همراه مطمئن اهل سفر: بررسی شارژر فندکی Apacer C320

بنابراین استفاده از شارژر سریع هیچ مشکلی برای باتری گوشی سایت fastcharger ایجاد نمی کند. بنابراین می توان گفت که تقریبا 65 درصد گوشی ها به جز آیفون از اسلات شارژ micro USB استفاده می کنند. در اینجا ما از گوشی سامسونگ گلکسی A51 و شارژر سریع رسمی خود سامسونگ و همچنین کابل USB-C استفاده میکنیم. اگر از پشتیبانی گوشی خود از فناوری شارژ سریع اطلاعی ندارید، به راحتی می توانید متوجه شوید. با این حال، اگر نمی دانید تلفن همراه شما سریع شارژ می شود و از این فناوری پشتیبانی نمی کند، کافی است شارژر گوشی خود را بررسی کنید. استفاده از اپهای مسیریاب هم باعث میشود که شارژ گوشی خود را سریع تر از دست دهیم که در چنین شرایط خرید شارژر فندکی موبایل مشکل ما را برطرف میکند. باید اینطور گفت که این شارژر دقیقا برای گوشی شما طراحی شده و از این بابت به شما اطمینان می دهیم که کاملا با گوشی شما سازگار است. این گوشی به واسطهی بهره گیری از اندروید خام تا حدود زیادی امکان شخصی سازی رابط کاربری را فراهم میکند. آداپتور شارژ این شارژر از فناوری فناوری Quick Charge ۳.۰ بهره گرفته و گوشی و تبلت را در زمان کمتر و به میزان بیشاری شارژ میکند.

نیاز به کابل و سیم را کاهش میدهد و استقلال شارژر را تثبیت میکند. حالت هواپیما همهی اتصالات بیسیم گوشی را به طور کامل قطع میکند که شامل اینترنت سیم کارت و وای فای میشود. در زیر بهترین برند شارژر فندکی بی صدا در گوشی را معرفی می کنیم. به نظر شما کدام گوشی ها شارژر بی سیم دارند ؟ کابل های جدیدی به نام کابل های شارژ مغناطیسی هستند که باعث می شود سیم های شارژر سامسونگ اصل با یکدیگر متفاوت باشند و برای شارژ باتری همه گوشی ها از همه سیم ها استفاده نشود. استفاده کرده اند، اکثر گوشی های میان رده و پرچمدار شرکت های تلفن از این کابل استفاده می کنند، مثلا Mi 9 یکی از این گوشی های هوشمند است.بد نیست بدانید که سریع ترین پورت USB دنیا متعلق به سونی است. نمی توان گفت فناوری شارژ سریع با افزایش توان ورودی به باتری گوشی نیز آسیب می رساند.

شارژر گوشی یکی از پارامترهای مهم ضروری موبایل شما کاربران است. شرکت ایکوو اخیرا تایید کرده که گوشی ایکوو 10 با شارژ سریع 120 واتی و ایکوو 10 پرو با فناوری شارژ سریع 200 واتی روانه بازار خواهند شد. شرکت انکر یکی از تولید کنندگان برتر لوازم جانبی است در دنیاست که محصولات با کیفیتی را روانه بازار می کند. در این روز بسیاری از علاقهمندان با تشکیل صفهای طولانی در برابر فروشگاههای اپل و شرکت ایتی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را میخرند. نشانههایی که به شما میگوید باتری موبایل باید تعویض شود گوشی موبایل شما اندرویدی است یا IOS ؟

از طر فی دیگر شارژر را برای استفاده به جا فندکی خواهیم زد. شارژر دیواری مستقیم به برق وصل می شود. با این حال، اعمال ولتاژ بیشتر باعث گرم شدن بیش از حد باتری می شود که باعث کاهش عمر باتری و یا حتی آتش سوزی می شود. وقتی گوشی شما حین شارژ بیش از حد داغ میشود احتمال منفجر شدن آن هم وجود دارد. هنگامی که به دنبال تهیه شارژر برای گوشی خود هستید، ممکن است در بازار سیاه شارژرهای تقلبی اپل را با قیمت 30 هزار تومن نیز پیدا کنید. بدنهی این شارژر فندکی ریمکس از پلاستیک ساخته شده و در برابر خطوخش مقاوم است. نوع دوم شارژر فندکی است.

