آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin و نحوه ایجاد اکانت در کوکوین

برای کسانی که به دنبال معاملات لوریج هستند، صرافی کوکوین دارای یک پلتفرم قرارداد آتی به نام KuCoin Futures است. می‌توانید با استفاده از شماره تلفن همراه و یا ایمیل وارد شوید، در هر صورت باید اطلاعات معتبری را وارد کنید؛ زبرا برای شما یک کد تأیید ارسال می‌شود. امکان تغییر حالت به معاملات مارجین (دریافت وام چند برابر سرمایه برای ترید) و معاملات فیوچرز (استفاده از اهرم‌های بالا) در این بخش وجود دارد. با مشاهده تیک سبز جلوی تریدینگ پسورد متوجه می‌شویم که گذرواژه معامله‌گری فعال شده است.

ممکن است نتوانید همه آنها را همزمان انجام دهید، اما تأیید Google، رمز عبور و عبارت ایمنی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. سپس، لطفا رمز عبور فعلی خود را وارد کنید، رمز عبور جدید خود را تنظیم کنید و برای تکمیل روی “Submit” کلیک کنید. ۳- اگر رمز عبور را پنج بار اشتباه وارد کرده باشید، حساب شما به مدت ۲ ساعت قفل می شود.

پیشنهاد میکنم مقاله ی تفاوت سفارش stop و limit رو هم مطالعه کنید تا کاملا با روش های سفارش گذاری آشنا بشید. اگر ارز مورد نظرتون رو بفرمایید بهتر میتونیم راهنمایی کنیم. امکان حذف تاریخچه ورود و خروج در حال حاضر وجود نداره.

گام ششم کد دو مرحله ای گوگل :

اکثر معامله گران ایرانی، ابتدا از سایت‌های صرافی ایرانی، تتر یا بیت کوین خریداری می‌کنند و سپس آن‌ها را به صرافی کوکوین منتقل کرده و معامله انجام می‌دهند. صرافی کوکوین KUcoin یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است، که به جایگزین اصلی بایننس برای معامله گران ایرانی تبدیل شده است. اگر خودتان پاسپورت کشور دیگری را دارید، می‌توانید در کوکوین ثبت نام کنید.

بدین ترتیب فرایند افتتاح حساب در صرافی کوکوین به پایان می رسد و شما می توانید با ورود به حساب کاربری خود در این صرافی آغاز به فعالیت نمایید. برای شارژ حساب کاربری خود می توانند آموزش واریز و برداشت در صرافی کوکوین را مطالعه کنید. پس از آن با استفاده از آموزش ترید در صرافی کوکوین اقدام به خرید و فروش و کسب درآمد نمایید.

بنابراین شما باید برای انجام هر نوع از معاملات کیف پول مختص به آن نوع از معاملات را شارژ کنید. مثلا اگر قصد انجام معاملات اسپت یا فیوچر را دارید باید موجودی خود را از والت اصلی به والت اسپات یا فیوچر منتقل کنید. یکی از نکات مهم پیش از شروع ثبت نام، فراهم کردن کد تخفیف ثبت نام در صرافی کوکوین میباشد.

پس از آن در قسمت بالای صفحه گزینه “Withdraw” را پیدا و انتخاب کنید. در قسمت بالا سمت راست صفحه گزینه Asset”” را پیدا کرده و برروی آن کلیک کنید. این بدان معناست که بابت واریز معاملات مربوطه؛ یک پنی هم از کاربران دریافت نمی‌شود. در این مقاله سعی شد تا امکانات و ابزارهای مختلف موجود در صرافی کوکوین Kucoin به شما معرفی شود.

آموزش گام به گام صرافی کوکوین (KuCoin)

تنظیماتی از جمله تارگت گذاری پله ای ، ریسک فری کردن و سیو سود کردن. این صرافی این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا کاربران بتوانند از چندین ربات معاملاتی استفاده نمایند. ربات های معاملاتی ارائه شده در این صرافی، باعث صرفه جویی در زمان کاربران می شوند و می توانند به کاربران برای بررسی تریدها کمک کنند. کلینیک سرمایه با هدف آموزش تخصصی بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال در کنار به روز ترین متدهای طراحی استراتژی و سیستم های معاملاتی راه اندازی شده است.

کاربران همچنین می‌توانند بر اساس موجودی KuCoin Token خود، تخفیف‌های کارمزد معامله را دریافت کنند. آموزش صرافی کوکوین دارای آپشن های مختلف ترید از جمله مارجین ، استیک و Kucoin Earn که در این مقاله بصورت کامل آموزش صرافی Kucoin و این بخش ها را آموزش میدهیم. برای عضویت در صرافی کوکوین و دریافت 40% تخفیف دائمی کارمزد اینجا را کلیک کنید. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سایت صرافی کوکوینبه نشانی اینترنتیkucoin.com داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

پرداخت پاداش‌های توکن KCS در صرافی کوکوین چه زمانی انجام می‌شود؟

صرافی Kucoin یک بستر امن و معتبر برای خرید و فروش رمز ارز ها و انجام شیوه های مختلفی معاملاتی مثل فیوچرز، اسپات و … این صرافی بیش از 200 ارز دیجیتال رو پشتیبانی می کنه و بستر مناسبی برای معاملات ارز های معروف و همچنین ارز های کمتر شناخته شده خواهد بود. یکی از نقاط قوت این صرافی، رابط کاربری راحت و آسان این پلتفرم هستش. در اصل این صرافی با رابط کاربری ساده ای که داره برای همه افراد با هر سطح از دانش و مهارت قابل استفاده هستش و هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای می تونن از خدمات این پلتفرم استفاده کنن.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از آموزش ثبت نام در کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin و نحوه ایجاد اکانت در کوکوین