علت شارژ نشدن گوشی و رفع مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ با 7 روش

از طرف دیگر، خرید هر سیم شارژری برای گوشیهای سامسونگ، کار درستی نیست؛ چون، ممکن است به گوشی هوشمند شما خسارتهای جبرانناپذیری وارد کند؛ بنابراین، بهتر است قبل از خرید مطمئن شوید که قرار نیست یک محصول تقلبی به شما داده شود که بهترین راه برای اطمینان از این مسئله، خرید از یک فروشگاه معتبر است. منبع تغذیه این شارژرها 5.0V / 2.0A است. تلفن یا تبلت شما توسط یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ تغذیه می شود. بنابراین در تلاش برای کمک به شما در خرید بدون نگرانی شارژرها و کابل های USB، لیستی از تفاوت های قابل مشاهده را گردآوری کرده ایم که شخص تنها زمانی متوجه آن می شود که در حال حاضر یک شارژر و کابل داده اصلی با خود هنگام خرید داشته باشد. رابطهای مختلفی از این نوع کابل شارژ برای گوشیهای سامسونگ بازار موجود است.

شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست تعمیرات گوشی خود به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. شما با استفاده از هر آداپتور مسافرتی سامسونگ می توانید دستگاه خود را شارژ کنید. همزمان میتوانید گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و گلکسی بادز را شارژ کرده و لذت بیشتری از برخورداری از فناوریهای جدید و بهروز دنیا ببرید. با خرید شارژر سامسونگ مدل EP-P5200TWEGAE میتوانید همزمان دو گوشی را با آن شارژ کنید. این برند بسته به مدل دستگاه شما، شارژ اختصاصی تولید کرده است. این رابط، آخرین تکنولوژی موجود در عرصه USB است و شیائومی آن را در محصول خود قرار داده است. کابل شارژر یکی از آن وسایلی است که افراد دائما از آن استفاده میکنند و هر جایی باید همراه شما باشد؛ بههمینخاطر در معرض خطر قرار دارد و هر لحظه ممکن است دچار پارگی یا قطعی شود. متورم شدن باتری گوشی یکی دیگر از نشانه هایی است که به پایان رسیدن عمر باتری را اثبات میکند. رویهمرفته، باید بگوییم بهرهگیری از شارژهای جزئی و خنک نگه داشتن باتری منجر به افزایش عمر باتری میشود. یک فن خنک کننده هم برای حفظ عملکرد بالای دستگاه در آن وجود دارد و مهم نیست که چه مدت زمانی از آن استفاده کنید.

متخصصان مدعی هستند که باید شارژ دستگاه را در بازه 40 الی 80 درصد حفظ کنید تا بدین ترتیب امکان شارژ دستگاه برای چند مرتبه وجود داشته باشد و بتوانید از یک چرخه بیشترین استفاده را کنید؛ این کار موجب افزایش عمر باتری و افزایش عملکرد دستگاه خواهد شد. کمپانی سازنده این امکان را فراهم کرده است که با خرید شارژر گوشی سامسونگ، بتوانید سازگاری بالایی را دریافت کرده و سرعت و کیفیت را در شارژ دستگاههای خود داشته باشید. سیستم USB Power 3.0 هم کمک میکند که قدرت لازم برای انتقال برق انجام شده و بتوانید بهترین نتیجه را در شارژ دستگاههای خود دریافت کنید.

