هایک ویژن نمایندگی دوربین هایک ویژن شعبه مرکزی

گارانتی دوربین های مدار بسته و دی وی ار هایک ویژن پارس ارتباط می باشد که تا ۲۴ماه گارانتی تعویض به شما ارایه می دهد. و هایلوک در ایران افتخار دارد تا با استفاده از شبکه فروش گسترده خود در سراسر کشور و بهره مندی از گروه فنی متخصص اقدام به خدمت رسانی در زمینه طراحی، فروش و پیاده سازی شبکه ها و سیستم های حفاظتی و امنیتی نماید. دفاتر نمایندگی و خدمات پس از فروش شرکت، خدمات مورد نیاز مشتریان را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ارائه می دهند.

هایک ویژن نمایندگی دوربین هایک ویژن شعبه مرکزی

این نرم افزار به شما اجازه می دهد ک از روش های مختلف انتقال تصویر هایک ویژن خود را انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار مدیریت دوربین های مداربسته شما به صورت محدود امکان پذیر خواهد بود. این تجهیزات می توانند به کمک یک دستگاه دی وی آر هایک ویژن مناسب به صورت شبانه روزی کار کنند و این موضوع برای محیط های کوچک مانند مغازه ها، موسسات و سایر بخش هایی که از نظر امنیت نیازمند دوربین مداربسته هستند بسیار مهم و کاربردی است. در تولید محصولات هایک ویژن از بهترین و برترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است و مواد اولیه محصولات این شرکت جزو مرغوب ترین مواد های اولیه بازار می باشد، برای اطلاع بیشتر درباره اصالت محصولات برند هایک ویژن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

در ایران نیز شرکت هایک ویژن به شکل رسمی از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و امروز محصولات این شرکت در بازار ایران به سهولت یافت می شود. محصولات متعدد این شرکت از قبیل دوربین های تحت شبکه ، توربو اچ دی ، ان وی آر ها و دی وی آر ها ، آیفون های تصویری ، کابل های شبکه ، اسپید دام ها به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به برند های دیگر مورد اقبال زیادی قرار گرفته است. با توجه به قیمت بالای محصولات تحت شبکه، دوربین های آنالوگ اچ دی وارد بازار شدند. در لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن انواع دوربین مداربسته توربو اچ موجود در بازار این برند وجود دارد. برای انتخاب بهتر و سادگی کار می توانید ویژگی های دوربین ها را با توجه به قیمت با یکدیگر مقایسه و انتخاب نمایید. برخی از این عوامل را می توان نوع لنز، استاندارهای IP , IK ,WDR,EXIRو جنس بدنه برشمرد.

دوربین های Color vu هایک ویژن قادرند تا در محیط های کم نور و در تاریکی شب هم تصاویر را با وضوح بالا و بصورت رنگی ثبت کنند. تکنولوژی کالرویو در دوربین های هایک ویژن به این صورت عمل می کند که از طریق سنسور ها و لنز مخصوص خود، با دریافت نور اندکی که در محیط وجود دارد تصاویر را در هر زمانی از شبانه روز بطور رنگی و با کیفیت برای شما ضبط می کند. هایک ویژن، توزیع کننده برتر سیستم‌های حفاظتی و نظارت تصویری مدرن در سطح جهان، بیش از کارمند در سراسر جهان دارد و دارای قوی‌ترین تیم تحقیق و توسعه است. پرش تصویر در دوربین مداربسته، دلایل مختلفی دارد که قصد داریم در این صفحه، آن ها را بررسی کنیم.

هایک ویژن کالا دوربین هایلوک را با قیمت معتبر و مصوب دولتی اقدام هایک ویژن به فروش می‌کند. شرکت کمیران کمپانی تولیدکننده دوربین مداربسته چینی است که بسیار هم پرطرفدار است. هایک ویژن کالا دارنده نماد اعتماد الکترونیکی و به عنوان مرکز رسمی فروش برند دوربین نگرون فعالیت می‌کند. این کمپانی چینی برند اول دنیا در زمینه طراحی و تولید دوربین مداربسته و دستگاه ویدئو رکورد است. دوربین هایک ویژن تحت شبکه دسته ای از محصولاتی هستند، که برای انتقال تصاویر دوربین و ارتباط بین تجهیزات مداربسته از پروتکل های شبکه استفاده می کنند.

  • نکته دیگر اینکه هایک ویژن مدلی خاص از دوربین های خود را با ویژگی H265+ به بازار عرضه کرده است که نیمی از این دوربین ها دارای قابلیت استفاده از حافظه داخلی هستند.
  • جدیدترین دوربین مداربسته هایکویژن دارای فناوری های AcuSense AI و ColorVu در نور کم است.
  • این موضوع باعث شده است که برندهای با کیفیت شرقی و از جمله شرکت هایک ویژن بتوانند خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ای به ایرانیان عرضه کنند.
  • در این فروشگاه هر آنچه که در زمینه نظارت تصویر نیاز دارید در اینجا پیدا خواهید کرد.

در حال حاضر بالغ بر 7 سال تجربه مشاوره و فروش دوربین مداربسته هایک ویژن را دارد. محصولات ارائه شده در هایک ویژن سنتر با گارانتی رسمی پارس ارتباط و ماد طلایی است. ما تمام تلاش خود را داریم، تا محصولات هایک ویژن با بهترین گارانتی ممکن عرضه کنیم.

نقش ups و استابلایزر در عملکرد سیستم دوربین مدار بسته

هایک ویژن، نام یک شرکت تولید کننده ابزار و تجهیزات حفاظتی در کشور چین است که در سرتاسر دنیا شناخته شده است. شناخته شده ترین محصولات این شرکت را محصولات نظارت تصویری آن، یعنی دوربین های مدار بسته تشکیل می‌دهند. شروع فعالیت این شرکت، مربوط به سال ۲۰۰۱ است و در طول سالیان گذشته، موفق به کسب قسمت بسیار زیادی از بازار تجهیزات حفاظتی دنیا شده است و با همین هدف، روز به روز کیفیت محصولات خود را افزایش داده است.

دوربین آنالوگ هایک ویژن