شیر گیوتینی شیر گیوتینی,فروش شیر گیوتینی,خرید شیر گیوتینی,مدل شیر گیوتینی,تولید کننده شیر گیوتینی,تولید شیر گیوتینی,تامین کننده شیر گیوتینی | kasrasaran

در واقع شیر پروانه ای نوعی شیر سریع بازشو است و می تواند با یک چرخش ۹۰ درجه، جریان سیال را تنظیم و قطع و وصل کند. یک مدل دیگر از شیر­های کشویی نوع کانال دار آن می باشد که در واقع در قسمت تحتانی دیسک آن سوراخی به اندازه سایز خط لوله تعبیه شده است. در حالتی که شیر باز می باشد این سوراخ هم راستا با لوله است و سیال قادر به عبور از آن می باشد. هنگامی که با چرخاندن سر فلکه و بالا آمدن دیسک شیر بسته می شود قسمت دیگر نیمه تحتانی دیسک مسیر عبور سیال را مسدود می کند. از این مدل شیرهای کشویی در خطوط انتقال نفت خام و گاز طبیعی به شدت استفاده می شود.

شیر چاقویی

شیر گیوتینی شیر گیوتینی,فروش شیر گیوتینی,خرید شیر گیوتینی,مدل شیر گیوتینی,تولید کننده شیر گیوتینی,تولید شیر گیوتینی,تامین کننده شیر گیوتینی | kasrasaran که نرم افزار Elit با وجود قدیمی و ساده تر بودن این نرم افزار نیز مورد تایید سازمان آتش نشانی نیز می باشد. ولوهای پروانه ای بر اساس نوع اتصالات (نوع کانکشن) به موارد زیر طبقه بندی می گردند. در صورت استقرار در فضای باز محافظت در برابر تابش خورشید و یخ زدگی و سایر عوامل محیطی از قبیل گرد و خاک، رطوبت، بادهای شدید و غیره ضروریست. در صورت عدم پوشش های مورد نیاز شیرها پوسیده و عمکلرد آنها مختل خواهد شد. ویژگی مثبت دیگری که شیر آلات فولادی دارند این است که قیمت نسبتا پایینی دارند.

شیر پینچ ولو

بدنه پوسته خارجی شیر است که اجزای اصلی شیر درون آن قرار می گیرد. جنس پوسته اکثرا از جنس آلیاژ های ضد زنگ می باشد تا مقاومت بالا و عمری طولانی داشته باشد. شیر پروانه‌ای از نظر نوع اتصال به دو نوع فلنج ‌دار و بدون فلنج تقسیم می ‌شود.

  • دیسک این محصول معمولا به دلیل برخورد با سیال همیشه از جنس مقاوم به خوردگی و سایش تولید شده و معمولآ از جنس های استنلس استیل و فولاد با پوشش های کرم و نیکل تولید می شوند.
  • مهره ماسوره اين نوع شيرها يكي از مزيتهاي مهم آن است بطوريكه به راحتي قابل تعويض است بدون آنكه شير از خط جدا شود.برای باز و بسته کردن این شیر می توان از حالت های دستی و اتوماتیک مانند پنوماتیکی استفاده کرد.
  • طراحی منحصر بفرد مکانیکی این شیر, چرا اینها را امتحان نکنید این امکان را می دهد که گیت استنلس استیل در داخل بدنه شیر نشسته و رینگهایی از جنس EPDM در تمام مدخل بدنه آب بندی خوبی فراهم نماید.
  • دومین عامل موثر، مشخصات فضاهاییست که بایستی تحت پوشش سیستم اطفای حریق قرار بگیرند.

این مدل در صنایع نفت و گاز کاربرد دارد و دارای سرعت بالایی است. مهم ترین قسمت های شیر پروانه ای بدنه، دیسک، شفت و سیت (نشیمنگاه) می باشند. در شیر کروی یا گلوب ولو قطعه‌ای که وظیفه بستن شیر را دارد در خط مرکزی نشیمنگاه شیر حرکت می‌کند. از آنجایی که باز و بسته شدن این شیر نسبتاً سریع است و قطع کردن جریان در آن با اطمینان کامل انجام می‌شود، بسیار برای تنظیم جریان مناسب می‌باشد. شیرآلات فولادی فلنج دار به شکل  فشار قوی نیز ساخته شده اند، که از مزایای بی نظیری برخوردارند.

به علت مدل ساختاری دیسک آن­ها، شیرهای گیوتینی برای سیالاتی که ویسکوزیته بالایی دارند و یا حالت خمیری دارند (همانند خمیر کاغذ) بسیار مناسب هستند. این شیر هنگامی که کاملا باز میباشد هیچ افت فشاری در خط لوله ایجاد نمیکند و به دلیل آنکه باز و بست شدن آن به ارامی صورت میگیرد. تلاطم یا ضربه قوچی در سیال، نسبت به سایر شیر های قطع و وصل مانند پلاگ ولو یا شیر پروانه ای ایجاد نخواهد کرد. شیر چاقویی چدنی برای سیال های آب معمولا مورد استفاده قرار می گیرد و جنس بدنه از چدن با دو گرید GGG40 و GG25 تولید می شود و سیت از جنس لاستیک EPDM و جنس دیسک از چدن و یا استیل مونتاژ می شود.