وکیل خانواده ره جویان عدالت

لازم به ذکر است قانون اجازه توافق در بسیاری از موارد فوق را به زوجین داده است و همین امر سبب تحکیم روابط زن و مرد می شود. دادداک در معرفی وکلای متخصص خانواده در کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج) نهایت دقت و امعان نظر را داشته و سعی شده حتی المقدور وکلایی را معرفی نماید که مدیران دادداک شخصاً افتخار حضور در کلاسهای ایشان را داشته اند. جهت تقدیر از ایشان و نیز بهره مندی هموطنان عزیز ساکن در کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج) از این وکلای برجسته، نام ایشان در سایت آورده شده است.

به به غیر از ارائه مشاوره های متعدد، بخشی از اقدامات وکلای وکیل سرا، وکالت دعاوی دادگستری در موضوعات عمومی و تخصصی می باشد که تقریباً شامل اکثر موضوعات حقوقی در حوزه های مختلف و اغلب، در دادسراها و دادگاههای تهران می باشد. به طور قطع یک وکیل خانواده نمی تواند به پرونده های خانواده ، تحت عنوان یک پرونده حقوقی نگاه کند چرا که بر قرار نکردن صلح میان زوجین ( در برخی موارد ) ممکن است به فرزند یا فرزندان مشترک زوجین و یا حتی خود زوج و زوجه ، آسیب های جدی وارد کند . در این نوع طلاق تمام چیز به موافقت خانم و شوهر بستگی دارد و اغلب خانـم و شوهر پـس از توافق در مـوارد مربوط به زندگـی مشترک از جمله مهریه، نفقه، جهیزیه و موقعی داشتن فرزند مشترک حضانت فرزند، برای طلاق توافقی اقدام میکنند. گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که وکیل خانواده در موسسه حقوقی تهران وکیل به صورت کاملا تخصصی مسلط به تمامی حوزه های مرتبط با خانواده است و این بیانگر این موضوع است که خیال شما میتواند از بابت انجام امور مرتبط با خانواده در تمامی دادگاه های کشور به کمک وکیل خانواده تهران وکیل راحت باشد.

حقوق خانواده و دعاوی خانوادگی دعاویی هستند که به موضوعات خانواده مانند طلاق، دعاوی راجع به ازدواج، مهریه، نفقه، حضانت فرزندان، استرداد جهیزیه، عده طلاق، رجوع از طلاق، دعاوی در دوران نامزدی و … می پردازد. بنابراین به وکیلی که در این امور به طور حرفه ای فعالیت می کند و تمرکز خود را دعاوی خانوادگی قرار داده باشد، وکیل خانواده می گوییم. وکیل خانواده در تهران در خصوص ماده 1062 قانون مدنی، شرط وقوع ازدواج را، ایجاب و قبول به الفاظی که صریحاً دلالت بر قصد ازدواج نماید، می‌داند.

وکیل خانواده ره جویان عدالت در فرهنگ و سنت ما ازدواج , خانواده امور مقدسی هستند از همین رو احادیث و روایات زیادی در باب تشکیل خانواده و ازدواج وجود دارد که هر یک به تنهایی اهمیت خانواده را نشان می دهد . همانطور که در بالاتر گفتیم وکیل خانواده می تواند در تمامی امور مربوط به قوانین خانواده اعم از ازدواج، طلاق، قیومیت و … به عنوان مشاوره حقوقی یا وکیل قانونی به ما کمک کند. دادگاه با تعیین جلسه رسیدگی و دعوت از طرفین ابتدا با احراز زوجیت و ملاحظه سند ازدواج یا رونوشت آن نسبت به تحقیق در خصوص منزل مشترک و اثاث البیت اقدام می نماید و در صورتی که تمام شرایط و مقدمات تمکین فراهم باشد از زوجه در خصوص علت ترک زندگی مشترک و یا عدم تمکین تحقیق می نماید. شاید پیدا کردن یک مشاور و وکیل خانواده در ابتدای امر قدری پیچیده باشد و یا حتی ندانید به کدام وکیل پایه یک دادگستری در برخورد با مشکل خانوادگی خود رجوع کنید.

