لیست قیمت کامل انواع سقف کاذب

نکته حائز اهمیت درباره سقف کاذب این است که برای متراژهای کوچک، دستمزد نهایی کار بعد از بازدید محل و به صورت توافقی یا روزمزد اعلام می‌شود. به‌طور مثال این متراژ برای سقف کاذب PVC زیر 20 متر اعلام شده است. «قیمت ساخت اجرای سقف کاذب سقف کاذب چنده؟»، «دستمزد اجرای سقف کاذب چطور حساب می‌شه؟»، «چه نوع سقف کاذبی ارزونتره؟» «سقف کاذب کم‌هزینه چیه؟»اگر به دنبال پاسخ این سؤالات هستید، با سنجاق همراه باشید. با توجه به اینکه شرکت ساختمانی صاد تامین کننده کالا و مصالح پروژه های بزرگ صنعت ساختمان است و همچنین عاملیت کارخانه سقف کاذب را دارد کالا و یا مصالح به قیمت عمده به فروش میرسد. با سلام آیا شرکت پانلهای پی وی سی رو به اندازه دلخواه و کار مشتری به صورت طولی ساپورت میکنه مثلا من قیمت رو که ابعاد آن 6.5 در 2.40 هست رو می خوام پی وی سی کنم اگه پانلها رو عرضی بندازم از هر یک پانل یک متر پرتی خواهم داشت شرکت به این ابعاد تولید داره ممنون. بهترین سقف کاذب، سقف کاذبیه که کیفیت خوب و قابل اعتنایی داشته باشه و با توجه به کیفیتش، قیمتش هم مناسب و ارزان باشه.

سقف کاذب PVC روکشدار کد 756

لیست قیمت کامل انواع سقف کاذب فصل دوم اینجا فهمیدیم که قیمت زیرسازی سقف کاذب بستگی به ضخامت آن دارد جای سوال است که مشتریان بیشترین سوال را از ما میپرسند که چگونه بفهمیم محصولی را که خریداری میکنیم محصول اصلی و شرکت شما باشد.؟ شما عزیزان میتوانید از قیمت زیرسازی و حک نام gst متوجه شوید که آن جنسی را که خریداری کرده اید. یا خیر ما فقط روی سازه های ورق 30 نام جی اس تی را حک کرده ایم. در مورد قیمت زیرسازی کناف هم که بگوییم قیمت زیریازی کناف ضخامت 6 و 5 ی باشد. همانطور که می دانید سقف کاذب می توانید عایقی مناسب برای صدا و حفظ انرژی می باشد. اگر خواهان استفاده به عنوان عایق بندی صدا هستید، بهترین گزینه اجرا و نصب سقف کاذب آکوستیک می باشد و از پشم سنگ هم به عنوان زیر سازی آن می توانید استفاده کنید.

یکی دیگر از انواع سقف کاذب برای نصب، سقف کاذب چوبی است، این مدل به دلیل حس خوب و گرمایی که چوب به محیط اطراف منتقل می کند بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی می‌باشد. قیمت سقف کاذب چوبی، با توجه به متراژ فضا و نوع مصالح و چوب مصرفی بسیار متفاوت است. نصب پانل طولی PVC نیاز به ابزارهای گوناگونی دارد همچنین این کار باید توسط یک فرد ماهر و کار بلد انجام شود.

این متریال به صورت یک تکه و در ابعاد دلخواه شما قابل اجرا است، که طبیعتا از نظر زیبایی تفاوت بسیاری با نوع پیشین آن که به صورت تایل اجرا میشود، دارد. در مورد طرح های این متریال نگران نباشید زیرا شما میتوانید طرح مورد نظر خود را ارئه و در نهایت در قالب یک سقف کاذب زیبا تحویل بگیرید. این مدل از یک بخش اصلی که متشکلاز چهار تیغه فولادی است، تشکیل شده است و قسمت های فرعی آن نیز با چوب پوشانیدهمی شود. نصب سقف کاذب چوبی برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه بنابرنوع دکوراسیون فضا اجرا می شود.

سقف کاذب کشسان یا همان باریسول که نام تجاری شناخته شده آن است چند سالی است که وارد بازار شده و مخاطبین قابل توجهی را به سمت خود جلب کرده است سقف کاذب کشسان تشکیل شده از یک پارچه ی آنتی باکتریال با تحمل وزن بسیار بالا؛ یک متریال عالی به همراه یک نتیجه عالی دردکوراسیون داخلی را اگر مدنظر دارید بهترین انتخاب شما سقف کشسان خواهد بود. البته که اجرای صحیح و بی نقص سقف کاذب کناف ، تنها توسط افراد خبره قابل انجام است ؛ بنابراین برای اجرای این متریال بسیار کارامد حتما به مواردی که ذکر میکنیم دقت داشته باشید.ابتدا دقت در کیفیت مصالح و همین طور انتخاب تیم ماهر و حرفه ای برای اجرا و نصب این سقف یکی از مهم ترین کارهاست. اگر بخواهیم از سقف کاذب ارزان قیمت، صحبت کنیم میتوانیم به نوعی از تایل های پی وی سی اشاره کنیم که هم روکش سفید ساده و براق دارد و هم اینکه روکش های طرح چوب دارد. این مدل سقف کاذب به نحوی است که عایق صوتی و رطوبتی است که میتوانید در تمامی یک بخش منزل استفاده کنید و محدود به بخش خاصی نیست، شما در اشپزخانه، سرویسهای بهداشتی، پارکینگها و مکانهای دیگر نصب کنید.

سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همین طور قرار گیری در عصر ارتباطات دیگر نیازی نیست که شما برای خرید هر متریالی به بازار و یا مرکز خرید سقف کاذب مراجعه کنید. تنها کافیست که از طریق اینترنت و یا راه هایی که برای شما قرار داده ایم با ما در ارتباط باشید ما در آذران مدرن به عنوان مرکز خرید سقف کاذب معتبر در خدمت شما هستیم؛ نحوه سفارش اینترنتی کالا را در ادامه برای شما توضیح داده ایم ؛ با ما همراه باشید. ما در اذران مدرن این افتخار را داریم که متناسب با کاربری های متفاوت ، متریال های متنوعی را در سبد کالای خود داشته باشیم.

  • علاوه بر جنس و نوع سقف کاذب، طراحی سقف کاذب می تواند تاثیر بسیاری بر روی قیمت آن ها بگذارد.
  • استفاده از این سقف دارای مزایا و ویژگی‌های جذابی می‌باشد که همگی با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرند.
  • ۱- سقف مشیک فلزی با تایل آلومینیومی ساده که در این نوع، سقف را به صورت یک فلت ساده یکپارچه می‌بینیم.
  • اگر خواهان استفاده به عنوان عایق بندی صدا هستید، بهترین گزینه اجرا و نصب سقف کاذب آکوستیک می باشد و از پشم سنگ هم به عنوان زیر سازی آن می توانید استفاده کنید.

برای نصب کاغذ دیواری ، کف پوش و تایل باید ابعاد و اندازه سطح مورد نیاز را در نظر بگیرید ولی میزان متریال باید کمی بیشتر باشد. درست ترین مقدار برای اتاق هایی شکل ساده دارند باید 10 الی 15 درصد بیشتر از اندازه سطح باشد ولی برای اتاق هایی که شکل نامنظم و پیچیده ای دارند مرتیال حداقل باید 15 الی 20 درصد بیشتر باشد. با توجه به این که سقف پی وی سی در اثر تابش مستقیم نور خورشید تغیر رنگ می دهد بهتر است در محیط های بیرون و باز از این نوع سقف استفاده نشود همچنین برخی از انواع آن ها در اثر دمای زیاد آسیب می بینند که ممکن است در محیط بیرون سریع خراب شوند. همچنین با توجه به ویژگی هایی که دارد توصیه می شود در محیط هایی که دما ممکن است به زیر صفر برسد از این نوع سقف استفاده نشود.

سپس ابعاد در نقشه های طراحی برای شما ترسیم خواهد شد تا قبل از اجرا شما طرح شماتیکی از فضای کار داشته باشید و سپس وارد بخش فروش سقف کاذب و ارسال پیش فاکتور خواهیم داشت در تمامی بخش ها هم کاملا کارشناسان ما که معماران درجه یک کشور هستند در کنار شما هستند کاملا صبورانه تا نیاز پروژه را کاملا برطرف سازند. سقف کاذب قابلیت اجرا روی پانل های پی وی سی و یا تایل های شصت در شصت را دارد همچنین در بحث تایل ها عنوان خواهد شد که انواع مختلف تایل با توجه به سلیقه مشتری ها شرکت آذران دکچور انجام وظیفه خواهد کرد. جدول زیر لیست قیمت انواع سقف کاذب سال ۱۴۰۰ است که در خدمت شما عزیزان قرار می گیرد.

تایل معرق CNC مجموعه 6

برای قیمت گیری سقف کاذب، در اولین گام باید شما نوع سقف کاذبتون رو مشخص کنین. این کار رو میتونین با مشورت و تحقیق و بر اساس نیازتون، انجام بدین. در این مرحله توجه به کاربرد سقف و محیطی که سقف قراره در اون ساخته بشه، اهمیت خیلی زیادی داره.

من یه واحد۶۰متری دارم که تصمیم گرفتم سقف رو کناف کنم دور تا دور پذیرایی رو کناف کرده یه باکس مربع شکل هم وسط درآورده یه باکس کوچیک هم آشپذخونه زده ،سقف اتاق خواب هم یه إل درآورده، با نقاشی کناف سقف ،متری ۲۲۰هزار قیمت داده و شروع به کار کرده و الان درحال حاظرکار تموم شده . متاسفانه گاهی مشاهده میشه که معدودی از پیمانکارها برای دراختیار گرفتن پروژه، اول یک قیمت پایین به شما میدن اما در انتهای کار بابت مسائل مختلف از جمله طرح های هندسی خاص، مالیات و یکسری مباحث دیگه، از شما مطالبه وجه اضافی دارن. توصیه می شود مشتریان گرامی از کارشناسان حرفه ای و مجرب جهت اجرای پروژه استفاده نمایند. برای نورپردازی آسمان مجازی نیز به دو صورت نور پشت تایل و یا هالوژن های بیرون کار که بیشتر در فضاهای عمومی برای نور بیشتر استفاده می شود، بهره مند شد. انتخاب سازه کاملا سلیقه ای و با توجه به طرح انتخابی میتواند برای هر اجرا توسط کاربر متنوع باشد. محیط نصب پیش از جایگذاری تایل ها نیاز به سازه کشی دارد که در محیط های کوچک در کمتر از ۲ ساعت انجام می شود.