معرفی صرافی Coinex؛ آموزش و نحوه ثبت نام صرافی کوینکس فینوتیپس

حتی کوینکس پشتیبانی فارسی داره و 30 درصد از کل کاربران این صرافی رو کاربران ایرانی تشکیل میدن. صرافی کوینکس ارزدیجیتال مخصوص خودش رو هم داره که در بخش های بعدی مقاله قراره در موردش توضیحاتی رو بدیم. صرافی کوینکس بخش های مختلفی مانند فیوچرز، اسپات، استیک و … برنامه صرافی coinex در نسخه های وب، اندروید و ios عرضه شده که نشان دهنده اینه همه افراد میتونن با دستگاه های خودشون دراین صرافی به خرید ارز دیجیتال یا فروش آن بپردازن.

تیم توسعه دهنده صرافی کوینکس

معرفی صرافی Coinex؛ آموزش و نحوه ثبت نام صرافی کوینکس فینوتیپس

به همین دلیل برداشت‌ها از این صرافی بسیار سریع است و کاربران در مدت چند دقیقه وجه خود را در صورت درخواست دریافت خواهند کرد. این صرافی که توانسته تبدیل به رقیبی سرسخت برای دیگر مراکز مبادله رمزارزها در جهان شود، هر روز بر تعداد کاربرانش می‌افزاید. در جهت آشنایی بیشتر شما با این مرکز در مقاله تلاش خواهیم کرد درباره نحوه کار با صرافی کوینکس ، نحوه خرید و فروش در CoinEx و دیگر جزئیات پیرامون آن به صحبت بپردازیم. این آدرس در واقع آدرس دریافت حساب شما در صرافی CoinEx است. صرافی کوینکس یکی از بزرگترین و اصلی ترین صرافی های دیجیتال است که امکان انجام انواع معاملات با طیف وسیعی از رمز ارزها را با کارمزدهای پایین و در پلتفرمی امن فراهم می کند. فرآیند برداشت و واریز کوینکس سریع و ساده صورت میگیرد و کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن حساب خود را شارژ کرده و یا سود های خود را برداشت کنند.

در بخش ID verification اطلاعات پاسپورت خود را وارد کرده و سپس، با دست گرفتن پاسپورت و نوشتن تاریخ آن روز و عبارت coinex عکس گرفته و ارسال کنید. عبارت promise to be the legimate owner of these ID documents را تایید کرده و در آخر بر روی Submit کلیک کنید. صرافی Coinex اپلیکیشنی برای موبایل نیز طراحی کرده است تا همه کاربران با دیوایس‌های مختلف بتوانند از خدمات این بستر رمزارزی بهره‌مند شوند. همچنین کاربران این صرافی امکان استفاده از نرم‌افزار Viawallet را نیز خواند داشت. با ابزارهای حرفه ای و رابط های کاربری آسان در داشبورد ارزهای دیجیتال، خودتان را مجهز کنید و بهره وری زمانی را افزایش دهید… کاربران حرفه ای با تحلیل های تکنیکال و اخبار فاندامنتال، بازارها را پیش بینی می‌کنند و برای امنیت بیشتر در حفظ سرمایه برای تعیین مواقع ورود و خروج از بازار، می‌توانند از مطالب سایت بهره زیادی ببرند.

آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس و خرید و فروش در صرافی نوبیتکس

در این رتبه‌بندی، صرافی کوینکس با امتیاز 5.1 در جایگاه 45 قرار دارد. با این حال، هر توکن دارای حداقل مبلغ سپرده و برداشت است که بین صدها توکن موجود در صرافی بسیار متفاوت است، برخی از آنها نیز در شبکه های اصلی مختلف موجود هستند. برداشت ها مستلزم هزینه هستند، لکن به صورت موردی تغییر می کند. لیست ارزهایی که در کوینکس ارائه می شود بسیار کامل است اما به طور خلاصه از بین آن ها می توان به بیت کوین، اتریوم، پالیگان، چین لینک، دوج کوین، سولانا و بایننس کوین اشاره کرد. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد لطفا از صفحه ما بخواهید. برای مثال، برای وارد کردن تتر، نوع پروتکل USDT-TRC20 را انتخاب کنید.

  • فقط کاربرانی که با لینک یا کد ارجاع شما در کوینکس ثبت نام می‌کنند، جزء کاربران ارجاعی شما هستند.
  • 🟧 پس از واریز رمز ارز به حساب صرافی می توانید با استفاده از آموزش ترید در صرافی کوینکس به کسب درآمد از طریق خرید و فروش رمز ارزها در این پلتفرم بپردازید.
  • با این حال، این حوزه‌هایی را که ارزهای دیجیتال ممنوع هستند، پوشش نمی‌دهد.
  • در حال حاضر صرافی کوینکس حداکثر میزان برداشت ارز از حساب کاربری خود را بدون نیاز به احراز هویت ۱۰ هزار دلار اعلام کرده است.
در مرحله اول ابتدا وارد سایت صرافی کوینکس که در زیر قرار گرفته، شوید. کاربرانی که با دقت آموزش صرافی کوینکس را دنبال کنند، می‌توانند بدون مشکل اقدام به حذف اکانت خود کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود نسبت به مطالبی که در این مقاله ذکر شد بی‌تفاوت نباشید و با دقت آن‌ها را انجام دهید.

  • در بخش Market شما فقط می‌توانید حجم معامله خود را تعیین کنید و سیستم به طور اتوماتیک بر اساس قیمت‌های موجود در Order Book معاملات خرید یا فروش شما را انجام می‌دهد.
  • صرافی CoinEx بر طبق مدل سازنده / گیرنده کار می‌کند و برای هر معامله کارمزد ثابت ۰/۱ را دریافت می‌کند.
  • کاربرانی که در این پلتفرم با مشکل مواجه می شوند می توانند از طریق چندین روش کمک بگیرند.
  • با انتخاب این گزینه می‌توانید بعد از خرید ارز دیجیتال مورد نظر، آن را به دیگران انتقال دهید.