قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

مشتریان اغلب علاقه مند به این هستند که دریچه های تنظیم هوای خود را شست و شو دهند، دریچه هوای آبی آلومینیومی این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است. قیمت دریچه کولر گالوانیزه نسبت به دریچه تنظیم آلومینیومی ارزان تر می باشد. در هنگام قیمت گذاری بر روی دریچه هوا ابعاد (طول و عرض) محصول نیز تأثیر گذار است. یکی دیگر از عوامل مهمی که در زمان ارزیابی قیمت دریچه کولر مورد بررسی قرار می گیرد دستمزد متخصصین کارخانه می باشد. تهران دما محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می کند.

این نوع محصول پلاستیکی با توجه به وزن و قیمت پایین محبوبیت بسیار زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده دریچه کولر است. از دیگر مزایای دریچه‌های پلاستیکی می‌توان به دوام بسیار بالای آن‌ها اشاره کرد. به طور کلی دوام مدل های پلاستیکی از دریچه‌های آلومینیومی و پلاستیکی بیشتر است. این دریچه‌ها مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و گرما در مدت استفاده از خود نشان می‌دهند.

محصولات مرتبط

تعداد جای پیچ ها برای دریچه کولرهای آبی دیواری 2 عدد می باشد. همچنین تعداد پیچ ها در دریچه های بزرگی مانند زیر فن کوئلی بیشتر می باشد. تا کنون متشریان زیادی درخواست دریچه کولرهای رنگی دلخواهشان را از شرکت تهران دما خوستار شده اند. شما می توانید رنگ دلخواه و مورد نظرتان را به صورت عکس برای کارشناسان فروش این شرکت ارسال کنید. پس از بررسی های لازم در قسمت خط تولید، کارکنان کد رنگ مورد نظر را بر روی دریچه کولر مشتریان اعمال می کنند. زمان مورد نیاز برای تولید دریچه کولر با توجه به عوامل مختلفی متفاوت می باشد.

قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

با سلام و آرزوی موفقیت شما، دریچه دیواری کولر داک اسپیلت منزل من باد را فقط بسمت مقابل و پایین میفرستد و وزش مستقیم باد سرد و گرم نامطلوب است. آیا وسیله ای هست که روی دریچه نصب شود تا به کمک آن بتوان جهت باد را بچپ و یا به راست تنظیم کرد یا حتما باید دریچه را تعویض نمود، ممنون میشوم راهنمایی فرمایید. این دریچه ها را می توان هم بصورت با دمپر و هم بصورت بدون دمپر تولید و استفاده کرد. دمپر این دریچه دارای ساختاری متفاوت با دیگر دریچه ها می باشد. در دریچه های آهنی به نسبت سایر دریچه ها قاب نیاز به فریم بزرگ تری دارد. البته به کم پیچ های مخصوص آهن همانند دریچه های قبل به محل مورد نظر محکم می شوند.

دریچه کولر ولومی

در صورت لزوم امکان به‌کارگیری از دمپر جهت افزایش قدرت پرتاب هوای سرد نیز وجود دارد. در ادامه هر کدام از موارد بالا را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و جهت آشنایی بیشتر تا انتهای این مقاله همراه فروشگاه محصولات سیستم خنک‌سازی تهویه سان باشید. این دریچه ها معمولا بصورت دیواری مورد استفاده قرار می گیرند، اما استفاده در سقف نیز هیچ اشکالی در کارکرد آنها ایجاد نخواهد کرد. برای نصب آنها در محل مورد نظر از پیچ خودکار یا پیچ چوبی استفاده می شود.

استفاده از دریچه کولر اسلوت

از این طریق می‌توانید با مدل‌های مختلف دریچه کولرها آشنا شده و از قیمت روز این محصولات باخبر شوید. مرکز فروش معتبر دریچه کولرهای آبی در پی آن است که محصولات درخواستی مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستشان برساند. دریچه کولر آهنی فلزی با توجه به سلایق کاربر گاها استفاده می‌گردد. این نوع از دریچه‌ها تفاوت شکلی بسیار زیادی با سایر دریچه‌ها ندارند. مقاومت این مدل ها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار پایین است.

آلیاژ این نوع از دریچه‌های کولر از جنس ورق روغنی یا گالوانیزه بوده و تمام بدنه، پره و تیغه‌های آن از جنس گالوانیزه است. قیمت ارزان‌تر به نسبت دیگر مدل‌های دریچه کولر سبب استفاده بالا از آن در ساختمان‌سازی انبوه شده و هر چقدر ضخامت ورق روغنی کمتر باشد، احتمال ایجاد صدای مزاحم بیشتر است. دریچه گالوانیزه کولر با توجه به جنس آهنی خود مناسب مناطق با رطوبت بالا نبوده و در مدت زمان کوتاهی آثار پوسیدگی در آن را خواهید دید.

  • برای این مدل دریچه کولر، دمپر از نوع ثابت در نظر گرفته شده است.
  • پس از ساخت دریچه کولر مشبک پودر رنگ الکتروستاتیک روی سطوح آن پاشیده می شود و دریچه کولر درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته می شود .
  • تهران دما انواع مختلفی از دریچه کولر پلاستیکی را عرضه می کند.
  • در برخی از ساختمان‌ ها که دارای پیمانکاران کار کشته است، سعی شده است که با حداقل تعداد دریچه کولر، بازدهی تهویه در ادارات و منازل بسیار بالا رود.
به این صورت که در بسیاری از ساختمان‌های نوساز، این مبحث از اهمیت بالایی برخورد است و جزو آپشن‌های اصلی ساختمان برای بالا بردن قیمت آن مطرح می‌ شود. انواع َخطوط گریلی این دریچه کولر به صورت زاویه دار و زاویه صفر است . خطوط زاویه دار هوای دریچه کولر را در مسیر زوایای این خطوط هدایت میکند و خطوط زاویه صفر هوای دریچه کولر را به صورت مستقیم به محیط وارد میکند . دریچه کولر خطی از پر کاربرد ترین انواع دریچه کولر می باشد . دریچه کولر پلاستیکی یک نوع دیگر از دریچه های کولر محسوب می‌شود.