برای خرید های شخصی یا خانه تان لازم نیست به جای دیگری بروید. خراب شدن و آسیب دیدن کابل به خاطر استاندارد های کیفیتی پایین. مواجه می شوند. بهتر است که تعدادی از علائم هک گوشی را به خاطر سپرده تا در صورت مواجهه با این شرایط بتوانیم از سرقت اطلاعات گوشی جلوگیری کنیم. یک سیستم شارژ دیواری هم در مواقع خاص تعبیه شده است و می توانید از آن استفاده کنید. این شارژر 170 گرم وزن دارد در کنار آن مقدار ولتاژ ورودی و خروجی آن به ترتیب 5 و 9 ولت می باشد. وزن این گوشی تنها ۱۹۵ گرم است و ابعاد آن ۱۶۴.۶ در ۷۵.۶ در ۷.۹ است که در مجموع از این گوشی یک مدل ظریف و بسیار خوش دست ساخته است. طراحی شارژر گوشی سامسونگ مدل EP-TA200 هم متناسب با گزینههای دیگر بوده و احتمالا نمونه آن را همیشه در دست افراد دیگر دیدهاید. از دیگر قابلیتهای این محصول میتوانیم به فناوری USB-PD اشاره کنیم که توان ۲۵ وات را به همراه داشته و سریعترین شارژ ممکن را برای دستگاه دریافت میکند.

هیچگاه ما به شارژ بهعنوان هیجانانگیزترین جنبه گوشی یا تبلت نگاه نکردهایم، اما یک جنبه حیاتی مهم بوده و بدون آن، گوشی و تبلت شما هم کار نخواهد کرد. این آسیبها به علت تغییر ولتاژی است که باتری ماشین بدون ایمنسازی به باتری موبایل میدهد. به گزارش گروه رسانههایدیگر خبرگزاری آنا، وقتی موبایل شارژ ندارد به این فکر میکنیم که باید هر طور که شده یک پریز برق پیدا کنیم، بدون اینکه فکر کنیم نباید موبایل خود را در «هر جا» به شارژ بزنیم. در این مقاله سعی میکنیم شما را با چند تصور حول محور باتریها و درست یا نادرست بودن آنها آشنا کنیم. در ابتدا توصیه میکنیم از شارژر موجود در جعبه تلفن یا تبلت خود استفاده کنید. این کابل شارژر نیز یکی از محبوبترین انواع کابل موجود در بازار است که مشابه سیم شارژر سامسونگ، هم برای شارژ کردن و هم انتقال اطلاعات میتوانید آن را بهکار ببرید. انواع سوکت شارژ گوشی های موبایل کدامند و چرا با هم تفاوت ظاهری دارند؟ بسیاری از افراد فکر می کنند شارژر های فست شارژ با ولتاژ بالا به گوشی، سرعت شارژ شدن باتری را افزایش می دهند؛ پس شارژر هایی که از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی می کنند برای گوشی های معمولی ضرر دارند.

شارژ بهصورت کاملا هوشمند انجام میگیرد و برحسب گوشی مربوطه، بهترین روند شارژ را دریافت خواهید کرد. ترکیب رنگ سیاه و سفید برای آن انتخاب شده و برحسب سلیقه خود میتوانید اقدام به خرید شارژر گوشی سامسونگ کنید. گوشیهایی مانند S21 سامسونگ یا سری نوت، از شارژرهای اختصاصی استفاده میکنند و میتوانید بهصورت جداگانه اقدام به خرید آنها کنید. خروجی آن هم مطابق انتظار در خد ۵ ولت بوده و میتوانید برای گوشیهایی مانند نوت ۴، نوت ۵، اس ۶ و مدلهای دیگر گوشیهای سامسونگ از آن استفاده کنید. این محصول ولتاژ خروجی بالایی هم دارد و برای شارژ سریعتر دستگاههای شما گزینه ایده آلی خواهد بود. هرچه قدر که باتری گوشی شما کوچکتر باشد، این شارژ سریعتر میتواند آن با درصد شارژ ۱۰۰ برساند. البته بهتر است که استراتژی بهتری در شارژ گوشی خود داشته و اجازه ندهید که شارژ آنها به مرزهای صفر یا حتی ۱۰۰ درصد نزدیک شود. گرچه افت سرعت شارژ شدن آن بعد از میزان 90 درصد شارژ قابل توجه است. یکی از افسانههای پرطرفدار مربوط به شارژ باتری از این قرار است که گفته میشود برای پاک کردن «حافظهی باتری»، ابتدا باید شارژ آن کاملا خالی شود و سپس برای شارژ به برق وصل شود.

