معرفی بهترین پاوربانک شیائومی بازار معرفی انواع پاور بانک شیائومی سال 1401 بلاگ دیوار

معرفی بهترین پاوربانک شیائومی بازار معرفی انواع پاور بانک شیائومی سال 1401 بلاگ دیوار

شارژر قابل حمل 104,00میلی‌آمپر ساعتی RAVPower قادر است دو دستگاه را به طور همزمان بوسیله شارژ وایرلس و خروجی USB شارژ کند. شما قادر خواهید بود یک آیفون ایکس را 2.7 بار با USB و 1.8 بار بوسیله شارژ بی سیم شارژ کنید. در آخرین مورد از لیست بهترین پاوربانک وایرلس به معرفی شارژر همراه ریمکس مدل RPP-105 خواهیم پرداخت. همچنین می توان مانند پاور بانک های معمولی از طریق درگاه Type-C آن به پریز برق متصل و شارژ کرد. شدت جریان ورودی سیمی دستگاه ۲ آمپر و ۵ ولت و شارژ با سلول خورشیدی ۳۰۰ میلی آمپر است. بدنه ی این پاوربانک از لاستیک فشرده شده و سیلیکون ساخته شده که در برابر ضربه مقاوم است.

پاوربانک شیائومی ۲۰۰۰۰ مدل Redmi

اندازه ظاهری یا ابعاد پاوربانک یکی از اولین نکاتی است که در زمان خرید باید در نظر داشته باشید. پاوربانک‌های بزرگ معمولا وزن زیادی دارند و همین امر مانع بزرگی برای همراه بردن آن‌ها خواهد بود. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که یک پورت USB تایپ C چگونه قرار است تا آیفون شما را شارژ کند. بله، متاسفانه این مورد، آزاردهنده ترین نکته استفاده از پاور بانک آنکر است است. البته نباید برای چنین چیزی فقط کمپانی انکر را سرزنش کرد، زیرا اپل نیز سهم خود را دارد.

یکی نیروی الکتریسیته (پاور بانک) که از توان الکتریکی که از باتری گوشی شما گرفته می‌شود برای شارژ باطری گوشی موبایل و تبلت شما و دیگری نیروی مغناطیسی (پورت یو اس بی) می‌باشد که از قدرت مغناطیسی برای شارژ تلفن همراه شما استفاده می‌کند. اگر شما از دو منبع نیرو برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید، حتما با پاوربانک‌های مختلف آن‌ها را شارژ کنید. بهترین پاوربانک این امکان را فراهم می‌کند که دستگاه‌های متعددی با استفاده از آن شارژ شوند و گوشی هوشمند شما در طول روز با استفاده از آن شارژ شود. ظرفیت اسمی یا همان تعداد دفعات شارژ باتری پاور بانک به ظرفیت پاوربانک بستگی دارد. هرچه تعداد دفعات شارژ بیشتر باشد، تعداد دفعات شارژ پاوربانک بیشتر می‌شود که این امر سبب می‌شود، میزان تخلیه شارژ گوشی و تبلت شما افزایش یابد.

این شارژر همراه در قسمت دستگیره دارای چراغ مهتابی است و طراحی ساده و زیبای آن جالب توجه است. البته باید بدانید که این بهترین پاوربانک آیفون، وزن تقریبا بالایی دارد (400 گرم) و جز پاوربانک‌های سنگین محسوب می‌شود. ممکن است یکی از این بهترین پاوربانک‌ها را بخواهید تا مطمئن شوید که دستگاه شما همیشه می‌تواند شارژ بماند، حتی زمانی که هیچ سوکتی در نزدیکی شما وجود ندارد.

بهترین پاور بانک برای سری گلکسی اس 21 سامسونگ

اگر فضای کمی دارید و در مورد ظرفیت کمتر آن خیلی نگران نیستید، انتخاب این نوع ، راه حلی که به راحتی می‌توانید آن را داشته باشید. برند Poweradd نیز یک شارژر قابل حمل باریک با کیفیت عالی ارائه می‌کند و یکی از ارزان‌ترین و بهترین مارک های پاوربانک و بهترین پاور بانک گزینه‌های موجود در این لیست محسوب می‌شود. این مدل در عین حال دارای سلول باتری قابل‌توجه میلی‌آمپر ساعتی نیز هست . اگر چه ممکنه وزن این دستگاه کمی بالا باشد، اما ضخامت آن تنها 1.3 سانتی‌متر ، که آن را به وسیله‌ای عالی برای قرار دادن در جیب پشتی شما هنگام بیرون رفتن تبدیل می‌کند. این برند با خود کابل ارائه نمی‌دهد، بنابراین مجبور هستید که آن را جداگانه تهیه کنید. گنجایش اسمی این شارژر همراه ۱۰ هزار میلی‌آمپر است که عدد بسیار خوب و مناسبی به نظر می‌آید؛ زیرا برای مثال، می‌توانید دستگاه ۴ هزار میلی‌آمپری خود را تا ۲ بار به طور کامل شارژ کرده و دغدغه اتمام باتری را نداشته باشید.

متاسفانه این پاوربانک از USB PD PPS پشتیبانی نمی‌کند و شاید به همین دلیل، سرعت شارژش در بعضی مواقع، مطلوب https://www.asilbekharid.com/ نیست. بعلاوه، برای شارژ خود پاوربانک باید حدود 4.5 ساعت زمان بگذارید که زمان نسبتا زیاد و طولانی محسوب می‌شود. جنس بدنه این شارژر همراه از پلاستیک است تا باعث سبکی آن شود (200 گرم).

  • شما قادر خواهید بود یک آیفون ایکس را 2.7 بار با USB و 1.8 بار بوسیله شارژ بی سیم شارژ کنید.
  • Pitaka MagEZ Juice یک پاوربانک قابل حمل شامل یک پایه شارژ بی سیم با یک طراحی هوشمندانه است.
  • این پاوربانک بی‌سیم 5000 میلی آمپری با قدرت 7.5 وات مختص اپل نیست و برای تمامی دستگاه‌هایی که قابلیت شارژ بی‌سیم دارند، کاربردی بوده و همینطور می‌توانید برای شارژ سریع، کابل USB-C را وصل کنید تا با سرعت 12 وات شارژ کند.