پله برقی عمومی چین تولید کنندگان ، تامین کنندگان ، کارخانه FUJI

پله برقی عمومی چین تولید کنندگان ، تامین کنندگان ، کارخانه FUJI برای محاسبه پاگرد باید فاصله دیوار جلو پله برقی تا آخرین پله افقی در نظر گرفته شود؛ در صورتی که این فاصله ۲۰۰ سانتی متر باشد، عرض پاگرد حداقل دو برابر می شود. مجموعه کتاب های راهنمای جامع نصب آسانسور و پله برقی و راهنمای جامع سرویس آسانسور و پله برقی منتشر شد. انتخاب محل قرار گیری پله برقی به گونه ای که افراد برای سوار و یا پیاده شدن دچار مشکل نگردند و دسترسی به پله برقی در ساختمان نزدیک و مناسب باشد. به طور معمول در موتورهایی که در پله برقی استفاده می شود موتور با گیربکس کوپل می شوند و در نهایت نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی تبدیل کرده و با استفاده از این نیرو پله برقی به حرکت در می آید و جابجایی افراد را انجام می دهد. پله برقی که در داخل ساختمان ها و مراکز تجاری و غیره نصب و راه اندازی می گردد، که indoor نیز نامیده می شود.

جهت مشاوره یا پرسش سوالات خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

پله هایی که برای محیط های عمومی به کار برده می شود تحمل وزن بیشتری دارد و تقویت شده است. پله برقی دارای اجزا و قطعاتی است که پس از مدتی عمر مفید آن تمام شده و مستهلک می شود.بنابراین سرویس پله برقی و نگهداری از آن امری مهم است تا حدالامکان با پله های خراب مواجه نشویم…. طی سالیان اخیر، ابداعات مختلفی توسط تولید کنندگان پله های برقی صورت گرفته است. بعنوان مثال پله برقی مارپیچی که توسط یکی از سازندگان ابداع و نصب گردیده است. این ابداعات همگام با گسترش صنعت و تغییر ذائقه بازار صورت گرفته و ادامه خواهد یافت.

انواع آسانسور برای ساختمان‌های تجاری

به هر حال مردم باید مراقب باشند لباسهایشان، بند کفش شان، موهای بلندشان و جواهرشان و دیگر وسایلشان در پله برقی گیر نکند. بررسی وضعیت سیم کشی ها در چاهک آسانسور ( تمامی سیمهای مربوطه باید در خرطومی قابل انعطاف قرار بگیرند و داکتها باید دارای روکش بوده و تنها بر روی دیواره ها در آسانسور به کار روند. آسانسور می تواند فقط 10 تا 15 نفر را به طور همزمان حمل کند.اما پله برقی می تواند بیش از 20 نفر را به طور همزمان حمل کند. خود پله ها جامد بوده و بصورت یکپارچه و طی عملیات دایکاست از جنس آلومینیوم ساخته می شوند.

این شرکت در سال های اخیر موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی نیز شده و توانایی صادرات محصولات خود به کشور های مختلف را نیز دارد. شلنگ های هیدرولیک و شلنگ های پنوماتیک از اجزای کاربردی و ضروری سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک کلیک کنید هستند. اجزای مختلف این سیستم ها توسط شلنگ به خطوط اصلی انتقال مایع یا گاز متصل می شوند و لازم است که این شلنگ ها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشند. همچنین جنس بدنه داخلی و خارجی این شلنگ ها نیز می بایست به گونه ای طراحی و تولید شود که در برابر محیط های خورنده، مرطوب و آلوده، دچار سایش یا خوردگی نشوند.

  • این ماشین تشکیل شده از دو پلتفرم بالا و پائین که توسط یک خرپای فلزی بهم متصل هستند.
  • توجه داشته باشید که پله های افقی در ابتدا و انتهای مسیر نیز جزء طول مفید پله برقی هستند.
  • با مراجعه به بخش دریافت خدمات مشاوره فنی و تماس با کارشناسان فروش وب‌سایت لاران صنعت، می توانید اطلاعات لازم را راجع به مشخصات فنی این تجهیزات و کاربرد آنها کسب نمایید و خریدی آگاهانه و مطلوب را انجام دهید.
  • خصوص دربهای اتومات باید یک سینی در پایین درب طبقه در قسمت دیواره چاهک آسانسور تعبیه گردد.

از طرف دیگر در گذشته قیمت موتورهای گیربکسی نسبت به موتورهای گیرلس ارزان تر بوده‌است و این خود دلیلی بود تا موتورهای گیربکس مورد توجه بسیاری از شرکت های نصب قرار گیرند. اما امروزه با توجه به حضور موتورهای گیرلس ارزان اما با کیفیت در بازار میتوان این مزیت رقابتی را نیز از دست رفته دانست. پله های برقی دارای موتور الکتریکی هستند و به گونه ای طراحی می شوند که روی تیرهای اصلی ساختمان، بدون نیاز به جوشکاری یا پیچ و پرچ نصب می شوند. پله های برقی را از نظر نوع کاربرد، محل نصب و نوع طراحی به دسته های مختلفی تقسیم می کنند. در ادامه می توانید در مورد انواع پله برقی بر اساس کارکرد و موارد مهم در استاندارد آن مطالعه بفرمایید.

تجارت خارجی و صنعت آسانسور ترکیه