آشنایی با نرم افزار اکسل آموزش 365 | آموزشگاه آپادانا تبریز

همانطور که در بخش گزاره‌های عمومی در اکسل گفتیم، فرمول‌ها و توابع بسیار زیادی برای استفاده در این نرم‌افزار وجود دارند. توصیه می‌کنیم که حتما همه‌ی آن‌ها را از تب Formulas مورد ارزیابی قرار داده و کار با آن‌ها را یاد بگیرید. از هر روشی که پیش بروید، همه‌ی اعدادی که در ستون، سطر یا سلول اعمال شده وارد شده به قالب بندی مد نظرتان تغییر خواهند کرد. در سمت چپ نوار فرمول، جعبه‌ای برای وارد کردن نام مشاهده می‌کنید.

تعیین دقیق تعداد کاراکتر در سلول Excel

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که اکسل را ازکجا شروع کنیم و برای یادگیری اکسل چقدر زمان لازم است ؟! در فصل اول به آشنایی با نرم افزار اکسل می پردازیم و با نصب و اجرای این صفحه گسترده در انواع ویندوز عامل ها آشنا می شویم و همینطور کار با ابزار help را یاد می گیریم. مدیریت فایل در این نرم افزار از پایه ترین مواردی است که نباید در یادگیری آن تنبلی کرد زیرا امکان دارد در پروژه های بزرگ تر به مشکل بر بخورید.

  • حالا با کلیک کردن بر روی تب File روی گزینه Save as کلیک کنید و در هنگام ذخیره سازی فایل آنرا با فرمت Excel Template ذخیره کنید.
  • در ایران سایت های کاریابی و آژانس های کاریابی مختلفی وجود دارند که فرصت های شغلی مرتبط با اکسل را تبلیغ می کنند.
  • شما با مشاهده فیلم آموزش سریع اکسل رایگان و آموزش نسخه پولی میتوانید از خدمات پشتیبانی ما بهره مند شوید و سوالات تان را مستقیما از اساتید ما بپرسید و در سریع ترین زمان پاسخ بگیرید.
  • برای اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید به صفحه رسم نمودار در اکسل مراجعه کنید.
  • فورمول و توابع، صفحه اصلی اکسل و سلول ها جزو مهمترین اصطلاحات این برنامه است که با شناخت آنها میتوانید به راحتی از اکسل استفاده کنید.

آشنایی با نرم افزار اکسل آموزش 365 | آموزشگاه آپادانا تبریز مهمترین مزیت آموزش حضوری اکسل در آموزشگاه آریا تهران این است که هم میتوانید در کلاس های عمومی و خصوصی شرکت کنید و در صورتی که سوالی برای شما مطرح شد میتوانید در همان زمان از استاد تان بپرسید و مشکل را رفع کنید. همانطور که در بالا توضیح داده شد برای آموزش اکسل کامپیوتر به صورت حضوری چه در سطح آموزش مقدماتی اکسل چه در سطح آموزش اکسل پیشرفته باید به خود کلاس مراجعه کرده و در سر کلاس حاضر شده و ‏ اکسل را به صورت کامل آموزش ببینید. آموزش پیشرفته اکسل به شما کمک میکند به مباحث تکمیلی مسلط شده و به عنوان یک حسابدار حرفه ای وارد بازار کار شده و از همان ابتدا کسب درآمد بالایی از این راه داشته باشید. برنامه‌ی Excel علاوه بر فرمول‌ها و توابع، قابلیت‌های دیگری برای سازماندهی صفحات و مدیریت آن‌ها ارائه می‌دهد. همچنین امکاناتی نظیر جستجوی اطلاعات و مرتب‌کردن داده‌ها، به سهولت کار با داده‌هایی با حجم بالا کمک می کند.

حروف الفبا معمولاً به ستونها و اعداد معمولاً به سطرها اختصاص داده می شوند. آدرس یک سلول با حرف نشان دهنده ستون و شماره نشان دهنده یک سطر داده می شود. آشنایی با ساختار توابع و فرمول نویسی در اکسل اصول خیلی مهمی داره که حتما باید به آنها مسلط باشید پس حتما این مقاله ۴ قسمتی رو راجع به این موضوع بخونید.

کاربرد اکسل در حسابداری

فایل آموزشی اکسل یکی از بهترین روش های آموزشی میباشد که میتواند به تسلط افراد به نکات اموزشی کمک کند و در آموزشگاه آریا تهران این ابزار آموزشی با بالاترین کیفیت در اختیار کارآموزان اموزس اکسل قرار میگیرد. البته لازم به ذکر است دانلود آموزش اکسل مقدماتی رایگان آریا تهران در قالب فیلم آموزش اکسل مقدماتی و مقالات متنی در این صفحه منتشر شده است و شما میتوانید با مشاهده این مجموعه آموزش اکسل مقدماتی رایگان اطلاعات اولیه را در مورد کار با نرم افزار اکسل کسب کنید. اگر به دنبال بهترین مرجع آموزش سریع اکسل هستید و میخواهید بدون هیچ پیش نیازی کار با نرم افزار اکسل را با کمترین هزینه یاد بگیرید این صفحه بهترین منابع آموزشی تخصصی اکسل را در اختیار شما قرار داده است. ما در این صفحه فیلم آموزش اکسل از مقدماتی تا پیشرفته را تهیه کرده ایم که میتوانید با مشاهده این فیلم های آموزشی هرآنچه نیاز بازار کار اکسل است را یاد گرفته و به راحتی از مهارت های کسب شده خود کسب درآمد کنید. ویژگی منحصر به فرد آموزش اکسل برای کارهای اداری آموزشگاه آریا تهران مناسب بودن قیمت دوره و بهره مندی از حضور برترین اساتید کشور میباشد.