ورود به صرافی کوینکس Coinex -ایران ارز دیجیتال

با کشیدن اسکرول پایین به سمت راست نیز می توانید درصد سرمایه تان که می خواهید با آن پوزیشن باز کنید را مشخص سازید. برای بدست آوردن توکن کوینکس کافی است که مقداری ارز دیجیتال را که در کیف پول خودتان دارید به توکن کوینکس تبدیل کنید و در کیف پول آن نگهداری و ذخیره کنید. برای مثال اگر صرافی شما از جفت ارز بیت کوین / اتریوم پشتیبانی نماید، برای تبدیل بیت کوین به اتریوم نیازی نیست که ابتدا آن را به تتر و سپس به اتریوم تبدیل کنید. در قسمت Limit و Amount باید قیمت و مقدار خرید را وارد نمایید اما سفارش شما تحت شرایطی در فهرست سفارش ها قرار می گیرد که آن قیمتی است که در بخش Stop وارد می کنید. سپس بر روی گزینه “Settings” موجود در مقابل آن کلیک کنید. در قدم بعدی با وارد کردن کد تأیید ارسالی به ایمیل، آدرس ایمیل خود را نیز تأیید کنید.

چرا نباید به کوینکس صرافی کوینکس اعتماد کنیم؟ در باکس جستجو SHIB وارد می کنیم. پس از ورود به این صفحه با وارد کردن اطلاعات حساب، وارد اکانت کوینکس خود شوید. زمانی که با موفقیت وارد حساب کاربری خود در صرافی کوینکس میشوید، کوینکس به صورت خودکار از طریق پیامک یا ایمیل آدرس «IP»، زمان و مکان ورود به حساب کاربری را به شما اطلاع میدهد. با اسکرول کردن موس خود به پایین صفحه بروید و بر روی Spot کلیک کنید؛ با کلیک کردن بر روی Spot، 4 حالت برای شما نمایش داده میشود. زمانی که احراز هویت دو عاملی را در حساب کاربری خود فعال کنید، «ورود»، «ترید»، «تغییر رمز عبور»، «برداشت» و «تغییر API Keys» تنها از طریق تایید احراز هویت دو عاملی امکانپذیر میشود. 1- خب بعد حالا موقع تایید ایمیل هستش.

این به این معنا نیست که شما بی حواسی بخرج دهید!

این کد را در کادر مشخص شده تایپ کنید. این کد را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس بر روی گزینه “Next” کلیک کنید. کلیک کنید تا یک پیوند منحصربهفرد را در کارت ویزیت خود آماده کنید. پشتیبانی از زبان فارسی خود مزیت های دیگری را نیز برای کاربران ایرانی به دنبال دارد. به دلیل اینکه زبان این صرافی فارسی هست این قسمت ها رو میتونید خودتون هم تشخیص بدید. مهمترین مزیت این صرافی برای هموطنان، ارائه رابط کاربری با زبان فارسی و سرویسهای گوناگون به کاربران ایرانی است.

Anti phishing code یا کد ضد فیشینگ یک ویژگی امنیتی ارائه شده توسط صرافی Coinex بوده و برای پشتیبانی از امنیت دارایی کاربران طراحی و اجرا شده است. بر اساس این ویژگی کاربران میتوانند یک کد ضد فیشینگ شخصیسازی شده را به حساب کاربری کوینکس خود اضافه کرده و امنیت آن را افزایش دهند. پس از آن از طریق گوشه بالا سمت راست تصویر بر روی گزینه “Account” کلیک کنید. از طریق منوی موجود در گوشه بالا سمت راست صفحه بر روی گزینه “Account” شوید.

بعد از این مرحله حالا باید کد 2FA رو وارد کنید و سپس تایید ایمیل کنید تا رمزارز برای مقصد شما ارسال بشه. در این مرحله کد تأییدی به شماره تماس شما پیامک میشود. این امر سبب میشود تا بتوانید ایمیلهای اصلی را از ایمیلهای کلاهبرداری فیشینگ تشخیص داده و بهاینترتیب از حساب کاربری خود محافظت کنید. با فعالسازی این کد، ایمیلی حاوی کد ضد فیشینگ از طرف صرافی به شما ارسال شده و این امکان را فراهم میکند تا برای جلوگیری از کلاهبرداریهای فیشینگ اعتبار ایمیل دریافت شده مورد بررسی قرار گیرد. پس از ورود به این گزینه منویی مانند تصویر بالا به شما نمایش داده میشود. از جانب صرافی Coinex کد تأییدی به آدرس ایمیل شما ارسال میشود. این به این معنا نیست که شما بی حواسی بخرج دهید! در قسمت Coin نوع ارز که می خواهید انتقال دهید و در قسمت Amount میزان دارایی خود را مشخص کرده و روی Transfer کلیک کنید.