیاز و دستگاه مورد استفاده شما است. درست است که شارژ بیسیم راحتتر است، اما در عین حال نیز نسبت به شارژ سیمی و حتی شارژ از طریق درگاه USB کامپیوتر، سرعت کمتری دارد.

شارژ باتری ۴،۵۰۰ میلیآمپرساعتی در این زمان کم قابلیت فوقالعادهای محسوب میشود؛ اما پیشتر نمونهی آن را در گوشیهایی مثل وان پلاس 8T و اوپو رینو ایس و اوپو فایند X2 پرو دیده بودیم. این شارژر دارای ابعادی معدل با ۳۴x۲۲x۱۶ میلیمتر و وزنی معدل با ۸۵ گرم است که تقریباً سبک محسوب میشود. در این مطلب قصد داریم که به مبحث تست سلامت شارژر گوشیهای اندروید بپردازیم. 5-در نهایت برد را داخل محفظه شارژر گذاشته و درب آن را ببندید. 1- درب آداپتور را باز کرده و برد را خارج کنید. ممکن است همیشه مشکل از آداپتور نباشد و گاهی کابل مربوطه به دلیل استفاده زیاد خراب شده باشد. اگر به دلیل سوختن شارژر موبایل زیاد از پاور بانک استفاده میکنید بهتر است خودتان با استفاده از باتری، ماژول و باکس پاور بانک مرغوب، پاور بانک بسازید تا از کیفیت قطعات بکار رفته در باکس اطمینان داشته باشد و در نهایت آسیبی به گوشی موبایل شما وارد نشود. یا مانند دستگاه های مارک تجاری روی دستگاه شما آزمایش نشده اند.

اما در صورتی که شارژ گوشی، تنها زمانی داغ میشود که به گوشی متصل است، این احتمال وجود دارد که آی سی شارژ گوشی موبایلتان خراب باشد. اگر گوشی شما در حالت خاموش یا یا پس از ریست کردن گوشی شارژ شود، یعنی این ایراد به دلیل مشکلات نرم افزاری است. چرا که باید مطمئن شوید شارژ نشدن گوشی شما به علت خراب شدن شارژر است نه دلایل دیگر. 2-در استفاده از شارژ دقت داشته باشید و از وارد شدن ضربه به شارژر، کشیده شدن آن، بریده شدن و مواردی از این قبیل خودداری کنید. ممکن است مشکلات نرم افزاری و هنگ کردن گوشی باعث بروز این مشکل در گوشی شود .

اما اگر عدد دیگری را نشان داد گواه از خراب شدن آداپتور است. به این منظور مولتی متر را بر روی 20 آمپر تنظیم نمایید (به آمپر درج شده بر روی آداپتور توجه کرده و مولتی متر را دقیقا روی همان عدد تنظیم کنید). دوشاخه این شارژر دارای سری ایرانی نمیباشد و کاربران برای استفاده از آن نیازمند تبدیل هستند. در صورتی که کابل شارژر تلفن همراه شما فرسوده و آسیب دیده است باید آن را تعویض کنید، زیرا این وسیله کاربردی در صورت آسیب، سلامت گوشی شما را به خطر می اندازد و صدمات جبران ناپذیری به موبایل شما وارد می کند.

رنگ نارنجی به این معنی است که گوشی یا تبلت اندرویدی شما در حال استفاده از شارژ باتری است. پس از تست آداپتور با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تشخیص دقیق بخش آسیب دیده، قطعه معیوب تعمیر یا تعویض می شود و به این ترتیب، تعمیر شارژر آیفون شما به نحو احسن انجام خواهد شد. همچنین در صورتی که اتصال و جداسازی شارژر از گوشی، به شکلی نادرست انجام شود، میتواند به قطعه فلت نیز آسیب بزند. چنانچه این بخش ها آسیب دیده باشند، نیاز به تعویض آنها با نمونه های جدید و اورجینال خواهد بود. همانطور که در بخش قبلی گفته شد، گوشی هایی که درگاه شارژ متفاوتی دارند با یک کابل شارژ واحد شارژ نمی شوند و باید یک کابل شارژر با درگاه مخصوص گوشی خود تهیه کنید. حالت Super Night Shot که مخصوص عکاسی در محیط های تاریک است نیز روی گوشی هواوی nova8i بیشترین کارایی از هوش مصنوعی را با تکیه بر تنظیم صحیح نوردهی و دیگر پارامترها، به منظور ثبت تصاویر روشن و دقیق در شب را ایجاد میکند.