شارژر گوشی سامسونگ مدل EP-P5200TWEGAE را میتوانید برای شارژ بیسیم گوشیهای خود مورد استفاده قرار سایت fastcharger دهید. بههمین دلیل است که ممکن است نسخههای فیک بسیاری در بازار وجود داشته باشد و حتما باید دقت نظر بالایی هنگام خرید داشته و به قیمت شارژر گوشی سامسونگ مدل EP-TA200 هم توجه ویژه کنید. سر کابل در یک طرف برجستگی دارد در حالی که طرف دیگر صاف است. همچنین شارژ کامل این گوشی هم در مدت ۶۲ دقیقه صورت گرفت در حالی که ب شارژر ۲۵ واتی کاربر باید ۷۰ دقیقه منتظر بماند. این در حالی است که توان تولیدی در شارژر های معمولی چیزی در حدود 2.5 وات است. میدانیم که وظیفه اصلی یک شارژر، رساندن انرژی لازم به باتری و روشن نگه داشتن گوشی است. گوشی برای رساندن شارژ از ۸۰ تا ۱۰۰، معمولا انرژی زیادی صرف کرده و عمر باتری را به شدت کاهش میدهد. یکی از مزایای باطریهای جدید گوشیهای هوشمند، مدت زمان طولانیتر مصرف و تخلیه انرژی آنهاست، اما از طرف دیگر میزان ورود انرژی یا همان شارژ شدن آنها نیز افزایش مییابد.

نشانگر LED در آن وجود ندارد و سامسونگ سادگی بیشتری را در طراحی آن مدنظر قرار داده است. هرکدام از شارژهای سامسونگ دارای ویژگی خاصی هستند و با بهترین و مدرنترین طراحی در اختیار شما قرار میگیرند. شارژر گوشی سامسونگ مدل EP-TA200 را میتوانید همانند شارژرهای دیگر و برای کسب بهترین شرایط از نظر ایمنی و سرعت برای شارژ گوشیهای خود مورد استفاده قرار دهید. قیمت شارژر گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس 7 هم مناسب امکاناتش بوده و به سادگی میتوانید آن را تهیه کنید. درصورتی که شما بیشتر از یک دستگاه گوشی بههمراه دارید، قطعا بهتر است که شارژر فندکی با دو پورت، ۲.۱ و ۱ آمپری تهیه کنید. در این صورت باید شارژر اصلی سامسونگ را از فروشگاه های معتبر مانند مرکز باطری تهیه کنید. چرا نباید از شارژر های تقلبی استفاده کرد؟

البته باید توجه داشته باشید که قابلیت شارژ سریع تنها برای همین تعداد مدل از گوشیهای سامسونگ و ال جی وجود دارد و دیگر محصولات تنها میتوانند از ویژگی شارژ بیسیم در آن استفاده کنند. شما برای شارژ کردن این ساعت هوشمند نیازمند یک کابل شارژر مدل M5 هستید. با خرید شارژر گوشی سامسونگ میتوانید هزینهای برای سختافزارهای اضافی نپردازید. شما میتوانید دستگاه خود را با استفاده از هر آداپتور مسافرتی سامسونگ شارژ کنید. همانطور که از اسمش مشخص است، شما میتوانید از شارژر گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس 7 استفاده کرده و بهترین شرایط را از نظر ایمنی و سرعت برای شارژ این گوشی استفاده کنید. شارژر سامسونگ مدل EP-TA800 را میتوانید با ۶۳ گرم وزن و ابعاد ۲۷.۲۱ در ۶۸.۷۵ در ۵۰/۲۵ میلیمتر تهیه کرده و یک کابل هم همراه آن دریافت کنید. این محصول با وزن ۸۰ گرم و ابعاد ۷۰ در ۳۰ در ۲۰ میلیمتر در اختیار شما قرار گرفته است و یک کابل همراه هم با طول مناسب در جعبه ان دیده میشود. اما وارد کردن ولتاژ بیشتر، باعث گرم شدن باتری و در نتیجه کاهش طول عمر یا حتی آتش گرفتن باتری میشوند. لوازم جانبی سامسونگ برای به حداکثر رساندن عمر باتری طراحی شده اند، بنابراین از استفاده از آن پشیمان نخواهید شد.

