همه چیز درباره صرافی کوینکس که حتما باید بدانید احراز

توجه داشته باشید که تاریخ ارسال و نام «CoinEx» را روی کاغذ یادداشت کنید و رو به روی خود مقابل دوربین بگیرید. کاربران این صرافی علاوه بر بهره‌گیری از این استخر استخراج می‌توانند در جهت استخراج ابری نیز از آن استفاده کنند. نام، ایمیل و وب سایت من برای ارسال کامنت های بعدی ذخیره شود. در سال‌های اخیر مشکل امنیتی در فرایند معاملات این صرافی رخ نداده است. حال باید گزینه ” Account ” را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات برایتان بارگذاری شود. ابتدا بر روی گزینه ” Exchange ” که در تب های موجود مشاهده می فرمایید، کلیک کنید.

پایان ثبت نام و ورود به صرافی کوینکس

اگه به فردی ایمیل دادید، یا با لبتاب هم وارد شدید، با آنها چک کنید که درست باشه. در ادامه تمامی موارد بالا را در پوزیشن Short نشان می دهیم. اما سعی کنید همیشه از یک فیلترشکن استفاده کنید که از آی پی شما برای کوینکس شناخته شود تا هکرها شما را هک نکنند. بله هم در بخش اسپات، هم مارجین و هم فیوچرز شما می تونید حد سود یا حد ضرر هم بگذارید. چون bsc مشکلاتش زیاد شده، واسه همین ویدرا را کوینکس می بنده. فیلتر از طرف ایران شده و متاسفانه مجبورا باید با فیلترشکن وارد بشید.

همه چیز درباره صرافی کوینکس که حتما باید بدانید احراز

من خودم مثلا با دسکتاپ ثبت نام کردم، بعد با گوشی هم ثبت نام صرافی کوینکس وارد می شوم. چون وقتی با یکی ثبت نام کردید، یعنی مثلا با دسکتاپ ثبت نام کردید، با گوشی هم می توانید وارد شوید و برعکس. نه کوینکس را می تونید بدون فیلترشکن هم استفاده نمایید. فقط حواستون باشه اگر ولت سخت افزاری تهیه می کنید، حتما پشتیبانی هم برای شما داشته باشند.

دریافت جایزه صرافی کوینکس به مناسبت ۴ سالگی

توصیه می شود هیچگاه از لوریج های بالای ۲۰ در معاملات واقعی و حتی آزمایشی استفاده نکنید. در صورت استفاده از لوریج های بالا امکان لیکوئید شدن زیادتر شده و کوچکترین نوسانات قیمتی باعث ضرر و زیان های زیادتری می شود. در صورتیکه در یک روز معاملاتی سود بسیار خوبی کسب کردید و آنقدر ریسک پذیر هستید که تمام سود خود را وارد معامله کنید، مجاز به استفاده از لوریج ۲۰ خواهید بود. در اینصورت خود را محک می زنید و با لوریج ۲۰ سود بیشتری کسب می کنید و اگر هم نتیجه نداد و لیکوئید شدید تنها سود خود را از دست داده اید و به اصل سرمایه شما خدشه ای وارد نشده است. بنابراین اکیدا توصیه می شود تنها از لوریج های ۳ و ۵ و با ایجاد شرایطی که گفنه شد نهایتا تا لوریج ۱۰ پیش روید. کار با معاملات آتی یا فیوچرز بیت کوین ممکن است در نگاه اول، آسان به نظر برسد اما به دلیل کارمزدهایی که در پی دارد، سرمایه گذاران به دنبال بازده زیاد از معاملات با لوریج بالا هستند.

پس از ورود رمز عبور در کادر اول و ورود مجدد آن به‌منظور اطمینان از صحت اطلاعات ورودی در کادر دوم، رمز شما را تغییر خواهد داد. همان‌طور که قبل هم گفته شد، رمز عبور باید شامل اعداد، حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و یک سمبل باشد. اگر قصد دارید بدانید Anti-phishing Code چیست؟ بهتر است آن را با مثالی ساده بیان کنیم.

این سفارش در پایین صفحه و در قسمت Stop order ها قرار می گیرد. یعنی هر دو حالت را برای پوزیشن خود در نظر گرفته ایم. هم حالتی که قیمت رشد داشته و در جهت پوزیشن و پیش بینی ما حرکت کند و پوزیشن لانگ به تحقق برسد که در عمل پوزیشن Sell را داریم. هم در حالتی که قیمت نزول کرده و پیش بینی ما درست از آب در نمی آید که از Stop Limit استفاده می شود. در این مرحله باید در کادر زیر confirm Email کشور ایران( یا هر کشوری که ساکن هستید ) را پیدا کنید.(توجه کنید که کد کشور ایران ۹۸+ است). سپس در کادر زیر Enter Mobile باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا از صرافی کوینکس برای شما پیامک ارسال گردد.

بعدا مشکلی به وجود نمی آید چون ایران را در قوانین اش تحریم نکرده. اما الان مشکلی نداره، چون برای احراز هویت هم آخرش شما مدارک ایرانی ارسال می کنید. اکنون باید رمز عبور یک‌بار مصرف ۶ حرفی خود که یا در نرم افزار گوگل آتنتیکیتور شما وجود دارد یا به موبایل شما پیامک می شود را وارد کنید. و بعد در قسمت Actual باید مقدار یا تعداد ارزی که می خواهید ارسال کنید را وارد نمایید و در نهایت روی گزینه submit کلیک می کنید.