بررسی و معرفی کامل بروکرهای معتبر فارکس-بروکر آمارکتس

اولاً حتماً باید چک کنید که بروکر مورد نظر شما حساب متا ۵ را داشته باشد. با توجه به اینکه متاتریدر ۵ در حال حاضر محبوب‌ترین پلتفرم معاملاتی برای کاربران ایرانی است از این رو بروکر مورد نظر شما نیز بایستی چنین حسابی را در اختیار شما قرار دهد. انتخاب بروکر مناسب همچنین منجر به استفاده از ابزارهای حرفه‌ای‌تر و به‌روزتر برای انجام معامله و تحلیل جفت ارز ها نیز خواهد شد.

حساب دمو

در خصوص جدا شدن خانوم آفاق از این تیم بله من هم در جریان هستم ولی بازهم دلیل نمیشه که چون یک نفر از یک تیم جدا شد پس تیم بد هست یا بروکر مشکل داره. دوستان همراه گرامی دقت داشته باشید حتی ایمیلی که ایشون برای ارسال پیام ارسال کردن هم فیک هست. وقتی دیدید یک یا چند نفر بدون مدرک در حال اجرای پروژه تخریب هستند کمی فکر کنید نون چه افرادی در خراب کردن دیگر بروکر ها هست. هیچ بروکری دامنه با پسوند .ir نمیتواند درحال حاضر داشته باشد. مثلا 200 دلار داشته باشید، یه دونه 0.02 یا دوتا معامله 0.01 لاتی باز دشته باشید.

  • این دو نرم افزار در قالب ویندوز، مک، اندروید و ios در اختیار مشتریان قرار دارند.
  • از معروف‌ترین ومعتبرترین رگولاتوری‌ها می‌توان ASIC, CySIC, سایت آمارکتس FCA و… را نام برد.
  • کم بودن کارمزد لزوما دلیلی برای انتخاب صرافی آنلاین فارکس نیست.
  • برای واریز و برداشت وجه می توان از درگاه های پی پال ، مسترکارد ، ویزاکارد و نتلر استفاده کرد.

بررسی و معرفی کامل بروکرهای معتبر فارکس-بروکر آمارکتس جدول زیر بر اساس همین معیارها لیستی از بروکرهای فعال در بازار ایران را نشان میدهد. در میان فارسی زبانان جایگاه فوق العاده ای را برای خود پیدا کند.این کارگزاری معتبر، امتیاز 4.6 از 5 را در ارزیابی تجارت فارکس دریافت می‌کند. برای آشنایی بیشتر با بروکر کپیتال اکستنداز منوهای زیر استفاده کنید.

بهترین بروکر های فارکس در ایران

ثبت نام در این بروکر بسیار ساده‌تر از مابقی بروکرهای فارکس است. این امر جزئی در تعداد بالا باعث می‌شود هزینه‌ها افزایش یابد پس برای مقایسه، حتما هزینه‌های معاملات باید محاسبه شود. در حالی که هیچ راه مطمئن برای تضمین بازگشت سرمایه وجود ندارد، راهی برای حرکت به سمت موفقیت با انتخاب بهترین بروکر فارکس وجود دارد که به بهترین شکل با نیازهای شما هماهنگ باشد.

عدم انتخاب بروکر مناسب برای فارکس همچنین باعث می‌شود تا شما یک قدم بزرگ به سمت کلاهبرداران نیز نزدیک شوید. بروکر های نامعتبر معمولاً برای واریز و برداشت پول از شرکتها و افراد معتبری استفاده نکرده و از این رو کاربران را به سمت کلاهبرداری های رایج در این باره نیز هدایت می‌کنند. پیش از انتخاب بهترین بروکر برای فارکس، استراتژی معاملاتی را برگزینید و میزان سرمایه خود را تعیین کنید. بعد از آن با توجه به هدف مورد انتظار خود بروکر و نوع حسابی را که می خواهید انتخاب کنید. انواع حساب های معاملاتی ارائه شده توسط بروکر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حساب های استاندارد حرفه ای، میکرو و … از جمله حساب های معاملاتی در فارکس هستند.