طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با مدل 1403 + جدول جماران خبر فارسی | kamapress

طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با مدل 1403 + جدول جماران خبر فارسی | kamapress

از طرفی هر یک از این برندها خودروهای مخصوص خود را عرضه می­کنند بنابراین پیش از خرید باید تعیین کنید که قصد خرید کدام مدل خودرو را دارید. به گزارش شهر بورس به نقل از جماران جزییات طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳ اعلام شد. بدنه این خودرو حاصل طراحی شرکت ایتال دیزاین ایتالیا است و طرح داخلی آن از خودروهای تندر 90، پراید و ریو الهام گرفته شده‌است.

آغاز فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو اسفند 1402 + جدول و شرایط

البته به این نکته هم توجه داشته ­باشید که بسته به مرکز خرید مورد نظر، فروشنده می­تواند اصول دیگری را نیز برای فروش محصول خود وضع کند. اما به طور کلی از مهم­ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می­توان به تحویل فوری اشاره کرد. همچنین تعیین بازه زمانی پرداخت اقساط بسته به میل مشتری، دیگر نکته حائز اهمیت است. طرح فروش اقساطی ایران خودرو مخصوص افرادی خواهد بود که نسبت به ثبت نام خودروهای نام‌برده شده در سامانه یکپارچه خودرو اقدام نموده و واجد شرایط تخصیص خودرو باشند.

آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو با چه شرایطی عرضه شوند که ما از آن به عنوان “بهترین” یاد می‌کنیم؟ در ادامه با پاسخ این سوال همراه شما هستیم. اگر به‌دنبال خرید اقساطی ایران خودرو هستید، بهترین بستر برای شما با حداقل پیش پرداخت، اقساط بلند مدت و تحویل فوری مهیاست. اگر هم پول کافی برای شرکت در طرح فروش انواع محصولات ایران خودرو را دارید، کافی است با مدیران سایا خودرو پای میز معامله بنشینید تا با قیمت واقعی، تحویل فوری و مشاوره رایگان پیش از خرید، ماشین دلخواهتان را به خانه ببرید.

فوری؛ فروش فوق‌العاده ایران خودرو آغاز شد

اما به لطف برند جدید فونیکس، دو اتفاق خوب دیگر هم می‌تواند رخ دهد؛ اتفاق اول این است که حالا مدیران خودرو می‌تواند طیف قیمتی محصولاتش را گسترده‌تر کند. مثلا به موازات تیگو 7 پرو، این شرکت می‌تواند به عرضه تیگو 7 معمولی با برند MVM هم ادامه دهد. یا مثلا به موازات عرضه تیگو 8 پرو، می‌تواند تیگو 8 معمولی را هم بفروشد. این استراتژی، دقیقا همان چیزی است که چری هم‌اکنون در بازار چین، مشغول انجام دادن آن شده و بعید نیست که برای بازار ایران هم چنین لیست قیمت ایران خودرو اقساطی تصمیمی بگیرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید در مجموع تعداد خودروهای عرضه شده از سوی مدیران خودرو در این طرح محدوده است. تیگو 8 پرو e پلاس در مقایسه با سایر محصولات با تعداد کمتری عرضه می‌شود.

ایران خودرو اعلام کرد، پس از پایان تعطیلات نوروزی فراخوان متقاضیان پارس را ادامه خواهد داد. مدیران خودرو نام این برند جدید را فونیکس (Fownix) گذاشته که با کلمه Phoenix یا همان ققنوس افسانه‌ایی، تقریبا هم‌آوا بوده اما ظاهرا بدلایل بازاریابی، نحوه نوشتار انگلیسی آنرا تغییر داده است. فروش محدود خودروهای فرداموتورز با قیمت های سال ۱۴۰۲ به صورت محدود انجام می‌شود. خودرو در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک به مشتری ارائه می‌شود و مشتری تا زمان اتمام اقساط، حق فروش یا تعویض خودرو نخواهد داشت. مشتری می‌تواند پرداخت اقساط را به صورت یک ماهه یا دوماهه انجام دهد و برای این کار باید از چک صیادی استفاده کند.

  • در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.
  • جی پلاس، مدیران خودرو در نظر دارد از ساعت 15 امروز شنبه 18 فروردین ماه 1403 فروش نقد و اقساطی برخی از محصولات خود را آغاز نماید.
  • این شیوه اجازه می‌دهد تا خریدارانی که منابع مالی کافی برای خرید نقدی ندارند، به راحتی به خودروی مورد علاقه‌شان دست پیدا کنند.
  • سوالی که اینک پیش می‌آید اینکه آیا مجموعه‌ای وجود دارد که هم با بهترین شرایط اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو کند و هم بستری برای خرید نقدی محصولات این کمپانی به‌شرط تحویل فوری فراهم کرده باشد؟!
  • علت تفاوت قیمت محصولات ایران خودرو در بازار و کارخانه می‌تواند به عوامل مختلفی برگردد.