تزریق ژل معجزه جوانسازی با تزریق ژل در کلینیک دکتر مسعود جعفری-مهسا امانی

ژل بلوترو یک فیلر پوستی زیبایی است که به کاهش چین و چروک های پوستی کمک می اموزش حرفه ای تزریق ژل لب – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/lip-filler-injection-training/ – کند. این ژل، از دسته فیلرهای قابل تزریق و برپایه هیالورونیک اسید می باشد. محصولات بلوترو شامل فیلرهایی با غلظت های مختلف هستند که برای رفع خطوط ریز و چین و چروک های عمیق استفاده می شوند.

این ژل‌ها برای برخی از متقاضیان انتخاب خیلی خوبی هستند و بیشتر به کسانی توصیه می‌شوند که آمادگی یک تغییر همیشگی را داشته باشند. ژل‌های با ماندگاری طولانی مدت، تزریق دشوارتری هم دارند و باید به دست پزشک متخصص و باتجربه انجام شود. در جریان مشاوره، متخصص کلینیک مشکل شما را بررسی کرده و در مورد سوابق پزشکی از شما سوال می‌کند. با وجود این که تزریق ژل بسیار کم خطر و کم عارضه است، برای اطمینان بیشتر باید سوابق درمانی گذشته (مثلاً آلرژی‌های شما) را در نظر بگیریم. بسیاری از ژل‌ها حاوی لیدوکائین هستند که برخی از مراجعین ما به این ماده حساسیت دارند. تزریق چربی یکی از انواع فیلرها به حساب می‌آید و در آن به جای این که از مواد سنتتیک یا خارجی استفاده کنیم، از چربی طبیعی بدن خودتان استفاده می‌کنیم.

نانوفت چربی بسیار خرد شده است که برای تزریق به زیر چشم مناسب می باشد. دوست عزیز میتوانید برند هایی با ماندگاری بیشتر انتخاب کنید تا نیاز به حضور در فواصل کم برای ترمیم نباشد. مشکلی نیست قرص به شما معرفی خواهد شد و می توانید تزریق ژل انجام دهید.

  • البته حجم دهنده‌های دیگری نیز در این زمینه به کار می‌روند که مزایا و معایبی دارند.
  • فیلرها از جمله سریع‌ترین و امن‌ترین متدهای جوانسازی پوست به‌شمار می‌روند.
  • با این وجود به دلیل مختلف، این احتمال وجود دارد که افراد بعد از ۲۰ سالگی، خط و خطوط زیادی را بر روی چهره خود ببینند.
  • ناحیه بین ابروها (گاهی اوقات ژل در ترکیب با نوروتوکسین ها استفاده می شود).
  • تزریق ژل یکی از محبوب‌ترین روش‌های غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست و رفع مشکلات صورت است.

ژل‌های مصنوعی نسبت به ژل‌های طبیعی نظیر هیالورونیک اسید دوام بیشتری دارند. در ژل‌هایی مثل ژوویدرم و رووفیل ماندگاری تا 12 ماه خواهد بود. اما در هر صورت دوام ژل تزریق شده به منطقه درمان و شرایط مراجعه‌کننده هم بستگی دارد. هرچه ژل متراکم‌تر و عمیق‌تر تزریق شود، ماندگاری آن بالاتر است. همان‌طور که گفتیم به دنبال افزایش سن علاوه بر بروز چین و چروک، نواحی مختلف بدن حالت ارتجاعی خود را ازدست‌داده و دچار افتادگی می‌شوند. باگذشت زمان یا کاهش شدید وزن، ماهیچه‌های بازو نیز کاهش می‌یابد، این مشکل در افرادی که تمرینات ورزشی انجام می‌دهند، کمتر به چشم می‌خورد.

