قیمت و خرید دریچه سقفی چهار طرفه

قیمت و خرید دریچه سقفی چهار طرفه

با توجه به اینکه نوع جنس مصرفی در ساخت این محصول در شرکت پخش نیرو آلومینیومی می باشد قیمت دریچه سقفی چهارگوش بسته به انتخاب محصول متفاوت است. از موارد دیگری که در قیمت دهی حائز اهمیت است ابعاد داخل به داخل کانال و یا پلنیوم می باشد. دریچه اسلات سقفی یکی از پر استفاده‌ترین انواع دریچه خطی سقفی بوده و به‌دلیل وجود شیارهای پی در پی به پخش جریان هوا کمک خواهد نمود. نصب دریچه هوای اسلات سقفی در ساختمان‌های شیک و بزرگ مثل هتل و بیمارستان امری عادی بوده و جهت افزایش قدرت پخش هوا در پشت آن از دمپر هوا استفاده خواهد شد. تعداد شیارها در این نوع دریچه بین 1 الی 10 مورد بوده و از کنار هم قرار گرفته آن‌ دریچه چند اسلات تشکیل خواهد شد. دریچه سقفی تایلی با دریچه گردِ جت نازل هم می تواند بصورتِ بدونِ فریم و هم بصورتِ بافریم تولید شود.

پلنیوم باکس

در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای زیر سقف باعث می شود دریچه حرارت و سرعت هوای مخلوط سریعا متعادل شود. به دلیل طراحی خاص این دریچه ها هوای ورودی به فضای تهویه شده به صورت گردابی یا چرخشی می باشد. در نتیجه آن همانند دریچه های سقفی گرد تخت هوای خروجی از این دریچه ها به صورت همگن در ۳۶۰ درجه پخش می شود.

دریچه هوا در مکان های مختلف مسکونی ، تجاری و صنعتی وجود دارد و این دو مورد مثال های کوچکی است که می توان به آن اشاره نمود. امکان حرکت ملایم هوا روی دریچه، برای جلوگیری از هرگونه صدای اضافی، برای حفظ سطح مطلوب صدای داخل محیط در حد امکان‌پذیر می‌شود. دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و …

دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH.SDI.T-20 *20

یکی از دریچه های پرکاربردی که هم برای سیستم هوای رفت و هم برای برگشت از آن استفاده میشود،دریچه خورشیدی نام دارد. این دریچه برای محیط هایی کاربرد دارد که در فضای آن ذرات معلق وجود نداشته باشد.همچنین این دریچه ها، از طول پرتاب و ظرفیت دبی بالایی برخوردار هستند. دریچه های سقفی چهارگوش را می توان در تایل آرمسترانگ نیز استفاده کرد.

انواع دیگر دریچه سقفی

دریچه سقفی یک طرفه به مظور هدایت هوای ورودی از سقف به یک مسیر خاص قابل استفاده می باشد، یعنی دریچه سقفی یک طرفه با پره های اریب، هوای خروجی از دهانه انشعاب کانال را عموماً به یک مسیر خاص دریچه سقفی هدایت می کند. دریچه سقفی کنجی دو طرفه همان طور که از نامش مشخص است با پره های قائم به یکدیگر طراحی شده و به صورت L شکل باعث هدایت هوا به جهات خاص می شود. این نوع دریچه سقفی با ساختار پره های داخلی شکل موجب پرتاب هوا به سه جهت مختلف می شود. برای کانال هایی که به صورت افقی در سقف ساختمان ها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود.

  • هر یک از این انواع ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به اختصار بررسی می کنیم.
  • دریچه سقفیاین نوع دریچه تنظیم هوا سقفی ثابت به راحتی بر روی کانال چهار گوش و یا توسط یک تبدیل روی کانال گرد قابل نصب و تعبیه می باشد.
  • مدل‌‌های کلاف پهن و کلاف دور باز از انواع این دریچه بوده و استفاده همزمان از دمپر سبب نصب دریچه‌‌های چهار طرفه در واحدهای اداری، مسکونی، رستوران و بیمارستان شده است.
  • قیمت های این دریچه کاملا متفاوت است و با توجه به تجهیزاتی که در آن اضافه می شود قیمت افزایش خواهد کرد.
  • سلام، اگر دریچه ها دیواری باشند هم میتوانید از نوع ایرفویلی استفاده کنید که پره های آن قابل تنظیم در جهت های مختلف هست و هم از انواع دریچه های خطی مثل خطی 30 درجه، خطی کله قندی و خطی 3 طرفه استفاده نمایید.