چنین وکیلی از آخرین تغییرات آیین نامه ها و قوانین ، آگاه است و در نتیجه بهتر می تواند از موکل خود در این پرونده ، دفاع کند و در نهایت پرونده مذکور را ، به هدف مطلوب موکل برساند . مهریه شرعی همان است که در ضمن عقد مشخص شده و افزایش آن بعد از عقد شرعا صحیح نیست و حتی اگر در اقرارنامه جداگانه افزایش پیدا کرده باشد صرفا یک تعهد جدید می باشد که بر دوش مرد است . گواهی ای است مبنی بر اینکه صاحب شناسنامه،سابقه ازدواج نداشته ویا ازدواج واقع شده منجربه جدایی براثر طلاق،فسخ نکاح،بذلیا انقضاء مدت در ازدواج منقطع و فوت همسرشده باشد. به طور مثال زن مجبور به بخشيدن مهريه يا نفقه ي خود شده است كه هردوي اينها از مهم ترين حقوق يك زن هستند. بعد از این که درباره وکیل مناسب به نتیجه رسیدید درباره هزینه‌ها هم باید با او توافق کنید. البته کانون وکلا برای هر پرونده تعرفه‌ی مشخصی دارد ولی به هر حال همه چیز قابل چانه زنی است.

معمولا وکلا دوست ندارند در کار همکار خود دخالت کنند، اما این حق شماست که نظرات مختلف را درباره پرونده جویا شوید. از این نظرات یادداشت بردارید، ممکن است جایی به کمک شما یا وکیلتان بیاید. چه بسا گاهی حکمی از دادگاه بدوی توسط افراد اخذ گردد ولیکن به دلیل اینکه به صورت صحیح صادر نشده ، در مراجع عالی تر قضائی تهران نقض گردد و موجب از دست رفتن زمان ، هزینه و حق افراد گردد . بخصوص اینکه دادگاه ها در زمان محدود خود با حجم انبوه پرونده ها مواجه هستند و حضور یک وکیل با تجربه ، مساعدت به دستگاه قضائی نیز محسوب می گردد.

از طرفی دیگر باید دقت داشته باشید که معمولا وکیل تخصصی خانواده، سال های زیادی وکالت پرونده های خانوادگی را بر عهده گرفته است و دارای تجربه کافی در این زمینه می باشد. یکی دیگر از مسائل مهم در مورد وکیل خانواده سایت تهران طلاق این است که شما صرفاً محدود به مرکزیت کشور نیستید. می‌توانید در موارد مشاوره طلاق از سوی زن، دادخواست طلاق توافقی زوجین و طلاق از سوی مرد بنا به دلایل مختلف اقدام کنید. به‌هرحال در پرونده‌های طلاق موضوعات مهمی نظیر نفقه، مهریه، اجرت‌المثل و حضانت بچه وجود دارد. احتمالاً وکیل آن را به شما پیشنهاد خواهد کرد و در نهایت اگر نظر شما خنثی باشد و یا این که در این مورد اطلاعات نداشته باشید. این سؤال ایجاد می‌شود که آیا می‌توانند از خدمات مشاوره وکیل خانواده تلفنی و یا آنلاین استفاده کنند؟ بله بارها خاطرنشان شده‌ایم که رسیدگی به انواع دعاوی خانوادگی مدنی از سوی مؤسسه تهران طلاق امکانپذیر است.

  • بالاخره زوجین وقتی تصمیم به جدایی می‌گیرند باید مسئولیت و وظایف نگه‌داری از بچه را تعیین کنند.
  • اکثر خانواده‌های ایرانی اثاث ضـروری برای زندگـی (جهیزیه) را به دختر می‌دهند تا به مسکن شوهرش ببرد که این رسم بنا به دلایل اجتماعی و ضمناً به منظور تهیه اعتبار و فراهم آوردن استقلال مالی برای خانـم به وجود آمده می باشد.
  • تشخیص موضوع بسیار مهم است؛ اگر موضوع به درستی تشخیص داده شود، یافتن و انطباق حکم آسان خواهد بود.
  • اگر مهریه عندالاستطاعه باشد خانـم برای مطالبه این مهریه می بایست ثابت نماید که آقـا توانایی مالی برای پرداخت مهریه دارد و چنان چه آقا مال و اموال و یا دارایی نداشته باشد زوجه جدای از این که نمیتواند این مهریه را از آقـا دریافت کند رأی جلب شوهرش را هم نمیتواند بگیرد.