با عمیق‌تر شدن این چروکها در نتیجه افزایش سن، بوتاکس می‌تواند عضلات به وجود آورنده این چروک ها را غیرفعال سازد. از آنجا که عضله تزریق شده دیگه منقبض و منبسط نمی‌شود، چروک‌ها نیز از بین می‌روند. اما فیلرهای پوستی به گوشه‌های دهان، لب‌ها، پیشانی، چانه و گونه‌ها حجم می‌دهند. پس از تزریق، اسیدهیالورونیک طبیعی که با افزایش سن کم شده بود دوباره تأمین می‌شود. ژل های تزریقی به پوست ظاهری پر، نرم و مرطوب می‌دهند و می‌توانند به همراه بوتاکس برای جوانسازی صورت به کار روند. بیشتر افراد فیلرهای پوستی را به عنوان روشی برای پر کردن و رفع چین و چروک‌های صورت می‌شناسند.

البته این تغییرات به دوز و محل تزریق ژل نیز بستگی دارد. علاوه بر ژل مواد دیگری نیز به‌ عنوان حجم‌دهنده در زیر پوست تزریق می‌شوند. روش‌های حجم‌دهنده دیگری نیز وجود دارند که به صورت دائمی هستند. روش جراحی و پروتز بخش‌های مختلفی چون گونه از این نوع روش‌ها هستند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کاربرد تایید نشده استفاده از ژل های تزریقی توسط FDA

تزریق ژل معجزه جوانسازی با تزریق ژل در کلینیک دکتر مسعود جعفری-مهسا امانی کلیه مطالب و حقوق متعلق به کلینیک های آتریسا می باشد و هرگونه کپی از آن با لینک به سایت آتریسا مجاز می باشد. تا 24 ساعت از حرکات شدید و یا فشار روی ناحیه تزریق‎شده پرهیز کنید. جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید. جهت جلوگیری از ایجاد زخم در نواحی دهان و زیر چشم علاوه بر ویتامین K از ویتا مدیکا آرنیکا هم استفاده نمایید. پیش از تزریق از خوردن سیر و سیب بپرهیزید، این مواد حکم رقیق‌کننده خون را دارند. نتایج قابل قبول با ماندگار بالا، نتایج نسبتا طولانی مدت هستند، اما دائمی نیستند.

موردی که قبل از تزریق ژل لب باید بدانید.

بوتاکس در جلوگیری در ایجاد چین و چروک اهمیت و نقش پیشگیری دارد ولی در مورد چروک هایی که حتی بدون اخم قابل مشاهده هستند ناتوان است. به همین دلیل تزریق ژل خط اخم برای افرادی که دیگر در حالت ساکن صورت هم خط اخمشان قابل توجه است پیشنهاد می شود. به منظور رضایت از نتایج تزریق ژل باید انتظارات واقع بینانه ای را داشته باشید. این محصولات برای بازگرداندن حجم صورت در نواحی خاص و کاهش چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن طراحی شده‌اند. اثرات خاص تزریق ژل ممکن است شامل برجسته شدن لب‌ها، صاف شدن چین و چروک‌های صورت، بهبود ظاهر گودرفته چشم و افزایش حجم صورت باشند. بهترین افراد برای تزریق ژل یا هر عمل زیبایی دیگری افراد غیرسیگاری هستند زیرا در این افراد روند ترمیمی بدن سرعت بالاتری دارد.

مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل

بهترین روش برای کاهش میزان چین و چروک صورت استفاده از موادی است که به صورت طبیعی در ساختار پوست وجود دارند. تزریق ژل یکی از روش های رایج برای کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست است که از مواد طبیعی مانند اسید هیالورونیک ساخته شده است. این ماده که به صورت طبیعی در پوست صورت وجود دارد، مسئولیت حفظ رطوبت و طراوت پوست بدن را به عهده دارد. تزریق ژل از کم خطر ترین و غیر تهاجمی روش ها برای عمل های زیبایی بشمار می‌رود. این روش با کمک سوزن های بسیار نازک مخصوص انجام می‌شود و بیمار درد بسیار کمی را در این روش احساس می‌کند.