بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ویژه گرافیست‌ها پلازا دیجیتال | behtarin-laptop

لپ تاپ های کندتر برای استفاده روزانه برای انجام این کار مناسب نیستند. تنها به جای اینکه در هزینه تان صرفه جویی کنید بدتر ناامید می شوید. در مقاله‌ی پیش‌رو، قصد داریم تا بهترین و جدیدترین لپ‌تاپ‌های بازار را به‌صورت یکجا برای کاربری‌های روزمره و بازی/مهندسی در بازه‌‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم. حدود هشت گیگابایت است که تا ۳۲ گیگابایت می‌توان آن را ارتقا داد. نکته‌ی بعد حافظه یا هارددرایو این سیستم است که قرار است با یک حافظه مکانیکی hdd با ظرفیت یک ترابایت و حافظه خشک ssd با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت از خرید هارد اکسترنال بی‌نیازتان کند. تنها نکته‌ی منفی شاید وزن این لپ‌تاپ باشد که حدود ۲ کیلوگرم است؛ چنانچه قصد حمل لپ‌تاپ به‌صورت دائمی را ندارید؛ با توجه ب قیمت و امکانات انتخاب بسیار خوبی است.

لپ تاپ ام اس آی کاتانا GF76 12UE

این لپ تاپ می‌تواند کارهای گرافیکی را به بهترین نحو ممکن پردازش کند و همچنین قابلیت اجرای بازی‌ها در بالاترین حالت را دارد. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که توانایی پردازش گیم، بازی‌های گرافیکی و رندر را داشته باشد، لنوو Legion 5 بهترین گزینه پیش روی شماست. پیش از این ما دو مدل از لپ تاپ های سری TUF ایسوس را به شما معرفی کردیم که می‌توان آن‌ها را بیشتر لپ تاپ مناسب برای فتوشاپ قلمداد کرد. اما در نسل جدیدتر ما شاهد قدرت بیشتر و کیفیت بالاتری در این سری از محصولات ایسوس هستیم.

البته بدون شک برای خرید این لپ تاپ فوق العاده باید هزینه زیادی کنید. ولی ناراحت نباشید، چون خرید آن یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های عمر شما خواهد بود. این لپ تاپ یک هیولای قدرتمند است که با آن می‌توانید سنگین‌ترین کارهای گرافیکی را براحتی انجام دهید. در عین حال شما با یک دستگاه باریک و سبک روبرو هستید که بسیار شیک است. برای همین انتخاب لپ تاپ برای کارهای گرافیکی بسیار سخت است چرا که برای طراحان گرافیک، لپ تاپ و یک وسیله‌ی الکترونیکی ساده نیست، بلکه ابزاری است بسیار مهم که باید سرعت و عملکرد مناسبی داشته باشد. «آیدیاپد گیمینگ ۳» یکی دیگر از اعضای پرجمعیت خانواده آیدیاپد لنوو است و با پیکربندی‌های گسترده‌ای به‌فروش می‌رسد.

  • حافظه رم، تمام اطلاعاتی که لپ تاپ برای اجرای نرم افزارها به آن نیاز دارد را در خود ذخیره می‌کند.
  • برای مثال لپ تاپ‌های گیمینگ که هم‌اکنون بالای 45 میلیون تومان قیمت دارند می‌توانند به راحتی کاربر را تا 6 یا 7 سال آینده همراهی کنند، اما محصولات ضعیف‌تر و ارزان‌تر طبیعتاً عمر مفید کمتری هم خواهند داشت.
  • لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.
  • در نتیجه, بهترین لپ تاپ از نظر باتری کامپیوترهای دسکتاپ قدرتمندتر و مقرون به صرفه تر هستند.
  • چرا که ممکن است نیاز باشد که در حین طراحی چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنید.
  • از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب این لپ تاپ نیز می‌توان به نمایشگر 17 اینچی آن با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی 240 هرتز اشاره کرد که این لپ تاپ را به یک دستگاه ایده‌آل برای اجرای بازی‌های ژانر شوتر اول شخص مبدل می‌کند.

قصد برخی دیگر از کاربران، گیمینگ یا اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی و رندرینگ است. به این دسته از عزیزان هم پیشنهاد می‌شود در صورت توان خرید یک PC قدرتمند را اولویت قرار دهند، اما اگر خرید لپ تاپ را ترجیح می‌دهید پیشنهاد ما خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند با قیمتی در حدود 35 میلیون تومان و بالاتر است. در ادامه به برخی از سوالات متداول در مورد انواع لپ تاپ ها و همچنین نکات قبل از خرید لپ تاپ می‌پردازیم. جنس بدنه در کنار نوع نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف در تعیین قدرت یک لپ­تاپ تاثیر به سزایی دارد.

چگونه لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی انتخاب کنیم؟

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ویژه گرافیست‌ها پلازا دیجیتال | behtarin-laptop