حمل دریایی از سراسر دنیا شرکت کشتیرانی خادم لجستیک استعلام سریع بار دریایی | transemartlogistics

حمل دریایی از سراسر دنیا شرکت کشتیرانی خادم لجستیک استعلام سریع بار دریایی | transemartlogistics

برخی از بنادر امکان ارسال مستقیم بار به بندر شهید رجایی و دیگر بنادر ایران را transemartlogistics ندارند. ابتکار ترابر آماده است تا در این خصوص مشاوره و همکاری لازم را با مشتریان گرامی صورت دهد. علاوه براین ، برچسب گذاری کالاهای شکننده در قسمت خارجی بسته بندی به حفظ بهتر و بیشتر محموله کمک خواهد کرد ، و در هنگام جا به جایی و حمل و نقل این بارها ، احتیاط و مراقبت بیشتری صورت می گیرد .

  • یکی از اصلی ترین معایب این روش که بسیاری از افراد را از آن منصرف می کند، زمان زیادی است که در این روش نیازمند می‌باشد و مواردی از جمله شرایط جوی و باد و طوفان بر روی زمان انتقال کالا تاثیر می‌گذارد.
  • برای مثال بنادر چابهار ،بندرعباس و امام خمینی ، جزء این بنادر هستند.
  • انواع کانتینرهای 20،40 و 45 فوت معمولی، یخچالی و ایزوتانک را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.
  • هزینه معطلی کشتی، دموراژ نقطه مقابل دیسپاچ است بدین معنی که چنان چه حد نصاب بارگیری و تخلیه کمتر از میزان پیش‌بینی شده در قرارداد باشد زمان معطلی بعنوان جریمه از طرف صاحب کالا پرداخت خواهد شد که اصطلاحاً دموراژ نامیده می‌شود.
  • طول یک کانتینر ۲۰ فوتی ۶ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲.۳۰ متر است.

بنابراین بهتر است بسته بندی کالا را به شرکت های مخصوص در این زمینه بسپارید تا خیالتان از این بابت راحت باشد . برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان وارد تماس با جهان کالا شده یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا از مشاوره متخصصین ما برای حمل اثاثیه منزل خود به هر کشوری که می خواهید بهره مند شوید. این موضوع یک مزیت عمده دارد که باعث میشود استفاده از کانتینرها در کشتی های دریایی ، کامیون ها ، کشتی های داخلی و واگن های قطار صورت گیرد و مشکلی بابت اندازه پیش نیاید.

حمل بارهای عمده Break Bulk

خدمات کارآمد در این حوزه موجب تاثیر گذاری مثبت در امر تجارت بین المللی می‌شود. حمل دریایی بین المللی اگر به شکل درستی در ایران صورت پذیرد موجب افزایش تجارت بین المللی ایران و افزایش حجم صادرات کالای دریایی خواهد شد. موضوع حمل و نقل دریایی بین المللی به دلیل تاثیر گذاری در قیمت تمام شده کالاهایی که از طریق باربری دریایی منتقل می‌شوند و در تجارت آزاد و رقابتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مزایای حمل بار با کشتی

حمل‌ و نقل دریایی به دلیل تأثیرگذاری بر قیمت تمام‌شده کالا در کشورها جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر روش‌های حمل ‌و نقل دارد. از آنجایی که نرخ حمل و نقل برای FCL پایین تر است، ممکن است ارزش استفاده از یک کانتینر کامل را داشته باشد، زمانی که محموله شما به اندازه کافی بزرگ شد، حتی اگر کالای شما یک کانتینر کامل را پر نکند. نقطه اوج برای ارتقاء از LCL به FCL (کوچکترین ظروف با اندازه 20 فوتر است) چیزی در حدود 15 متر مکعب است. ازدحام بندر، تاخیر در گمرک و شرایط بد آب و هوایی معمولاً روزهای بیشتری را به حمل و نقل دریایی نسبت به حمل و نقل هوایی اضافه می کند. تا به امروز، فناوری ردیابی در حمل و نقل هوایی اغلب از حمل و نقل دریایی پیشرفته تر است. عدم نیاز به بسته‌بندی و پلمپ، بارگیری، تخلیه سریع‌تر و هزینه حمل به‌صرفه‌تر از مزایای این روش است.

به همین منظور در صورتی که شما برای جابجایی لوازم نیاز به سرعت بالایی دارید، نمی توانید از روش حمل و نقل دریایی بهره ببرید. ولی به طور کلی با کمی صبر و تحمل می توانید کالای خود را با ایمنی بیشتری جابجا کنید. در واقع خدمات این شرکت در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار (ترخیص بار دریایی)گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . و با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد . فهرست کل کالا نشان دهنده بار حمل شده در یک وسیله واحد نقلیه است. فهرست کل بار یا محموله شامل مشخصات تجاری کالا مثل شماره سند حمل، فرستنده، گیرنده،تعداد و نوع بسته ها، شرح و مقدارکالا می باشد.

کرایه و چارتر کشتی کانتینری ، فله بر