اگر به دکوراسیون سنتی و ایرانی علاقه مندید این مطلب برای شماست – چیدوپلاس

یک طراح می داند چه زمانی باید عناصر را اضافه کرده یا از بین ببرد تا به اثر مطلوب برسد. مبلمان در دکوراسیون مدرن باید خطوط صاف و ساده ای داشته باشند. سبک مدرن به دلیل وجود مبلمان و وسایل نوآورانه، بسیار خاص و ویژه است. همچنین مبلها نیز میتوانند دارای مخزن باشند تا در صرفهجویی فضا کمک شود و فضای بیشتری برای نگهداری وسایل فراهم شود. در اطراف درب ها یک نوار لاستیکی به منظور جلوگیری از گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده میشود همچنین این درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند . متخصص طراحی داخلی منزل اگر تشخیص دهد سبک کلاسیک برای شما مناسب است؛ در انتخاب لوازم دکوری و اثاثیه منزل از چوبهای تیره، رنگهای عمیق و سنگین مثلا زرشکی، سبز یشمی، سورمهای یا طلایی سیر استفاده میکند پارچههای گرانقیمت و طرحدار که جنس ابریشمی دارند یا گلدوزیهای پرکار در آنها لحاظ شده، هم در سبک کلاسیک زیاد دیده میشود.

طراحی داخلی خانه های کوچک

میباشد. زمانیکه این وسایل را در کنار هم قرارداده و چیدمان آنها را انجام میدهیم، دکوراسیون داخلی انجام شدهاست. این پارچهها که مخصوص دکوراسیون مدرن هستند امروزه هم طرفدار دارند و تولید و ساخته میشوند. امروزه با پیشرفت مُد و اهمیت زیباسازی منازل و شرکتها، داشتن دکوراسیون مناسب، یکی از اهداف جامعه شده است. فضای خالی٬ دیوارها و بین مبلمان بخشهای فوقانی سقف به اندازه فضاهایی که از وسایل پر شده است با اهمیت هستند. در این سبک هنرمندان و طراحان مشهور بسیاری برای طراحی وسایل خانگی و مبلمان کوشیده و مبلمان و وسایل فوق العاده زیبایی طراحی کردهاند که به نوعی باعث تعریف سبک مدرن میشوند. این تنوع به طراحان داخلی و همچنین مشتریان کمک میکند تا دستشان برای انتخاب باز باشد و بتوانند دیزاین خود را به بهترین نحو و سبکهای مختلف ارائه دهند. لذا مشتری باید طبق گفته و پیشنهادی که طراح می دهد، آن را بپذیرد و مطابق با سخنان او به طراحی فضای داخلی منزل خود ادامه دهد.

طراحی داخلی منزل مدرن

این همان چیزی است که یک کارشناس باید داشته باشد تا بتواند با تکیه بر آن، نیازهای مشتری خود را برطرف کند. ضخامت ورق به کار رفته در در ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست ، قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می کنند .این درب ها دارای قفل های شب بند می باشد . باید بدانید درب ضد سرقت ایرانی نسبت به محصولات خارجی دارای مقاومت و کیفیت مشابه بوده ولی با قیمت بسیار ارزان تر می توانید تهیه و نصب نمایید. چوب چنار به طور طبیعی و ذاتی دارای یک رایحه شیرین است و این رایحه و انرژی خود را به فضای بیرون منتقل میکند. این تیم طراحی سعی کرده در طراحی داخلی خانه یک طبقه با استفاده از دیوارهای داخلی و سقف های معلق، یک فضای کاملا خانگی و هنری در دل یک بنای بتنی و زمخت بسازد.

