بهترین برندهای اسپرسوساز خانگی که باید بشناسید دیجی‌کالا مگ | asilbekharid

از جمله از نوشیدنی های که به واسطه این قهوه ساز تهیه می شود می توان به آب جوش ، کافه لاته ، کاپوچینو ، شیر گرم ، موکا ، اسپرسو و شیر گرم نیز اشاره کرد . این دستگاه در حقیقت دارای دو فیلتر قهوه تک و دوبل است و قابلیت گرم کردن فنجان قهوه را نیز در اختیار منصرف کننده قرار داده است . این مدل اسپرسو ساز دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و با کیفیت است و دارای بویلر و پمپ آب قوی نیز می باشد . مباشی برندی است که بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی را با قابلیت ها و ویژگی های متنوعی روانه بازار می کند و بی شک آن را می توان یکی از بهترین اسپرسوساز خانگی در بازار معرفی کرد . این مدل اسپرسوساز تقریبا به اندازه 3 کیلوگرم وزن دارد و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ نیز ساخته شده است . این مدل اسپرسوساز در دسته اسپرسوساز های نیمه صنعتی به شمار می رود و تقریبا توانی به اندازه 1350 وات نیز دارد و قابلیت فشار بخار تا 20 بار را دارد .

بهترین اسپرسو ساز خانگی؛【10+ مدل استثنائی در 2022】

یکی دیگر از برندهای بزرگ در حوزه تولید اسپرسو ساز بخصوص اسپرسو ساز های خانگی، مباشی بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان است. برند مباشی در سال ۲۰۱۲ در ژاپن به ثبت رسید اما این شرکت در دبی مستقر است. دستگاه های شرکت مباشی نیز مانند نوا با کیفیت بالا تولید می‌شوند و در دسته اسپرسو سازهای پرفروش قرار دارند.

  • این دستگاه که می توان آن را بهترین اسپرسو خانگی ارزان موجود در بازار نامیدقابلیت استفاده از پودر قهوه را بهرای تهیه اسپرسو دارا است.
  • با فراگیر شدن اسپرسوسازها، کمپانی‌های زیادی اقدام به تولید این دستگاه نمودند و از این دستگاه استفاده‌های متفاوتی کردند اما هر کدام از آن‌ها برای تولید بهترین قهوه‌ها نیازمند دستگاه اسپرسوساز مخصوص به خود بودند.
  • آسیاب کارآمد و رابط کاربری سایکو لذت کار کردن با این دستگاه را بیشتر خواهد کرد.
  • این عمل را آنقدر ادامه دهید تا اینکه قهوه ته نشین می شود و به ته آن سفت می شود.

همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، اسپرسو ساز (Espresso Machine) دستگاهی است که برای تهیه قهوه اسپرسو، نوعی قهوه غلیظ و دل‌چسب به روشی خاص و با فشار آب جوش استفاده می‌شود. دستگاه اسپرسوساز، آب جوش را با فشار بسیار زیاد از روی پودر قهوه عبور می‌دهد و یک فنجان قهوه با عطر و طعم خاص تولید می‌کند. از جمله ویژگی‌های مهم اسپرسوساز دلونگی می‌توان به مواردی همچون فشار آب ۱۵ بار اشاره کرد که برای یک اسپرسوساز خانگی کاملاً قابل قبول است. همچنین این دستگاه از امکاناتی مانند سیستم خاموش شدن خودکار، برخوداری از ۲ نازل و امکان تنظیم فاصله فنجان بهره می‌برد.

عملکرد دستگاه اسپرسو ساز خانگی

همچنین، این دستگاه از پمپ 15 بار بهره می‌برد که یک قهوه اسپرسو با فوم عالی و در حد حرفه‌ای را برای شما تهیه خواهد کرد. اگر می‌خواهید بهترین اسپرسو ساز خانگی دلونگی را با قیمت نسبتا مناسب خریداری نمایید، این محصول می‌تواند برایتان مناسب باشد. فشار بخار زیاد این مدل از «نسپرسو» سبب بازدهی بالای آن شده که همین عامل موجب می‌شود پس از روشن کردن دستگاه، دمای آن به سرعت بالا رفته و آماده استفاده شود؛ این فرایند در کمتر از ۳۰ ثانیه انجام می‌شود. گفتنی است، بهترین اسپرسو ساز خانگی نسپرسو علاوه بر قهوه اسپرسو، قابلیت تهیه «Lungo» را نیز دارد.

بهترین برندهای اسپرسوساز خانگی که باید بشناسید دیجی‌کالا مگ | asilbekharid

دستگاه اسپرسوساز برای تهیه نوشیدنی‌هایی چون اسپرسو، کاپوچینو و درست‌کردن کف شیر کاربرد دارد. ولی دستگاه قهوه‌ساز برای دم کردن قهوه‌هایی چون قهوه‌ترک و قهوه فرانسه مناسب هستند. همچنین دستگاه‌های قهوه‌ساز نسبت به دستگاه‌های اسپرسوساز قیمت مناسب‌تری دارند. در این مدل از اسپرسو ساز اتوماتیک ارزان فوما نازل بخار قابل چرخش تعبیه شده است. اسپرسوساز FU-1799 دارای پمپ فشار 20 بار و لوله‌های بخار ضد زنگ با توان 850 وات است.

بهترین اسپرسو ساز خانگیمعرفی و بررسی بهترین اسپرسو ساز خانگی، ویژگی ها و امکانات اسپرسو ساز خانگی