این موضوع بخصوص برای برای دارندگان گوشی های برند آیفون بسیار اهمیت دارد! شارژر دیواری لوازم جانبی اصلی گوشی است زیرا در صورت تمام شدن باتری موبایل و تبلت شما اکثر کیس های کنترل معمولی یا دیجیتالی شما آسیب می بیند و تنها با یافتن آداپتور می توان این مشکل را حل کرد. USB Type C: این کابل یکی از جدیدترین انواع اسلات شارژ گوشی است که سرعت آن نسبت به دو مدل قبلی موثرتر است. یکی از دیگر ویژگیهای سری شارژر فست شارژ 65 وات با فناوری GAN شیائومی دارا بودن قابلیت شارژ ایمن است. از پرفروش ترین شارژر بی سیم اپل، شارژر بی سیم بلکین مدل F8M747bt می باشد. هر زمان احسساس کردید که شارژ گوشی شما خیلی آهسته انجام می شود، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که کابل یو اس بی را بررسی نمایید. در صورتی که تصمیم به شارژ مجدد دستگاه دارید، میتوانید گوشی را خاموش کرده تا بدین ترتیب، مدت زمان شارژ را کاهش دهید. شارژر بی کیفیت و غیر اصل جریان غیر استاندارد انرژِی به گوشی شما انتقال می دهد که نهایتا منجر به خرابی باتری شما می شود. برای خرید شارژر های اصلی موبایل باید به نکات هایی توجه کنید تا بهترین نوع را برای تلفن همراه خود انتخاب کرده باشید.

با استفاده از تلفن های همراه، شارژ باتری آن ممکن است تمام شود و برای روشن نگه داشتن آن و استفاده حداکثری از موبایل خود، باید شارژ شود. در این میان عامل مهم دیگری در کیفیت شارژ گوشی های هوشمند نقش بسزایی دارد و آن منبع شارژ یا به عبارت ساده تر شارژر است. گوشی های آیفون از شارژر های بی سیم تا 15 وات پشتیبانی می کنند . این شارژر دارای 5 نوع سیستم امنیتی است که می تواند نگرانی ها را در مورد آسیب رساندن به باتری موبایل و دیگر دستگاهها بکاهد. نکته دیگر در مورد این نوع باتری ها، شکل پذیری بیشتر آنها نسبت به مدل های دیگر است در واقع به هرشکل هندسی مورد نیاز می توان آنها را تبدیل کرد. برای شما است. برخی از سری با حفره های ایرانی سازگار هستند اما نمونه هایی نیز وجود دارد که برای استفاده از آنها باید مبدل سوراخ خریداری کنید که برای این مبدل ها هزینه بسیار کمی دارد.

اما بسیار مهم است که بدانید گوشی شما قابلیت شارژ سریع را دارد. اکثر گوشی های هوشمند جدید، به ویژه گوشی های سامسونگ و هواوی، از فناوری شارژ سریع و بی سیم پشتیبانی می کنند. جریان خروجی این پورت کم است و بنابراین برق کافی به کابل شارژر و سپس به گوشی منتقل نمی شود. با این شارژر شما نیازی به کابل نخواهید بود. عبارت Asaptive Fast Charge روی بدنه شارژرها نشان دهنده سازگاری با فناوری شارژ سریع است. تقریباً همه شارژرها دارای یک چیپست هوشمند هستند که به شما امکان دیدن خودکار را می دهد ، بنابراین می توانند ولتاژ و آمپر دستگاه شما را تشخیص دهند و همان را ارسال کنند ، به همین دلیل است که فشاری به باتری وارد نمی شود و باد می وزد شما با آن برخورد نمی کنید. شارژرهای بیکیفیت یا نامناسب میتوانند به به باتری گوشی آسیب بزنند و منجر به مشکلاتی همچون داغ کردن بیش ازحد یا باد کردن باتری گوشی شود. Micro USB: رایج ترین کابل شارژ یک پورت micro USB است که تقریباً 65 درصد از گوشی های اندرویدی از آن استفاده می کنند.

کابل و شارژر موبایل بسیار زیادی در بازار ایران وجود دارند که متاسفانه بعضی از آنها بی کیفیت و فیک هستند. مشکل اینجاست که برخی از آداپتورهای چینی و بی کیفیت کم و بیش آمپر و ولت را انتقال می دهند و هادی های ضعیف قادر به خاموش کردن اتوماتیک نیستند یعنی بعد از برق کامل به شارژ ادامه می دهند. این محصول دارای ولتاژ خروجی هزار میلی آمپر ساعت بوده و هم راستا با ۵ ولت خواهد بود. یکی این است که خود باتری کوچکتر است: 2518 میلی آمپر ساعت که نسبت به 2046 میلی آمپر ساعت در آیفون 11 پرو کمتر است.