برای تزیین نیز میتوانید در بالای میز ناهارخوری از چراغهای دکوری استفاده کنید و در اتاق از پردههای تزیینی هم استفاده کنید. برای مبلمان اتاق پذیرایی در دکوراسیون مدرن میتوان از مبل و کاناپه و یک میز در جلوی آنها، میز ناهارخوری، دیوارهای رنگی، تلویزیون و وسایل دکوری دیگر استفاده کرد. این برجسته کردن باید به گونه اجرا شود که بر زیبایی و وقار هرچه بیشتر خانه کمک کند، اما نباید مانند یک بخش جدا از خانه باشد. در دکوراسیون مدرن هرچه کمتر وسیله وجود داشته باشد مناسبتر است. توجه کنید فضاهای داخلی در دکوراسیون سبک مدرن ارگانیک و طبیعی هستند و زیاد سخت گیرانه نیستند. سبک مدرن بر فرمهای مرتب، الگوهای معاصر و یک جریان یکدست بین فضاهای داخلی و خارجی استوار است که باعث ایجاد آرامش و راحتی و شیک بودن میشود. در این سبک اصطلاحا گفته میشود که خانههای مدرن، فضاهای داخلی را بیرون برده و برعکس آن فضاهای خارجی را به داخل منزل میآورند.

طراحی داخلی منزل ایرانی مدرن

شما می خواهید بعضی چیزها اصالت و منحصر به فرد باشند، حتی اگر هدف از طراحی، سادگی و مدرن بودن باشد. قوانین سادگی در این سبک شامل این است که کابینت ها دارای درهای ورقهای هستند، اپن آشپزخانه دارای لبه ساده است و از مواد و ابزارهای شلوغ در آن استفاده نشده است. در ضد سرقت از نظر ساختار کلی دارای ورق های فولادی در خود می باشد، قفل ها و لولا ها در در درب های ضد سرقت دارای جنس درجه یک نسبت به مدل درب های معمولی می باشد. درب ضد سرقت چیست؟ قفل های مورد استفاده در درب های ضد سرقت اصل از مقاوم ترین و جدید ترین محصولات بازار می باشند.

پایین بودن مساحت کف و سطح منزل های نیم دوبلکس، هزینه مربوط به خرید مصالح ساختمانی، طراحی دکوراسیون داخلی و … سومین تفاوت در رویه های لنگه دربهای ضدسرقت ترکیه ای و چینی میباشد. این قفل در کشور ترکیه تولید و وارد می شود. انجام چنین کاری برای دارندهی صفحه بسیار زمانبر است چراکه وی باید در فکر تولید محصول، فروش و یا ارائهی خدمات باشد. آشپزخانه در دکوراسیون مدرن به این گونه است که باید کابینتهای دردار را با کابینتهایی که مدل ساده دارند جایگزین کنید و کفپوش را چوب پنبه کنید و یا برای دیوارهای بین کابینتها سرامیکهای رنگی برگزینید.

طراحی داخلی منزل مسکونی

در حقیقت اشتباهات رایج زیادی وجود دارد که می توان هنگام طراحی داخلی به راحتی مرتکب آن ها شد. خوشبختانه، راه حل های آسان بسیاری نیز برای رفع این اشتباهات وجود دارد. این نوع دکوراسیون را در خانه های ایرانی ها و سایر کشورهای خاورمیانه می توان به راحتی مشاهده کرد. چگونگی طراحی راه پله در خانه های دوبلکس به دلیل نقش مهمی که در ساختار معماری و زیبایی این نوع خانه ها بازی می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی را برای قسمت های مختلف منزل در نظر بگیرید و تنها منحصر به نقطه ی خاصی از منزل نباشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش خرید انواع در ضد سرقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان فروش روماک همواره آماده مشاوره خرید درب اتاق خواب هستند تا انتخابی مناسب را تجربه نمایید.