آنها میتوانند برای نظارت روی وضعیت شارژ مناسب بوده و حتی حالتهای شارژ را نیز تعیین کنند. شما باید از شارژر گوشی سامسونگ همراه با کابل اضافی، آداپتور برق و موارد دیگر استفاده کرده و باتری خود را در یک وضعیت پایدار و عالی نگه دارید. قبل از اینکه این نرمافزار را فعال کنید باید بدانید که اپلیکیشن Smart Thing به صورت پیشفرض روی گوشیهای سامسونگ نصب است و اگر آن را ندارید میتوانید از Play Store دانلود کنید. با این شارژر گوشی سامسونگ، بهتر است که تنها محصولات خود همین برند را به آن متصل کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید. این محصولات بهصورت کامل در اختیار شما قرار گرفته و حتی کابل شارژ را هم روی آن خواهید داشت که با قیمت مناسبی ارائه میشوند. یک کابل همراه با این شارژ ارائه شده و کیفیت بالا و طول مناسبی هم خواهد داشت. زیرا این حروف توسط تولیدکنندگان برای ارزیابی کیفیت شارژرها استفاده میشود.

به این ترتیب، آن ها در هر زمان و مکانی که باشند از قبل خود در برابر شرایط گوشی خاموش شده و شارژ تمام کرده مجهز کرده اند. از زمان گلکسی S8 و نوت ۸ به بعد، میتوانید از این سیستم شارژ قدرتمند و سریع استفاده کرده و تا ۲۵ وات قدرت از فناوری Quick Charge 2.0 آن دریافت کنید. این محصول از تکنولوژی QI استفاده میکند و بنابراین، آخرین فناوری موجود در زمینه شارژ سریع بیسیم را دریافت خواهید کرد. نمایشگر به دست آمده، میتوان محتوای موجود در نمایشگر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کرد. این تصمیم کاملا درستی است و با خرید شارژر گوشی سامسونگ میتوانید کیفیت بالاتری را از شارژر دیواری خود دریافت کرده و همیشه از بهترین سرعت اتصال برخوردار شوید. اگر قصد خرید شارژر 67 واتی شیائومی را دارید باید بدانید از ولتاژ ورودی 240 وات و شدت جریان و ولتاژ خروجی 67Watt تشکیل شده است. اگر هم بعد از رسیدن شارژ به ۱۰۰ درصد هنوز جریان برق روانهی باتری میشود، این جریان باید بسیار کم و جزئی باشد.

از جمله عوامل مهم در حفظ کیفیت باتری گوشی، استفاده از شارژر مناسب است. کله شارژ شیائومی بدنه کوچکی دارد و مجهز به درگاه خروجی USB است که میتوان از آن برای شارژ گوشی، تبلت، پاور بانک و سایر دستگاههای دیجیتال استفاده کرد. همیشه مطمئن شوید که شارژر شما اصلی است. در صورتی که گوشی شما در حال شارژ باشد، اما نماد آن نمایش داده نشود با یک خطای نرم افزاری مواجه هستید؛ شما میتوانید منتظر فایل بروزرسانی گوشی موبایل باشید تا پس از انتشار، آن را دانلود و نصب کنید. برای استفاده از این کابل باید مطمئن شوید که آن را به درستی در پورت USB تلفن خود قرار دهید وگرنه می تواند به قسمت داخلی گوشی آسیب برساند. برای آن میتوانید از سوکت مخصوص برق استفاده کرده و با پریز برق مورد استفاده قرار گیرد. همچنین موبایل در حالت تا شده داخل جیب قرار میگیرد. این طرح کمک می کند تا از صدمه در داخل درگاه یو اس بی جلوگیری کند زیرا مهم نیست که از چه راهی آن را وارد دستگاه کنید.