همچنین یکی از دلایل دیگری که سبب خراب شدن باتری میشود، وضعیت بد ظاهری کابل شارژر است. به طور کلی 4 نوع شارژر اصلی موبایل در بازار وجود دارند. انواع مختلفی از سوکت ها وجود دارند که در بعضی از گوشی ها متفاوت هستند. مانند سوکت لایتنینگ که اپل این را برای گوشی های خود گذاشته بود. همچنین این شارژر فندکی با بهره گیری از فناوری CNC18 توانسته است ظاهر آلومینیومی زیبایی را ارائه دهد و با داشتن چراغ LED توجه بیشتری را در تاریکی خودرو به خود جلب کند. می تواند در انتخاب شارژر به شما کمک کند. وظیفه شارژر سامسونگ اصل این است که مقدار جریان و ولتاژ دریافتی را طبق استاندارد تنظیم کرده و سپس به گوشی شما منتقل می کند. اما شارژ نگهداشتن گوشی نیز میتواند دشوار باشد؛ زیرا شارژرهای معمولی شارژ سریع را ارائه نمیدهند و ما زمانی برای منتظر ماندن و شارژ شدن گوشی خود نداریم. در حقیقت شارژرهای موجود در جعبه این گوشیها کنار گذاشته شده و برای نماینده اپل از شارژر پرسرعت آیپد و برای شارژ شدن نماینده اچتیسی از شارژر Quick Charge 2.0 کوآلکام استفاده شده است. اما جدیدا اپل از سوکت تایپ سی برای گوشی های خود استفاده می کند .

این مدل از شارژر شیائومی با گارانتی اصالت و ضمانت تعویض 15 روزه بوده و قیمت آن به روز میباشد. بهتر است در مواجهه با مشکل فست شارژ گوشی، قبل از هر اقدامی کابل شارژر را با یک کابل شارژر مطمئن تعویض کنید تا از سالم بودن کابل خود اطمینان حاصل کنید. مانند شارژر اصلی آیفون، شارژر اصلی سامسونگ، شارژر اصلی شیائومی، شارژر اصلی هواوی و شارژر اصلی ال جی که بهتر است که از شارژر هایی که توسط سازنده های دیگر گوشی عرضه شده را استفاده نکنید. انواع مختلفی از کابل های شارژ در گوشی های موبایل وجود دارد و از نظر طراحی و ساخت کاملاً متفاوت هستند، به عنوان مثال آیفون های اپل از شارژر مخصوصی به نام لایتنینگ استفاده می کنند که در گوشی های اندرویدی قابل استفاده است، خیر، وجود دارد. پس علاوه بر شارژ کردن گوشی، می توانید به عنوان استند هم استفاده کنید.

قیمت شارژر سامسونگ اصل ارتباط مستقیمی با باتری تلفن همراه دارد. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی موبو تعمیر درب پشت گوشی موبایل و شارژر اصلی موبایل را با مناسب ترین قیمت همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش می رساند. وقتی گفته می شود باتری گوشی 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، به این معنی است که باتری آن 3 آمپر ساعت ظرفیت دارد. عموما این شارژر وقتی که در ماشین هستیم استفاده می شود. اما وقتی کابل شارژر را به آداپتور مناسب وصل کنید و آداپتور را به پریز برق وصل کنید، سرعت شارژ باتری افزایش می یابد.

البته اگر گزینه روشن و خاموش کردن عملکرد شارژ سریع را در تلفن همراه خود پیدا کردید، به این معنی است که گوشی شما از این فناوری پشتیبانی می کند. اگر بخواهیم سرعت شارژ باتری های لیتیومی گوشی های هوشمند را افزایش دهیم، باید ولتاژ و آمپر بیشتری به باتری اضافه کنیم. بنابراین، اگر شارژر رسمی ۲۰ واتی اپل را بخرید، آیفون ۱۲ با این شارژر از شارژر استاندارد ۵ واتی این شرکت تقریباً چهاربرابر سریعتر شارژ خواهد شد.توجه کنید به دلایلی که اشاره کردیم، شارژر ۲۰ واتی از تبلتهای بزرگتر آیپد پشتیبانی میکند؛ درحالیکه مدل ۵ واتی اینگونه نیست.این موضوع دربارهی درگاه شارژ لپتاپها نیز صدق میکند.