طراحی داخلی خانه های صد متری به همین دلیل، از چوب گردو به طور گستردهای در طراحی داخلی استفاده میشود. این عبارت عجیب به دلیل اسفاده از در و پنجرههای بزرگ در خانههای به سبک مدرن است که باعث میشود به راحتی از داخل خانه بیرون را مشاهده کرده و نور کافی نیز به داخل منزل برسد. این آپارتمان که فاخرترین و لوکسترین آپارتمان در دبی است و دارای برترین دکوراسون داخلی خانه های اشرافی، به عنوان یک اثر هنری در بین ثروتمندان خاورمیانه شناخته میشود. درب هایی که در بیرون از ساختمان نصب می شوند به دلیل مواجه با عوامل محیطی مانند رطوبت باید از مقاومت بالاتری برخوردار باشند به همین دلیل در ساخت آن ها بیشتر از رویه های فلزی و چوب با کیفیت استفاده می شود. استفاده از چوب در دکور و ساخت خانهها از قرنهای گذشته رواج داشته است ولی با وقوع انقلاب صنعتی و پیشرفت در حوزههای مختلف، مصالح جدید نیز وارد صنعت ساختمان شدند؛ اما چوب همچنان به عنوان یک عنصر اساسی و پرکاربرد در ساخت و تزیین خانهها پابرجا ماند.

طراحی داخلی ساختمان مسکونی

به طور مثالدر طراحی داخل منزل باید مشخص شود هدف اصلی شما طراحی داخلیآشپزخانه، طراحی داخلی پذیرایی، طراحی و دکوراسیون اتاق خواب یا سرویسبهداشتی است. سرویس خواب مهم ترین بخش دکور اتاق خواب است. در بخش های دیگر می توان از گلدان های چوبی تزئینی استفاده کرد. استفاده از سنگ های چرمی به عنوان متریال اکسنت وال ها می تواند حس نرمی و لطافت به محیط اطراف دهد. استفاده از اصل تقارن و گچبری دیوار سبک کلاسیک بههمراه چیدمان ساده، خلوت و رنگهای خنثی از سبک مدرن سبب شده تا طراحی دکوراسیون محیط داخلی ساختمان، شمایل جالب توجهای به خود گیرد.

در صورت بروز این گونه مشکلات تعمیرکار در ضد سرقت میتواند اقدام به تعویض قفل ضد سرقت کند. مهمترین قسمت قفل این دربها مغزی آن است که برای تعویض مغزی قفل باید قسمت های مثل شب بند و کاسه رزت از قفل باز شود و پوکی ها از آن خارج شود. در رابطه با ویژگی های طراحی مدرن داخلی در مقاله دیگر گروه بینا بخوانید. لذا پیشنهاد می کند که تعادل را با ویژگی های معماری اتاق مانند پنجره ها و درها شروع کند و سپس سایر وسایل را اضافه می کند تا تعادل برقرار شود. هم اکنون بیشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار از کشورهای ترکیه و چین است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب ضد سرقت در ایران، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این مدل درب ها با کیفیت بسیار قابل توجه ای شده اند . ساختار آن ها به گونه ای است که بعد از نصب غیر قابل اهرم کردن است .

بر عکس درب معمولی این نوع درب های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب اتصال پیدا نکره و با استفاده از قفل و ساختاری که در گاو صندوق ها به کار رفته ، درب های ضد سرقت از چندین نقطه مجزا به چهارچوب اتصال پیدا کرده و این ویژگی های مختص بهد درب های ضد سرقت است . زبانه قفل های باکیفیت ضد سرقت از فولاد بوده و در برای اسید، ضربه و برش بسیار مقاوم هستند. یکی از ویژه گی های مهم این درب ها نصب آسان است که در پایان عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت می شود که این منجر به کمترین آسیب وارده به درب است . مهمترین و ایمن ترین و اجزا در در ضد سرقت قفل و ورق های فولاد که سرتاسر در داخل این درب ها استفاده شدند هستند. همه ما به دنبال زندگی در خانه ای شیک و زیبا هستیم که نیازهای همه افراد خانواده را پوشش داده و زندگی راحتی را برایمان به ارمغان آورد و این موضوع به نحوه چیدمان و انتخاب های مناسب در دکوراسیون منزل بستگی داشته و استفاده مناسب از فضا و به کارگیری دکوری ها و دیگر اقلام زیبا خانه را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد .

دکوراسیون داخلی خانه پنجاه متری

درب ضد سرقت به دلیل ساختار متفاوت نسبت به سایر مدل های درب ورودی دارای مقاوم تر و امنیت بسیار بالاتری هستند. مهمترین بخش در درب های ضد سرقت قفل است، قفل ها باعث امنیت می شود و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ سارق به داخل آپارتمان می شود، قفل ها ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و مشکلاتی زیادب را ایجاد کنند. شاید ظاهرا مدت زمان کمی در این فضاها بگذرانیم اما طراحی صحیح و رعایت استانداردها در این فضاها اهمیت زیادی دارد و عدم رعایت آن مشکلاتی را برای ساکنین به وجود خواهد آورد. و یک ویژگی که سبک مدرن دارد این است که در ترکیب رنگهای این سبک دکوراسیون قوانین زیادی وجود ندارد و میتوانید هر رنگی را با هم ترکیب کنید و بیشتر رنگی با این سبک هماهنگ است. در این قسمت می خواهیم ببینیم برخی از نکات مربوط به طراحی داخلی اداری کدام هستند و چه ویژگی هایی دارند.

تعداد ساختمان های مسکونی 1 و 2 طبقه با روند آرامی در حال کاهش و تعداد ساختمان های 3 طبقه و بالاتر در حال افزایش است. درب های دو لنگه از جمله درب هایی هستند که بیشتر به عنوان درب لابی ساختمان و درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرند. این سبک بر خطوط افقی و عمودی با منحنی های کمتر اشاره دارد و عناصر سازه مانند تیرها و ستونها اغلب در معرض دید قرار میگیرند. تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده و روکش های متنوع از جنس های مختلف زنگ اضافی و دوربین چشمی که در خود درب قرار گرفته است باعث متمایز شدن این درب ها نسبت به درب های چوبی است . به عنوان طراح باید بدانید که نورپردازی بیشتر برای ایجاد سایه های مناسب است نه نور! آن ها تصمیم می گیرند که چگونه با قرارگیری هر وسیله در جایگاه خود، طراحی مناسبی را برای شما ایجاد کنند.

طراحی داخلی خانه نیمه دوبلکس

چرا که در زندگی شهری بیشترین زمان در محل کار و بیرون خانه صرف می شود و افراد زمان کمتری را در خانه سپری می کنند. نمای داخلی و خصوصا محل قرار گرفتن پلهها و شکل پله نیز بخش اصلی در دیزاین و ساخت خانه ویلایی دوبلکس هستند. و یا با استفاده از چندین گلدان­ بلندی که روی زمین به صورت ردیفی قرار میگیرند می­توان دو بخش از فضا را از همدیگر جدا کرد. برای تزیین اتاق نیز میتوانید مجسمه بگذارید و یا روی دیوار نقاشی کنید. مثلا ممکن است برای اجرای نقاشی ساختمان یک روز تا چند هفته طول بکشد. در اتاق از یک تخت کوتاه استفاده کنید و دو پاتختی بگذارید و دو چراغ بر روی آن قرار دهید. در ادامه این مطلب با ۳۰ ایده برای طراحی دکوراسیون منزل کوچک آشنا خواهید شد که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه تان قرار بگیرد. یکی از اصلی ترین تفاوت های بین دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن و معاصر مربوط به سن و سال قیمت طراحی داخلی خانه آن ها است.

کوسنها و پارچههای مبلی رنگهایی خیلی آتشین دارند. چیزی که به سنگینی الگوها اضافه میکند پارچههای سنگین و بافت داری مانند کرباس و کشباف است. در بین پارچههای متنوعی که اکنون استفاده میشود میتوان الگوهایی از این دست را هم دید. همان طور که در مطلب چگونه دکوراسیون ایرانی سنتی داشته باشیم نیز اشاره کردیم، طراحی خانه ایرانی با دکوراسیون سنتی این روزها در برخی از منازل، کافی شاپها و رستورانها به وفور مشاهده میشود. مکانی که بیانگر سلیقه و حس هنری صاحب خانه است اتاق پذیرایی میباشد. در ادامه با توجه به ویژگیهای گفته شده برای سبک دکوراسیون مدرن، نمونههایی از وسایل استفاده شده در سبک مدرن، اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانههای مدرن را معرفی کردهایم.

طراحی داخلی واحد مسکونی